Ахмадууд жагсч, тэтгэврийн зөрүүг арилгахыг шаардав | News.MN

Ахмадууд жагсч, тэтгэврийн зөрүүг арилгахыг шаардав

Ахмадууд жагсч, тэтгэврийн зөрүүг арилгахыг шаардав

Ахмадууд жагсч, тэтгэврийн зөрүүг арилгахыг шаардав

УИХ-аас ахмадуудаа зээлтэй, зээлгүйгээр нь ялгаварласан хууль баталж, зургаа хүртэлх сая төгрөгийн тэтгэврийн зээлийг чөлөөлөх болсныг эсэргүүцэж, өнөөдөр /2020.01.10/ ахмадууд Сүхбаатарын талбайд жагсч, Төрийн ордныг гурван удаа тойрлоо.

Уг жагсаалыг ШИНЭН, Манан дэглэмийн эсрэг Монгол түмний нэгдэл хамтран зохион байгуулсан юм. Энэ үеэр ахмадууд “Ахмадуудаа ялгаварласан шийдвэр гаргахын оронд тэтгэврийн зөрүүг арилга, тэтгэврийн доод хэмжээг нэмэх нь зүйтэй” гэсэн байр сууриа илэрхийлсэн. Харин УИХ-ын гишүүн Ж.Батзандан "Төрийн гурван өндөрлөг ажлаа хийж чадахгүй байна. МАНАН-гийн эсрэг тэмцэнэ гээд МАНАН-таж байна. Ахмадын тэтгэврийг тэглэх нэрээр банкны луйвар хийх гэж байгаа төрийн гурван өндөрлөгийг хараад ичиж байна. Нэг том даргыг баяжуулах гэж тэтгэврийн зээлийг тэглэх нэрээр худал ажил хийж байгаагаа зогсоо. Монголын төрийн тэргүүн Монгол Улсынхаа төлөө байх ёстой" гэсэн юм.

Гэрэл зургийг Д.БҮЖИН

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
24
ЗөвЗөв
6
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХахаХаха
2
БурууБуруу
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

62 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

zochin 2020-01-10 73.51.245.247

xooson xudlaa amlaj xeden xogshchuudeer bitgii toglo doo

Avatar

Зочин 2020-01-10 103.212.118.95

тэтгэврийн зөрүүгээ арилгаа

Avatar

Зочин 2020-01-10 182.160.0.29

Зээлийг гишүүдийн ах дүү, амраг садангууд авсан. Шалгах л юм бол дурайгаад гараад ирнэ. Шалгах зориг зүрх нь манай хуулийнханд байхгүй л дээ. Энэ тэглэх хуулийг ямар түргэн батлаваа. Тэр их идэвхитэй гүйгээд байгаа Оюунхорлоо Содбаатар …. нтр бол Хүүкийн б**с долоогчид мөн. Оюунхорлоо Содбаатар нарын ах дүүсийг шалгахад хэд хэдэн нөхдүүд гарч ирнэ гэдэгт итгэлтэй байна.

Avatar

Зочин 2020-01-10 182.160.0.29

МАНгарын 65 – тэнэгүүд. Мэдээжээр, ийм үймээн болох нь хэнд ч тодорхой байлаа. Ерөнхийлөгч МАНгаруудаар маш гоё тоглолоо. Баяр хүргэе.

Avatar

мгл 2020-01-10 64.119.18.35

хоорхии ядарсан ахмадуудыг дороолон сонгуулиин хахууль хииж буй тор засагт уурлэсэн хулгайч нарыг ур удмаар нь устгах цаг болжээ!!!.Тэд ториин эрхииг алдвал шоронд орцгоож,хоронгоо хураалгахаа мэдэж байгаа тул ямарч аргаар хамаагуй ахин сонгогдох гэж улайрч байна.Дуран дээр нь хясаад огцгоое!!!!Ходоониихоон!!!!энэ сонгуулиар манангаас нэг ч хун б** сонго!!!,хотод тэд нухуулахаа мэдээд ходоо тойрог нэмж булхайгаа ил тодоор хиигээд эхэлжээ.Уг нь элдэв зардал гаргалгуй сурт жагсаалаар эднииг ордноо

Avatar

Зочин 2020-01-10 202.179.31.43

Хэдэн төг олох боломж байгаа юм бол бүх ахмадууддаа хуваагаа л өгчихгүй дээ.УИХ д байгаа хүмүүс чинь арай л байна даа. Үнсэн хуулийн цэцэд эрх мэдэл байдаг бол буцаах байлгүй арай ч дээ.Ийм шийдвэр гаргасан та нарт ард түмний нүүр харах хэцүүхэн болсон шүү.Цаг цагаараа байдаггүй гэж та нарыг х****л идээсэй билээ.

Avatar

ЦДОО 2020-01-10 66.181.177.191

800 гаруй тэрбум төгрөг наанаа ахмадуудын зээлийн өрийг тэглэж байгаа мэт харагдавч цаанаа Ерөнхийлөгч, МАН, АН-ын сонгуулийн мөнгийг босгож байгаа нь тодорхой. Ахмадууд хэзээ, хэдийг төлж зээлээ барагдуулах нь тийм ч найдвартай биш байхад гэнэт ХААН Банк, Төрийн банк бараг нэг наяд төгрөгийг тэнгэрээс унаж байгаа юм шиг хуваагаад авах болохоор энэ 2 банк Ерөнхийлөгч, МАН, АН-д хэдэн зуун тэрбумаар өгөх нь тодорхой. Харамсалтай нь энэ мөнгө ард түмний мөнгө, нийт олны цуглуулсан хөрөнгө.

0 0

Avatar

ЦДОО 2020-01-10 66.181.177.191

800 гаруй тэрбум төгрөг наанаа ахмадуудын зээлийн өрийг тэглэж байгаа мэт харагдавч цаанаа Ерөнхийлөгч, МАН, АН-ын сонгуулийн мөнгийг босгож байгаа нь тодорхой. Ахмадууд хэзээ, хэдийг төлж зээлээ барагдуулах нь тийм ч найдвартай биш байхад гэнэт ХААН Банк, Төрийн банк бараг нэг наяд төгрөгийг тэнгэрээс унаж байгаа юм шиг хуваагаад авах болохоор энэ 2 банк Ерөнхийлөгч, МАН, АН-д хэдэн зуун тэрбумаар өгөх нь тодорхой. Харамсалтай нь энэ мөнгө ард түмний мөнгө, нийт олны цуглуулсан хөрөнгө.

Avatar

Цэнгээ 2020-01-10 202.9.46.35

Ахмадуудад яг ижилхэн өгөх хэрэгтэй. Ядуу хүмүүс нь цаашдаа амьдрах мөнгөгүй тул зээл аваагүй шүү дээ. Чадалтай нь ихийг авсан байна. Байгалийн баялагаа ижилхэн хуваачихсан өгөөч.

Avatar

Зочин 2020-01-10 174.197.0.107

Тэтгэврийн зөрүү арилах ёсгүй ш дээ.хуулиа судлаач юу гэж хүн бүр ижил авах вэ дээ

Avatar

ҮХЭР МОНГОЛ 2020-01-10 150.129.140.88

ан маныг зайлуулж төрд гарах гэсэн түрийний бөөсүүд их л тачаадаж байгаа нь мэдрэгдээ л байга даа тэгэх тусам төрд бүү ойртуул яачиж ч мэдэх өвчтэй малууд бололтой дог шүү та минь ээ.

Avatar

Ц. Энхтөр 2020-01-10 202.9.46.157

Тэтгэвэрийн зөрүү гэж юу яриад байгаа юм бэ хүн болгон харилцан адилгүй ажил хийж нийгэмийн даатгал төлж байгаа шүү дээ

Avatar

Зочин 2020-01-10 202.179.24.174

НААДХЫГ ЧИНЬ ХЭН ЯРЬСАН ЮМ БЭ. ЯГ АДИЛХАН ОЛОН ЖИЛ АЖИЛЛАСАН ИХ СУРГУУЛИАС 90 ОНД ТЭТГЭВЭРТ ГАРСАН БАГШ САЯ 2018 ОНД ТЭТГЭВЭРТ ГАРСАН БАГШ 2-ЫН ТЭГЭВЭР ТЭНГЭР ГАЗАР ШИГ ОЛОН ДАХИН ЗӨРҮҮТЭЙ БАЙНА ТЭРНИЙГЭЭ Л АРИЛГА ГЭЭД БАЙГАА ЮМ БИШ ҮҮ. ТҮҮНЭЭС ХАМГИЙН БАГА ЦАЛИНТАЙ АЖИЛ ХИЙДЭГ БАЙСАН ХҮН ӨНДӨР ЦАЛИНТАЙ АЖИЛ ХИЙДЭГ БАЙСАН ХҮНТЭЙ БАРЬЦААГҮЙ БАЙНА. 90 ОНД ТЭТГЭВЭРТ ГАРСАН БАГШ ЭМЧИЙН ТЭТГЭВЭР ӨНӨӨДӨР ТЭГЭВЭРТ ГАРЧ БАЙГАА ҮЙЛЧЛЭГЧ МАНААЧЫН ТЭТГЭВЭРЭЭС БАГА БОЛЧ

Avatar

Ц.м 2020-01-10 202.9.46.157

Тэтэгвэрийн зөрүү гэж юу яриад байгаа юм хүн болгон харилцан адилгүй ажил хийж нийгэмийн даатгал төлж байгаа шүү дээ

Avatar

Irgen 2020-01-10 68.183.36.223

Ontsiin shaardlaggui ch gesen etseg eheeree amjaad niit arvan heden saya tugrugnii zeel avahuultsan bsan, ashgui ashgui 12 saya ni ingeed sul orood irlee. Zeel avaagui bolon zeel ni onii umnu duustsan nastanguudiig ugiin hohino geed zarlatsan baigaa shvv de, odoo yaaya gehev 1 saya gesen bichigtei otkritok bariad, haaya neg gargaj harchihaad, sanaa aldaad suuj baidaa

Avatar

Ариунаа 2020-01-10 202.9.40.95

Зөвөө.Батзандан бодитой зүйл ярьж бна.Байгалийн баялагийг тэгш хуваая.залуучуудад ч хүртээх ёстой.

Avatar

Зочин 2020-01-10 139.5.218.222

15 сая авсан нь 6 сая .. 6 сая авсан нь 6 саяа… 3 сая авсан нь 3 саяа.. 200 мянга зээлтэй нь 200 мянгаа… зээл аваагүй нь1 саяыг ваучер гэн үү . . математикийн хүрээлэн хаачсан бэ. сангийн яам хаачсан бэ ..

Avatar

Зочин 2020-01-10 139.5.218.222

хар халзан хонь ч сонгогдож болох байсан 2016 оны сонгуулийн гай

Avatar

Зочин 2020-01-10 139.5.218.222

ийм дампуу шийдвэр урд өмнө нь гараагүй байх дахин хэзээ ч бүү гараасай . ийм шийдвэр гаргасан энэ хүмүүсийг …….

Avatar

Зочин 2020-01-10 139.5.218.222

2021 оны 5 р сарышн 1 нд гэнээ .өөрсдөө шоронд байх байхдаа .

Avatar

мгл 2020-01-10 64.119.18.35

биднииг сонгохгуй бол энэ монго будаа болно гэж барьцаалж сурдуулж байгаа ухаантай юмаа!!!мананг энэ сонгуулиар 75-р буулгаж авнаа,шоронд чихээд хоронгииг хураана,!!!ходоониихон маань бага шиг худалдагдаж,налигнаж,зусардаарай!!! авилгыг нь аваад,ур хуухдуудиинхээ ирээдуйн толоо саналаа огоорой!!!!

Avatar

Зочин 2020-01-10 139.5.218.222

ахмадууд социйлизмын үеийн хүмүүжилтэй юу болоод байгааг ер ойлгохгүй байна.. дэмжээд байгаа нь хүүхдүүд нь л байх даа

Avatar

zochin 2020-01-10 65.49.126.74

ingej yalgavarlah gej zeeltei humuusiin diilenh ni bolomjtoi amidraltai humuus sh dee 6 sar bna uu 1 jil bna uu ideh hooltoi bj l zeel avch bgaa bh zeelgui ni zeel avchihval hoolgui hooson honochih geed estoi amidral ni nuruun deer yavj bgaa humuus bgaa yamar aimaar yalgavarlaj bnaa undesnii ayulgui baidal chine ard tumnii ev negdeliig hangah uuregtei getel aimaar tom heruuliin alim shivdee ard tum ruugee ur dungee harahgui shiidver gargah gej iim zadamjgui 76 bh gej

Avatar

Zochin 2020-01-10 43.242.243.136

Arai l yumaa. Iim ih mongoor ingej togloh gejdee. Tetgewree uridchilaad awsan humuust dahij tetgeriig ni ogno ch geh shig. Uunii orond boditoi yum hiigeechdee. Namar bolohoor surguuli tsetserleggui baahan huuhed, owol bolohoor achaalal ni diildehgui emneleguud. Etses togsgolgui zamiin tugjrel geed olon asuudal bna shuu dee. Neg l ih hetsuug ni gaihsan humuus. Daanch hiij bgaa yum alga. Harin oorsdiinhoo toloo bol yaj iij bgaad l huulia batalchih yumaa.

Avatar

mister 2020-01-10 202.131.233.190

anhnaasaa l demii bsiim zvgeer undur nastanguudiin tetgeweriig nemeh xeregtei. yuub zeel teglex buun uilaan mailaan bolloo

Avatar

иргэн 2020-01-10 202.5.205.3

баялгийг тэгш хуваарилах ёстой, жагсаалыг дэмжиж байна

Avatar

Зочин 2020-01-10 202.9.47.7

ЯМАР Ч ОРЛОГОГҮЙ ХҮМҮҮС ОРЛОГОТОЙ БОЛЖ БАЙХАД СОЛИОРОХОО БОЛИОЧ АХАН ДҮҮС МИНЬ !!!!

Avatar

Zochin 2020-01-10 43.242.243.136

Togoon dotroosoo garch setge.

Avatar

мгл 2020-01-10 64.119.18.35

эцэг эхиинхээ тэтгэвэрээр амьдрагчидын толгой муутай гэдэг нь юу ч ойлгохгуй,ичиг ичиг

Avatar

МоАХ ны Партизан 2020-01-10 202.9.47.7

Болд, Батзандан мэтийн ПООПУУД МӨН ТОМ ЭНДҮҮРЧ БНА ДАА ЯМАР Ч ХАГАРАЛ БАЙХГҮЙ АХМАДУУД АЛЬ Ч ТАЛААС НЬ БОДСОН ЭХНИЙ ЭЭЛЖИНД АМЬЖАРГАА ЗАЛГУУЛАХ ОРЛОГОТОЙ БОЛГОХ ШИИДВЭР ЗӨВ ГЭЖ ТАЛАРХАН ЗАЛЬБАРЧ ХҮЛЭЭН АВЖ БАЙХАД УЛС ТӨРЖҮҮЛЖ ОНОО АВАХ ГЭЭД НЭР ТӨР ОЛОХ ГЭЖ ЗҮТЭГСЭН ИХ ХҮЧИНДЭЭ ТОНГОРЧ. ГОДРОЙТОВ ,

Avatar

MGL 2020-01-10 103.229.178.2

Батзандан сэргэлэн юм аа

Avatar

Зочин 2020-01-10 182.160.38.67

shudargaar l huvaaj ogoh heregtei . ard tumnee taltsuulj sursan jenko metiin hulgaichuud dahiad l ard tumnee yalgavarlan huvaaj bna daa

Avatar

Зочин 2020-01-10 59.153.114.246

ОДОО БҮГДЭД НЬ 6 САЯ ТӨГРӨГ ӨГҮҮЛЭХ ШААРДЛАГА ТАВИХ ХЭРЭГТЭЙ. НЭГ АХМАДАД НЬ 6 САЯЫГ ӨГСӨН БОЛ НӨГӨӨД НЬ 1 Ч ТӨГРӨГ ДУТУУ ӨГӨХ ЁСГҮЙ. ШУДАРГА ЁС ЯЛНА.

Avatar

Зочин 2020-01-10 117.111.26.32

АЛААГҮЙ БААВГАЙН АРЬС БУЛААЦАЛДУУЛААД ТОХУУРХАЖ ШОУ ХИЙХ ЮМ ХААНА БАЙГААН ТЭР ТАРААХ ГЭЭД БАЙГАА 6 САЯ ТӨГРӨГ БЭЛНЭЭР ТАРААХ ЗУУН ТӨГРӨГ Ч БАЙХГҮЙ БАНКУУДТАЙ ТОХИРОЛЦОЖ ДАНСЫГ НЬ ДУГУЙЛЖ ӨГӨӨД ТЭТГЭВРЭЭ Л АВАХ ЭРХ ҮҮСНЭ ГЭЭД БАЙХАД ЮУ АВАХ ГЭЭД БАЙНАА

Avatar

HH 2020-01-10 202.131.227.42

Ard turmnii nuden deer ard tumnii mungiig luivardsan luivar gej oilgoh uu? Battulgiig songuulid ug ni demjsiin, getel hogiin n**** baij!

Avatar

Зочин 2020-01-10 202.21.96.134

Гадуурхсан ч юм юу байх вэ дээ. Мэдээллээс хоцорсон гэх үү дээ. 12 сарын дунд гэхэд дээгүүрх нь томчууд нь тэтгэврийн зээлийг тэглэнэ гэдэг ойлголттой болчихсон байсан тул эх эцэг ах дүү хамаатан садан 12 сарын 31 гэхэд боломжит бүх хэмжээгээр зээлээ авсан. Мэдээллээс хол ядуу хөгшчүүлийн хохь болсон гэх үү дээ. Ховх сорно гэж үүнийг хэлдэгийн. Энэ улм хэр удаан тэсэхийг нь харъя даа.

Avatar

Зочин 2020-01-10 202.126.88.40

Шарга морьт зусланд эрүүл агаарт бүх асуудлаа шийдсэн зуслангийн хотхонд /харуул хамгаалалттай, гэрэлтүүлэг камертай, машины зогсоолтой, гүний худагтай, 380-д холбогдсон, хашаандаа мод буттай, амрах сандал сүүдрэвчтэй, явган хүний зам талбайтай, хүүхдийн тоглоомын талбайтай, дотроо 00-той, халуун хүйтэн устай, шалнаасаа халдаг, цэвэр тохилог, дулаахан 1 өрөө байрыг 3-5 сарын хугацаагаар түрээслүүлнэ. Жирэмсэн болон нярай хүүхэдтэй ээжүүдэд тохиромжтой. Бяцхан төгөл хотхон. Утас: 99118457

Avatar

нэр төр 2020-01-10 64.119.24.133

энэ жагсалд нөгөө яс гордсон ноход шиг байн ирдэг хэд ирсэн байн

Avatar

Зочин 2020-01-10 103.57.95.43

солиор чи би анх удаа очсон, шударга л байгаарай

Avatar

иргэн 2020-01-10 64.119.22.122

Зээл аваагүй хөгшчүүлд 2021 онд 1 саяыг өгөх юм гэнэ үү.Энэ бол ДОРОМЖЛОЛ.

Avatar

Хариуцлагатай амьдравал хохирно 2020-01-10 103.229.123.213

Монгол улсын парламент түүхэндээ анх удаа ийм хариуцлагагүй шийдвэр гаргав. Ахмадуудаа ялгаварлалаа. Хариуцлагагүй хүмүүсийн зээлийг тэглэв. Зээл авахгүй хариуцлагатай амьдрах гэж ядаж, гүрийж буй иргэдээ шоовдорлолоо. Хариуцлагагүй парламентаас хариуцлагагүй иргэдээ халамжилсан хариуцлагагүй шийдвэр гаргав. Иргэдээ үүнээс хойш бүгд хариуцлагагүй амьдрая. Тэгвэл хождог юм байна. Зээл аваагүй нь хохь чинь, хариуцлагатай амьдарсан бол хохь чинь боллоо

Avatar

зочин 2020-01-10 192.82.65.120

yamar ajil hodolmor erhelj bsnaas hamaarch tetgever togtoodog. Ulsad yu ch hiij buteej bgaagui humuus tetgevriin zoruug arilgay gej oriloh hezuu yum daa

Avatar

иргэн 2020-01-10 64.119.22.122

Улсдаа үйлдвэрт 26 жил инжинерээр ажилчихад 350000 авч байгаа учираас л тэтгэврий тэгштгээ гээд байгаа юмдаа найз хөгшин минь.

Avatar

Зочин 2020-01-10 192.82.76.101

Ёстой нэг зэвүү хүрмээр мэхэлж, доромжилж байна даа. 1 сая төгрөг одоо биш бүр сонгуулийн дараагийн жил өгье гэж байгааг харав уу? Ахмад хүмүүсийг зөнөж мангуурсан амьтас гэж тохуурхаж байгаа хэрэг мөн биз дээ? !Иймхэн юмны учрыг олохгүй зөнөгүүд мөн үү, ахмадууд аа? ??????

Avatar

иргэн 2020-01-10 150.129.142.162

Бас 1 жил гаруй хугацаанд нилээд олон нь бурхан болно. Ер нь Баттулга ХААН банкийг өрийг нь багасгаж байж авах гэсэн муу санаа л үнэн ололтой шүү

Avatar

Зочин 2020-01-10 182.160.0.127

ylgawwrlan gaduurhaltiig tsum hiichwee huu

Avatar

Зочин 2020-01-10 59.153.84.70

Энэ болд батзандан хоёрын фэнүүд гэж хэдэн хөгшчүүд л байх шиг байна даа, залуучууд бид энэ өвөө эмээ нараас илүү идэвхитэй сонгуульд ороод энэ мэтийн ичдэггүй лалруудыг дахиж гаргахгүй байх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2020-01-10 202.21.96.212

гуцаач муу здаа минь, чи хөгширнө гэдэгээ мартаж

Avatar

Zochin. 2020-01-10 103.229.123.213

2021 onii 5 sard gene ee. Yaj helj chadaj bna aa. Shuluuhan ugui gechiheech balair amitad aa.

Avatar

бодлын хулгайч 2020-01-10 66.181.167.53

ХӨӨРХИЙ ХЭДЭН ХӨГШЧҮҮДИЙН ТЭТГЭВРИЙН ДООД ХЭМЖЭЭГ 500 МЯНГА БОЛГОХОД ЯАХАВ ДЭЭ. ӨӨРСДӨӨ ХЭДЭН САЯ САЯАР НЬ ДОЛЛАР ШААЖ БАЙГАА БИЗ ДЭЭ.

Avatar

Иргэн 2020-01-10 203.91.116.42

Шинэ намын зөвөө. Энэ хуудуу яаруу шийдвэрийн цаана банк санхүүтэй холбоотой мөнгө угаалтын ч юмуу маш том луйвар явж байна. Зээлээ тэглүүлэх гээд мэрийж буй горьдогчид минь өнаөдрийн хэдэн сая төгргний зээлээ өөрсдөа төлцгөө. Төрийг сүйрүүлэгч 3-ын хууль бус шийдвэрийг хууль тогтоогчид чинь баталчихлаа ш дээ. Сэрцгээ л дээ.

Avatar

Зочин 2020-01-10 59.153.84.70

зандан пязда чинь ахыгаа хөххотын консулд суулгаад яаж самарч байгааг мэдээгүй хар мал уу чи?

Avatar

Зочин 2020-01-10 49.0.135.130

Шударга ёсны талд зогссон Шинэ Намд баярлалаа. Бусад намууд нь яачихсан юм ? Арчаагүй шаарнууд жинхэнэ нүүрээ харууллаа даа та нар.

Avatar

Зочин 2020-01-10 202.126.89.167

Хүрэлсүх,Баттулга/МАГАН-2/ жинхэнэ нүүрээ таниуллаа Болиорой

Avatar

Зочин 2020-01-10 66.181.167.151

Зээлтэй ахмадуудын 1 сая төгрөгийн зээлийг нь хаагаад, зээлгүйд нь 1 саяыг өгчихвөл болоо юм биш үү

Avatar

Зочин 2020-01-10 103.26.193.145

Дараа нь санхүүгийн салбарын үр дагавар гэж нэг айхтар юм гардаг юм шдээ! Түүнийг нь яах вэ? Эд нар чинь татвараа нэмээд л та биднээс буцаагаад авчихна шүү дээ!!! Өнөөдөр шилний цаанаас чихэр долоогоод маргааш бөөлжих хэрэг байна уу???

Avatar

Зочин 2020-01-10 122.201.31.90

Боловсролгүй нь тэнэг шийдвэр гаргаж боловсролтой нь түүнийг овжин ашиглаж байна. МАН-н рейтинг жорлонд уналаа.

Avatar

зочин 2020-01-10 66.181.188.246

ахмадуудыг ялгаваралгүй ижил хэмжээний мөнгө олгохыг шаардаж байна. тэр цаас хэнд ч хэрэггүй. хамгийн боломжийн амьдралтай, өндөр тэтгэвэр авдаг хүмүүс их хэмжээний зээл авч үл хөдлөх хөрөнгө худалдаж авдаг шд. бага тэтгэвэртэй нь хоосон хонохоосоо айгаад зээл авдаггүй. банк ч өгдөггүй. настнуудыг ялгасан заваан шийдвэрээ эргэж хар. луйварчдаа.

Avatar

Зочин 2020-01-10 202.126.89.42

Яахараа ийм тэнэг шийдвэр гаргадаг бнаа.Шийдвэрийн үр дүн юу болохыг бодож чаддагүй юм уу

Avatar

Зочин 2020-01-10 59.153.84.70

Батзандан Болд хоёр үхсэн ацаа хийж яваан бээ настай хүмүүсийн сэтгэл санаа үймүүлээд

Avatar

Зочин 2020-01-10 103.26.193.145

ЖЕНКО хөлдүү толгой нийгмээ хагаралдуулаад хаячихлаа!!!

Avatar

Зочин 2020-01-10 202.55.191.130

demjij baina!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж