Ерөнхийлөгч Х.Баттулга Давосын чуулганд оролцоно | News.MN

 Ерөнхийлөгч Х.Баттулга Давосын чуулганд оролцоно

 Ерөнхийлөгч Х.Баттулга Давосын чуулганд оролцоно

 Ерөнхийлөгч Х.Баттулга Давосын чуулганд оролцоно

Дэлхийн эдийн засгийн чуулга уулзалт энэ сарын 20-24-ны өдрүүдэд  Швейцарын Давос хотноо болно.  Уг чуулганд Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга оролцох юм байна.

Жил тутам зохион байгуулдаг уг чуулга уулзалтад дэлхийн улс орнуудын төр, засгийн тэргүүн нар оролцдог юм. Цагаан ордноос мэдээлснээр,  Давос хотноо болох тус уулзалтад Сангийн сайд Стивен Мнучин, Худалдааны сайд Уилбур Росс, Худалдааны зөвлөх Роберт Лайтхайзер тэргүүтэй төлөөлөгчид оролцох аж.

Мөн АНУ-ын Ерөнхийлөгч Дональд Трамп оролцох төлөвтэй байна гэж Цагаан ордны төлөөлөгч “CNN” сувагт мэдээлсэн.

Дэлхийн эдийн засгийн чуулга уулзалт нь 1971 онд байгуулагдсан бөгөөд Швейцарийн Женев хотноо байрладаг, улс орнуудын удирдагчид, төр, нийгмийн зүтгэлтнүүд, нэрт эдийн засагчид болон бизнесийн салбарын төлөөлөгчдийн оролцоотойгоор дэлхийн эдийн засгийн нөхцөл байдлыг сайжруулах зорилго бүхий хараат бус, бие даасан төр, хувийн хэвшлийн хамтын ажиллагааны олон улсын байгууллага юм.

Уг байгууллага нь дэлхий нийтийн өмнө тулгамдаж буй эдийн засаг, нийгмийн томоохон асуудлуудыг хэлэлцэх зорилгоор “Давосын” хэмээн алдаршсан Дэлхийн эдийн засгийн чуулга уулзалтыг Швейцарийн Давос хотноо жил бүр зохион байгуулдаг.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
12
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ХахаХаха
3
ЗөвЗөв
2
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

47 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-01-18 202.21.96.158

Эсгий хийх газар нохой хэрэггүй

Avatar

ZOCH 2020-01-18 103.212.116.13

Жоохон ч гэсэн Монгол сэтгэлтэй юм уу ? Гэсэн худлаа байж ахиж таныг дурсахгүй

Avatar

Зочин 2020-01-18 103.26.193.37

Manaihan harin ene niitlel deer harin eyreg bh chin wee? Ene hunees ih aidag yumaa da yanz ni ?
Archaaguu sh***snuud xD

Avatar

Зочин 2020-01-18 202.9.46.119

Kkk. Eebee shig end tend reklamny pauza khiikhnee. Tramp irne genguut yavlaa daa. Khamt foto tatuulnaa.

Avatar

Хх 2020-01-18 66.181.178.112

Орос ах нь зайгаа барьсаан. Гадаад Хэл бхгүй яана даа. Монголыг хувааж бхаар ардчилал тай танилцаад ир дээ

Avatar

Zochin 2020-01-18 202.179.27.199

Erenhiilugch H.Battulga angliar chuluutei tsever yrichihdag yum bilee.

Avatar

Зочин 2020-01-18 67.247.8.185

ARD OLNIIHOO ZEELIIG HERHEN TEGLEJ, AVILGATAI YAJ TEMTSDEGEE SAINYARIJ UGUUREI

Avatar

Зочин 2020-01-18 66.181.181.54

Давост очоод юу.ярих гэж байгаа юм болдоо нарийн төмөр зам өр тэглэсэн гээд л.Монгол ялна гэчихээд бүр болохгүй бол Бөх ярьж байгаад л ирэх биз дээ.

Avatar

Зочин 2020-01-18 73.92.12.67

news man уншигчдийнхаа дургүйг албаар хүргэх гэж энэ шаарын тухай нийтэлдэг байхаа,ой гутчихлаа.,Давос чинь Владивостокийн Заруба боомт биш гэдгийг ойлгуулах зөвлөх энэ тэнэгт байхгүй юу,гадагшаа явахаараа элэг доог,Хужжаад очоод монголчуудыг үеийн үед алж хядаж байсан баатруудын хөшөөнд нь цэцэг өргөөд,шал дебил инээмсэглээд алцаганаж явсан….

Avatar

zochin 2020-01-18 202.179.27.199

hezee mongol hun altsaghaj alhdag bsiim. Chi uuruu oriloo iljig altsagnadag biz!

Avatar

Эгэл 2020-01-18 139.5.217.113

Энэ Монгол улс хэзээ өндийнэ дээ. Яана даа та нар л сонгоо биз дээ

Avatar

Тт 2020-01-18 202.9.40.137

тэр чигээрээ зайлаасай

Avatar

Зочин 2020-01-18 150.129.143.52

уг нь төсвээ хэмнээд явдаггүй юм манай хүн гэхдээ нарийн царигтай зам ямар аюултайг улс орнуудад зааж өгөхгүй бол болохгүй

Avatar

Зочин 2020-01-18 202.9.46.209

ОХУ- н шинээр сонгогдсон ерөнхий сайд хэлэхдээ зээл тэглэн гэдэг бол дампуурал гэ тодорхойлсон шүү. Х.Баттулга бол монголын эмгэнэл

Avatar

Зочин 2020-01-18 66.181.161.14

Зээл тэглэх нэртэй Монгол улсаа самарч бна даа. Хэзээ сонгуульд зориулж тэнэг тэнэг шийдвэр гаргадаггүй эрх баригчидтай болно доо бид чинь.

Avatar

Зочин 2020-01-18 149.205.250.155

Яг ямар зорилготой зээл тэглээд байгаам бэ ?. Тэрнийхээ оронд ядаж бүтэн өнчин хүмүүсийн тэтгэмжийн мөнгө эсвэл тахир дутуу хүмүүсийн хангамжинд зарцуулалдаа. Монголд мөнгөний хамааралтай шийдэх асуудал маш олон байгаадаа.

Avatar

Зочин 2020-01-18 139.18.1.5

Hugjliin berhsheeltei humuus amidrakh erkhgui ym shig yawjiin. nuhtsul baidliig ni shiidehed yadaj turees anhaarch zeel teglej ursgaj bga mungunuusee gargaasai. gaduur yawakh zamiig ni saijruulchdag ch ymuu

Avatar

Зочин 2020-01-18 139.18.1.5

Eniig ogtsruulakh temtsel hiiwel oroltsoh hun bnu ?.

Avatar

zochin 2020-01-18 202.179.27.199

Ardchilalin ner barij mongolin baylagig luivardaj bayjsan erguunuud mongol egel olon niitig yduuruulsan. Yduurch tsehursun tednees ymarch hamgaaltgui bolomjgui bolson zuvhun ahmaduudin chamgui hesegig tarbagadorjtonguudin urin daramtnaas salgaj bn. Ene uildel ni turin 3 undurlugin tomoos tom tuuhen gaviya yum shu.
Buurluudaa harj uzlee geed bayn mongol mn hotoihgui!!! Harin hari sanaat tsevdeg setgeltenuudin shunald suhurch bgaa shu.

Avatar

Зочин 2020-01-18 202.126.89.17

Ulsiin ediin zasgiig suiruuleh shiidwer gargaj bodlogo yawuulchaad yamar nuureeree ch ediin zasgiin chuulgad ordog yum be. Onigoo bolhoosoo ichdeggui yumuu.

Avatar

зочин 2020-01-18 202.9.46.216

Тэнд чинь дандаа ардчилсан үзэлтнүүд цуглдаг биз дээ ? .

Avatar

Зочин 2020-01-18 64.119.18.193

Яах нь вэ дээ, үргүй зардлын нэмэр! Харин хувийнхаа зардлаар явж рекламдах юм биш үү, ЖЕНКО?

Avatar

Гочоо 2020-01-18 103.229.122.204

юм үзэж нүд тайлна гэж үг байдаг. Газар үзэж, толгой дохиж л яваг, бас нүүрэндээ инээмсэглэлтэй

Avatar

Зочин 2020-01-18 203.217.139.225

Яанаа энэ Монгол улс. Ийм амьтад тэнд очж позоор л болно биз дээ?

Avatar

Зочин 2020-01-18 203.217.139.225

Үлйийгээ хийх гэж энэ амьтан тийшээ очно вэ? Бас л татвар төлөгчдийн мөнгөний гарз

Avatar

Zochin 2020-01-18 66.181.185.99

eruul saruul uhaanaar setgedeg Mongoloo gesen setgeltei ydirsagch baidaggyi l yum baih daa Iim zuvhun uuriin har amiai hoihoolson yumnuud l yolgoi deer garaad suucnhaar Mongol yaldag ne yu l bol hogiinch yum boloh ner

Avatar

Зочин 2020-01-18 192.82.67.218

BITGI IRESEI GAI

Avatar

Зочин 2020-01-18 202.55.188.82

ЭЗ ИЙН ЧУУЛГАН БАЙХ АА!! МАНАЙ ХҮН ЮУ ХИЙХ ГЭЖ БАЙГАА ЮМ БОЛ? БИ ӨР ТЭГЛЭСЭЭН, МОНГОЛ ЯЛНАА ГЭХ БАЙХ ДАА!!!

Avatar

Зочин 2020-01-18 202.9.40.3

Яах гэж явах вэ?

Avatar

Зочин 2020-01-18 202.55.188.41

Бөх явуулж яах юм бэ? Тэмцээн болох гэж бгаа юм уу?

Avatar

Бат 2020-01-18 68.100.237.110

Хайган мөнгө, Баттулга юу ч ойлгохгүйшдээ.

Avatar

ӨӨ 2020-01-18 59.153.115.40

ЭСГИЙ ХИЙХ ГАЗАР НОХОЙ НЭРЭГГҮЙ:

Avatar

zochin 2020-01-18 202.179.27.199

beejin havnuud hav2 gej bai mnai hun uurgee bieluuleed l urleevaa. ataarhaj booj uhvaa.

Avatar

иргэн 2020-01-18 192.82.76.77

Нэг тэрэгний хоёр дугуй. Хэн аль нь Монголоо гэх сэтгэлгүй

Avatar

Зочин 2020-01-18 107.77.173.64

Элбэгдорж,женко 2-ыг харьцуулаад харвал тэнгэр газар шиг өөр хүмүүс.Элбэгдоржийн хүү цэргийн алба хаасан,боловсролтой офицер хүн,энхийг сахиулах ажиллагаанд оролцсон,нүдэнд дулаахан сайхан эр,женкогийн хүү харах царайны нүдэнд хүйтэн хулигаан царайтай,м*нс**р*х дуртай,хүн амины хэрэгт нэр холбогдсон,эцгийн нэр сүрээр хуулиас бултаж зугтаж яваа. Ямар вэ дээ…..

Avatar

Зочин 2020-01-18 107.77.173.64

м а н с у у р а х

Avatar

Зочин 2020-01-18 182.160.0.119

Давос гэхээр Элбэгдорж ерөнхийлөгч санаанд ордог. Сайн эр тэнд сайхан Монголоо сайхан сурталчилж байлаа. Таныг Бурхан ивээг.

Avatar

Зочин 2020-01-18 107.77.173.64

Элбэг аргагүй мундаг хүн л дээ…женко дэргэд нь бол хэн ч биш,юу ч биш

Avatar

Хул 2020-01-18 174.77.3.101

Давост монгол тагтаа алхана
Тагтаа шуналтай
Тагтаа хонзонтой
Тагтаа мөнгөтэй
Тагтаа тачаалтай

Avatar

Хул 2020-01-18 174.77.3.101

Тагтаа төмөр замын зүүдтэй
Тагтаа төмөр медалын лангуутай
Тагтаа зи гийн бэлэг тэмдэг
Тагтаа жижиг бүхний элэг мэдэг

Avatar

Зочин 2020-01-18 64.113.32.29

Улсаа зарах бас нэгэн эргүү гэрээ хийгээд ирэв ээ атийсан мэдрэл ээ

Avatar

Ард түмэн 2020-01-18 103.57.93.57

Өрөө тэглүүлээд ирээрэй.

Avatar

Зочин 2020-01-18 107.77.173.31

Энэ луйварчин тэнд очиж яах гэж байгаа юм бол….бас л нөгөө майдар тавхайндаа улсын нэр барьж мөнгө гуйх гээ юу?

Avatar

Нээрээ 2020-01-18 125.234.113.50

Элбэгээ энэ хэдээсээ аль ч талбарт толгой илүү байжээ. Ажлаа өгөөд ч өөлөх аргагүй зөв харагдах юм. Нам байгуулж эргээ самрахгүй, энд тэндэхийн том хамраан дагахгүй.

Avatar

зочин 2020-01-18 103.57.92.85

ХАНГАЛТТАЙ ИХ МӨНГӨ ХУЛГАЙЛЖ АВСАН ЮМ ЧИНЬ. ТҮҮНД ЯМАР УЛС ОРНЫ ТӨЛӨӨ ЗҮТГЭХ ЗОВОХ ЗҮРХ СЭТГЭЛ БАЙХГҮЙ ЮМ ЧИНЬ ТЭГЖ Л ТААРАА

Avatar

зочин 2020-01-18 103.57.92.85

ТЭГЭХГҮЙ ЯАХ ЮМ ХАНГАЛТТАЙ ИХ МӨНГӨ ХУЛГАЙЛЖ, ХАЛААСАЛЖ АВСАН ЮМ ЧИНЬ ТҮҮНД ЯМАР ЭХ ОРНЫХОО ТӨЛӨӨ ЗҮТГЭХ ЗҮРХ СЭТГЭЛ БАЙХ БИШ

Avatar

Tr 2020-01-18 122.201.31.93

Яана даа, яана, энэ Монгол улс!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж