Б.Батцэцэг, Ц.Цэнгэл нарыг Элчин сайдад нэр дэвшүүлэв | News.MN

Б.Батцэцэг, Ц.Цэнгэл нарыг Элчин сайдад нэр дэвшүүлэв

Б.Батцэцэг, Ц.Цэнгэл нарыг Элчин сайдад нэр дэвшүүлэв

Б.Батцэцэг, Ц.Цэнгэл нарыг Элчин сайдад нэр дэвшүүлэв

Засгийн газрын өнөөдрийн хуралдаанаас Элчин сайд нарыг томилох асуудлыг хэлэлцэн дэмжжээ.


1. Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Болгар Улсад суугаа Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайд Дашжамцын Батсайханыг эгүүлэн татаж, Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Болгар Улсад суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайдаар Цэгмидийн Цэнгэлийг,

2. Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Чех Улсад суугаа Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайд Нямаагийн Наранбатыг эгүүлэн татаж, Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Чех Улсад суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайдаар Дамдины Гансүхийг,

3. Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Франц Улсад суугаа Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайд Авирмэдийн Баттөрийг эгүүлэн татаж, Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Франц Улсад суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайдаар Батсайханы Болормааг,

4. Монгол Улсаас Унгар Улсад суугаа Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайд Зэнээмядарын Батбаярыг эгүүлэн татаж, Монгол Улсаас Унгар Улсад суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайдаар Бирваагийн Мандахбилэгийг,

5. Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Ардчилсан Солонгос Ард Улсад суугаа Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайд Сүрэнгийн Цоггэрэлийг эгүүлэн татаж, Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Ардчилсан Солонгос Ард Улсад суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайдаар Маньбадрахын Ганболдыг,

6. Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Итали Улсад суугаа Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайд Цэрэндоржийн Жамбалдоржийг эгүүлэн татаж, Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Итали Улсад суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайдаар Батмөнхийн Батцэцэгийг,

7. Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Энэтхэг Улсад суугаа Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайд Гончигийн Ганболдыг эгүүлэн татаж, Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Энэтхэг Улсад суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайдаар Чанравын Бүрэнбаярыг,

8. Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Солонгос Улсад суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайдаар Цогтоогийн Өнөрзаяаг,

9. Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Киргиз Улсад суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайдаар Чимэддоржийн Баттөмөрийг,

10. Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Беларусь Улсад суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайдаар Батсүхийн Баярсайханыг,

11. Монгол Улсаас Арабын Нэгдсэн Эмират Улсад суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайдаар Дамбажавын Ганболдыг тус тус томилох саналыг Засгийн газрын хуралдаанаар тус тус дэмжлээ. Энэ шийдвэрээ Монгол Улсын Ерөнхийлөгчид уламжилна, дараа нь УИХ-аар оруулж батлуулна.

Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Болгар Улсад суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайдад нэрийг нь дэвшүүлсэн Цэгмидийн Цэнгэлийн хувьд төрийн өндөр албан тушаал хашиж байсан төрийн ажлын туршлагатай.

Хойд солонгост суух М.Ганболд өмнө нь тус улсад Элчин байсан,

Өмнөд Солонгост суух Ц.Өнөрзаяа нь солонгосоор мэргэшсэн, тус улсын их сургуульд багшилж байжээ. Элчин сайдад дэмжигдсэн бусад нэр дэвшигчдийн хувьд мэргэжлийн дипломатууд юм.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
19
БурууБуруу
9
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

47 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зол 2020-01-22 64.119.17.242

Ц. Цэнгэл Гэгч Болгарын элчин сайд болвол англи хэлээр уншиж чадахгүй дипломатич гэж дэлхийд анхдагч доог дохуу болохын байна лдаа ичмэээрийн өөрөө нэрээ татаасай

Avatar

Зочин 2020-01-22 103.212.118.138

яг л дахин боловсруулж болохгүй хаягллыг савыг нь андуураад хийж байгаатай адил байнадаа

Avatar

Зочин 2020-01-22 103.212.118.138

ядахдаа Монгол улсаа үр ач нарынхаа ирээдүйн сайхан амьдралыг бодоод ийм хариуцдагатай ажлаас татгалзах эр зоригтой бай

Avatar

Зочин 2020-01-22 103.212.118.138

Улсыг нь басамжлаад байгаамуу . шахаад шахаад шар уснаас өөр юм гарахгүй хүмүүсийг ийм албанд тавьдагаа больдоо. нэртэйгээр нь
..дампуурмат алба гэчих

Avatar

Зочин 2020-01-22 192.82.64.153

Куэ энэ Цэнгэл яасан ханаж цадддагүй н**ш вэ

Avatar

Ard Tumen 2020-01-22 202.131.245.34

En Tsogtoogiin ohin Unurzaya diplomat bus hvniig demjij Mongol ulsad mafi oruulj irj Mongoliig dampuuruulahiig demjij bolohgui nuhduu!!! Diplomat alband ogt ajilj vzeeguim bj ing munguur zodoj orj irhee boliiyooooooooo!!!!! Unurzayag boliulaacheeee

Avatar

Bazar 2020-01-22 83.23.234.102

Harh batsetseg zivz bgaa ongocnoos hamgiin turuund orgoloo amia bodson urvagch avgai bn iim huniig elcheer yavuulz bolohgui dee

Avatar

Tsengel 2020-01-22 153.214.136.179

Tsengel muu t.eneg, erguu uvgun P.I.Z.D.A-g Bulgan aimagt ni maliig ni malluulaa P.izda, yun elchin said ve haha, Bulgan aimgiin Saihan sumandaa airgaa buleed l, honi yamaagaa hariulaad l yavj baig P.izda!!!!!…..

Avatar

Зочин 2020-01-22 203.91.115.51

Үндсэн хуулийн цэцийн гишүүн Цогтоогийн охин Өнөрзаяа Элчин сайд болж байгаа юм уу.

Avatar

Зочин 2020-01-22 103.212.118.98

Батцэцэг бол шоу хүүхэн. Улсын нэрийг баастна даа.

Avatar

Зочин 2020-01-22 66.181.161.80

БАТЦЭЦЭГ НЬ МОНГОЛЫГ ТӨЛӨӨЛЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ ХЭТЭРХИЙ СОЛОНГОС ЦАРАЙТАЙ ЮМ БНА.

Avatar

Zailaa 2020-01-22 98.253.30.34

Tsengel gedeg ovgoniig saihan amraltand amrah erhiin bichgeer shagnaj bgan biz dee.

Avatar

Зочин 2020-01-22 83.23.234.102

Harh batsetseg zivz bgaa ongocnoos zugtaaz bn daa naizgui urvagch avgai bz dee

Avatar

ИРГЭДЭЭС 2020-01-22 66.181.190.248

х** ухна тавьсан мэт гэдэг шиг . Одоо болоо ш дээ ! Залуусаа явуулаач ээ !

Avatar

Зочин 2020-01-22 103.229.121.209

Залуус цаг нь болохоор л явдаг юм. Энэ чинь амны зоргоор нулимаад байдаг салбар биш шүү хүүхээ.

Avatar

Зочин 2020-01-22 124.158.90.59

цаг нь болсон нь юм шиг санагдаад байна даа

Avatar

Зочин 2020-01-22 202.55.191.194

Нүдээ оносон шагнал байна

Avatar

Иргэн 2020-01-22 202.126.88.204

Цэнгэл гэж тэтгэврийн өвгөн юу вэ???МАН энэ хүнд тийм их өглөгтэй юм уу???

Avatar

Zochin 2020-01-22 103.229.122.96

Unurzaya gej diplomat baidag ym yy

Avatar

Зочин 2020-01-22 103.26.195.77

Больж үз. Юун дэд сайд юун цэнгэл

Avatar

Зочин 2020-01-22 202.9.40.103

Ялзарч өмхийрсөн засаг.

Avatar

Зочин 2020-01-22 192.82.72.91

Цэнгэл гэж нэг албан тушаал худалдаж аваад бүүр сурчихсан хар лагай байнаа. Хөгийн л***р зүрх нь хаагдаж үхээсэй

Avatar

lol 2020-01-22 66.181.161.8

Tsengel guai tetgevertee garaa, bas ene Battsetseg geh emegtei Hurelsuh guai yamar ih demjdeg umbe ene hun diplomatich u? kkk

Avatar

Зочин 2020-01-22 103.14.36.18

Батцэцэгийг дэмжиж байна. Цэнгэл бол бишээ, ямар хүн бэ гэдгийг нь Монголчууд ерөнхийд нь гадарлаж байгаа, зөв бөгөөд дипломат албанд тохирох хүн биш. Гэхдээ тэр тусмаа л буруу хүнийг томилж өөрсдийн гар хөл богодог юм шиг байгаа юм.

Avatar

Хотын залуу 2020-01-22 43.228.131.110

МАНгаруудад энэ зөнөг өвгөн Цэнгэлээс өөр хүн олдохгүй байгаа юм байх даа.

Avatar

Eebee 2020-01-22 203.91.115.47

Tsetsiin gishuun Tsogtoogiin ohin UNURZAYA NUTAG NEGTNEE DEERELHEJ BDAG HUN KOREAD TOHIROHGUI SHUU. BOLIOROI

Avatar

Зочин 2020-01-22 124.158.110.82

нүдээ олсон байна

Avatar

Zochin 2020-01-22 150.129.140.4

Battetseg odoo bolio, ene tur bur dampuurch guitslee. Ichmeer yumda.

Avatar

Зочин 2020-01-22 124.158.110.82

харин жинхэнэ төрд хэрэгтэй хүн дээ

Avatar

А 2020-01-22 203.98.76.9

Хувийн бизнесээ хийгээд явбал болох байх аа? Төрд юу хийж гийгүүлсэн юм бэ? Шууд л дэд сайд болсон биз дээ

Avatar

Зочин 2020-01-22 103.111.68.3

ХОЙД СОЛОНГОС ШИГ ЭЛЧИН САЙДЫН ГАЗРАА УЛС ОРНОО САНХҮҮЖҮҮЛЭХ ЗОРИЛГООР ДИПЛОМАТ ХААЛТАН ДООР ХОРИОТОЙ НАЙМАА ХИЙЛГЭДЭГ БОЛЧИХООГҮЙ ЮМ БОЛ ЭНЭ МУУ ЯДАРСАН СҮЙРСЭН МОНГОЛ УЛСАД ИЙМ ОЛОН ДИП-АЛБА ХЭРЭГТЭЙ ЮУ? ЖИЖИГ АРЧААГҮЙ УЛСАД 2 ХӨРШӨӨ АЯТАЙХАН МАЛЛАХААС ӨӨР ЮУУ ХЭРЭГТЭЙ…ТӨСВИЙН МӨНГӨӨР ӨӨРСДИЙН ХУВИЙН ХУЛГАЙ НАЙМАА ХИЙСЭН ДИПЛОМАТ НЭРТЭЙ ХУЛГАЙЧУУД.

Avatar

Зочин 2020-01-22 192.82.68.36

Цэнгэл ёстой ажил хийж харагдаач яайжийж хэдэн жил хэвтэж байгаад ирнэ,залуу сайд Цэрэнбат залхаал зайлуулж байгаа юм

Avatar

Зочин 2020-01-22 124.158.110.82

мундаг хүнийг төр ашиглах ёстой

Avatar

Зочин 2020-01-22 99.203.109.238

Tenderchin piIda yu

Avatar

Зочин 2020-01-22 180.149.93.14

Унгар улс аль 2011 онл Үндсэн хуулиндаа өөрчлөлт оруулж, "Бүгд Найрамдах" гэсэн тодотголоо больсон шүү. Манайх шиг "Унгар Улс" гэдэг болсон. Засгийн газрын хэвлэл, мэдээллийн алба, ГХЯ ийм алдаа гаргахгүй байх ёстой.

Avatar

Мандахбилэг,Энхбүрд нар тамхины тои наймаачид 2020-01-22 59.153.114.237

Унгарт янжуур тамхины мэргэшсэн мэргэжлийн бус дипломат Мандахбилэг,эхнэр явах нь уу Цогтбаатар сайдаа

Avatar

Зочин 2020-01-22 66.181.184.205

За би өөрт чинь хариу хэлэхгүй байж чадахгүй нь ээ, Мандахбилэг гуайг хувь хүнийх нь хувьд, удам судрых нь хувьд, ажил хэргийн хувьд их биш ч мэддэгийх нь хувьд, бас ажил төрлийн болон найз нөхдийн хүрээллийн хүмүүсийн ярьсан хэлснийг нь сонсож байсныхаа хувьд энэ мэдээлэл чинь их хариуцлагагүй, өширхсөн хүний мэдэгдэл байна гэж ойлгож байна. Хувь хүний ярих хэлэх, саналаа илэрхийлэх эрх нь нээлттэй боловч худал ярих, гүтгэх, хүний алдар нэрийг гутаах нь өөрөө хуулиар яригддаг асуудал шүү.

Avatar

Unshigch 2020-01-22 90.188.54.82

Цэнгэл гэдэг өвөөг өөр чадалтай хүнээр солиоч ээ.

Avatar

Зочин 2020-01-22 124.158.110.82

чам шиг бичиг үзсэг мэдэхгүй мал Цэнгэлийн ямар туршлагатайг мэдэхгүй л дээ

Avatar

Зочин 2020-01-22 192.82.72.91

Тендер идэхээс өөр юу чаддын энэ п***а. Эрчим хүчний тендрүүдээс МСS-ээс хуссаар байгаад л баяжаа биз дээ лал ар

Avatar

Зочин 2020-01-22 103.68.107.22

Dampuursan, Yalzarsan nam

Avatar

зочин 2020-01-22 192.82.64.190

Энэ Цэнгэл гэдэг нөхөр ямар учиртай юм бэ?

Avatar

Зочин 2020-01-22 103.111.68.3

ЭНЭ МУУ ЯДАРСАН, ЗУТАРСАН МОНГОЛД ИЙМ ОЛОН ХУЛГАЙЧ ДИПЛОМАТ ХЭРЭГТЭЙ ЮМ УУ? ЭСВЭЛ ХОЙД СОЛОНГОС ШИГ ХАР ТАМХИНЫ НАЙМАА ХИЙЖ УЛСАА САНХҮҮЖҮҮЛДЭГ БОЛСОН УУ?

Avatar

зочин 2020-01-22 203.91.115.53

Цэнгэлийг тэтгэвэрт гаргаж байгам биш үү Болгарт элчингээр томилж, тэндээ тэтгэврээ ч авчихна цалин нэмэгдэл хөлсөө авчихна хувийн бизнесээ ч өргөжүүлчихнэ энэ нээрээ адтай одтой ямар сайхан хувь зохиолтой одонд төрчихсөн өвгөн бэ

Avatar

Зочин 2020-01-22 122.201.24.11

Tsengel darga chadna.Tetgevriin nas hetersench chadna

Avatar

иргэн 2020-01-22 202.179.27.43

Цэнгэл гэгч өвгөнийг одоо болиоч ичээч ?? наад нөхөр чинь хөдөө морь малаа хариулж явах нөхөр шүүдээ юун элчин сайд вэ??

Avatar

Зочин 2020-01-22 66.181.185.210

Цэнгэлийг тэтгэвэрт нь гаргаач, зарим дурак төрд хувалц мэт шигдэж амьдрах юм.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж