“Х.Оргил-Эрдэнийн хахууль авч буй бичлэг бий” | News.MN

“Х.Оргил-Эрдэнийн хахууль авч буй бичлэг бий”

“Х.Оргил-Эрдэнийн хахууль авч буй бичлэг бий”

“Х.Оргил-Эрдэнийн хахууль авч буй бичлэг бий”

Зам, тээврийн хөгжлийн яамны Авто замын бодлогын хэлтсийн дарга Х.Оргил-Эрдэнэ өнгөрсөн оны арванхоёрдугаар сарын 30-ны өдөр өрөөндөө 20 мянган юанийн хахууль авч байгаад үйлдэл дээрээ баривчлагдсан талаар бид өмнө нь мэдээлсэн. Түүний өмгөөлөгч Б.Баатарсайхан “Миний үйлчлүүлэгч хахууль аваагүй. БНХАУ-ын иргэн өрөөнд нь баглаатай зүйл орхиод зугтсан. Энэ үед АТГ-ынхан орж ирсэн. Боодол дотор юу байгааг мэдээгүй, үзээгүй” хэмээн мэдээлсэн билээ.

Х.Оргил-Эрдэнэ нь Улаанбаатар-Дархан чиглэлийн авто замыг барьж буй БНХАУ-ын гүйцэтгэгч компанийн хятад иргэнээс дээрх мөнгийг авсан гэх мэдээллийн дагуу АТГ-аас баривчлан саатуулсан ч цагдан хорих тухай прокурорын санал баримтаар нотлогдоогүй гэсэн үндэслэлээр түүнийг суллаж, гадуур шалгаж буй юм.

Х.Оргил-Эрдэнийн хятад иргэдтэй утсаар удаа дараа холбогдож, уулзан мөнгө авч буй бичлэг албаныханд байгаа талаар эх сурвалж мэдээлэв. Харин түүний ширээн дээр өмгөөлөгчийнх нь ярьсан шиг боодолтой зүйл орхиж явсан хүн байхгүй аж.

Б.ЖАРГАЛ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
31
ХахаХаха
11
ТэнэглэлТэнэглэл
6
БурууБуруу
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ЗөвЗөв
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

35 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Бат 2020-01-15 103.10.22.173

Нилээн харсан нөхрийг өндрөөс унахыг харах ч бас эвгүй юмаа.хэний галын хам байж байгаад араанд орчив

Avatar

үнэн үү? 2020-01-15 103.229.121.130

ҮНЭН бол тэр бичлэгээ шууд нийтэд үзүүлээч. ЮУНДАА хадгалаад байгаа юм вэ? АВЛИГАЧИНГ хайрлах хэрэг байхгүй. ШУУД харуул.

Avatar

зочин 2020-01-15 182.160.36.137

ЯМАР н**ш НЬ ХҮН ХЭЛМЭГДҮҮЛЛЭЭ ГЭЭД ХАМГААЛААД БАЙЛАА

Avatar

Зочин 2020-01-15 192.82.72.148

хуучин замынхаа нүхийг бөглөн явуулж байгаад хажуугаар нь шинэ замаа тавих ухаан захын хүнд байхад ингэж буруу зохион байгуулж ард түмний уурыг барсан урагшгүй нөхдүүдтэй хатуу хариуцлага тооц арай ч дээ ийм ухаан байхгүй байхдаа яахав дээ

Avatar

зочин 2020-01-15 66.181.176.178

Одоо удахгүй шидсэн хахуулийн мөнгөнд цохиулаад гэмтэж бэртчихлээ гэж юм байна лдаа ккк.

Avatar

Зочин 2020-01-15 66.181.169.162

Орхиод зугтаачихаж байгаа бол яалтай ч билээ дээ. Надад нэг нь мөнгө орхиод зугтаадаг ч болоосой

Avatar

Зочин 2020-01-15 124.158.74.120

Харах царайны хулгайч мөн

Avatar

Зочин 2020-01-15 133.66.226.6

Бичлэг байсан бол аль түрүүнд л цацчихна. Албан шаардлага тавьсан хүнийг зайлуулах гэж худлаа мөнгө оруулж тавиад АТГ-гдуудсан биз.

Avatar

darga nariin araas haytaduud mongo shideed zugtaad baigaa biz 2020-01-15 66.181.191.93

nadad mongo shideed zugtaasaa bi hooj araas n guihgui dee

Avatar

Зочин 2020-01-15 122.201.21.160

найман сая төгрөгийн хахууль гэдэг бол эд нарт инээдтэй санагдаж бгаа даа, миеэ энхболд бол бүр татаж унаж бгаа биз

Avatar

киноо кино 2020-01-15 202.179.26.221

2 боодол мөнгө шигдсэн чин санамсаргүй оногдчихсон л гэсэн

Avatar

Зочин 2020-01-15 202.126.89.28

"Бэрс" гэгч дээд сургууль төгссөн хөдөөний хөөсөн мантуу. Ийм л аль нэг но-той сургууль төгссөн, боловсрол эзэмших ухамсар, чадвар дорой нөхдүүд төр засаг, пүүс компаниудад танил тал, нутаг нуга, ах дүүгийн шугамаар ихээр шургалдгийн нэг илрэл энэ.

Avatar

Замчин 2020-01-15 103.212.119.46

ШУТИС, БИС-ийг төгссөн

Avatar

Зочин 2020-01-15 66.181.167.95

Сайд нь л авч ир гээ биздээ бодвол

Avatar

Зочин 2020-01-15 103.29.144.171

Jinkhene zakhialagch ni khen be…

Avatar

Зочин 2020-01-15 172.58.142.225

Муу өмхий авилгач. Бузар мөнгийг нь хошного руу нь багсайтал чихээд өгөх юмсан.

Avatar

Зочин 2020-01-15 64.119.18.193

Ийм халтар царайтнууд юу ч хийхээс буцахгүй ээ!!! Харин ийм юмнуудыг хэн төрийн албанд хөтөлж авчирч оруулсныг нэрээр нь зарлах хэрэгтэй!!!

Avatar

Зочин 2020-01-15 103.57.93.198

Bijlegiig n zazaajee

Avatar

Баатар 2020-01-15 202.126.89.205

Хүрэлсүхийн засгийн газрын шалгуур даасан эр юм гэсэн даагаад л суллагдах биз

Avatar

ard tumen 2020-01-15 202.9.46.210

Hulgaichiig buudaj **

Avatar

Gan 2020-01-15 119.40.98.177

Хахууль авах нь тухайн хүний төрөлх зан араншин, төрхтэй холбоотой байж болох юм. Гаднаас харахад л хахууль авах хүн юм шиг санагдах юм.

Avatar

Зочин 2020-01-15 202.126.89.111

60 тэрбумын сүлжээ явж байна даа

Avatar

бодлын хулгайч 2020-01-15 66.181.167.53

ТЭГЭЭД ТЭР НЬ ҮНЭН ЮМ БОЛ БАРИАД ШАЛГААД ҮНЭНГ НЬ ТОГТООГООЧ. НЭГ БОЛ АТГ МӨНГӨ АВСАН ҮГҮЙ БОЛ ДЭЭРЭЭС ДАРАМТ БАЙГАА. АТГ ҮНЭНГ ХЭЛЭХ ХЭРЭГТЭЙ ШҮҮ. ХӨДЛӨШГҮЙ БАРИМТ БАЙГАА БОЛ УГ НЬ АМАРХАН ШҮҮ ДЭЭ.: АРЧААГҮЙ ЮМ.

Avatar

Зочин 2020-01-15 64.119.16.233

Банкны кредит картынхаа 10 хувийн төлөлтийг хааяадаа хоцроогоод нэмэлт торгууль төлөөд байгаан биш биз… Таниас ямарч илүү нэмэлт төлбөргүй, банкинд бага хүү төлөхөөр асуудлыг амархан шийдэж өгч байна. Утас 83150707

Avatar

ЗОЧИН 2020-01-15 124.158.95.14

ТЭГЭЭД УДАА ДАРАА УТСААР ЯРЬЖ, ХАХУУЛ АВЧ БАЙГАА БИЧЛЭГ НЬ БАЙГАА БОЛ ЮУГАА ХИЙГЭЭД СУЛЛААД ГАДУУР БАЙЛГААД БАЙНАА??? НААД НӨХӨР ЧИНЬ ТЭР ПРОКУРОРЫНХОНЫГ БАС ХАХУУЛДСАН УУ? НОТЛОХ БАРИМТ АЛГА ГЭЭД БАЙГААГ БОДОХОД???ХУРДАН ТЭР БАРИМТАА ИЛ БОЛГОЖ НААД НӨХРӨӨ ХОРЬЖ ШАЛГААЧ, АРАЙ ДЭНДҮҮ ЮМАА, МӨНГӨ ШИРЭЭН ДЭЭР НЬ ШИДЧИХЭЭД ЗУГТААСАН Ч ГЭХ ШИГ ХОШИН ЮМ ЯРИАД ЗҮГЭЭР ЯВААД БАЙХ ЮМ???

Avatar

Зочин 2020-01-15 103.50.206.40

Хуулийн байгууллага хүнээр тоглоё гэвэл их амархан нэг хүн хөлслөөд өрөөнд мөнгө шиднэ тэгээд яг шидэж байхад нь орж ирээд авилгал авсан гээд шоронд хийнэ. хуулийн байгууллагын ажиллагсад мэргэжлийн өндөр ёс зүйтэй хүн байхгүй бол хүний эрх хойшоо болно. нөгөө талаас нь албан тушаалтан авилгал авчихаад шидчихээд гүйсэн гээд нөгөө өвгөн үхэр хулгайлсан хэргээр байцаагдаж байхдаа хээр нэг олс хэвтэж байхаар авсан үзүүрт нь үхэр уяатай байсныг нь анзаараагүй гэдэг шиг гүрийгээд хэвтэх талтай аливаа

Avatar

Гантулга 2020-01-15 64.119.23.167

ӨНӨӨГИЙН МАН-ЫН БАЙГАА БОДИТ БАЙДАЛ ШДЭ.ДАРХАНЫ ЗАМ ДЭЭР АЖИЛ АВСАН КОМПАНУУД ХЭЛЭЭД БАЙГАА ТОЛГОЙТОЙ СЭТЭРТЭЙ ДАРГА БОЛГОН МӨНГӨ НЭХНЭ АЖИЛ ХИЙХЭД МАШ ХЭЦҮҮ ГЭЖ….. ХАА БАЙНА АТАМАН ХҮРЭЛСҮХ ХУДЛАА ПОПРОХООС ӨӨР ЮМ БАЙХГҮЙ

Avatar

Зочин 2020-01-15 202.131.225.197

xarax tsarainii ** ork s** bna

Avatar

Зочин 2020-01-15 202.179.25.8

хахахаха

Avatar

ххх 2020-01-15 103.14.37.7

Энэ одоо Архангай аймгийн нэгдүгээр тойргоос Иргэдийн хуралд сонгогдсон хүн шүү дээ, тэгээд энд ирж хахууль авч байгаад баригдлаа, дандаа л мөнгө хийнэ гэж ярьдаг нөхөр л дөө, тэгж ярьсаар яваад л энэ боллоо доо хөөрхий

Avatar

ард түмэн 2020-01-15 64.119.26.120

хогийн хөгийн шаарыг төрөөс үүрд зайлуул

Avatar

Зочин 2020-01-15 64.119.27.80

Худлаа яриад байгаа өмгөөлөгчийн нь барьж хориод ял өг.

Avatar

Зочин 2020-01-15 192.82.71.157

ширээн дээр нь орхиод зугатсан нь үнэн байх

Avatar

Зочин 2020-01-15 192.82.71.157

ширээн дээр нь орхиод зугатсан нь үнэн байж болох юм

Avatar

Зочин 2020-01-15 202.21.108.33

Солонгосчууд лав фгзфг атгасан гэх бичлэг нь байгаа гэсэн мөртлөө байгаагүй л дээ. Тэгэхээр энэ гүйцэтгэх ажиллагаа болгож 20 мянган юаны бичлэг хийсэн байх нь.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж