Ө.Энхтүвшин: Үханьд байгаа оюутнуудаа Монголд авчирна | News.MN

Ө.Энхтүвшин: Үханьд байгаа оюутнуудаа Монголд авчирна

Ө.Энхтүвшин: Үханьд байгаа оюутнуудаа Монголд авчирна

Ө.Энхтүвшин: Үханьд байгаа оюутнуудаа Монголд авчирна

Коронавиурсын голомтын бүс болоод байгаа БНХАУ-ын Үхань хотод буй Монгол оюутныг яаралтай эх оронд нь авчрах шийдвэрийг Засгийн газрын хуралдаанаас гаргасан байна.

Энэ тухай мэдээллийг Монгол Улсын Шадар сайд Ө.Энхтүвшин өглөө.

Үхань хотод нийт 31 оюутан байгаа бөгөөд Хятадын талтай ярилцаж шийдэх аж. Учир нь Хятад улс Үхань дахь хөдөлгөөнийг хориглосон байгаатай холбоотой юм.

Мөн хилийн боомтуудаар орж гарч байгаа зорчигч, автотээврийн хөдөлгөөнийг даваа гаригаас /2020.01.27/ хязгаарлахаар болжээ. Үүнд төмөр зам болон агаарын тээврийн салбар хамаарахгүй аж.

Д.Сарангэрэл: 19 оронд халдвар тархаад байна

Эрүүл мэндийн сайд Д.Сарангэрэл” Онцгой комиссын хурал хийж байх хугацаанд коронавиурсын халдвар нэмэгдэж, Хятадад 2001 хүн өвчилж, , 56 нас барсан, 19 оронд энэ өвчний халдвар тархаж нэмэгдсэн байна. Ийм хурдтай тархаж байгаа.

Монгол Улстай хөрш залгаа БНХАУ-ын Эрээн, Шинжаан уйгур, Хөх хотод халдвар бүртгэгдсэн. Монгол Улс гурав дахь үнэлгээгээ хийгээд, эрсдэлтэй орны тоонд орж байгаа учраас өндөржүүлсэн бэлэн байдал зарлаж, олон нийтийн арга хэмжээ зохион байгуулахаас эхлээд сургууль, цэцэрлэгийн үйл ажиллагааг хязгаарлаж байна.

Хоёрдугаарт, Засгийн газрын хуралдаанаас нэг урсгалаар баттай эх сурвалжийн мэдээлэл өгч байхаар боллоо.

Худал мэдээлэл тарааж, ард түмнээ төөрөгдүүлмээргүй байна. Энэ вирусээс хайртай хүмүүс,  гэр бүлээ хамгаалах гурван зөвлөмжийг хүргэе. Гараа маш сайтар савандаж угаах, маск зүүх, алдвар бүртгэгдсэн оронд зорчихгүй байх.

Халдварт өвчин судлалын үндэсний төв  олон улсын жишигт нийцсэн, дэлхийн 120  оронд ашигладаг  лабораторитой.  21 төрлийн вирус илрүүлэх хүчин чадалтай. Одоогоор бүх орон тухайн вирус илрэхгүй бол коронавиурс биш байна гэж тодорхойлж байна.

Япон, Хятадын эрдэмтэд коронавиурсыг тодорхойлох оношлуурыг гаргаж авсан. Туршилтын эхний оношлуурыг Япон улсаас Монгол Улс ирэх мягмар гариг гэхэд хүлээн авна.

Хэдийгээр халдвар илрээгүй ч 50 ортой тасгийг олон улсын стандарт нийцүүлэн бэлдсэн. Мөн шаардлагатай нөхцөлд 150 ор бэлтгэх нөөц боломжоор бүрэн хангагдсан гэлээ.

 

ЗГ: Их, дээд сургуулийн үйл ажиллагааг зогсоолоо

Нэмэлт: 12.20 цагт 

Засгийн газрын ээлжит бус хуралдаанаас дөнгөж сая их, дээд сургууль, Мэргэжлийн сургалт үйлдвэрлэлийн төв /МСҮТ/-ийн үйл ажиллагааг 2020 оны гурадугаар сарын 02 –н хүртэл зогсоох шийдвэр гаргалаа. Энэ шийдвэр нэгдүгээр сарын 27-ноос эхлэн өмчийн хэлбэр харгалзахгүй бүх их, дээд сургууль, коллежи, МСҮТ-д үйлчилнэ. Мөн  олон улсын хүүхдийн “Найрамдал” төвийн үйл ажиллагааг зогсоосон байна.

Оюутнуудаа татаж авах, хилээр орж гарч байгаа зорчигч, авто тээврийн хэрэгслийн хөдөлгөөнийг хязгаарлах эсэх зэрэгтэй холбогдуулан Засгийн газраас гаргасан бусад шийдвэрийн талаар Шадар сайд болон бусад холбогдох сайд өнөөдөр 13.00 цагт Шадар сайдын өрөөнд мэдээлэл хийнэ.

Дэлхийн эрүүл мэндийн байгууллага/ДЭМБ/-ын хамгийн сүүлийн мэдээгээр коронавирусийн халдвараар 1975 хүн өвчилж, 56 хүн нас барааад байна. Эл өвчин анх БНХАУ-ын Үхань хотод бүртгэгдсэн бол эдүгээ дэлхийн 14 оронд тархаад байна. Голомтын бүс нь Монгол Улстай хил залгаа өмнөд хөрш болсон нь эрсдэлийг улам нэмэгдүүлж байгаа бөгөөд ДЭМБ-аас Монгол Улсыг хил, гаальд тавих хяналтаа чангатгахыг мөн зөвлөөд буй.

Ухань хот дах монголчуудын асуудлаар ЗГ хуралдаж байна

Хятадын Үхань хотод байгаа монголчуудын асуудлаар Засгийн газар яг одоо хуралдаж байна. Үхань хотын долоон том сургуульд 30 Монгол оюутан, нэг бага насны хүүхэд суралцдаг бөгөөд тэдэнд ямар нэгэн өвчлөлийн шинж тэмдэг илрээгүй байгаа ч цаашид хэрхэн хамгаалах вэ гэдэг нь чухал асуудал болж буй юм. Засгийн газраас гаргасан шийдвэрийг эргэн мэдээлэх болно.

Онцолход, Улсын Онцгой комисс өнгөрсөн баасан гаригт /2020.01.24/ хуралдаж, сургууль, цэцэрлэгийн хичээлийг ирэх гуравдугаар сарын 2-н хүртэл хаах шийдвэр гаргасан. Энэ шийдвэр нь улс даяар өмчийн хэлбэр харгалзахгүй нэгдүгээр сарын 27-ноос эхлэн ерөнхий боловсролын сургуулиудад мөрдөгдөх юм.

Э.АРИУН

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
82
ЗөвЗөв
14
ХарамсалтайХарамсалтай
13
ТэнэглэлТэнэглэл
13
БурууБуруу
8
ХахаХаха
7
ГайхмаарГайхмаар
4
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

150 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Батый 2020-01-26 202.131.230.50

Энэ МАНгарууд монголчуудыг доромжилж ханахгүй. Одоо бүр тоо толгойг нь цөөлөхөөр шийдэж. Манай эрүүл мэндийн салбарын нөхцөл байдлаг адаав үзвэл энэ шийдвэр нь "Сайн дураараа вирус импортолж авчирч тараана" гэж байгаатай яг адил сонсогдож байна.

Avatar

Зочин 2020-01-26 66.181.161.10

1. Уханьд сурч амьдарч байсан нь байтугай Уханиар дайран өнгөрсөн европ жуулчид халдвар авсан нь тогтоогдчихсон байгаа.

2. Монголд ядахдаа илрүүлж оношлож ч чадахааргүй байгаа. Япон руу оношлуур захиалсан ч ирээгүй л байгаа.

3. Өвчний вирус нь маш хурдан мутацид орж өөрчлөгдөөд байгаа тул эмчлэх боломжгүй гэж үзэж байгаа.

Avatar

Зочин 2020-01-26 66.181.161.10

Уханьд бүх эмнэлгүүд өвчтөнөөр дүүрч, өвчтөн хүлээн авахаа байсан, эмчилгээ шинжилгээг зогсоосон, түргэн тусламжийн утас нь байнгын ярьж байгаа дохио өгөөд холбогдохгүй байгаа тул өвчилсөн хүмүүс гудамжинд, гэртээ, энд тэндгүй үхэж байна гэсэн мэдээ яваад байна… Тахлын голомтноос юу авчрахаа мэдэж байгаа биз дээ…

Avatar

Зочин 2020-01-26 66.181.161.10

2. Монголд тоног төхөөрөмж нь байхгүйгээс ядахдаа илрүүлж оношлож ч чадааргүй байгаа. Япон руу оношлуур захиалсан ч тэр нь ирээгүй л байгаа.

3. Хамгийн гол нь өвчний вирус нь маш хурдан мутацид орж өөрчлөгдөөд байгаа тул эмчлэх боломжгүй гэж үзэж байгаа.

Тиймээс эх оронч үзэл, бүхэл бүтэн үндэстний эрх ашгийг 1-рт тавья❗️

Avatar

Зочин 2020-01-26 66.181.161.10

1. Уханьд сурч амьдарч байсан нь байтугай Уханиар дайран өнгөрсөн европ жуулчид халдвар авсан нь тогтоогдчихсон байгаа❗️ Уханий эмнэлгүүд битүү дүүрчихээд өвчтөн хүлээн авахаа байсан тул өвчтэй хүмүүс гэрийнхэндээ халдаахгүйн тулд гудамжинд үхэж байгаа тахлын голомтоос маргааш 31н хүн авчрах гэж байна…

Avatar

Зочин 2020-01-26 66.181.161.10

Эх оронч үзэл, бүхэл бүтэн үндэстний эрх ашгийг 1-рт тавья❗️

Avatar

иргзн 2020-01-26 202.179.26.136

тиймээ Шадар сайд Энхтүвшин Өөрийн биеэр очиж Уханаас Оюуутнуудаа авчирвал маш сайн зохиог байгуулж авчирч чадах хүн

Avatar

zochin 2020-01-26 202.70.34.70

Baga nasny tsetsegrlgyn huuhduutei turiin alban haagch naryg yah um bee? Gertee huuhdee uldeej chadahgui ajlaa taslah bolj bna shdee

Avatar

Зочин 2020-01-26 66.181.187.45

Гүй мөн хүн муутай юмаа Монголчууд. Нөгөө айхтар үндсэрхэг зан энэ комментуудаас уншаад байхад шаал худлаа л юм байна.

Avatar

Зочин 2020-01-26 42.62.251.162

Shinj temdeg ilerhees umnu haldvar taraadag boloh ni medegdsen talaar CNN deer bichsen bn. Avchirval, 2-3 doloo honog haa negtee carantined blgaj bgaad gargah ni zuv bh

Avatar

Зочин 2020-01-26 64.119.19.16

Орос оюутанууд зөндөө л бна лээ ? Хориотой бусээс хүн гаргахгүй шүү дээ ? Хоол унд хүргүүлсэн дээр

Avatar

Oyu 2020-01-26 202.55.188.45

Хятадад байдал улам хүндэрч байгааг олон улсын хэвлэл мэдээллийн байгууллагууд мэдээлж байна.Өвчний нууц үе нь 1-14 хоног, өвчний шинж тэмдэг илрээгүй ч халдвар тараах боломжтой, өвчин амьсгал, агаар дуслын замаас гадна нүдээр дамжиж байна. Тийм гоц халдварт, үхлийн аюултай тахлын голомтоос хүн авчирч Улсаараа сүйрэх нь л дээ💀👻 ☠BBC NEWS https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10157406011127217&id=228735667216

Avatar

Зочин 2020-01-26 103.229.121.209

Нэг энд нь вирус хийгээд явуурчихна шүү дээ. Тэнд нь л байлгах нь зөв.

Avatar

Зочин 2020-01-26 103.229.121.209

Авчрах эсэх тал дээр нөгөө зөвлөлдөх санал асуулгаа явуул. Тэгээд шийд.

Avatar

Зочин 2020-01-26 64.119.23.237

Энэ тэнэг поп мал халдварын голомтод байгаа хүмүүсийг авчраад УБ-т Сарангэрэлийн тавин ортой эмнэлэгт байрлуулах вий дээ.

Avatar

зочин 2020-01-26 203.91.115.55

Америк Япон Оросууд онгоц нисгэж элчин сайд консул яамны ажилчдаа оюутнуудаа эх орондоо авчихаар шийдвэрлээд байна юм унш оркуудаа хөгийн хар оркууд хөдөө рүүгээ зайлцгаа жалга довондоо хар амиа борлуулаад сурчихсан оркууд хүний амийг малын амь шиг юман чинээ бодохгүй хүний нутаг гүний хошуунд хөөрхий хэдэн оюутан ямар хэцүү байгааг ойлгохгүй

Avatar

30 oyutnaa uldeene uu 2020-01-26 182.213.52.195

Bitgii hudlaa tsetserh chi!!! Nuguu hed ni virus teegeed tgd mani hdn emnelegiinhen ilruulj chdku okey gd gargachdag .Haldwar tarhwal huduu hot geltgui uhne .Chi ooroo yum unsh. Baidal namjtal tendee garahgui gaduur tenehgui bsn ni der. Bodooch sain👿👿👿

Avatar

зочин 2020-01-26 66.181.161.113

нэн тэргүүнд үндэсний аюулгүй бодоцгоо оюутнуудыг авчирах биш тэнд нь байдал намжтал тусгаарлах нь зѳв

Avatar

Зочин 2020-01-26 137.204.99.249

Бадрангуй Чингисийн Монголчуудаа, монгол улсын эмнэлгийн техник технологи гэж ямар юм байдаг билээ дээ. Нэг л халдвартай хүн ирвэл тэгээд л дуусна гэсэн үг. Үүн дээр бол санал нэгдэх байлгүй дээ. Монголчууд тэр халдварыг нь тогтоогоод барина гэдэгт ямар ч итгэл төрөхгүй байна. Угаасаа чадахгүй, уучлаарай. Аа харин авч ирэх тал дээр мөнгөөр зодоод хөгжсөн улсууд хүмүүсээ яаж татаж авж байна тэр арга процедураар нь татвал юу юм гэхээс зүгээр аваад ирж бас болохгүй.

Avatar

Зочин 2020-01-26 192.82.70.15

Нэг найзаасаа хөдөөнхийхөн та нар яагаад ийм муу санаатай хэтэрхий амиа бодсон үзэлтэй байдын бэ гэж асуусан чинь бид нарыг хүчээр ийм болгоцымаа, урд нь боловсролын систем чинь аймаг суманд ганц хоёр хуваарь гээч зүйл ирнэ, тэрийг олж авахын тулд ганц сайн найзаа жийсэн ч хамаагүй үзэлцэнэ ширэнгийн хуулиар амьдрахгүй л бол тэгээд дуусаа шүү дээ гэж билээ, шинэ үеийнхэн нь арай дээрдэх байгаа

Avatar

Онцгой Комиссоо!!! 2020-01-26 64.119.16.214

Бүх аптекуудад чинь Маск, ариутгалын спирт дууссан байна аа!! Ийм энгийн юмандаа яаралтай арга хэмжээ аваад хариу мэдээллээ олон нийтэд цацаа!!!

Avatar

Бүү халуур 2020-01-26 122.201.21.108

хирээ мэдэхгүй чалчих юм. Өвчний голомтоос хэдэн оюутнаа татна гэнэ. Энд авчраад ямар оношлогоо, эмчилгээ хийх юм. Юу ч хийж чадахгүйгээ мэдэж байгаа юм уу энэ ЭНХтүвшин… Бяруу болоогүй бухын баасаар баав гэгчээр хөгжилтэй орныг дагаж ТАТНА гэж өвчигнөөд… Үнэхээр албан тушаал хөөцөлдөхөөс өөр юм мэдэхгүй мал юм аа

Avatar

30 oyutnaa uldee 2020-01-26 182.213.52.195

Tiin shd unen eh oronch tsarailkad yadhiin

Avatar

зочин 2020-01-26 103.229.121.228

монголд өвчин орж ирээгүй биш ирцэнш 2 хүн өнгөрсөн гэж яриад нууцлаад байгаа биздээ. Дээрээс нь манайд КРОНОТОЙ хүмүүс очсон ч ялгаж таньж илрүүлж ЧАДАХГҮЙ АППРАТ ИРЭХ 7 хоногоос ирнэ гэж Сарангэрэл аниа хэлсэн. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
мэдээж тэр 30 хүнийг ирүүлэхийг хүсэхгүй л байна үр хүүхдээ бодсон ч яаж нүдний шилгүй эмч нүдээр нь халдвар аваад өнгөрсөн байна гэж байхад ЯАЖ …

Avatar

Зочин 2020-01-26 192.82.70.15

Америк бол иргэдээ уханиас татнаа л гэсэн байлээ. Аргатай болоод л тэгж байгаа. Доорх сэтгэгдлүүдээс Монголчуудын арчаагүй аймхай зөвхөн хар амиа хоохойлдог сэтгэхүй нэвт үнэртэж байна. Олон үеэрээ бусдын захиргаанд байсан үндэстний сэтгэхүй ийм байдаг л гэсэн л дээ. Ядаж л “тэнд нь оношлоод, эрүүлийг нь авчирж болох болуу” гэж асуух ч сөхөө алга. 1 х***а зодуулахад бусад нь бүгд өмөөрдөг, харин монголчууд нэгнээ зодуулахад зүгээр хараад өнгөрдөг гэдэгийн нэг хувилбарыг харахад таатай байлаа

Avatar

Зочин 2020-01-26 137.204.99.249

Мөнгөөр зодож олон улсын стандардад нийцсэн процедураар нь (Америк, Япон аль алинаар нь) шинжилгээ хийлгээд аваад ирж болох байх, бусад монголчуудаа тэгээд яах вэ? Ганцхан вүханд биш одоо бүр тарчихаад байна. 10 хотыг бүрэн тусгаарласан гэж байна лээ. Нэг татвал бүх монголчуудаа татсан нь дээр. Хүний үрсийг алаглаад яахав дээ бас.

Avatar

Иргэн 2020-01-26 66.181.177.135

Харин энэ үед манай эрүүлийг хамгаалах яамнаас хятадын ард түмэнд ийм гамшиг тохиолдсонд зочирдлоо ,бид элдэв тусламж өгөхөд бэлэн ,хамтран ажиллая гэвэл арай дипломат үйлдэл болох бөгөөд алс ирээдүйдээ хэрэгтэй биш үү? Гэвч мэргэн түшмэлүүд мэдэж байгаа байлгүй. Жаахан ухаантай ажиллавал зүгээр дээ. Сонгуулийн шоу хийгээд яах юм.

Avatar

ИРГЭН 2020-01-26 202.9.46.250

ЦАГААН САР ХИЙХИЙГ ХОРИГЛОХ ХЭРЭГТЭЙ. ЦАГААН САР БОЛ ЖИНХЭНЭ ХАЛДВАР ТАРААДАГ ЗҮЙЛ ШҮҮ. ГАНЦ УДАА ӨНЖИХӨД ЯАВАЛ ГЭЖ ДЭЭ.

Avatar

zochin 2020-01-26 67.250.166.16

Harin tiim shuu

Avatar

Иргэн 2020-01-26 66.181.177.135

Хичнээн мянган оюутнууд хятадын зардлаар сурч байгаа шүү дээ. Тэнд зовлон тохиолдохоор оюутнаа татна гэж юуны урд ярьж болохгүй. Манай оюутнууд яаж байна энэ тэр гэж элчингээс хүн очих юм уу асууж санаа тавьж байх хэрэгтэй. Танайх татаж авахгүй юу гэвэл энэ асуудлаа тавь. Зүгээр болсон хойно ямар нүүрээрээ буцаж очих вэ?Усыг нь уувал ёсыг нь дагана шүү дээ. Эх орны дайны үед манай хүмүүс бүх иргэдийн адил бүх ажилд нь орж байсан бөгөөд орсууд өөрсдөө ар тал руугаа нүүлгэсэн юм.

Avatar

Zochin 2020-01-26 24.46.100.17

Tedniig shinjilgee hiij bj oruul,hiliig haa!

Avatar

Зочин 2020-01-26 122.201.22.187

Avchraad emchilj chadq gees hoish demiii shd. Tend ni emchleed eruul bolgoson n deer. Olon tumnii erh ashig shuu. Ter humuusdee harin tuhain gazar amidrahad n mungun tuslamj uzuuleh heregtei.

Avatar

Зочин 2020-01-26 64.119.27.249

чи авч ирж чадах уу ? авч ирээд эмчилж чадах уу ?…

Avatar

Зочин 2020-01-26 103.229.121.37

Hul bumbugiin buhel buten bagiin huhduudiig herhen hynaj baina vee saidaa

Avatar

Шүр 2020-01-26 66.181.161.106

Энд авчирч яаж ч чадахгүйгээс хойш тэнд нь байлгасан нь дээр бишүү өөрсдийнхөө нөхцөл байдлыг харьцуулж бодох хэрэгтэй ш дээ

Avatar

Ganaa 2020-01-26 192.82.74.41

Tegjil bitgii tenegteiree dee Enhtuvshin guai. Haniadaa darj chadahgui hugjil buurai oron virus orood irvel tegeel duusaa shuu.alingaa alduul ta nar yahav ter avilgaar olson munguruu ger bulee avaad zugtaa chine mungu bhgui ard tumen ni uldeed uregdeed duusna shuu balai mini

Avatar

Зочин 2020-01-26 202.126.89.250

Мөнгөтэй хүмүүсийн сэтгэхүй өөр өөр. Нэг их энэрэнгүй царайлна. Нидэр дээрээ худлаа попууд. Бүтэн талх ч худалдаж авч чадахгүй байгаа ядарсан хүмүүсийг попорч байгаад хиаруулахаа юман чинээ бодохгүй. Тэгсэн тэгээгүй орж ирэхээ тулвал ороод л ирнэ нтр гэж том том ярьцгаагаад л. Өөрсдийгөө хамгаалчих мөнгө хөрөнгө нь бга болохоор ядуу ядарч яваа дархлаа сул үй олон хүмүүсийн амь насыг бодож тооцож чадахгүйлдээ. Аарц чацаргана уу муу гэх мэтийн юм яриад солиороод явж бга.

Avatar

Зочин 2020-01-26 202.126.89.250

Ядуу хоол хүнсний хомсдолтой ядарсан олон иргэдээ мөнгөжүүлж чаддаггүй юмаа гэхэд ядаж энэ аюулт өвчний байж болох бүх эрсдэлээс чадах чинээгээрээ хамгаалахын оронд амин хувиа хичээгч нтр гэцэн.

Avatar

Иргэн 2020-01-26 202.126.89.239

Энхтүвшин солиорчээ

Avatar

зочин 2020-01-26 192.82.77.212

Тэр хотоос ойрын үед олон арван хүүхдүүд хүмүүс ирсэн. Ядаж л гэр орноосоо гарахгүй сууж байгаа байлгүй дээ.

Avatar

Өвчний голомтноос хүн авчирах хэрэггүй 2020-01-26 64.119.25.190

Харин тэнд амьдрахад нь туслах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2020-01-26 59.153.115.17

Яг зөв Монголчуудыг нь гэрээс гаргахгүйгэнр хүнсийг нь дөхүүлж өгөх дроны үйлчилгээг нэвтрүүлэх гэх мэт аргаар аврах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-01-26 202.179.6.138

хха инээдтэй юм ярих юм аа

Avatar

Хүннү 2020-01-26 202.179.26.196

Энэ өвчин ганцхан Ухань биш бусад хотуудад мөн л тархсан тиймээс Уханиас бусад хотуудад байгаа хүмүүсээ яах юм. Нэг шийдвэр гаргахдаа дандаа өрөөсгөл шийдвэр гаргах юм. Тэргэврын зээлийг тэглэх гэж яалаа зээлгүйг нь хохироосон шийдвэр гаргасан. Одоо үүнийг хар бусад хотуудад байгааг нь яах юм. Хятадад ердөө энэ 31 хүүхэд байгаа юм уу? Иргэддээ санаа тавьж байгаа бол бүгдэд нь санаа тавь. Тэднийг авч ирж болохгүй. Голомтонд нь хяналтанд байлга. Вирусны идвэхжил нь буураг хүлээ.

Avatar

Зочин 2020-01-26 192.82.70.15

Ганцхан Ухань бүрэн тусгаарлагдцан хоол хүнсний нөөц нь хомсдох тал руугаа явж байна үмбүү минь

Avatar

Зочин 2020-01-26 137.204.99.249

за одоогоор бол 10 хот бүрэн тусгаарлалтанд орсон байна. Том том хотууд бүгд олон нийтийн үйлчилгээний газруудаа хаачихсан байна. Цагаан сар нь болчихсон ийш тийш явах нөхцлийг хаачихсан байгааг олж уншлаа. Үмбүү минь…

Avatar

Зочин 2020-01-26 202.126.88.150

Энхтүвшинд нѳхцѳл байдлыг бодитоор дүгнэх биш сонгуулиар авах онооныхоо хувь л чухал. Угаасаа сонгуулийн жил монголын тѳрийн ажил ийм логикоор явдаг. Энд эрүүл сэтгэлгээ, зарчим хойш хаягддаг.

Avatar

Болиочэээ 2020-01-26 202.126.89.3

Уханьий оюутнуудыг авчраха болиочээ. Тэндээ сэргийлээд байсан нь дээр. Өөрөө өвчлөхгүйгээр, халдвар дамжуулагч тээвэрлэгч хүмүүс гэж зөндөө бдаг. Тэнд нь голомтыг нь устгасан үед монголдоо ирэх хргтэ шүү. Энэ вирусын далд үе 10-14хоног.

Avatar

Иргэн 2020-01-26 66.181.190.43

Манай засгийн газар хавтгай дэлхийн ёс журмыг хир ухаарч байгаа юм болдоо. Иргэдээ алагчилдагаар бол ичмээр шүү. Ичмээр

Avatar

иргэн 2020-01-26 122.201.24.173

Томуу их байгаа нь ЭМЯ болон сайдтай холбоогүй. Бид үндэсний ёс заншил хоол хүнснээсээ холдоод дархлаа суларснаас үүдэж байгаа үйлийн үр. Хятадад ноцтой өвчин гарсан нь хятадууд бусад орон руу хорой хүнс чанаргүй бараа гаргаж хорон санаа гаргадагийнх нь үйлийн үр. Хүүхдээ эрүүл агаарт гаргаж зун хөдөө цагаан идээн дээр гаргасны үр дүнд дархлаа нь сайжирч өвөлдөө ханиад хүрэлгүй явж байгаа хүүхэд байна. Нус нь гоожихоор усан эм өгөхөөр дарагдаж байна. Эцэг эхчүүд, иргэд ээ, энэ үнэн шүү

Avatar

Зочин 2020-01-26 202.126.89.199

Энхтүвшин гэдэг хүний шийдвэр ичмээр. Учир нь улс бүхэн хилээ хааж байхад вирусыг нь голомтоос импортлоно ч гэх шиг…

Avatar

Зочин 2020-01-26 137.204.99.249

за одоогоор бол 10 хот бүрэн тусгаарлалтанд орсон байна. Том том хотууд бүгд олон нийтийн үйлчилгээний газруудаа хаачихсан байна. Цагаан сар нь болчихсон ийш тийш явах нөхцлийг хаачихсан байгааг олж уншлаа. Үмбүү минь…

Avatar

Зочин 2020-01-26 64.119.24.27

ЭМС даа солиочээ мэргэжилийн хүнээ тавиач

Avatar

Зочин 2020-01-26 192.82.74.124

Энэ х***а авгай

Avatar

Тодха 2020-01-26 203.91.115.56

ОДОО ЭМЯ НИЙ САЙД АВГАЙГ СОЛЬЖ МЭРГЭЖИЛИЙН ХҮНИЙГ САЙДААР ТОМИЛООЧЭЭ. ТОМУУ ЗАМАА АЛДАЖ ЭМНЭЛГҮҮД АЛЬ ЭРТ АЧААЛАЛАА ДИЙЛЭХГҮЙ АРД ТҮМЭН ХҮҮХДҮҮД ТОМУУНД АЛЬ ЭРТ ДАРЛУУЛЛАА.НААД АВГАЙ ЧИНЬ ЗУРАГТААР ГОЁ ЯРИАД АМЬДРАЛ ДЭЭР ИРГЭД ТУЙЛДЛАА ХҮРЭЛСҮХЭЭ САЙДАА СОЛЬ

Avatar

Зочин 2020-01-26 66.181.161.73

Уханьд эмчилгээ ариутгал сайн байгаа.Өвчиний .голомтоос хүн сугалж татаж.эрүүл газар авчирдаг хаанахын ёс вэ.хүн чанар мөн үү..нэр төр хөөцөлдөгч үү…Хятадаас сайн эмчилж чадах уу..вирусыг алдах юм бол.барьж чадах уу..их л гоомой .юм хийх юм ..

Avatar

Зочин 2020-01-26 192.82.70.15

Америк лав иргэдээ татна гэсэн байсан тэгвэл америкийн ёс одоо сэтгэл чинь ханавуу

Avatar

зочин 2020-01-26 103.229.121.228

америк эм монгол эм тэнгэр газар шиг ялгаатай шүү Америк Монгол 2г битгий харьцуулаад бай

Avatar

Зочин 2020-01-26 202.126.88.150

Энэ ч дэмий тал руугаа юм бишүү. Сүрхий хариуцлагатай эхэлсэнээ дунд нь ийм гоомой юм хийх хэрэг байна уу? Тэдгээр оюутнууд ч гэсэн жаахан тэвчээртэй баймаар юм. Аль вэ нѳгѳѳ муу хужаагаас хол илүү Чингисийн цусны баатарлаг эр зориг, эх оронч үзлээ яачихав. Энд чинь л ёстой хэн гэдгээ харуулах боломж гарч байгаа юм биш үү? Ах дүү тѳрѳл садандаа гай чирч авчрахгүйн тулд тэвчих ѳндѳр ухамсараа дайчлагтун.

Avatar

Зочин 2020-01-26 202.55.188.90

Odoo hetsuu. Asuult. TulgRaad. Baindaa. Mongol. Huud. Min. Uhaantai. Baitsgaatend baigaa. Huuhdiin. Eejiin. Bichseniig. Unshaad. Awtuusan doctor. Uilj. Ywlaa. Minii huuhduudees. Ylga yu baihawdee. Huugiin eej d. Zorivtoi. Baigaarai. Gej. Helii. Chadah. Buhnee. Hiigeerei. Zorig. Buhniig. Ylna. Chi. CjDa

Avatar

иргэн 2020-01-26 85.203.44.90

Өнөөдөр олон эмийн бөөний төв, аптекаар орлоо. Ганц ч маск олдсонгүй. Бэлтгэл сайн л байгаа юм байна гэж бодоод гэртээ оёоод сууж байна даа.

Avatar

Зочин 2020-01-26 59.153.113.13

Ashgui dee. Oros, amerik, frants geed busad ulsuud irgedee ttj avch bhd manaih bas hudluhgui bol bolohgui. Sain bn

Avatar

зочин 2020-01-26 103.229.121.228

тэд нар чинь хөгжил эм эмнэлэгээрээ дэлхийд дээгүүрт ордог улс шүү дээ манайх ямар билээ дэ

Avatar

Зочин 2020-01-26 66.181.185.248

Avatar

Золо 2020-01-26 139.5.218.144

Өгөр өвгөн Ө.Энхтүвшин Өгөөмөр захаа нүүлгэ.Уханы оюутнууд авчирч вирусыг нь шууд экспортлох нь ээ тэнэг чинь

Avatar

Zochin 2020-01-26 202.126.88.37

Bagsh nar 1 sar garan yaj amidrah ve? Tsalingui bas zeeltei. Ehner nuhur hoer hoeulaa bagsh bol bur ulburch uheh n ee. Esvel hicheelee daraa nuhnu geed tsalintai amaraa. Erguu ym.

Avatar

Зочин 2020-01-26 192.82.69.146

Чи өөрөө эргүү. Мэдээллээ олоод уншчихаж чадахгүй байна уу. Багш нарыг цалинтай амраана гэж аль эрт шийдэн шд.

Avatar

Зочин 2020-01-26 202.9.47.21

iim hun bagshilj bna geheer unendee l heleh ch ug oldohgui yum

Avatar

Зочин 2020-01-26 202.179.26.196

Чи одоо юугаа бичээд байгаа юм. Аюултай өвчин дэлгэрхээс сэргийлж бүх шатны сургуулиудын үйл ажилгааг түр хугацаагаар хааж байна. Багш нарыг цалинтай байлгах гэж энэ шийдвэрээ цуцлах хэрг үү. Сургууль дээрээ очиж “хов” базаж цалин авдаг чинь мэдэгдэж байна.

Avatar

Зочин 2020-01-26 202.9.40.174

одоо танай гэр бул яанаа захуудыг хаана гэж байна хоол хунс олдохгуй монго байхгуй тэгээд яаж амьдрах юм

Avatar

Зочин 2020-01-26 202.126.89.199

Энэ хүн улс орондоо олон улсад онц аюултай вирусыг шууд импортлох шийдвэр гаргаж буй нь ямар тэнэг үйлдэл гээч

Avatar

Zochin 2020-01-26 66.181.176.209

Say ter gazaraas solongos irgen eh orondoo 20nd zuv zugeer ireed 26 nd genet haluursan bna, tegeheer dald ue gj bas bna. Bodoh l asuudal shu.

Avatar

Irgen 2020-01-26 70.181.123.238

Ta nar tendee yhehee med. Bid uursduu yavlaa geh yumuu.ene enhtyvshin munch munhag amitan yu daa.yumand uchirtai handah heregtei.manai ulsiig I'm l amitad udirdaj baigaag harahaad gutah yumdaa

Avatar

Irgen 2020-01-26 70.181.123.238

Ene enhtyvshin haaltaas hymyys avchirsan gej solioroo yu daa.hul horoitoi baigaa bys dyydee.odoo zovlongoor Ulster hiideg boloh ne.uchirtai baihaar baina daa

Avatar

Иргэн 2020-01-26 66.181.161.7

Яг тахал болж байгаа халдварын голомтоос авчирч болохгүй ш дээ. 30 хүнээс болж эх орондоо тахал тараах нь. Эсэхгүүцэж байна. Энэ амиа бодсон хэрэг биш улс орны аюулгүй байдалтай холбоотой

Avatar

Зочин 2020-01-26 202.179.31.118

tiim

Avatar

иргэн 2020-01-26 66.181.180.182

Авч ирэхгүй гээд яах юм ёрын амиа хичээсэн бугууд вэ үр хүүхэд чинь байсан бол яах бол

Avatar

Зочин 2020-01-26 192.82.70.15

Монголчуудын сэтгэхүй ийм дорой болцымаа харин, дэлхийн бусад орнууд иргэдээ татнаа л гэж байлээ. Бид нар ийм учраас л Солонгос шиг авлигачидтайгаа жирийн иргэд нь гудамжиндаа гараад тэмцэх сэтгэхүй байдаггүй юм шдээ, “би л болж байвал болоо”

Avatar

Эрдэнэ 2020-01-26 150.129.143.129

Тэр мсүтийнхээ амралтыг сунгаачээ их дээд сургуулийхан сурч боловсорч дадлагадаа гармаар байна шдээ албатай юм шиг их дээд сургуулийханийг 3сарын2 хүртэл амраачаад 7сар хүртэл хичээлүүлнэ гэж юу яриад бган бэ амрах цагтаа амарж орох цагтаа хичээлдээ ормоор байна шдээ

Avatar

altai 2020-01-26 66.181.180.182

Тэнэгт

Avatar

Зочин 2020-01-26 202.179.26.50

Шаардлагатай бол нийтийн эрх ашгийн үүднээс улс даяар хөл хорио тогтоосон ч болно. Зөвхөн өөрийнхөө эрх ашгийг бодсон ийм харалган байж болохгүй ээ.

Avatar

Зочин 2020-01-26 150.129.143.129

Албатай юм шиг өөрсдөө амраачихаад 7 сар хүртэл орно гэж юу ярьж байган бэ Их дээд сургуулийхан чин дадлага нтрээ хийж сурч боловсролгүй төгсөнө гэж юу бсын бэ тэр коллеж мсүтийнхээ амралтыг сунгаачээ их дээд сургуулийн амралтыг сунгаж яаж байган бэ??? Мсүт коллежийхан чин их дээд сургуулийханийг бодвол олигтой сурсан ч юм байхгүй төгсдөг шдээ их дээд сургуулийханий амралтын сунгалтыг Зогсоо

Avatar

хэл дээ. 2020-01-26 31.14.73.76

энэ чинь хатгаа гэж нэрлээд байгаа болохоос уушигны ТАХАЛ шүү. Юу авч ирэх. дагаад халдвар орж ирнэ.

Avatar

Энхтувшин Сарангэрэл 2 оорсдоо явж авчирбал таарна! 2020-01-26 103.229.123.161

Онц байдал тогтоосон халдварын онцгой бусээс хумуус авчирна гэж юу байсан юм бээээ!!!! 23 сая хун карантинд, нийт 112000 хун ухчихээд байна! Сэрээч, шоудах яахав!

Avatar

Зочин 2020-01-26 150.129.143.168

30 хvний эрх ашгаас болж 3 сая хvнд учрах эрсдлээ бодолцсон юм байгаа биз дэ, эрхэм МАНгаруудаа

Avatar

Иргэн 2020-01-26 202.126.89.239

Энэ Энхтүвшин гэж зөнөсөн хогийн өвгөн визгүй хятад оруулна гэж баоайрах вий дээ сайн хяналт тавих

Avatar

Эмч 2020-01-26 126.33.0.138

Халдварын голомтоос хүмүүс авч ирнэ гэдэг чинь автоматаар халдвар тараахтай ялгаагүй юм биш үү❓

Avatar

Зочин 2020-01-26 103.229.123.161

тийшдээ! халдвартай хумуус авчирна гэсэн уг! Энхтувшинг оорийг нь явуул

Avatar

Монгол 2020-01-26 66.181.188.33

Их дээд сургуулийн үйл ажиллагаа гээч юмыг хаасан юм уу, хичээлийг нь түр хаасан юм уу? Үйл ажиллагааг нь хаасан бол Монгол улс их, дээд сургуульгүй болж буй хэрэг байж таарна. Арай үгүй баймаар юм аа. NEWS.mn тайлбар хийгээч.

Avatar

Зочин 2020-01-26 43.242.243.41

Мэдээжийн юман дээр битгий шүүмжил.3 сарын 2 хүртэл зогсоолоо гэжийн

Avatar

зочин 2020-01-26 202.179.24.129

уханьд байгаа оюутнуудыг бодохоор өрөвдмөөр аваад ирмээр, гэвч маш эрсдэлтэй. Тэгээд ч орох гарах хөдөлгөөн зогсоосон байхад монгол юм гээд гаргах уу. Халдвар хамгааллын дэглэмээ бариад тэндээ байвал яасийн .
Нийтийн дуучдын тоглолт, баар, РС тоглоомын газар гээд хаах хэрэгтэй байхаа, өнөө хэдэн оюутнууд нв /ялангуяа хөдөөнийхөн / тэнд л цагаа нөхцөөнө, угаасаа эдний юм сурах гэж гурилддаг улс . Бас гадуур маскны олдоц ялангуяа нэг удаагийнх байхгүй байхийн энийг зохицуулаарай

Avatar

zochin 2020-01-26 202.179.26.60

zailaach Sarangerel , meddeg emch naraar tailbar chiilguul

Avatar

Эмч 2020-01-26 66.181.183.207

халдварын голомтоос хүмүүсийг авчрах нь халдвар тарах өндөр эрсдэлтэй гэдгийг бодох хэрэгтэй.

Avatar

Ийм тэнэн сайдууд. Хэн санаачлав 2020-01-26 66.181.183.207

Харин тэд ямар бгааг судалж туслах

Avatar

Зочин 2020-01-26 66.181.178.99

МАСК, ГАР АРИУТГАХ БОДИС 2 АПТЕКУУДААР АЛГА.ЮУН СҮРЖЭН ХУРАЛ МУРАЛ. АХИАД ХЭЛЬЕ АПТЕКУУДАД МАСК АРИУТГАЛЫН БОДИС АЛГА.

Avatar

Зочин 2020-01-26 66.181.161.42

Эмийн санд маск эм байхгvй бна балай ботоксоо

Avatar

zochin 2020-01-26 202.55.188.85

ene zasgiin gazar yum yumand yalgavarlah uzel gargaad bga handlaga ajiglagdah yumaa. tetgevriin hugshchuuliig yalgavarlana. huuhdiin mungu yalgavarlana. uhani hotoos gadna uur hotod krantilagdsan bga mongolchuudaa yah yum bol…yamar yamar hot krantilagdsan. niit heden mongolchuud krantind bn geed sudalgaa ene ter avdaggui yum uu.

Avatar

Зочин 2020-01-26 103.229.121.37

Хүнс барааны дутагдал, үнийн хөөрөгдөлд оруулахгүй сайн арга хэмжээ аваарай

Avatar

йыба 2020-01-26 103.11.195.34

нэг тарвал яаж ч чадахгүй учраас урьдчилан сэргийлэх арга хэмжээг сайн авч байгаа нь сайн хэрэг

Avatar

zochin 2020-01-26 150.129.142.168

MONGOLCHUUD MINI ATAARKHUU UUNTUGCH ZANGAA KHAYA . ENE MUUKHAY BERD ZAN CHINI KHUGJLIIG CHINI CHUDURLUUD BAYGAA YUM SHUU DEE , YACHIKHSAN YUM< BE? SAYD AJLAA SAYN KHIIJ BAYNA , YARIJ BAYGAA ZUYLIIG NI OILGOKHGUY BAYNA GEDEG CHAMD BAS ASUUDAL BAYNA GESEN UG

Avatar

Шодоргос 2020-01-26 103.80.211.37

Өмчийн хэлбэр харгалзахгүй боловсрол, соёлын байгууллагуудын үйл ажиллагааг зогсоож байна. Одоо ийм л үед тэр Женко, Хүүк нарын зээлийг тэглэх ажил чинь гарч ирэх ёёстой ш дээ. Банк, байгууллаагуудтай ажллагсдын цалингийн зээлийн гэрээ байгуулчихсан байгаа. Одоо жинхэнэ тэглэх хүмүүс чинь гарч ирнэ дээ.

Avatar

зочин 2020-01-26 103.57.94.160

ХИЛЭЭ ХААХ ХЭРЭГТЭЙ ЭРЭЭН ЯВДАГ НАЙМААЧИД ХЭДЭН ХАЛТАР ТӨГРӨГИЙНХӨӨ ТӨЛӨӨ ЯВЖ АЯГҮЙ БОЛ ВИРУС ЧИРЧ ИРЖ ГАЙ БОЛНО

Avatar

ZOCHIN 2020-01-26 202.21.110.22

HILEE HAAGAACH BAIGAA BAIGAA GAZAR NI BLGAHGUI BOL TATAJ AWBAL HERWEE MUUGAAR BODOHOD 1 HUN VIRUSTAI BWAL TGD BUGD DUUSNA SHUU DEE GADAADAD BGAA OYUTNUUD BOL. HILEE HAAGAADL BJ BHGUI BOL

Avatar

Зочин 2020-01-26 66.181.180.47

Сургуулийн багш ажилчидийг ажлаа хийж байх ёстой гээд сургуулийн захирлууд яриад байх юм. Ханиад томууны өвчтэй байгаа энэ одон багш нарыг ажиллуулаад байх юм уу. Дараа нь хагас сайнд хичээл ордог болно гэж бна. Багш ажилчид илүү цагаар ажиллах болж бна уу. Өвчилмөөргүй бна шүүдээ. Үүнийг яаралтай зохицуулах
М.

Avatar

Болд 2020-01-26 64.119.18.176

Нэгэнт ийм олон хааж байгаа юм чин 12 ТВ нартай гэрээ хийгээд телевиз болгон 1 ангийн хичээлийг 10-14 хороонд сайн багш нараар заалгах хэрэгтэй.Дараа нь сарын дараа сургууль амар хоурогдол гарахгуй Боловсролын сайдаа

Avatar

L 2020-01-26 64.119.21.47

Sarangereliig solioch egzegtei ued iim saidtai baihdaa yaahav dee

Uuch medehgui dalichignasan avgai

Avatar

Зочин 2020-01-26 202.9.46.250

Эрүүл мэндийн сайд маш сайн хариуцлагатай ажиллаж байна. Ер нь энэ хүн угаасаа ийм ажил хэрэгч шулуун шудрага хүн юм шүү дээ. МҮОНТ-д ажиллаж байсан хүмүүс цөм ийм хүмүүжилтэй байдаг. Сарангэрэл сайд минь ажиллаад бай чамайг дэмжиж байгаа шүү.Зарим нэг тэнэг мангарын туйлд хүрчихсэн хүмүүсийн үгийг бүү тоо. Тэд чинь овоо ажиллаж байгаа хүмүүсийг муутган унагаах замаар дараачийн ээлжийн хоолонд орох гэсэн хүсэл шуналаар дүүрчихсэн тэнэгүүд л байдаг шүү дээ

Avatar

Зочин 2020-01-26 43.242.243.110

Tenetgteerei siding soli

Avatar

Зочин 2020-01-26 66.181.186.152

За мэдэхгvйм байна, еерийнхее тээж терvvлсэн нялх vрээ эцэг дээр нь хаяад, хувийн жаргалаа хеегеед явсан авгай хариуцлагатай, шударга байна ч гэж юу байхав. Тев аймгийхан бvгд мэднэ дэ энэ двсгрийг

Avatar

Зочин 2020-01-26 150.129.143.161

Энэ вирусын талаархи мэдээлэлийг мэрэгжлийн эмч нараар хийлгэж баймаар байна Энэ Д.Сарангэрэл "Сайд" юугаа мэдхэв дээ , камерийн өмнө яаж сайхан харагдах вэ л гардаг байх Энэ эмгэтэйн үгэнд нэг их итгэл төрөхгүй юм

Avatar

Одоо төрийн албыг хаасан дээр байхдаа цалинтай 2020-01-26 122.201.31.17

Гг

Avatar

Зочин 2020-01-26 103.229.121.37

Хүн олон цуглардаг газруудаа хаахгүй бол үр дүн муутай ажил болно шүү

Avatar

Ганаа 2020-01-26 202.179.27.226

Эрээнд байгаа хэдэн я***н аа хамгаалая тэд ч бас л монгол хүн шүүдээ

Avatar

Бодол 2020-01-26 182.160.40.28

Одоо оюутнууд хичээл орохгүй гээд нөгөө шоу цэнгээн болсон диско баар саваар дүүрэн бөөн хөлс бөгчим агааргүй орчинд сууцгаана. Энэ диско баар савны хүн олноор цуглуулдаг газруудын үйл ажиллагааг ч бас зогсоох хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-01-26 122.201.24.71

Bar tsengeeni gazar olon niitiin tsuglardag gazraa haagaache

Avatar

Зочин 2020-01-26 64.119.23.75

Эрүүл мэндийн сайдаа солиочээ. Мэдэгдэл хийж ярьж байгаа яриа нь үнэхээр хэцүү ойлгомжгүй байна. Салбарын мэргэжлийн хүнийг яаралтай тавь Хүрэлсүхээ анхааруулж байна.

Avatar

Зочин 2020-01-26 43.242.243.110

Yag unen shuu

Avatar

Иргэн 2020-01-26 59.153.113.30

Эмийн сан, эм ханган нийлүүлэгч байгууллагуудыг үнээ хэд дахин нэмэхгүй байхыш даалгах шийдвэр гаргах хэрэгтэй байна.

Avatar

Иргэн 2020-01-26 59.153.113.30

Маш зөв шийдвэр гаргажээ. Бас эмийн сан, эм ханган нийлүүлэх байгууллагыг үнээ нэмэхгүй байх даалгавар өгөх хэрэгтэй дээ.

Avatar

Зочин 2020-01-26 64.119.22.120

Хилийн боомтуудыг хаах хэрэгтэй шүү

Avatar

Зочин 2020-01-26 64.119.23.75

Зөв шийдвэр гаргаж, Ухань хотод байгаа монгол оюутан бусад хүмүүсийг татаад хэрэггүй, ер нь Хятадад байгаа Монголчуудыг наашаа орж ирэхийг шууд хоригло, тэндээ хамгаалалтаа сайн хийхийг анхааруулж шийд, одоо том зах, жижиг дэлгүүрүүд, зам дагуух зочид буудал, цайны газруудыг хаах, соёл урлагийн бүх арга хэмжээ, цагаан сарыг хоригло зогсоо, тэгэхгүй бол халдвар хурдан тархана

Avatar

Амраа 2020-01-26 150.129.142.48

зөвөө энэ вирус нүдээр бас дамждаг тэгэхээр оюутнуудыг бас амраах хэрэгтэй. Маск зүүсэнч нүдээр халдана. Оюутнууд ямр таг хар шил зүүгээд дээрээс нь маск зүүгээд сууж байлтай нь биш тэгсэн ч гэлээ эрсдэлтэй… Маш зөв шийдвэр байна.

Avatar

Зочин 2020-01-26 103.57.93.193

хятадад байгаа хүмүүсийг тэнд нь үлдээ. Энд ирж бидэндээ хор тараагаад хэрэггүй. Засаг тэд нарыг авчирч өвчин тараавал шийд гаргасан хүмүүсийг СБ талбай дээр АРД ТҮМНИЙ шүүхээр шүүх болох байх.

Avatar

MGL 2020-01-26 202.55.188.45

Энэ ямар харгис сэтгэгдэл вэ? Хөгийн гар уу үгүй юу? Хэрхэн халдвар авахуулахгүйгээр эх нутагт нь авчрах вэ гэж ярих байтал…

Avatar

Зочин 2020-01-26 202.179.31.118

Enkhtuvsin- ah duu nr bgaam blgui dee. Gehde setgel ni shan ium daa

Avatar

Зочин 2020-01-26 103.57.93.193

Хятадад байгаа улсыг авах гэж ерөөсөө хэрэггүй. Ийм мугуйд, тэнэг байж болохгүй.

Avatar

Зочин 2020-01-26 202.126.89.29

Ih surguuli ingej udaan hugatsaagar amarj bolj bnuu da

Avatar

Арвиа 2020-01-26 202.9.46.59

Арми нь ямарч хүн халдварын бүсээс гаргахгүй онц дэглэм тогтоож хүн байтугай жигүүртэн ч гарахад бэрх болж зомби -той кинонд гардаг шиг шууд устгах тушаал авсан цэргийн дэглэм тогтчихоод байна шүү дээ.😢

Avatar

Арвиа 2020-01-26 202.9.46.59

Одоо ч яаж ч хүсээд халдварт өвчин -вирусийн голомтоос хүн сугалж гаргана гэдэг байхгүй болсон байхөө. .. хятадын арми онц байдал тогтоож хөл хорио тогтоож хүн байтугай жигүүртэн ч гарахад бэрх болж зомби -той кинонд гардаг шиг шууд устгах тушаал авсан цэргийн дэглэм тогтчихоод байна шүү дээ.😢

Avatar

ЭРЭЭНИЙ ЯНХАНУУД УХАНД БАЙДАГ БИЗ ДЭЭ 2020-01-26 59.153.113.239

хужаатай суучихсан хэдэн янхануудаар яах гэсэн юм бэ. эрээнд бтеэ үнэлж баСАН ХЭДЭН АВГАЙ НАР НАС НЬ ЯВААД ОДОО ХҮНТЭЙ СУУСАН ТЭДНЭЭС ЗАРИА НЬ УХАНД СУУРЬШСАН

Avatar

Etseg chin bn 2020-01-26 202.21.108.133

Yugaa h*****d bga n**** we chi. Mongol ger buluud teneg malaa

Avatar

Зочин 2020-01-26 202.179.31.118

FUCK er hujaa dagsan bol HUJAADAA UH p***a MINI YANKHAN_ ESTEG BOL UH CHI!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Av av 2020-01-26 98.253.30.34

Tusgaar uls uhaantai iym bol irgedee avaach yalanguya ter baga nasnii huuhediig.

Avatar

Би 2020-01-26 66.181.188.126

Тэнэгтдэг юм бэ? Сугалж авч чадлаа юу?

Avatar

Icy 2020-01-26 202.21.108.133

Chaddag ym. Haraarai chi

Avatar

dorj 2020-01-26 103.212.117.107

tendee l baina biz dee buun uwchni golomtoos ymar tatalttai ni bish yah gej tend baisan ym be odoo krantin duustsl nasna l bai bitgii gondhognood bai

Avatar

Зочин 2020-01-26 103.57.94.220

Zavaan hunii unergui n****

Avatar

зочин 2020-01-26 103.57.94.160

зөвш дээ тэндээ хамгаалалтаа сайн хийгээд байрнаасаа гарахгүй л байх хэрэгтэй. нэгнээс нь халдвар авбал монголд ямар олигтой эмчлэх , хамгаалах чадвар байгаа биш ёстой хурдан тархаж баахан олон хүн талийгаач болох байлгүй дээ

Avatar

? 2020-01-26 64.119.19.190

Archaaguu amia hicheesen n**** ve, uuriih ni ger bul chin orond ni bsn bol yj nus nulimstaigaa hutgaldaj baigaa boldoo

Avatar

Зочин 2020-01-26 202.126.89.244

Uuriin cini hvvhed baisan bol yaah we arial yumaa unshaad zvgrl setgel ewgvirch baihad

Avatar

zochin 2020-01-26 150.129.142.168

MONGOL KHUN GEJ ZAAWAL NEGNIIG MUULJ BAYWAL SANAA NI AMARCH < KHOOL NI ORJ < NOIR NI KHURDEG YUM BAYKH DAA < JINKHENE ORK GEJ L UUNIIG KHELEKH BAYKH DAA

Avatar

зочин 2020-01-26 202.9.40.38

Тэндээс нь татаж авах нь зөв ч гэлээ их хугацаа алдсан. Иймд 1т. маш сайн шинжилгээ хийх, нууц үе, халдварыг бүрэн үгүйсгэтэл 14-30 хоног тусгаарлах ёстой. Хаана гэдгийг ярих хэрэгтэй. Хилийн цаана уу, наана уу? Монголд өвчин ороод л ирэх юм бол Та нар юу ч хийж чадахгүй нь тодорхой. Нэг ёсондоо бид эзэнгүй төртэй, сошиалаар шийдээд явж байгаа шүү! Сонгуулийн жилийн балаг, поопролоос нэг юм болох вий..

Avatar

иргзн 2020-01-26 202.179.24.249

Сарангэрэл Сайд хир чинээгээрээ л ажиллаж байх шиг байна ш дээ, Элдвээр хэлэхийн оронд Дэмжиж урам өгч баймаар хүн муулж байж Таашаал авдаг юмуу хаашаа юм манайхан,

Avatar

zochin 2020-01-26 192.82.70.172

Oyutnuudiin hicheeliig, pc togloom, bar tsengeenii gazruudiig haagaasai. oyutnuudiin zarim ni maska zuuhgui, sogtuuchuud bolon togloomond dontogsod mask buur zuuhgui.

Avatar

Зочин 2020-01-26 49.230.59.66

French, USA, Russian uuriin irgediin 100m iim zaitai hot ruu avtibus r nuulgen shiljuuleh ajliig zohion baiguulj baina, Manai 200 hurehgu huniig tend hamtruulaad gargaj bolohguim baihdaa

Avatar