Н.Энхбаяр Үндсэн хуулийн цэцэд ханджээ | News.MN

Н.Энхбаяр Үндсэн хуулийн цэцэд ханджээ

Н.Энхбаяр Үндсэн хуулийн цэцэд ханджээ

Н.Энхбаяр Үндсэн хуулийн цэцэд ханджээ

МАХН-ын дарга Н.Энхбаяр Үндсэн хуулийн Цэцэд ханджээ. Ийнхүү цэцэд хандсан нь 2020 оны УИХ-ын Сонгуулийн тухай хуулийн зургаадугаар бүлгийн 29 дүгээр зүйлийн 29.8-т "Авлига, албан тушаалын гэмт хэрэг үйлдсэн нь шүүхээр тогтоогдсон бол нэр дэвшихийг хориглоно" гэсэн заалтыг тусгаж баталсан билээ. Дээрх заалт нь МАХН-ын дарга Н.Энхбаярын нэр дэвших эрхийг хязгаарласан юм.

Үндсэн хуулийн Цэц 2008 оны сонгуулийн өмнө дээрхтэй адил маргааныг хэлэлцээд, УИХ-ын эсрэг шийдвэр гаргаж байв. Энэ удаад эрх баригч нам Үндсэн хуулийн Цэц хориглосон шийдвэрийг Сонгуулийн хуульд оруулж баталсан нь Н.Энхбаярыг дахин Цэцэд хандахад хүргэжээ.

Өнгөрсөн оны сүүлээр МАХН-ын Ерөнхий нарийн бичгийн дарга Б.Тулга “Зөвхөн Үндсэн хуулийн Цэцээр тогтохгүй НҮБ-ын Хүний эрхийн хороонд хандана. МАХН-ын дарга Н.Энхбаяр авлига, албан тушаалын гэмт хэрэг хийгээгүй, хэлмэгдсэн хүн. Хийгээгүй хэрэгт нь хэлмэгдүүлж, Н.Энхбаярт зориулсан гурав, дөрөв дэх удаагаа хууль баталлаа" хэмээн мэдэгдэж байв.

Б.ЖАРГАЛ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ЗөвЗөв
4
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

21 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-01-15 192.82.74.9

Энхбаяраа Монголын төр чамаар дутахгүй, яах гээд үхэн хатан зүтгээд байна вэ? чамд зориулж хууль батлана ч гэж юу байхав юм болгоныг өөр дээрээ тусгахаа боль, чамайг тоох ч үгүй болсон байх …. улс төр чиний өс хонзонгийн талбар биш байсаар юм

Avatar

Зочин 2020-01-15 122.201.31.94

Бvхэл бvтэн намыг 10—аад жил дангаараа санхvvжvvлж тасралтгvй хеделгеж чадаж байна гэхээр бас л зангарагтай баян хvн байгааз!!??

Avatar

Зочин 2020-01-15 64.119.18.193

Одоо төрд байгаа МАН-АН маш муу хүмүүс! Харин Н.Энхбаяр дээрээс нь нэмээд гарч ирвэл одоогоос долоон дор юм болно!!! Энэ Мангас нь нөгөөдүүлээ барьж идэх гэж хөөцөлдөөд, цаадуул нь зугтаж бужигнаад, төрийн ажил таг зогсоох төдийгүй бүр хямралд орж бүмөсөн дампуурна!!! Эцэст ард түмэн л хохирно, өөр хэн ч хохирохгүй!!!

Avatar

Иргэн 2020-01-15 202.170.68.162

энэ балай өөрийнхөө төлөө ингэж байхаар тэтгэврийн зээл тэглэх хуулийг үндсэн хуулийн цэцэд өгч унгаадаггүй юм байх даа

Avatar

Nambar 2020-01-15 103.57.95.46

Khulgaich luivarchid Enkhbayaraas aij shees aldaj bnadaa! Manai Shudarga Eronkhiilogch yagaad tag bolchvoo! Mongold yum yzej khor ni garsan gants uls torch ni Enkhbayar daa! Busad ni zygeer l yum yzeegyi khashaanii golognyyd!

Avatar

Зочин 2020-01-15 192.82.74.9

tenegt yerunhiilugch bhdaa chamaig hashaany gulug bolgoj bsan hun

Avatar

Ub irged 2020-01-15 66.181.161.36

Ene n**** zailaa. Sejgiin xulgaich

Avatar

Zochin 2020-01-15 64.119.27.69

Enkhbayar garaad irvel hulgai luivar hiij chadahgui bolchihood bna l daa gadna dotniihon. Daramtluulaad ajil hiij mungu olohoos uur argagui deer ni umnuh hulgai gemt hereg ni shuugdene geed aih yum ihtei nuhduud ldee AN MAN-iin tolgoid bgaa heden nuhduud.

Avatar

Зочин 2020-01-15 192.82.74.9

Za uguidee

Avatar

Зочин 2020-01-15 202.9.46.175

ЯАДАГ Ч БАЙСАН ХУЛГАЙЧИЙГ ДАХИН СОНГОХГҮЙ ШҮҮ

Avatar

Зочин 2020-01-15 66.181.176.74

ЭНХБАЯРЫГ УЛС ТӨРӨӨС , ЭРХ МЭДЭЛЭЭС ХОЛ Л БАЙЛГАЖ БАЙВАЛ ҮХСЭН Ч ЯАХ ВЭ ГЭЖ БОДДОГ ЭЛБЭГДОРЖ С БАЯР БАГАБАНДИ НЯМДОРЖ М ЭНХБОЛД ГЭЭД БАЙНАА БАЙНА

Avatar

ХУД-ийн сонгогч Ш.Раднаа 2020-01-15 64.119.16.98

Жирийн иргэнээс авлигийн хэрэгт шийтгүүлсэн хүнийг УИХ-ын гишүүн болгохыг та зөвшөөрөх үү гэж асуухад БИТГИЙ СОЛИОРООД БАЙГААРАЙ, ЮУ ГЭЖ ЗӨВШӨӨРДӨГ ЮМ гэж л хариулна даа. Худлаа гэвэл Нарантуул зэрэг томоохон захуудаар яваад иргэдээс асуугаад үзээрэй.Одоо Цэцийн шийдвэртэй гээд МАН, АН, МАХН-ын авлигийн хэргээр шийтгүүлсэн хүмүүс нэр дэвшвэл тэднийг сонгогч бид л сонгохгүй байх ганц арга бий. Гэхдээ сонгогч бид гэнэн, хууртамтгай тул залидуулна даа залидуулна..

Avatar

монгол хүн 2020-01-15 202.21.108.141

ЭНЭ ХҮН УИХ-Д СОНГОГДВОЛ ЖИРИЙН МОНГОЛЧУУДАД АШИГТАЙ ХАРИН ХУЛГАЙЧ НАРТ БОЛ ХАР ДАРСАН ЗҮҮД БОЛОХ УЧРААС ТЭД ҮХЭН ХАТАН ЗҮТГЭЖ БНЛДА. ЭНЭ НӨХӨР ГАРААД ИРВЭЛ ТЭДНИЙ МУУ МУУХАЙГ ИЛЧЛЭН ДИЙЛЭНХ НЬ ЦУС ХАРВАЖ ҮХЭХ НЬ ТОДОРХОЙ.

Avatar

Зочин 2020-01-15 202.131.245.6

Одоо Энхбаяр өвөө Төрд гарч яаг юу хийх гээд шунаж мунагтаад байгаа юм бэ? Яг нарийндаа Энхбаяр, Алтанхуяг, Улаан, Энхтүвшин, Эрдэнэ, Эрдэнэбат, Оюунхорол, Миеэ, Санжмятав, Хаянхирваа, Дамба-Очир, Сү Батболд, Наранхүү, Бат-Эрдэнэ гээд хөгшидийн арми улс төрийн тавцангаас буух хэрэгтэйш дээ.

Avatar

зочин 2020-01-15 202.126.89.139

Албан тушаалийн хойноос үхэн хатан зүтгэж байнаа энэ өвгөн Монгол улсийг ийм болгоход энэ өвгөн их үүрэг гүйцэтгэсэн хүн дээ маш хүн муутай муухай хүн ямар ичдэггүй хүн гэж ийм байдаг юм бэ энэ өвгөн болон нам гэгчээс нь нэг ч хүн гаргаж болохгүй шүү угаасаа боловсон хүчин гэж байхгүй өөрийг нь тойрч албан тушаал горьдсон хэдэн юм байдаг нэг ч олигтой хүн байхгүй нам

Avatar

Зочин 2020-01-15 66.181.185.226

Ichmeer banhar ve.

Avatar

ЗОЧИН 2020-01-15 202.21.126.30

ЭНХБАЯР БОЛ УЛИРСАН БАЛАРСАН СЭДЭВ. МОНГОЛД АЛБАН ТУШААЛ ЗАРАХ БАЯЛГИЙГ ЗАВШИХ ЗАМЫГ ТАВЬСАН АВИЛГЫН ЗГАЛМАЙЛСАН ЭЦЭГ. ОДОО БОЛ УЛС ТӨРИЙН ҮХДЭЛ

Avatar

Зочин 2020-01-15 182.160.2.56

Авилгын загалмайлсан эцэг Энхбаяр алтан нарыг алгаараа хаах гэж ядах юм даа. Ингэж гүрийх нь өөрийнх нь эрүүл мэндэд маш муу. Эцэг үхтлээ луйвар хийснээ өөрийнхөө гэдсэн дотроо бол сайн мэдэж байгаа, буруугаа ойлгож байгаа.

Avatar

Зочин 2020-01-15 64.119.19.36

МАНАН Энхбаярыг нэр дэвшүүлэхээс айж хэрэггүй Зүгээр л нэр дэвших эрхий нь олгоод өглдөө

Avatar

ҮХЦ 2020-01-15 66.181.177.52

АРАЙ ЗАНГАРАГТАЙ ГАНЦ ХҮН НЬ ЭНХБАЯР ДАРГА Л ДАА. МАНАН ЭНЭ ХҮНЭЭС МӨН Ч ИХ АЙЖ БАЙНА . ЭНХБАЯР ДАРГА ГАРЧ ИРВЭЛ ЦААШ ҮЙЛ ЯВДАЛ ГОЁ ӨРНӨНӨ Л ДӨӨ.

Avatar

бодлын хулгайч 2020-01-15 66.181.167.53

ЗӨВ ДЭМЖИЖ БАЙНА. ЯЛАХ ХЭРЭГТЭЙ. ХУЛГАЙЧУУДЫГ БУТ НИРГЭХ ХЭРЭГТЭЙ

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж