Элчин сайдад нэр дэвшигч Ц.Цэнгэлд Ерөнхийлөгч виз олгох уу? | News.MN

Элчин сайдад нэр дэвшигч Ц.Цэнгэлд Ерөнхийлөгч виз олгох уу?

Элчин сайдад нэр дэвшигч Ц.Цэнгэлд Ерөнхийлөгч виз олгох уу?

Элчин сайдад нэр дэвшигч Ц.Цэнгэлд Ерөнхийлөгч виз олгох уу?

Засгийн газрын хуралдаанаас өнөөдөр /2020.01.22/ Элчин сайд нарыг томилох тухай асуудлыг хэлэлцэн шийдвэрлэсний дотор шинэ он гарахын өмнө албан тушаалаасаа чөлөөлөгдсөн Байгаль орчин, аялал жуулчлалын яамны Төрийн нарийн бичгийн дарга Ц.Цэнгэлийг Болгар улсад суух Элчин сайдаар томилохоор дэмжсэн нь анхаарал татаад байна.

Өмнө нь түүнийг ОХУ-д Монгол Улсыг төлөөлөн суух Элчин сайдад санаархаж байна гэх мэдээлэл цацагдсан ч Ерөнхийлөгчид гологдсон. Харин энэ удаад намын нөхөд нь Болгарт суух Элчин болгохоор зүтгүүлсэн нь Ерөнхийлөгчийн таалалд нийцэх үү гэдэг асуултыг үлдээгээд буй.

Одоогоор Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга эзгүй, Швейцарын Холбооны улсын Давос хотод зохион байгуулагдаж байгаа Дэлхийн эдийн засгийн чуулганд оролцож байна.  Чуулга уулзалтад оролцсоныхоо дараа Норвегид айлчилна.  Иймээс Ерөнхийлөгч Элчин сайдад нэр дэвшигчдийн асуудлаар энэ долоо хоногт хараахан шийдвэрээ гаргахгүй, харин шинэ долоо хоногт эх орондоо ирсний дараа саналаа өгөх боломж бүрдэх бөгөөд Ц.Цэнгэлийг дахиад голох уу, эсвэл МАН-ын хүсэлтийг хүлээн авах уу гэдэг тодорно.

Хэрэв Ерөнхийлөгч түүнд виз олговол УИХ-ын сонгуульд Булган аймагт МАН-аас нэр дэвших сонирхолтой байгаа горилогчдод нэг өрсөлдөгч нь явж санааг нь амраах болоод байна.

Г.ХОРОЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

29 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Нөгөө хэн бнаөө 2020-01-22 64.119.18.126

Ганболд төрийн албаар олон жил явсан илүү дутуу шунал байхгүй. Ажилсан мундаг залуу шүү. Монголын төр нүдтэй л байна.

Avatar

p 2020-01-22 73.181.73.133

Ichmeer gar olon ulsiin hurald english eer ug helj bgaa n .1 dugeer angiin huuhedees doloon dor!!!! Iim humuus yaj elchin said hiih ve???? Mongol ulsiin nuur tsarai ichmeer bishuu???!

Avatar

Баттулга 2020-01-22 64.119.26.12

Улаан үдэд консулаар яваг

Avatar

зочин 2020-01-22 122.201.21.237

ядахдаа хар тамхи мэт зүйлд холбогдохгүй байх дархлаа тогтсон сайхан монгол уяач нас тогтсон хүн гадаад орнуудад энэ зэргийн настай хүн жинхэнэ төрийн ажил хийх хир хор арилсан хүмүүс/ ихэнх хувь нь / цэнгэл манлайдаа амжилт хүсье хүнсний аж үйлдвэр хөгжсөн газраас монголдоо нэвтрүүлж болох хүнсний чиглэийн асуудал дээр анхаарч өгөөрэй манай улсын хүнсний боловсруулах чиглэл салбар чинь уначихсан шүү 60-80оны үед бол сайхан байсан морожин идэж үзээгүй гээд зарлаад явдаг төрийн тэргүүнтэй л

Avatar

Зочин 2020-01-22 192.82.78.106

энэ нөхөр арай хар тамхи зөөхгүй байх, сүүлийн үеийн залуу дипломатч нар нь тусгай даалгавраар хар тамих зөөдөг гэж сошлд бичээд байгаа, МУ н нэр хүнд арай биш ээ

Avatar

зочин 2020-01-22 202.126.88.49

МАН – хан Монгол улсийн Дипломат албийг жинхэнэ утгаар нь дампууруулж байна даа !!! Дандаа шахааны мэргэжлийн бус намийн томилгооны улсууд бас тэр Батцэцэг гэж бас нэг шахааны хүн арай л дэндэж байна мэргэжлийн хүмүүсээ яавуулж болохгүй юу ГХЯ ны ахмад дипломатууд яагаад үгээ хэлдэггүй юм бэ? Энэ томилгоонуудийг дахин харах хэрэгтэй ерөнхийлөгч

Avatar

Зочин 2020-01-22 67.247.8.185

SAHALTAI HUGSHIN HAR MUUR NASNII BUGSUND JARGAH SANAATAI …muur bagsh shuu dee naadah chin

Avatar

SARMAGCHIN 2020-01-22 64.119.27.92

ENE NOVCHID MAN YMAR URTEI YM DARHAN CELENGIIN ERCHIM HUCHINII TUGEEH BORLUULALTIIG AVAA BUZDEE BUUN HUND SURTAL ABILGA OGOHGUI BOL TOG TAVIULAHIIN ARGAGUI MUU ERTNII HUN DURST …….YBJ BGAAG NI SAIN HAR

Avatar

Zochin 2020-01-22 78.250.29.44

Ene neerei aimaar gar yumaa

Avatar

ЗОЧИН 2020-01-22 202.21.126.30

ЭНЭ НЭГ САХАЛТАЙ МУУР ОДОО БОЛИХ ХЭРЭГТЭЙ ШҮҮ ДЭЭ. ДАРХАНЫ ДЦС ШУГАМ СҮЛЖЭЭ ГЭЭД НАМЫН НЭРЭЭР УЛСААС ТУУСАН ЮМ МУНДАХГҮЙ ИХТЭЙ БАС Л НЭГ ХУЛГАЙЧ ШҮҮ ДЭЭ. НАМДАА ХЭДЭН БОР ЦААС ХАЯЧИХААД ДУРТАЙ АЛБАНДАА ОЧИЖ БАЙДАГ НӨХӨР.

Avatar

иргэн 2020-01-22 202.9.40.101

Элчин сайдад төрийн ажлын туршлагатай хүн байх нь зүв шүүдээ. Залуучууд гээд сүүлийн үед сайхан зөв явж байгаа мэдээ нэг ч алга бүр жар гаруй дипломатууд тамхины наймаанд холбогдсон. дэлхий нийтээрээ хамгийн хүнд гэмт хэрэгт ордог асуудалтай холбогдсон байна . Эдгээр нь бүгд залуучууд байлаа.

Avatar

ййи 2020-01-22 202.70.34.70

Бид нэг юмыг ойлгох ёстой. Жишээ нь, энэ Цэнгэл гэдэг хүн амжилттай бизнесмэн. Олон жил удирдах ажил хийсэн. УИХ-д удаа дараа сонгогдсон. Тэгэхэд бидний хэд нь ийм байгаа билээ? Шүлсээ үсэргэж явснаас энэ хүнээс сураад харин сонгоч юм бол энэ хүнээ сайн шахаж ажиллуулах ёстой бус уу?

Avatar

Зочин 2020-01-22 124.158.110.82

ямар зорилгоор ийм тэнэг юм бичээд байдаг юм бол?

Avatar

Зочин 2020-01-22 124.158.110.82

мэргэжлийн сэтгүүлзүйн төлөөлөл мөн л бол ийм ичмээр юм бичихээ болиоч

Avatar

Зочин 2020-01-22 124.158.110.82

жинхэнэ төрийн ажлын туршлагатай хүн дээ.

Avatar

Зочин 2020-01-22 202.126.89.96

МАН болиоч ээ, баяр манай нам залуу үеэ дэмждэг гээд хуцаад байсан, элчин гэдэг чинь улс төрийн карьаер дуусгадаг намын шагналыг албан тушаал биш ээ, муусай тэнэг коммунистууд больж үз, Монголын төр уэнгэлд өргүй шүү

Avatar

зочин 2020-01-22 202.72.245.123

70 насанд даруулга хэрэгтэй гэдэгсэн, юун элчин сайд вэ? гэртээ ач, гуч нараа хараад сууж байвал таарна.

Avatar

Зочин 2020-01-22 103.80.211.79

ene odoo uheh boloogui yu p***a yumaa zaawal uhej dald ortloo turiin ajil hiih estoi bdg yum uu

Avatar

зочин 2020-01-22 202.131.225.150

энэ хүн одоо болиосой билээ. зам тээврийн сайд энэ тэр гээд зөндөө л алба хашлаа. хийж гийгүүлсэн сайн ажил нэг ч харагдахгүй нэг их булганы арьсаар гоёсон хүүхэлдэй шиг юм байсан л санагдаадл байгаам. ер нь ман намын энхтүвшин, нямдорж, лүндээ, тэрбишдавга нарын өвөө, оюунхорол эмээ мэтийн хүмүүс одоо больмоор байна. эд нар чинь л улс орноо хөгжүүлэх сайхан залуучуудын замыг хааж улсын хөгжлийг саатуулж байна шүү дээ

Avatar

Зочин 2020-01-22 103.229.123.126

Zunuguud tegeed bugdeeree alba suudliin heel hahuuli ene niigmiin hamag buzar bulai JDY abilgiig tsetsegluulne l gne shuu.ingej tumnii h**** idsenees gertee suuj ur ach guchaa usgusun shigee buyntai buurluud boloosoi.ur huuhduud ni heldeggui bas l uruusun duguinuud bdg bh da.Ard Tumend ene zunuguugees iluu Gandan Hiidiin Abraliin Lam nar l tuslah umgaa.

Avatar

Зочин 2020-01-22 202.9.40.103

Хэдий насны хүн вэ?

Avatar

Зочин 2020-01-22 202.131.234.194

Шал тэнэг амьтан гадаадад очоод шившгээ тарьна даа. Өнөөдөд ярьсан юм аа, маргааш нь мартаад өөр зүйл ярьдаг сэтгэхүйн сааталтай юм уу, зориуд тэгээд байдаг юм уу. Гэхдээ тэр мөнгө олох аргаа сайн мэддэг юм шиг байна лээ.

Avatar

Зочин 2020-01-22 124.158.110.82

чи монгол хүн мөн үү? Цэнгэл бол жинхэнэ эх оронч

Avatar

nnn 2020-01-22 202.179.26.134

zeel tegleh zavaan yumniihaa bartsaand unah bailgui maanag har tsaddaggui mangas

Avatar

zochin 2020-01-22 45.48.97.213

tetgeverteee garaacch

Avatar

Зочин 2020-01-22 103.111.68.3

ХОЙД СОЛОНГОС ШИГ ЭЛЧИН САЙДЫН ГАЗРАА УЛС ОРНОО САНХҮҮЖҮҮЛЭХ ЗОРИЛГООР ДИПЛОМАТ ХААЛТАН ДООР ХОРИОТОЙ НАЙМАА ХИЙЛГЭДЭГ БОЛЧИХООГҮЙ ЮМ БОЛ ЭНЭ МУУ ЯДАРСАН СҮЙРСЭН МОНГОЛ УЛСАД ИЙМ ОЛОН ДИП-АЛБА ХЭРЭГТЭЙ ЮУ? ЖИЖИГ АРЧААГҮЙ УЛСАД 2 ХӨРШӨӨ АЯТАЙХАН МАЛЛАХААС ӨӨР ЮУУ ХЭРЭГТЭЙ…ТӨСВИЙН МӨНГӨӨР ӨӨРСДИЙН ХУВИЙН ХУЛГАЙ НАЙМАА ХИЙСЭН ДИПЛОМАТ НЭРТЭЙ ХУЛГАЙЧУУД.

Avatar

Зочин 2020-01-22 192.82.68.36

Залуу сайд Цэрэнбат нь залхаад зайлуулах аргаа олж ядаж байгаа юм байнаа ха ха

Avatar