Н.Номтойбаяр: Би гэмт үйлдэл хийгээгүй, түдгэлзэхгүй | News.MN

Н.Номтойбаяр: Би гэмт үйлдэл хийгээгүй, түдгэлзэхгүй

Н.Номтойбаяр: Би гэмт үйлдэл хийгээгүй, түдгэлзэхгүй

Н.Номтойбаяр: Би гэмт үйлдэл хийгээгүй, түдгэлзэхгүй

УИХ-ын гишүүн Н.Номтойбаярын бүрэн эрхийг түдгэлзүүлэх тухай асуудлыг УИХ-ын гишүүний Халдашгүй байдлын дэд хороо хуралдаж шийдвэр гарах хуультай ч тус дэд хорооны гишүүдийн ирц бүрдэхгүй байгаа учраас хэлэлцэлгүй хойшлуулсаар долоо хонож буй.

УИХ-ын гишүүн Н.Номтойбаяр өнөөдөр бүлгийн хуралдаандаа суухаар хүрэлцэн иржээ. Тэрбээр сэтгүүлчдэд тайлбар өгөх үеэрээ "Миний бүрэн эрхийн хугацааг түдгэлзүүлэх үндэслэл байхгүй" гэдгийг хэллээ.

“Би өөрийгөө хууль зөрчөөгүй гэдгээ нотолно.  Хоёр өдрийн өмнө би  бүлгийн дарга, УИХ-ын гишүүдэд тайлбараа хүргүүлсэн. Нэгэнт би хууль зөрчөөгүй, гэмт үйлдэл гаргаагүй хүн өөрийн санаачилгаар бүрэн эрхээсээ татгалзана гэж байхгүй. Миний хүсч байгаа ганц зүйл бол бүх асуудал хэвлэлүүдээр нээлттэй явах ёстой. Хөдөлмөр, нийгмийн хамгааллын сайдаар ажиллаж байх хугацаандаа хууль дүрэм зөрчсөн асуудал огт байхгүй. Одоо орж би үүнийгээ нотолно. Миний бүрэн эрхийг түдгэлзүүлэх асуудалд анх өнгөрсөн оны арванхоёрдугаар сарын 12-ны өдөр би өөрөө санаачилга гаргасан. Яагаад ийм аргагүй байдалд хүрсэн бэ гэхээр надаас огт тайлбар, мэдүүлэг авахгүй байсантай холбоотой. Надад Үндсэн хуулиар олгогдсон үндсэн эрх бий. Нотлох баримтаа би шалгуулах эрхтэй. Тиймээс би аргаа бараад хэвлэлийнхэнд арванхоёрдугаар сарын 12-ны өдөр мэдээлэл хийсэн. Миний бүрэн эрхийг түдгэлзүүлэх асуудлыг УИХ-д оруулж ир гэж хэлсэн. Түүнчлэн уг асуудлаар УИХ дээр ч гэсэн улс төр болгож ярьж байгаа.  Өнгөрсөн оны арваннэгдүгээр сарын 1-ний өдрийн чуулганы хуралдаан дээр хэн, юу гэж ярьсныг та бүхэн ч мэдэж байгаа байх. Энэ мэтчилэн ордонд янз бүрийн хов жив их яригдаж байна. Тиймээс улстөржүүлээд байгаа асуудлыг улс төрийнх нь ордонд яръя л даа” гэв.

-Талийгаачийн ар гэрийнхэн яагаад таныг буруутгаж байна вэ?

-Нэг дүү нь Дорнодод, бас Өвөрхангайд нэр дэвших гэж байгаа юм билээ. Уржигдрын мэдээлэлтэй холбогдуулан маш ноцтой хэд хэдэн үйлдэл гарсан. Би дөрвөн өргөдөл цагдаад өнөөдөр өглөө. Телеграф тестийг би өөрийн хүсэлтээр хоёр удаа шалгуулсан. Телеграф тестийн дүгнэлтийг ил мушгиж гуйвуулсан. Телеграф тестийг авсан цагдаагийн ажилтан надад танилцуулсан. Нууцын зэрэгт хамаарахгүй асуудал. “Талийгаачийн унасан газар явсан уу, цохисон уу” гэх мэт хардалт байгаа. Энэ дагуу бүх асуултыг асуухад миний хариултууд 80-90 хувь нь үнэн гэж гарсан. Үүнийг би дэлгэнэ. Шүүх шинжилгээний дүгнэлт өнгөрсөн оны долдугаар сард УИХ дээр ил болчихсон материал. Тархины цус харвалт гэж тогтоогдсон шүүх шинжилгээний дүгнэлтийг яагаад мушгин гуйвуулж байна вэ” хэмээгээд тэрбээр бүлгийн хуралдаан руугаа орлоо.

МАН-ын бүлгийн хуралдаанаар УИХ-ын гишүүн Н.Номтойбаярын бүрэн эрхийг түдгэлзүүлэх эсэх асуудлыг хэлэлцэж байна. Дараа нь УИХ-ын гишүүний Халдашгүй байдлын дэд хороо хуралдана. Тус дэд хорооны гишүүдийн ирц 100 хувь бүрдсэн.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
28
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ХахаХаха
4
БурууБуруу
3
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

53 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-01-24 192.82.76.163

Бензин 1литр 10000т болход Улаанбаатарт аав бид2л машинтай явнаа гж хэлэж байсан хүндээ. Тэгээд их хурлын гишүүн болдог хэхэ. Одоо болноо . Ард түмнээ дэндүү дорд үзэж болохгүй байхаа номгүйбаяраа

Avatar

Зочин 2020-01-24 73.252.244.167

Ene namiin gishuud huchin hiine hun **** ulsaa hudaldana huvaaj idej uuna..

Avatar

Haha 2020-01-24 45.51.113.91

Shorond baigaa heregten bugd yag ingej heldeg yum daa

Avatar

Зочин 2020-01-24 202.179.31.126

гэмгүй юм бол түдгэлзээд шалгуулчихаач . Юунд нь айгаад байгаа гэмтэй гөлөг вэ?????????????????????????

Avatar

Зочин 2020-01-24 202.9.40.21

Үнэн ялнаа

Avatar

bugd adailhan daa heniigee heleh be 2020-01-24 192.82.74.179

shorond ochood saihan holoo olood baij bai.songuuliin daraa naad darga nar chin bugd araas chin ochno oo tegeed toozoo hiij bolno shuu dee

Avatar

Зочин 2020-01-24 49.180.172.87

bayan ailiin hool zohiogui muu yoriin buzar amitan. haana muu muuhai yum bolno, ene l tend.
mongolchuud bidniig ene met hugiin yumnuud nuden deer mini doromjilj, deerelhej, hoolnoos min humsalj, hulgailj bhad umuuruud yum bicheed bgaa humuusiig bi lav oilgohgui bna.
daahgui ih nugel huraaj bna daa. tamd shataj uhne eee

Avatar

Зочин 2020-01-24 103.229.122.153

МАН-ын маань уншуулах хүн нь энэ тэнэг, эрх банди байж дээ.

Avatar

Зочин 2020-01-24 49.0.141.60

Za tgd aaviigaa songuuliar naimaaltsana gj yu bdiin. Shalguulaa. Taliigaach deer olon ulsiin shingjilgee oruulay gd ar ger ni sanal tavihad ygd hen tatgalzav

Avatar

Иргэн 2020-01-24 64.119.20.56

Санаатай ч арай алаагүй байх, олон хавар нэгэнтээ гэгчээр танхайрч зодолдож байгаад л хүний аминд хүрсэн нь үнэнд ойр болов уу?

Avatar

зочин 2020-01-24 202.126.89.157

Хүрэлсүх нь л шорон явуулчих санаатай л хөөцөлдөөд байгаа биз дээ … ..Өөрөө бас дээрээс нь тавьтаргүй лүд юмаа … Мөнгөтэй , нас залуу …. аргачгүй л биз .

Avatar

Зочин 2020-01-24 49.0.218.218

юу нь нас залуу байдагийн ? эрх элий балайдаа л галзуурч байхгүй юу- их жанжин СҮХБААТАР энэ балайгийн хажууд хамаагүй залуу хүүхдээрээ шахам байж АРДЫН хувьсгал хийж удирдан бид одоо тусгаар улсад амьдарч бгаа биз дээ, зайлуул

Avatar

Зочин 2020-01-24 126.33.98.149

shiren nyyrt umaa

Avatar

ШАЛГУУЛ 2020-01-24 66.181.182.31

ХУУЛИЙН БАЙГУУЛЛАГАД ШАЛГУУЛЖ ҮНЭНИЙГ ТОГТООЛГОХ ШААРДЛАГАТАЙ

Avatar

иргэн 2020-01-24 202.179.26.176

Хуулийн байгууллагад Шалгуулаа, тэгэхгүй Чи өөрөө Хэрэг хийгээгүй гэж хичнээн орилж хашгираад ч нэмэргүй шүү дээ, энэ бүхний Шалтгаан нь Чи өөрөө шүү дээ,

Avatar

иргэн 2020-01-24 202.70.46.20

барин тавин худлаа хэлдэг хүн юм байна лээ дээ. тагнуулч хүн хэнтэй хэзээ юу ярих вэ гэдэгээ маш сайн мэддэг хүн. гэм буруугүй бол түтгэлзээд сайхан шалггуулаач тэгээд.

Avatar

Зочин 2020-01-24 202.21.111.170

шалгуулчаач н**ш оо

Avatar

Зочин 2020-01-24 66.181.161.99

Өөрийхөө хэлсэн үгэнд итгэлтэй бол түдгэлзүүлээд шалгуулчих.юунд нь сандардаг юм.энэ та нарын хийсэн хуулиар л асуулал орж ирж байна.ард түмэн энэ хуулиар чинь амьдарч байгаа.бүх хүн хуулийн өмнө адилхан

Avatar

Зочин 2020-01-24 202.131.245.243

Ганц хүн рүү ингэж бөөнөөрөө боорлон дайрах ч муухай л юм даа. Тэр шалгадаг байгууллагууд нь шалгаад тогтооно биз дээ?

Avatar

Зочин 2020-01-24 202.9.46.153

Хэрэг гарсан даруй үхлийн оношийг нь тогтоогоод байсан нь өөрөө сэжиг төрүүлэх үндэслэл мөн шдээ. Номтойбаяр аа?

Avatar

Монголын нууц товчоо 2020-01-24 202.131.245.243

132. 131. Чингис хаан, Бэлгүтэйн ятгасан үгийг үл хайхарч, хоёр этгээд (хоёр тал)-ээс модны гишүүдийг хуга татаж, айргийн бүлүүрийг сугачиж аваад зодолдож, жүрхин нарыг ялж Хорижин хатан, Хуурчин хатан хоёрыг булааж авав. Жүрхин нар найрамдан зохилдъё гэснийг бид зөвшөөрч, Хорижин хатан, Хуурчин хатан хоёрыг буцааж өгөв.

Avatar

Зочин 2020-01-24 202.131.245.243

АПУ-гийн хулгайчийн хар тамхичин хүү талийгаач эцгийнхээ үхлийг сонгуулийнхаа пи арт ашиглаж байгаа нь онцгүй байна. Угсаа залгамжлах феодалын ёсыг ардчилал гэдэг юм аа даа?

Avatar

БУЛГАНЧУУД 2020-01-24 139.5.216.189

БУЛАНД ЖИРИЙН МАЛЧИН ЗАЛУУГ СОГТУУ ҮЕДЭЭ ДАЙРЖ АЛЧААД ЭНЭ МЭД ХУДАЛ ЯРИАД ЗҮГЭЭР ӨНГӨРЧ БАЙСАН. ЮМАНД ХЭМЖЭЭ ХЯЗГААР ГЭЖ БАЫДАГ. ОПОО БОЛОО БИШ ҮҮ. ЮМТАЙБАЯР

Avatar

Иргэн 2020-01-24 202.21.118.138

Энд тэнд дандаа зодоон цохион хийж, хүүхэн шуухан дагуулж, эхнэр хүүхдүүдээ гомдоож явдаг энэ Номтойбаяр гэдэг хүнд ард түмэн итгэх үү. Гэр бүлийн хүмүүжил муу, эрхийн балай юм шиг байгаа юм. Ийм хүн жирийн ард иргэдийн төлөө явахгүй ш дээ. Харин өөрийн хөрөнгө мөнгөнийхөө төлөө л явна. МАН ийм хүмүүсийг гаргаж ирээд байгаад учир бна

Avatar

Доржсамбуужаргал 2020-01-24 2.132.82.172

Улсын ерөнхий прокурор гэмт хэрэг үйлдээгүй УИХ-ын гишүүний эрхийг түдгэлзүүлэхээр асуудлыг УИХ- д оруулж байдаг гэж…
Ёстой сонин . Хэн нь хууль мэдэхгүй байна?!

Avatar

Зочин 2020-01-24 139.5.217.223

ШОРОН УРИАД БНДА ТАНЫГ

Avatar

Zochin 2020-01-24 150.129.140.4

Arhi uusan n l gehed buruu bizde, buleg n uuniig yarihgui bga n asuudal shu

Avatar

зочин 2020-01-24 203.91.115.38

бүх булхай нь уудлагдаад үнэнд гүйцэгдээд ирхээр хачин болж байна аа тийм л гэмгүй юм бол бүхэн эрхээ түдгэлзүүлээд шалгуулчих зориг алга уу хүүхэн хүчиндэх хүн а**х хүн зодохдоо их л баатарлаг зоригтой юм байна лээ түдгэлзээд хоригдоод Луузанз ч билүү атаман хулгайч даа алуулана гэхээс шээс алдаж байна даа

Avatar

Зочин 2020-01-24 64.119.19.16

Дэндүү давилуун эрдүү онгироо залуу ! Гэхдээ 40 гарсан хүн ч ямар залуу байх вэ дээ

Avatar

иргэн 2020-01-24 66.181.187.177

Энэ гишуунийг арай л их боорлож бна даа. Ноентой тэрсэлдвэл толгойгуй. нохойтой тэрсэлдвэл хормойгуй гэдэг л энэ юм байхдаа. Еронхий сайдтай нилээд узсэнсэн. Уг нь бусад шигээ таг дуугуй. дандаа магтан дуулаад суусан бол юунд ингэхэв дээ. Номтойбаяр минь

Avatar

Ок 2020-01-24 182.160.39.102

Үз үз чадалтай залуу ингэж дуусахгүшүүү

Avatar

z 2020-01-24 66.181.186.246

iim humuus bidnii dund bn geed boddoo. aimar niigem

Avatar

АХА 2020-01-24 202.131.243.186

ЦАГТАА МӨН Л НЭГ ЗАЛУУ ЭНЭ МЭТЭЭР НОЁНТОЙ ҮЗЭЖ ТАРЖ БАЙСАН НЬ САНААНД БАЙНА. ГЭВЧ ӨНӨӨДӨР ТЭР ЗАЛУУ ӨӨРӨӨ НОЁН БОЛСОН БӨЛГӨӨ…

Avatar

Bazar 2020-01-24 83.23.234.102

ALKAASH chi dandaa huul zorchin huuhen huchinden hun zodon bavgai alan za tegeed busad zuiluud olon bii bushuuhan zailaad asudlaa shiid ih tom DURAK

Avatar

Зочин 2020-01-24 59.153.115.228

vneniig ni oloh heregtei. gvtgvvleed bwal bas hetsvv shte.

Avatar

зочин 2020-01-24 202.131.225.150

ман-ын гишүүд, халдашгүй байдлын дэд хороо аль нь ч энэ хүний бүрэн эрхийг цуцалж чадахгүй. бүр яагаад ч. яагаад гэвэл бүгд мөнгө авсан, тийм учраас дараа нв өөрийнхөө булхайг гаргахгүйн тулд юу ч хийж чадахгүй. энэ авилгачид бүгд төрөөс зайлсны дараа л энэ хэрэг үнэн мөнөөрөө илрэх байх. хамгийн том авилгач хар нямдорж дэд хороог тэргүүлж байхад энэ байтугаа хэрэг дарагдаад өнгөрнө. үнэн мөнөөрөө шийвнэ гэж өчүүхэн ч горьдох хэрэггүй. 20 жил сайд хийж дарж сурсан ганц хүн нь байж байна

Avatar

ЗӨВ ЗАЛВАЛ 2020-01-24 66.181.161.125

ЭНЭ ХҮНИЙГ ЗӨВ ЗАЛВАЛ УЛСТӨРЧДИЙН ТОГООГ ХАГА ЦОХИОД ӨӨРӨӨ УНАХТАЙГАА ЗЭРЭГЦЭЭД БҮГДИЙГ НЬ САМАРЧ ЧАДАХ БАЙХ. АЛЬ БОЛОХ УЛС ТӨРЧДӨӨР ӨӨРСДӨӨР НЬ ӨӨРСДИЙГ НЬ БУТ НИРГҮҮҮЛЭХ ХЭРЭГТЭЙ.

Avatar

АЮУРСАЙХАН 2020-01-24 202.70.34.114

ХӨДӨЛМӨР ЭРХЛЭЛТИЙГ ДЭМЖИХ САНГ ХУУЛЬ БУСААР ЭМЭГТЭЙ ГИШҮҮДЭД ТАРААЖ ОЛГОСОН ТҮДГЭЛЗҮҮЛЭХЭД ЧИНЬ ХАНГАЛТТАЙ ШҮҮ………………….

Avatar

ииииииииии 2020-01-24 203.91.115.250

Шоронд нь аваачиж хий энэ тэнэгийг.

Avatar

Зочин 2020-01-24 202.21.127.250

цэвэр улс төр гэдэг нь ойголмжтой шүү дээ, ингэж хүнийг хохироож болохгүй л дээ Номтойбаяр гишүүн бол зарчимч, аливаа асуудлыг ил тод ний нуугүй хэлчихдэг цөөхөн гишүүний нэг, шударга л байх ёстой.

Avatar

H 2020-01-24 202.126.89.251

Sanal neg bna! Kharin ch mundag zaluu shig sanagdaad bgaa!

Avatar

зочин 2020-01-24 202.9.40.164

УИХ гишүүний халдашгүй дархан эрхийг цуцлая, хамаг муу муухай бүхнийг ЭРХЭМ ГИШҮҮН гэсэн нэрийн дор хийгээд байна, хулгай, луйвар, худалч, урвагч, хүн амины хэрэг,

Avatar

Зочин 2020-01-24 202.55.191.194

eniig duusga

Avatar

Зочин 2020-01-24 103.212.117.135

Их л сэжиг бүхий тайлбар хийгээд чичрээд байх юмдаа

Avatar

Zochin 2020-01-24 66.181.184.219

Tiim l aigaagui, gemgui yum bol buren erheesee tatgalzaj bgaad shalguulchaach. Chadahgui shde goliison hulgaich, sandraad shees aldaad suid bolj bna aaa.

Avatar

Зочин 2020-01-24 43.228.131.110

Шоронд нь аваачиж хий энэ тэнэгийг.

Avatar

Зочин 2020-01-24 124.158.110.82

малаа, чамайг хүн алаагүй байхад алсан болгох гээд хууль шүүхийг дарамтлаад байвал яах уу?

Avatar

ХУУЛЬЧ 2020-01-24 192.82.64.190

ЭР ХҮМҮҮСИЙН ХООРОНД МАРГАХЫН ҮГҮЙСГЭХГҮЙ Л ДЭЭ ,,,,ХАРИН НӨГӨӨГИЙНХӨӨ АМИНД ХҮРНЭ ГЭХЭЭР САНААНД БАГТАХГҮЙ Л БАЙНА ,,,,ЯДАЖ ТӨРИЙН ОРДОНД ШҮҮ,,,,,,ХУРЛЫН ТАНХИМ, ГИШҮҮНИЙ ӨРӨӨНӨӨС БУСАД БҮХ ЗҮЙЛ ХАМГААЛАЛТАД БИЧЛЭГТЭЙ УЧИРТАЙ ДАА,,,,

Avatar

Иргэн 2020-01-24 202.21.116.78

Нүднээс далд ормор!!!!

Avatar

дэмжигч 2020-01-24 66.181.168.200

би чамайг дэмждэг, хүмүүс ийм муухай туйлшрамтгай шдэ, хүн өнгөрсөн нь харамсалтай гэхдээ үлдсэн нь амьдрах л хэрэгтэй болдог шдэ, 7/8 сар болоход гашуудлаа тайлсан байх ёстой. Арчаагүй юмнууд унгахдаа хүртэл бусад руу буруугаа чихэх юм.

Avatar

Зочин 2020-01-24 202.126.88.45

Байхгүй байхгүй хүү минь тайван бай. Аав нь бүгдийг зохицуулна.

Avatar

Доко 2020-01-24 202.21.108.136

ш****г гар шүү

Avatar