Автобусанд бэлэн мөнгөөр зорчвол 10 мянган төгрөгөөр торгоно | News.MN

Автобусанд бэлэн мөнгөөр зорчвол 10 мянган төгрөгөөр торгоно

Автобусанд бэлэн мөнгөөр зорчвол 10 мянган төгрөгөөр торгоно

Автобусанд бэлэн мөнгөөр зорчвол 10 мянган төгрөгөөр торгоно

Нийтийн тээврээр бэлэн мөнгө төлж зорчсон иргэд болон мөнгө авсан жолоочийг торгохоор болжээ. Бэлэн мөнгө төлсөн иргэнийг Зөрчлийн тухай хуулийн 14.6.1-д зааснаар арван нэгжтэй тэнцэх хэмжээний мөнгө буюу 10 мянган төгрөгөөр торгох бол жолоочийг 25 мянган төгрөгөөр торгох юм байна.

“Улаанбаатар Смарт карт” үйлчилгээ 2015 онд анх нийтийн тээврийн хэрэглээнд нэвтэрчээ. Энэ үйлчилгээ нэвтрээд шугамын орлого 23 хувиар өссөн байна. Гэхдээ сайн, муу талууд бий. Зорчигчид картаа цэнэглэхгүй, жолоочид шууд бэлэн мөнгө өгөх тохиолдол багагүй. Үүнийг иргэд карт цэнэглэх цэгтэй холбож ярьдаг.

Нийслэлийн хэмжээнд анх карт борлуулах 430 гэрээт цэг ажиллаж байсан бол одоо 547 болжээ. Гэсэн ч жолоочид бэлэн мөнгө өгдөг зөрчил байсаар байгаа юм. Энэ зөрчлийг арилгахын тулд ийн торгуулын арга хэмжээ авахаар болсон байна. Тиймээс иргэд картаа цэнэглэж, зорчиж байхыг Нийслэлийн Авто тээврийн хяналтын газраас анхаарууллаа.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

30 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

z**l 2020-01-15 202.55.188.40

dawartsan ymnud oorsdigo yu hiij bn gej bodoow

Avatar

Зочин 2020-01-15 202.9.40.113

зайл зайл тэр карт цэнэглэчихээр газраа эхлээд олон болго тэгээд дараа нь торго.

Avatar

dorj 2020-01-15 192.82.78.42

iim teneg sotsiolist niigem ym uu hashaa ym be gadaad orond mungu ch tulnu bileteer ch ywdagag shuu

Avatar

Зочин 2020-01-15 59.153.84.70

Наад картаа данснаасаа цэнэглээд хэрэглээгээ хянаад явдаг аятайхан болговол хэн ч жолоочид мөнгө өгөхгүй, би лав жолоочид мөнгө өгөөд явдаг

Avatar

Зочин 2020-01-15 182.160.2.8

Бэлэн мөнгө жолоочид хаяаад явдаг хүмүүс их байдаг. Жолооч нь чимээгүйхэн халаасалдаг. Одоо Монголчууд бид эмх журам хууль дүрэмээ хүндэлдэг болцгооёоо. Улс орноо хөгжүүлье.

Avatar

Зочин 2020-01-15 202.21.108.24

ineedtein tegeed 10k torguulah hun oldoh uu. salaavch ogool buuna bizdee.

Avatar

Зочин 2020-01-15 124.158.107.35

картаа ҮНЭГҮЙ болго , алгын чинээ карт зардаг улс монголоос өөр байхгүй

Avatar

Иргэн 2020-01-15 202.21.116.78

Алгын чинээ цаасаа худалдаад авчихад тийм хэцүү юу??? Юм болгоныг бэлэнчлэхээ боличих!!!

Avatar

болдоо 2020-01-15 202.126.88.53

зөв шүү, би хааяа картаа цэнэглэж чадаагүй үедээ мөнгөө өгөөд суучихдаг, одоо болохгүй болж байгаа бол урьдчилж цэнэглэхээс өөр яахав дээ, хэн хэн нь хариуцлагатай байсан нь дээр ..

Avatar

...... 2020-01-15 202.9.46.201

картыг онлайнаар цэнэглэдэг болгох хэрэгтэй. боломжийг бүрэн бүрдүүлээгүй байж торгох нь муйхарлал.

Avatar

Иргэн 2020-01-15 202.21.116.78

Үхсэн баасны хяналтын ажилтнууд…хэнд ч хэрэггүй!!! Наад жолооч нараа камераар хянаачээ!!

Avatar

иргэн 2020-01-15 202.179.8.210

Жолооч нарыг бэлэн мөнгө аваад байгааг болиулаач. улаан цайм л авдаг шдээ. автобусанд камер байрлуулбал бэлэн мөнгө авч байгааг хянахаас гадна хулгай, танхайн асуудал ч гэсэн тодорхой хэмжээгээр буурах байх даа

Avatar

Зочин 2020-01-15 202.21.97.30

Хэрэв тухайн буудал дээр нь ЦЭНЭГЛЭХ ТӨХӨӨРӨМЖ НЬ АЖИЛЛААГҮЙ БОЛ яах юм бэ??? ТЭРИЙГЭЭ ЭХЛЭЭД ЦЭГЦЛЭЭЧ ДЭЭ….

Avatar

Кк 2020-01-15 202.9.40.62

Карт цэнэглэх гэдэг асуудалтай бэлэн мөнгөтэй байх хайж олох гээд хүндрэл их түүнийгээ засаж чадахгүй байж торгох хэн 10 аар торгуулах юм баөн хэрүүл зодоон болох биз

Avatar

Зочин 2020-01-15 192.82.73.145

КАРТ ЦЭНЭГЭЛДЭГ ГАЗАР ЧИНЬ ХААЛТТАЙ БАС ЦЭНЭГЛЭХГҮЙ ГЭХ ҮЕД ЯАХ ЮМ?

Avatar

М 2020-01-15 66.181.160.52

Аргагүй үе тохиолдвол карттай хүнд мөнгөө өгөөд уншуулчих л даа,ядаж.

Avatar

зочин 2020-01-15 202.179.25.8

бэлэн мөнгөөр зорчиж л байна лээ. Сая 3 буупал газар суухад 3 хүн жолоочид мөнгө өгнө лээ.

Avatar

монгол хүн 2020-01-15 66.181.185.165

ХЭДЭН КОНДУКТОРУУДАА САНААД Л БАЙГАА ШҮҮ

Avatar

монгол хүн 2020-01-15 66.181.185.165

ХЭДЭН КОНДУКТОРУУДАА САНААД Л БАЙГАА ШҮҮ

Avatar

Үнэнч хэрэглэгч 2020-01-15 202.21.112.37

Заавал балай юм шиг автобусны картаа бэлэн мөнгөөр цэнэглэдэгээ больчих хэрэгтэй. Яагаад бэлэн мөнгөөр гэж асуухаар уурлана тэр гэрээт дэлгүүрийн ааштай хүүхнүүд!!!!!!!! Пос уншуулаад яагаад 1000 төг, 2000 төг картаа цэнэглэж болохгүй байна вэ? Эсвэл бэлэн мөнгө аваачих тушаадаг хуучинсаг үзлээр далимдуулаад мөнгө идээд байна уу? Энийг эргэж хараад ПОС-р автотусны карт уншиж цэнэглэдгэ болгоорой!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-01-15 202.9.46.237

Circle K geh met 24n tsagiin delguuruud bugd tsenegledeg bolson sh dee. So d yavj bhad l lav tiim haa saigui buudal bur deer tsenegled yum bgaagui. 7/11 eer tsenegleed l hereglej bsan. Belen yumand ugui mun durtai orkuud shuu. Kkk

Avatar

Н 2020-01-15 103.57.94.43

Картаар бас МӨНГӨӨР зорчих боломжийг нь нээгээд өгөөч ээ.Хүнд сонголт өгөхгүй дандаа л дарамтлах юм хийх юм.Ажилаа хийж чадахгүй бол чаддаг хүнд нь өгөөч ээ

Avatar

Зочин 2020-01-15 150.129.143.242

ЯАГ ҮНЭН !

Avatar

Zochin 2020-01-15 202.179.26.105

Yamar ch ur dungui shalgalt hiideg yum bilee. Ta daraa karttai bolooroi geed l boloo. Neeh surtei orj ireed l harsan bolood l gardag yum bilee. Yag shudargaaraa bol 10 hun suuhad 3-4 n zoolttoi mongo ogdog n unen shuu dee.

Avatar

Зочин 2020-01-15 202.21.108.33

Торгож чадлаа юу. 10 мянган төгрөгтэй явж байгаа хүн автобусанд 500 төгрөг өгөөд суух уу?

Avatar

Эцэг 2020-01-15 202.170.67.56

Заа болиоч дээ. Чи 10к барьчхийн бол бүр гараад өгхийн бишүү хха.

Avatar

зочин 2020-01-15 202.126.89.20

Автобуссны жолооч нар чинь бүр мөнгө аваад сурчихсан,нөгөөдөх нь өгөөд сурчихсан юм бна лээ.Би 1 удаа автобуссанд суухдаа чиглэлийг нь сайн мэдэхгүй жолоочоос нь лавлатал миний хажуу дахь хүнээс 500 т өгөхийг нь хүлээн ядаж,миний асуултанд дүргүй нь хүрч аягүй уурлаж бна лээ.Орж ирэгсдийн бараг л 10 хүний 3 нь бэлэн мөнгөө жолоочид нь өгч бна лээ. Зорчигчид ч гэсэн жаахан анхаармаар юм аа.Бид л хариуцлагатай байхгүй бол бага гэлтгүй улс орон маань хөгжихгүй ээ Дээр доргүй л таарцан юм.Мөнгө л

Avatar

Зочин 2020-01-15 66.181.168.200

мөнгө өгдөг зорчигч хуруу дарам цөөн шдэ

Avatar

Зочин 2020-01-15 202.180.218.37

10 хүний 3 нь мөнгө өгч, 3 нь хөнгөлөлттэй зорчиж,, 3 нь оюутан, өндөр настан, 1 хүн картаа уншуулж байна

Avatar

Ерөнхийлөгч У. Хүрэлсүх. 2020-01-15 103.10.21.28

МАЛНУУдаа зөвхөн жолоочийг торгоочээ!!!! Мөнгө (Хахууль) авч байгаа хүн нь жолооч!!! Хэрвээ зорчигчийг торговол аль аль нь хохирох учраас хоёулаа нийлээд дараад өнгөрнө. Мөнгө өгсөн зорчигч харин мэдээлэл өгч тухайн жолоочийг буруу үйлдлийг ил болгож чадах цорын ганц субьект ш дээ!!! Жолооч л мөнгө авч зорчигчийг залхуу хариуцалгагүй болгохүй бол зорчигч өгөх гэж зүтгэхгүй яваандаа ойлгоод больно.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж