"У.Хүрэлсүхийн дүүгийн компани махны квотоо зарж байна" | News.MN

"У.Хүрэлсүхийн дүүгийн компани махны квотоо зарж байна"

"У.Хүрэлсүхийн дүүгийн компани махны квотоо зарж байна"

"У.Хүрэлсүхийн дүүгийн компани махны квотоо зарж байна"

УИХ-ын гишүүн Б.Пүрэвдорж ХХААХҮ-ийн сайд Ч.Улааныг огцруулах хуулийн төслийг  өргөн барьж байгаа талаар өнөөдөр/2020.01.14/ сэтгүүлчдэд мэдээлэл хийлээ. Тэрбээр тус хуулийн төслийг өргөн барьж буйгаа гурван шалтгаанаар тайлбарлав. Нэгдүгээрт, Ч.Улаан сайд малчдын малын үнийг унагааж,  орлогыг нь  багасгасан, хоёрдугаарт Монголын махны үйлдвэрүүдийн үйл ажиллагааг доголдуулж дампууруулах хэмжээнд хүргэсэн. Гуравдугаарт,  БНХАУ-ын махны үйлдвэрийн  эздийг дэмжсэн бодлого явуулж байна  гэдэг гурван шалтгаанаар ХХААХҮ-ийн сайд Ч.Улааныг огцруулах хуулийн төсөл өргөн барьжээ.

Тэрбээр энэ тухай хэлэхдээ “Өнгөрсөн оны есдүгээр сард махны үнэ хангалттай хэмжээнд өссөн.  Тухайлбал, төлөг  100 мянган төгрөгийн үнэд хүрч эм хонь 130 мянган төгрөг, эр хонь 160 мянгад хүрсэн бол өнөөдрийн байдлаар тус бүрийн үнэ 20-30 мянган төгрөгөөр буурсан. Бод мал нэгж тус бүртээ  200 мянган төгрөгөөр унасан. Махны үнэ ингэж унасан шалтгаан нь ХХААХҮ-ийн сайд Ч.Улааны гаргасан алаг дарам цаас буюу Хятад компаниудад өгсөн квоттой шууд холбоотой.

Монгол Улс 140 гаруй махны үйлдвэртэй. Эдгээрийн зөвхөн 10 хувьд нь БНХАУ-руу мах экспортлох квот олгосон. Ингэхдээ авлигаар квот өгдөг. Квотгүй үлдсэн 130 гаруй махны үйлдвэр нь квот авсан  10 гаруй компанийн нэр дээр махаа экспортлох хүсэлт тавьдаг. Уг хүсэлтийн хариуг өгөхдөө бид нар авлига өгч мах экспортлох квот авсан учраас нэг кг адууны мах тутамд 12 юанийн төлбөр авч байж, махыг нь экспортолно гэдэг шаардлагыг тавьдаг.  Тэгэхээр адууны мах кг нь 5000 төгрөгийн үнэтэй байхад энэ үнэтэй дүйцэхүйц  кг тутамд 4800 төгрөгийн авлигыг бий болгож байна. Энэ төлбөрийг төлсөн махны үйлдвэрүүд буцаагаад ямар замаар мөнгөө олж авдаг вэ гэхээр нэгдүгээрт, өөрсдийн ашгаа бууруулж  хоёрдугаарт, малчдын малын махны үнийг унагаах зорилгоор дээрх авлигын мөнгийг төлж байна.

Мөн өнгөрсөн хугацаанд нэг хонь, ямаа борлуулсан  малчин 20 мянган төгрөгийн авлигыг Ч.Улааны халаасанд шууд бусаар төлж байна. Тиймээс Монголын малчид зарсан мал бүрийг бог тутамд 20 мянга, бод тутамд 200 мянган төгрөгөөр  тооцвол хэдэн зуу, мянган төгрөг Ч.Улааны халаасанд төлснөө гаргах боломжтой.

Ч.Улаан зөвхөн Хятадын махны компаниудад мах экспортлох зөвшөөрөл олгосон. Нийтдээ махны квот авсан 12 компанийн ес нь Хятадын компани. Дотоодын гурван компани нь сайд, дарга нарын компани. Тухайлбал, У.Хүрэлсүх Ерөнхий сайдын төрсөн дүүгийнх нь компани 5000 тонн мах гаргах зөвшөөрөл аваад квотоо зарж байгаа. Ийм луйврын системийг үе үеийн ХХААХҮ-ийн  сайд нар хэзээ ч хийж байгаагүй юм. Энэ хулгайн системийг ганцхан Ч.Улааны үед хийж эхэллээ. Өнөөдөр махны компаниуд бүгд хүнд байдалтай байна.

Квот нэрийн дор дотоодын махны компаниудын үйл ажиллагааг боомилж эсрэгээрээ Хятадын компаниудыг дэмжсэн Ч.Улааныг огцруулах нь зүйтэй гэж үзэн 250 мянга гаруй малчдын нэрийн өмнөөс  хуулийн төсөл өргөн барьж байна” гэлээ.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
34
ЗөвЗөв
7
БурууБуруу
2
ХахаХаха
2
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

90 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-01-14 150.129.140.19

Шал худлаа өөрийнхөө муу санаагаар гүтгэсэн л юм байх чинь билээ.
Очоод баримттай шалгуулаач Пүрэвдоржоо!
Хүн гүтгэсэн эрүүгийн хариуцлагаа үүрээрэй!

Avatar

Zochin 2020-01-14 43.242.243.38

Ulaan said odoo bolnoo .baahan makhnii bisiness hiilee.Ard tumen makhaa avch duulehee bailaaa.Purevsorjj unen yrij bainaa.Tanii uzel bodol zob bnaa.

Avatar

Ха 2020-01-14 203.91.115.44

ХҮРЭЛСҮХ ИНГЭЖ БОЛОХГҮЙ .ТЁЛЁВИЗИЙН ӨМНӨ ШУДРАГА ДҮР ЭСГЭЖ ШУДАРГА ЁС ЯРИЧИХААД АРД НЬ ДАН БУЛХАЙ ТАНИЛ ТАЛ АХ ДҮҮ МЭРГЭЖИЛИЙН ХЯНАЛТ ОНЦГОЙ БАЙДАЛД ХҮРЭЛСҮХИЙН АХДҮҮ ХАДМУУДААР ДҮҮРСЭН. ХУДЛАА ГЭВЭЛ ШАЛГААД ҮЗ. ИЙМ ШУДРАГА ЁС БАЙХУУ

Avatar

baatar 2020-01-14 66.181.190.175

bolidoo elbegdorj yamar nun bilee bolormaagiin duu boldbaatar samar daa bolormaagiin duu

Avatar

Зочин 2020-01-14 202.126.89.118

Улайдаггүй Улаан, урвагч Улаан гээд яач ч мэдэх зөнөг дөө

Avatar

1 2020-01-14 192.82.77.210

Орхон аймагт байдаг Жаргалант мах импекс

Avatar

Иргэн 2020-01-14 192.82.75.236

Нотлох баримттай юм яриарай. Хүн гүтгэвэл хуультай шүү

Avatar

Zow 2020-01-14 192.82.71.44

Zuwoo ter negniig n awrah geed nogoohiig n helmegduulded ajil hiij chadahgui owoo nariig zailuulah heregtei

Avatar

Равдан 2020-01-14 202.9.46.190

УИХ-д байгаа дээрээ улаан махны бизнесээ өөд нь татах гэсэн чинь Улаан сайд салаавч өгчээ. Дахиад сонгогдож чадахгүй гэдгээ мэдэж байхгүй юу… Ховдынхон дахиж ийм балай амьтныг арай сонгохгүй байлгүй дээ.

Avatar

Цолмон 2020-01-14 202.9.46.33

Үнэн үг хэлсэн хүнд хүн өшөөтэй гэж

Avatar

Батаа 2020-01-14 202.9.46.73

Чиний барилгын компани бас тендер авч чи ашгаа хураан аваад 570 машин, бас ривер гарденд 3 өрөө байр авсан тэрийг яахуу?
Одоо хайлаастад чиний барилгын компани тендер аваад хорооны эмнэлэг барьж байгаашд тэрийгээ хэлж ард түмэндээ үнэнч шударгаа таниулалдаа

Avatar

Зочин 2020-01-14 202.126.89.160

Энэ азны наймаачин юм чинь сайн мэдэж бгаа байхаа

Avatar

Болдоо 2020-01-14 202.9.46.73

Энэ эргүү пиздаа минэ чи тэр тендерээр сургууль эмнэлгийн барилгаа хөөгөөд ашгаа авч байвал барав,чамайг мэдэхгүй хэн байсын эхнэрийнхээ дүүд барилгын компаниа өгөөд тендерт нөлөөлж бгааашд чи муу. Чи хамаг саднаа ховдод аваачиж санал олж авчаад одоо нэг хуцахымаа хуцаж ч чадахгүй н**ш

Avatar

Уншигё 2020-01-14 202.21.107.103

сагсуу амьтан шүү. Хэл амаа дандаа билүүдэж бг гишүүн.

Avatar

Зочин 2020-01-14 103.26.194.183

ЭЛБЭГДОРИЙН ХАМААТАН ГУАЙ МУНДАГ ЭХ ОРОНЧ ДҮР ИСГЭЖ ТОМ ТОМ ОРИЛООД ХЭРЭГ БНА УУ ХЭН ХЭН БЭ ГЭДГИЙГ АРД ТҮМЭН МЭДНЭ ДЭЭ ӨМДГҮЙ БАЙЖ ӨВДӨГ ЦООРХОЙГ ШООЛНО ГЭДЭГ ШИГ ЭНЭ ЗАСГИЙН ХАРИН Ч ЮМ ХИЙЖ ХАРАГДААД БНА ӨМНӨХ АН-Н ЗАСГИЙН ГАЗАР-Н ЕРӨНХИЙ САЙД ХУЛГАЙ ХИЙЖ ЭХ ОРНОО ЗАРЧИХААД ОРГООД АЛГА БОЛСОН ОДОО ОЛДОХГҮЙ ОРОХ ОРОНГҮЙ ООЧИХ АЯГАГҮЙ ТЭНЭЖ ЯВАА БИЗ ДЭЭ

Avatar

зочин 2020-01-14 202.9.46.50

Орой болгон ТВ гээр засаа цаг гээд л нэг нэвтрүүлэг явах юм … Энэ Монголд чинь ганцхан Хүрэлцүнх л ганцаараа ажлаад байгаа юм биш үү … хөөрхий минь .

Avatar

Нэргүй 2020-01-14 150.129.143.37

Би малчин биш төвд амьдарч байгаа хүн тэгэхдээ хотын бид нар нэг аяга кофе 8000 төг аваал уудаг х*******н нэг кг алим 8500 аваал иддэг шүү дээ ягаад монгол малын махаар 10000 төг авж идэж болдоггүй юм бэ гэж бодож байгаа

Avatar

Нэргүй 2020-01-14 150.129.143.37

Яг үнэн шүү дээ ягаад малчидаа боддоггүй юм бэ хэдхэн томчуудын үйлдвэрүүд Ковотын зөвшөөрлийг аваад 90 % ажилын хийж байгаа хэдэн үйлдвэр нь хэцүү байна шүү дээ өчнөөн тэр бумаар авж идээд байна шүү дээ

Avatar

зочин 2020-01-14 202.21.120.66

malin une buuj baij mahni une buudag yum baigaa bizdee

Avatar

Зочин 2020-01-14 43.242.243.19

Пүрэвдорж Баасанхүү мэтийн хоолой дээр тээгэлсэн яс бол Хүрэлсүх ЕС болчоод нойр нь хүрэхээ больсон нь тод харагдаж байдаг.
Яаж ч чадахгүй дээ, өөрсдийнхөө мууг л илчлэлээс өөр шалихгүй дээ.

Avatar

Зочин 2020-01-14 202.21.108.232

Энэ засгийн газар ерөнхий сайдаасаа авахуулаад бүгд хулгайч, зохион байгуулалттай бүлэг хулгайч Монголын дээр сандайлчаад хүссэн бүхнээ хийж чадаж байна, өчнөөн зуун троллууд сошиалд ажиллуулж байна. Хүүкийн засгийг магтан сайшаах л үүрэгтэй харанхуй троллууд сонгууль хүртэл идэвхитэй ажиллаж цалинжих бололтой.

Avatar

Зочин 2020-01-14 202.9.40.190

Une buulge gd baahan poprood bsan odoo une buulaa usgu genuu,soliotoi ulsturchid

Avatar

Зочин 2020-01-14 64.119.16.98

Пүрэвдорж махны үйлдвэрүүдийг дэмжээд хотын иргэдийн махны хэрэгцээг үл тоож байна. Яагаад гэвэл тэр хотоос биш, Ховдоос сонгогдох юм чинь муусайн хотын иргэд маханд байдаг мөнгөө үрж л байг гэж бодож байгаа л даа.

Avatar

Зочин 2020-01-14 66.181.169.108

Юу гээд байгаа юм бэ. Харин ч малын үнэ өсөж малчид бид ганц жил ч гэсэн сайхан байна. Яаж зүдэрч хэдэн мал дагадгийг мэдэх үү чи. Зах зээл гэдэг чинь энэ.

Avatar

Зочин 2020-01-14 202.21.103.62

Үнээн. Аль эрт энэ асуудлыг сөхөж тавих ёстой байсан юм. Өнөөдөр эрх мэдэлтэнүүдийн компани квот нэрийн дор шууд бус авилгаар хөлжиж байна.

Avatar

Азаа 2020-01-14 192.82.72.96

Махаа хямдхан идэх юмсан махны үнэ бага байна гээд л хэвлэлийн хурал хиихиийн бид үнэтэй идэх юм байхоо

Avatar

mahnii puujeee 2020-01-14 103.80.211.14

ene ** yu h*****d bgan be… ooroo jinken mahnii chenj shdeee mahnii puujee gedeg shdeee… muu ** gadaadiin irgen haryat bhdaa hujaa nartai niilj mahiig jinhene gargadag shdeeee………

Avatar

Зочин 2020-01-14 213.87.150.43

Өөрөө махны ченж юм гэсэн бизнес нь хүндрээд байгаамуудаа

Avatar

E 2020-01-14 66.181.161.112

Ene hulgaich yu yariad bna ve bid 1kg mahaa 10000 avch idej bna hymd avch ideed bgaa yumuu har hulgaichaa

Avatar

Irgen 2020-01-14 202.126.89.244

Өөрийнхөө махны үйлдвэрт юм олж долоох гэж л шантаажилж байгаан байхдаа ЖДҮ чин жинхэнэ энэ шүү дээ

Avatar

ganbaa 2020-01-14 185.220.101.65

heleed yughu

Avatar

zochin 2020-01-14 51.68.139.151

hurelsuhiin duu gej ireel hha songuuli blhop hogjiltei ch yumaa daa

Avatar

Зочин 2020-01-14 192.82.75.68

Нянгар хаданд гарсан гэдэг кино г Улаан Хүрэлсүх 2 үздээ яг та 2 ичээч залуу авгай ямар бна Улаанаа ккхүн эдэлж бсийн шдэ

Avatar

javhlan 2020-01-14 104.244.74.97

ooroo brg yu bichij baigagaa oilgoj bgaa ch yumuu holsnii bicheechee hhhha

Avatar

Зочин 2020-01-14 202.126.89.128

Баримт хэрэгтэй бол байна шүү

Avatar

Zochin 2020-01-14 192.82.75.68

Энэ Улаан гэж 9 удмаарай хулгайч одоо хватить гуя баз ганжболд гэж нисгэгч ухаантай юм бгаа

Avatar

Зочин 2020-01-14 43.242.243.19

Аргаа барсан хүүхэд Аавынхаа толгойг маажна гэгчээр хачин тэнэг гэдгээ бичиж байгаа зүйлээрээ тунхаглачих юм чааваас.

Avatar

Зочин 2020-01-14 202.126.89.163

Мал нь 90 сая 100 сая хүрсэн ч махны үнэ энэ хэвээр бн.Төрөөс хүчээр барьж бн.Уг нь дэлхийн зах зээлийн үнээр бензин хэрэглэдэг бол дэлхийн ханшаар малаа зарах хэрэгтэй.Иргэдээ дэлхийн үнээр худалдан авах чадвартай болго.Үгүй бол төрийн мөнгө дэмий урсана.Мах хямд авдаг ченж компаниуд ашгийг нь хүртэнэ.Бэлчээр усаа сүйтгэж дууслаа.Сайхан онгон байгаль гэж хуцах хэрэггүй.Орхоны хүрхрээ тэр хавийн газар гэхэд цөлжөөд хүрхрээ нь шалбааг болсон байна лээ.Махны чанар ч муудаад,өвчин гарах эрсдэл өндө

Avatar

Зочин 2020-01-14 122.201.26.172

Ерөнхий сайдын нэр төрийг унагах гэж тал бүрээр л оролдож байна даа. Харахад улс орныхоо төлөө их л зүйл хийж байх шиг байгаа юм

Avatar

ЖДҮ-чин Хүрэлсүх махны квот зардаг Хүрэлсүх болвоо хөөрхий 2020-01-14 103.68.107.22

Хүрэлсүх угаасаа л ийм луйварчин. Нөгөө ЖДҮ-чин хоёр төрсөн дүү Давхарбаяр, Отгонбаяр хоёр нь л биз дээ чааваас. Ийм л хүнийг орой дээрээ залчаад шударга ёс яриад яваа ард түмэн дээ хахахаха ………… Улам ч олон хулгай луйвар нь илрэх байхөө. Сурсан занг сураар боож болох шив дээ. Бузар бузар

Avatar

Иргэн 2020-01-14 103.57.93.57

Албан тушаалаа урвуулан ашигласан бол ялтан болох ёстой доо

Avatar

zochin 2020-01-14 192.82.72.31

Hurelsvh mahtai holnootoi nuhur shv zvgeer baij bgaad hadgalamjindaa 1 ter bum 800 tai bn gej uy baihav

Avatar

Зочин 2020-01-14 202.179.24.215

Квотыг зарж болдог юмуу? Эмэгтэйчүүд квотоо бандаашт зарах уу?

Avatar

Наймаачин 2020-01-14 202.126.89.119

Энэ бол жинхэнэ үнэн шүү, би манхны наймаа эрхэлдэг. Өнгөрсөн 11 сард зөвшөөрөл бүр аймаар үнэд хүрсэн, эд нар жинхэнэ тэрбум тэрбумаар авдаг үнэхээр шуналтай лалрууд.

Avatar

zochin 2020-01-14 51.68.139.151

bi ch mahnii naimaa erheldeg .bi bol sanal niilehgui l bnadaa

Avatar

Уц 2020-01-14 64.119.24.171

Энэ үнэхээр үнэн сэдэв хөнджээ. Улаан тийрэн авгайнхаа дүү О.ДАВААСҮРЭН гэгчийг энэ ажилдаа оролцуулаад мэргэжлийн хэмжээнд хийдэг болсон

Avatar

baatar 2020-01-14 209.141.34.95

ene purevdorj buur songuuliin soundaa orjee oroo olon mahnii uildvertei shdee mongoliin toloo zohiloh zureh baidag bol elbegdorj saihanbileg bayrtsogt nariin mongold uchiruulsan hohirliig yriach

Avatar

Адьяа 2020-01-14 89.163.143.8

хийсэн нэгнээ хийлээ гэж уурлаад байгаа юмшиг ингэж элдэв үлгэр зохиохоо одоо болимоор юм. Өдий болтол өчнөөн жил төр барьсан луйварчид нь юу хийсэн юм тэдний амаар нь бол одоо Монгол шиг улс байхгүй Азийн бар биш баар болцгоочихоод явж байж.Харин ч энэ хийж байгаа хүнээ дэмжээд явахаа бодмоор юм.

Avatar

Зочин 2020-01-14 203.91.118.206

Ёстой үнэн хэлсэн байна Бодит амьдрал дээр ХХХҮЯ өнгөрсөн жил нийслэлийн махны хангамжийн бодлогоо хятадуудад алдсанаас махны үнэ тэнгэрт хадаж бүх махыг хятад руу дурын хятад иргэд ачсан даа ингээд хүрэлсүх улаанд үүрэг өгч махны нөөцөө бэлтгэ гэсэн нь улмаар квот болж чадалтай хэдэн компаниуд мөнгөтэй хятадууд квот авч мах бэлдсэн хятад монгочуудад өндөр үнээр квотоо зарж нэр дээрээ экспорт хийж ашиг олж байгаа билээ. Энэ бол Хөдөө аж ахуйн яамны ажлын зохион байгуулалт ямар байгааг илтгэнэ

Avatar

ИРГЭН 2020-01-14 122.201.22.13

Эрхэм гишүүнээ ШИНЭ -ийн Батзандан Болд 2 шиг СҮХИЙН талбай дээр наад үйлдвэрийхнээ дагуулаад ЖАГСААЛ хийвэл наадах чинь УЛСТӨР болно. Тэгэхээс ингэж УЛСТӨР хийхгүй ээ.Үнэхээр тийм бол малчид,үйлдвэрийхэн ТАНЫГ дэмжээд гараад л ирнэ. Одооны улс төр чинь Сүхбаатарын талбай дээр олны ИТГЭЛ-ийг олвол ҮР ДҮН-д хүрээд байгаам даа.

Avatar

Азаа 2020-01-14 192.82.72.96

Махаа хямдхан идэе мах хямдхан гээд хэвлэлийн хурал хийгээд

Avatar

Зочин 2020-01-14 202.9.46.2

Огцруулах тараах нураахаас өөр юм сэтгэж мэддэггүй нөхөр юм байхдаа. Тэртээ тэргүй хагас жил хүрэхгүй байхад… Баримт нотолгоотой юм бол хууль шүүхээрээ л шийдүүлнэ биз

Avatar

Zochin 2020-01-14 150.129.141.40

estoi yneniig olood helchlee Ungun deeree Enhiin tsagaan tagtaa bodit baidal deer iim l baina Ene baitygai ih yum baina .

Avatar

Иргэн 2020-01-14 66.181.161.21

Хүрэлсүх утаа униар зам харгуй цэцэрлэг сургууль эмнэлэг гээд л бүх салбарт олон жил гацсан шийдвэрлэх боломжгүй байсан төслүүдийг явуулж амжилттай ажиллаж байна. Үүнд хорссон манан-н сүгүүд арга ядсан арга хэрэглэж болохгүй бүхэнтэй наахыг оролдож байна

Avatar

solongoo 2020-01-14 162.247.74.213

ene nohor chini ooroo mahnii uildvertei gee bizdee.

Avatar

Зочин 2020-01-14 64.119.16.98

Пүрэвдорж махны үйлдвэрүүдийг дэмжээд хотын иргэдийн махны хэрэгцээг үл тоож баыйна. Яагаад гэвэл тэр хотоос биш, Ховдоос сонгогдох юм чинь муусайн хотын иргэд маханд байдаг мөнгөө үрж л байга гэж бодож байгаа л даа.

Avatar

Зочин 2020-01-14 66.181.164.175

Зөв дэмжиж байна

Avatar

ard 2020-01-14 49.0.137.128

songuuli duhuud ehleheer hudlaa medeenuud ihseh yum doo

Avatar

зочин 2020-01-14 66.181.190.61

ПҮРЭВДОРЖ УГ НЬ ЗӨВ Л ЗҮЙЛ ЯРЬСАН БАЙХ ЮМ. ГЭТЭЛ ДООР КОМЕТЧИД ДАНДАА ЭСРЭГЭЭР НЬ ЛУЙВАРЧДЫГ ДЭМЖСЭН БАЙХ ЮМ .

Avatar

Зочин 2020-01-14 66.181.190.61

хөлснийхэн л байхгүй юу. хөөрхий өрөвдөлтэй хэдэн бор цаасны төлөө амиа ч өгөхөд бэлэн хүн хогнууд

Avatar

oogii 2020-01-14 203.98.76.176

hha naad hun chin gol ni ooroo mahnii zondoo uildvertei hun tgd iim yum yriad bj bh ni ariun yvdal uu

Avatar

HAAN 2020-01-14 54.36.205.38

Юу ч бичээд байгаам энийг нь тэгээд хэнч нотолсын ийм баримт нотолгоогүй юм бичиж суухын оронд Эх орноо яаж хөгжүүлэх талаар бод!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

irgen 2020-01-14 49.0.137.128

negniigee unagaax doosh ni xiix gj ynz ynzaar oroldoj baixaar zvgeer l baigaach ilt xudlaa medeelel gargachaad l ichexchvgvi bardam suugaadaa

Avatar

о.бат 2020-01-14 66.181.161.18

мах бол монголчуудын хүнсний гол хэрэглээ. тэгэхэд зуны цагт хорхог хийж их хэмжээгээр идэж байгаагаас болж үнэ өсөж байна гэж тэнэгдэж байсныг санаж байна. өөрийнхөө улаан махны хэргээ эхлээд ухаарч ойлгоод дараа нь юм ярь

Avatar

Зочин 2020-01-14 103.57.95.98

Энэ хулгайч махны үнэ өсөх үeд яаж хуцаж байсаныг санаж байна уу? Монголчуудыг тогоо дүүрэн мах чанаж идэхээ больчих гэж ТВ-ээр хэлж тэнэгтэж байсан эргүү толгой шүү дээ.

Avatar

хүчиндэгч 2020-01-14 203.91.115.48

Пүрэв дорж нүхтэй маханд нөгөөхөө шургуулана. Нүхгүй маханд компаниа шургуулна. Мах дагнасан МАНАН гийн хүчиндэгч Пүүжээ ккк

0 0

Хариулах

Avatar

хүчин 2020-01-14 203.91.115.48

Пүрэв дорж эрхтэй маханд нөгөөхөө шургуулана. Эрхгүй маханд компаниа гаргуулна. Мах дагнасан МАНАН гийн хүчиндэгч Пүүжээ ккк

Avatar

zorigoo 2020-01-14 185.220.100.254

Ene Purevdorjiin oyunlag tushee etr gej yu baihavdee hhha. hor hutgaj hudlaa unen yum yrihaas tsaashguii

Avatar

Зочин 2020-01-14 202.131.242.254

Арьс шир нь үнэгүй. Жалганы хог. Мал мах нь хэтэрхий хямдхан. Гэтэл боодол өвс өнөөдөр 10.000 байна. Улаанаас өмнө 2.500 л байсан. Тонн хивэг 500.000. Улаанаас өмнө 280.000 л байсан. Бонго портерийнх нь түлшний үнэ 2500. Улаанаас өмнө 1870 л байсан. Малчид бол үнэндээ сөхөрч байгаа.

Avatar

Bathurel 2020-01-14 202.9.46.184

Аливаа улсад бодлого хэрэгтэй.наад захын хүн амын өсөлт.хэрэглээний өсөлт.тэриийг соц нийгмийн үеэд төлөвлөөд зохицуулдаг байгуулга байсан,Тэрийг зах зээл зохицуулна гээд бүгдийг устгасан,Одоо горийг нь л амсаж байна даа,Бодлоггүй төлөвлөлт байхгүй улс яаж хөгжих вэ дэ!

Avatar

Зочин 2020-01-14 122.201.24.136

Хүүк баларсаан .

Avatar

77 2020-01-14 202.9.40.26

улаан махны хэрэгтэн пүрэвдорж улайхгүй үзэж Монгол төрийн төлөө зүтгэж яваа Хүүк хүүг татаж унагахаар урд зүгийн бодлого барьж өдөр шөнөгүй улайрч байна даа. пүрэвдорж мэтийн булайг Монголын ард түмэн бүгд мэддэг болсон шүү дээ.

Avatar

Билэгт 2020-01-14 185.220.100.254

Улаан махны хэрэгтэн Пүрэвдорж махаар улс төржөөд хол явахгүй шүү

Avatar

sanaa 2020-01-14 185.220.102.8

Ene purevdorj gej nuhur songuuli duhuud irsen chin uliam tsaim shaaj bh shivdee. ooroo och dochnoon mahnii uildvertei baijiij. ich ich!!!! ichij amidar

Avatar

bold 2020-01-14 62.210.105.116

purewdorjoo ene hudal ugend chini ard tumen itgehgui bhaa

Avatar

sanaa 2020-01-14 178.165.72.177

Ene purevdorj gej nuhur songuuli duhuud irsen chin buur ulaim tsaim t1teh yumaa. ooroo och dochnoon mahnii uildvertei baij!!!! ich ich ichij amidar

Avatar

Биокомбинат 2020-01-14 66.181.182.248

ХХААХҮЯам, Улаан сайдын сэмхэн зохион байгууосан Унгарын ЗГ-н зээлийн санхүүжилтаар хийгдэх Биокомбинат үйлдвэрийн ѳргѳтгѳлийн 57 сая ам долларын тѳсѳвтэй тендер зохион байгуулсаныг нь шалгах хэрэгтэй.

Avatar

Мөнгө угаалт гэдийн 2020-01-14 66.181.180.145

Мөнгө угаалт

Avatar

baataarban 2020-01-14 203.98.76.176

ene burewdorj gej nuhur unen yum er yarihgui shuu songuuli duhuud yawal hun muulj ard tumend taalagdah uu l gej yawah yum daa ard tumeniig teneg sohor gej bodoogui bizdee

Avatar

Зочин 2020-01-14 202.126.88.134

Purevdorj odoo songuuli duhuhuur ulaan tsaim hudlaa yrih ymaa

Avatar

Зочин 2020-01-14 202.55.191.194

Монголчуудын түүхийг харахад Чингис хаанаас хойш цаг үеүүдэд арай гайгүй яваа нэгнийгээ татаж унгах ажлыг байнга хийсний үр дүн нь Манжийн колочлолд Монгол улс орсон. Одоогийн улс төрчидийн үнэн дүр төрх яг адилхан байна. Пүрэвдорж гэж тааруухан нөхөр дөө

Avatar

Баатар 2020-01-14 202.126.89.167

Энэ нөгөө Хүрэлсүхийн ЖДҮ-ийн зээл авсан Давхарбаярын компани мөн биз дээ.Улаан луйварчид юмаа.ХүрэлсүхУлаан нарыг огцруулах багадана шүү.Дахиж төрд бүү гарга!!!!!

Avatar

zochin 2020-01-14 203.98.76.176

yu ch yriad bdiimdee hhhaaha

Avatar

Иргэн 2020-01-14 49.0.212.23

За за мэднэ дээ, танайхан бас л зарж байгаа гээ бидээ, улсыг бол хоёюул нийл байгаад л унагаана тийм ээ, бахтай даа

Avatar

Зочин 2020-01-14 202.55.191.194

МОНГОЛ УЛСЫГ ХОРЛОХ САНАА АН-ЫН ПҮРЭВДОРЖООС Л ГАРНА ШҮҮ. ХЯТАДЫН ТАГНУУЛ , ГАР ХӨЛ БОЛСОН ХҮН ГЭСЭН.

Avatar

Иргэн 2020-01-14 192.82.64.220

Малчид орлогын болон бэлчээрийн ямар ч татвар төлдөггүй гэхэд махны үнэ үнэтэй байна. Иргэдийн орлогоо бод, малчид махаа иргэд авч дийлэхгүй үнээр зарж, иргэд турж үхэх үү. Ямар ч улсад улсаас бодлгооор барьдаг үнэ гэж байдаг. Малчдаас ямар ч татвар авдаггүй махны үнийг барихтай холбоотой. Махны үнэ нэмэгдэж зөвхөн малчид баяжих нь шударга уу. Наад захын Солонгос улсад цалин өндөр тэрийгээ дагаа мах үнэтэй. Манайд цалин бага тэрийгээ бодвол мах нь үнэтэй. Мах үнэ өсөөд байвал бусад нь бас өснө.

Avatar

зочин 2020-01-14 202.9.46.50

Тэр Улаан чинь улайхчгүй нь сайхан дөө …

Avatar

зочин 2020-01-14 192.82.70.18

хүрэлсүхийн дүүгийн компани квотоо зараад л 23 тэрбум төгрөг олох нь, энэ шудрага уу

Avatar

Зочин 2020-01-14 59.153.87.251

Олон жил Монголын эдийн засгийн дайсан бодлогод оролцогч мал энэ Улаан нэртэй этгээд менеес мен Энэнээс еер хун МАН д байдаггуй юмуу

Avatar

Зочин 2020-01-14 43.242.243.19

Улаан сайд бол харин ч мундаг хүн дээ!
Пүрэв доржийн л нэг юмыг зөвшөөрсөнгүй болтой юм.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж