ТЕГ-аас Мэдэгдэл гаргав | News.MN

ТЕГ-аас Мэдэгдэл гаргав

ТЕГ-аас Мэдэгдэл гаргав

ТЕГ-аас Мэдэгдэл гаргав

ОХУ-ын иргэнийг зэвсэг хэрэглэн дээрэмдсэн тагнуулын байгууллагын ажилтнуудыг 2020 оны нэгдүгээр сарын 23-24-нд шилжих шөнө баривчилсан тухай мэдээлэл олон нийтийн сүлжээгээр цацагдсантай холбогдуулан дараах мэдэгдлийг хүргэж байна. Тагнуулын байгууллагын албан хаагчид Монгол Улсын Эрүүгийн хуульд заасан гэмт хэрэгт холбогдсон байж болзошгүй асуудлын талаарх урьдчилсан мэдээллийн дагуу тус газраас цагдаагийн байгууллагад мэдээллийн дэмжлэг үзүүлж ажилласан.

Эрүүгийн хэрэг шалгах ажиллагааг тагнуул, цагдаагийн байгууллага хамтран хэрэгжүүлж байна.

ТАГНУУЛЫН ЕРӨНХИЙ ГАЗАР

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
11
ХахаХаха
7
ТэнэглэлТэнэглэл
3
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

30 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Иргэн 2020-01-24 202.131.228.50

Энэ чинь Дарга байсаөн хүнийх нь нэвтрүүлсэн арга биш үү. Цогт… хэн билээ ийм зүйл шаардсан гэж даргыгаа нэрлэж байсан даа

Avatar

мгл 2020-01-24 122.201.24.92

та нар байгууллагтаа бугласан идээ бээрээоорсдоо шахаж гарга,нэр усаар нь зарлаж хуулиин омно аваач!!!!Эруугиин элементуудээр удирдуулж явдагаа больцгоо!!

Avatar

orosuud odoo but nergene dee 2020-01-24 192.82.74.179

sanaa amar bolj dee orosuud haruigaa avna daa odoo yanaa ta nar ,tomsoggui bolj dee

Avatar

з 2020-01-24 122.201.22.161

Тагнуулийхан уу? ӨӨӨӨӨӨӨӨӨ, ОДОО тэгээд яах болж байна аа????

Avatar

Зочин 2020-01-24 122.201.21.95

Хоёулаа х ийсэн бол баригдахгүй. Нэг нь урвасн байна

Avatar

ЗОЧИН 2020-01-24 64.119.26.192

ТАГНУУЛЫНХАН МӨРГЭЖИЛ, УР ЧАДВАРАА САЙХАН АШИГЛАЖ ДЭЭ, ТЭД ХЭН ХААНААС ИХ МӨНГӨТЭЙ ГАРАВ ГЭДГИЙГ ТАГНАЖ МЭДНЭ, ТӨРИЙН АЛБАН ХААГЧИД ТАГНУУЛЫНХАН БҮЛЭГЛЭН ХҮН ДЭЭРЭМДЭНЭ, ХЗДХ-ИЙН САЙД НЬ 134М.КВ БАЙР АВИЛГАД ӨГӨХИЙГ ШААРДАНА, ЦАГДААГИЙН ХУРАНДАА НАР НЬ 30 БАЙР, 2 ПЕНТХАУС НЭГИЙГ НЬ НЯМДОРЖИД, БУСДЫГ НЬ ӨӨРСДДӨӨ АВИЛГАД ӨГӨХИЙГ ШААРДАНА, ТЭД ХЭДЭН ЗУУН САЯАР НЬ АВИЛГА ШААРДАЖ ДАРАМТЛАЖ АВНА, ЭНЭ ОДОО ЮУ ВЭ, АВИЛГАЛД ИДЭГДСЭН, МАФИЖСАН ЭЗЭНГҮЙ ТӨРИЙН ЭМГЭНЭЛ ГЭХЭЭС ӨӨР ХЭЛЭХ ҮГ АЛГА.

Avatar

Зочин 2020-01-24 66.181.161.86

Teh

Avatar

Зочин 2020-01-24 72.196.192.250

Nyamdorjiin 20 hold huuli hvchniihen iim l bolj dee.
Nyamka – 20
Nyamka – 20
Nyamka – 20
Nyamka – 20
Nyamka – 20
Nyamka. – 20
Nyamka – 20
Mongoliin huuli hvchniihen deeremchin,luivarrchin boltsgoojee !!!!!!!'n

Avatar

Зочин 2020-01-24 66.181.160.76

Odoo tsagdaa nar ni baritsaad , HULGAI DEEREM HIIH WII DE. KKKKKKKK

Avatar

зочин 2020-01-24 64.119.19.115

за зө одоо ч гайхахаа болж дээ . Тагнуулын газрын даргаа танайд дээрэмчид арай л ажилладаггүй баймаар .

Avatar

Зочин 2020-01-24 192.82.71.122

Тагнуулынхан ажлынхаа хажуугаар халтуур хийсэн юм уу даа? Цагаан сарын бэлтгэлээ базаах гээ юм болов уу? Кккккккккккк

Avatar

Зочин 2020-01-24 192.82.72.198

ХҮРЛЭЭ ОДОО Л СЭЛЭМ ГЯЛС ГЭРЭЛ БӨНДГӨС.

Avatar

Зочин 2020-01-24 202.126.88.156

Yasan bolhi ajildag yum be

Avatar

Lavlaa 2020-01-24 122.201.24.174

Za g Ene ch bish ee Irged iin itgel naidvar “teg” zaalaa shuu

Avatar

зочин 2020-01-24 103.229.120.68

СҮРЖИН ГАРЧИГТАЙ ДАРЖИН МЭДЭГДЭЛ ГЭЖ ҮҮНИЙГ ХЭЛЭХГҮЙ БОЛ ӨӨР ЮУГ Ч ХЭЛЭХ ЮМ БЭ? МЭДЭГДЛИЙН АГУУЛГЫГ ОЙЛГОСОНГҮЙ, ТЕГ ЦАГДААД МЭДЭЭЛЭЛ ӨГСӨН БОЛЖ БАЙНА УУ?

Avatar

Иргэн 2020-01-24 202.126.89.149

Гэрэлийг ОГЦРУУЛ

Avatar

зочин 2020-01-24 59.153.85.65

СҮРЖИН НЭРТЭЙ ДАРЖИН БАЙГУУЛАГА МУУ ЗҮЙЛДЭЭ ГАРШЖЭЭ ЧААВААС.

Avatar

зочин 2020-01-24 59.153.85.65

ДАМПУУ БАЙГУУЛАГА БОЛСОНЫ ТОД ЖИШЭЭ. ДАРГА НЬ ӨРГӨДЛӨӨ ӨГ ДӨӨ.

Avatar

suka 2020-01-24 202.9.46.211

oros oron tiimj bolciimoo manai nohduud tednees suraad odoo negnee nagnadag chagnadag deeremddeg aldag bolchood baina hooe
jenko ziko hoer bol orosuudaas mash sain suralcaad baina

Avatar

Зочин 2020-01-24 64.119.26.219

ГЭРЭЛ ..хөгшин.. эрийг ..чөлөөлөх ..цаг ..нь .. болжээ.. ӨӨРӨӨ..ч .. огцор.. огцор..ЗГ..УИХ-д …БАЙГАА ..хүмүүсийг .. чөлөөлөх .. цаг..нь
болжээ…Нямдорж ..сайдыг .. хамгийн .. түрүүнд .. чөлөөл.., Лүндээжамц , Улаан, М. Энхболд , Б.Бат-Эрдэнэ, Энхтүвшин , чөлөөл….

Avatar

Зочин 2020-01-24 202.9.46.107

Соёлтой улсад бол хамгийн эхлээд ард түмэн та бүхнийхээ итгэлийг алдсан тул Гэрэл би ёс зүйн хувьд оггцох өргөдөлөө ерөнхий сайдад өглөө гэж мэдээллэх байх

Avatar

зочин 2020-01-24 203.91.115.37

хууль хүчнийхэнд итгэж найдах нь битгий хэл өөрөө өөртөө найдаж амьдрахаас ямар аймаар юм бэ

Avatar

Зочин 2020-01-24 192.82.70.111

Монголчууд гадаадынхан маш их дээрэмдүүлж байна яаг өнөөдөр төгрөгийн ханш ийг харчих энэ бол зүгээр улаанцайм цохиж нүдээгүй л болохоос чимээгүй маш хэрцгий дээрэмдэлт энэ зовлонг монгол хүн болгон эдлээд яавж байна энэ бол том улсуудын дээрэнгүй үйл! Орос хятаддай гадаад худалдааг валютаар биш барааг бараагаар шууд солих эрх байхгүй байна валютаар төлбөр хийх болгонд энэ долларын эдийн засаглал системд өндөр шимтгэл өгдөг нь маш алдагдал.хэрэв энэ систем хэрэгжүүлэх бол бүрэн утгаар нь гадаад

Avatar

Зочин 2020-01-24 192.82.70.111

Гадаадын банк нь чөлөөтэй монголд хүү багатай зээлийн үйлчилгээ яавуулах хэрэгтэй .энэ өнөөдөр монголд үйлчилэхгүй байгаа нь гадаадын хүмүүс ч биш монголын хэдэн банкир дээрэмчин гаруудын ажил энийг таслан зогсоохгүй бол ард түмэн одоо мангар биш бүгд мэдэж байгаа тул нэн дариу гадаад банкийг оруулж ир

Avatar

ИРГЭДЭЭС 2020-01-24 139.5.218.211

АЙМШИГТАЙ ЮМ АА ! ЯАХ БОЛЖ БАЙНА АА ?

Avatar

Зочин 2020-01-24 103.229.122.215

pzdaa ymaa ene tagnuuliinhand buhiii l nuuts medeelel baij baidag ter medeelliig ingej ashigladg geheer arai l aimshigt bn shuu

Avatar

Зочин 2020-01-24 66.181.190.43

Тодорхой мэдээлэл хий л дээ. Ойлгомжгүй , бөөрөнхий , таавар таалгаад …

Avatar

Зочин 2020-01-24 202.126.89.225

Цагдаа тагнуул хоеулаа дээрэмчид болжээ. Цагдаа нь байр гэхдэг бол тагнуул зэвсэгтэй дээрэмддэг

Avatar

Зочин 2020-01-24 192.82.77.10

Тагнуулынхан хэнийг дээрэмдэх вэ гээд л бодоод явж байдаг болж байна уу.

Avatar

Зочин 2020-01-24 67.247.8.185

Medeelel avaad husag baihgui yu da

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж