МАН зээлгүй ахмадуудад шилний цаанаас чихэр долоолгоно | News.MN

МАН зээлгүй ахмадуудад шилний цаанаас чихэр долоолгоно

МАН зээлгүй ахмадуудад шилний цаанаас чихэр долоолгоно

МАН зээлгүй ахмадуудад шилний цаанаас чихэр долоолгоно

Тэтгэврийн зээлтэй иргэдийн зээлийг тэглэх хуулийг УИХ-д өргөн барьсан учраас ажлын хэсэг байгуулагдаад буй. Тус ажлын хэсгээс тэтгэврийн зээлгүй иргэдэд нэг сая төгрөгийн ваучер олгох саналыг хуулийн төсөлд тусгах санал гаргажээ. Тодруулбал, тэтгэврийн зээлгүй 192 мянган иргэнд Салхитын мөнгөний ордын нэг сая төгрөгийн үнэт цаас тараах гэнэ. Өөрөөр хэлбэл, тэтгэврийн зээлгүй 192 мянган ахмадууд нэг сая төгрөгийн өртөг бүхий хувьцаатай болно гэсэн үг. Гэхдээ одоогоор энэ ордыг ашиглаагүй, хэзээ ашиглаж үр дүнгээ өгөх нь ч тодорхойгүй, зөвхөн ордын нөөцийг нь барьцаалж зээл тавьж тэтгэврийн зээлтэй иргэдийн өрийг төлөх гэж байгаа.

Өмнө нь бид 1072 хувьцаатай болж, өнөөдрийг хүртэл ашгийг нь хүртээгүй байгаа шиг 192 мянган ахмад Салхитын мөнгөний ордын нэг сая төгрөгийн үнэт цаастай болох нь. Шилний цаанаас чихэр долоолгоно гэдэг шиг өнөөдрийг хүртэл “амь ороогүй”, эргэлтэд ч ороогүй, ашгаа өгөөгүй байгаа 1072 хувьцаа шиг үлгэр болоод л өнгөрөх вий. Салхитын мөнгөний ордын нөөц тогтоогдсон ч хэзээ ашиглаж, эргэлтэд орох нь одоо ч тодорхойгүй байгаа. Харин одоогийн батлагдах хуулиар энэ ордын нөөцийг нь барьцаалж зээл авах л асуудал яригдаж байгааг энд тодотгоё.  Хэзээ өгөх нь тодорхойгүй, мөнгө болох цаас болох нь тодорхойгүй МАН-ын энэ амлалт өрдөө, улстөрчидтэй итгэдэг ахмадуудаа шилний цаанаас л чихэр долоолгосон шийдвэр шиг л сонсогдож байна шүү.

Ш.ОЧ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
12
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ЗөвЗөв
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

40 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-01-09 66.181.181.101

door Z.Enhbold M A N nam M usgiig bicheegui orhij.AN bolchihoj

Avatar

e 2020-01-09 66.181.181.101

Bodlogogui setgeliin huurluur am alddag er.baina daa.Uchigdur Z Enhbold guain TV survaljlagchin asuultad hariulj baigaag sonsood ineed ch hureh shig ichih ch shig bolloo.Mansi nam tegeegui, AN in l hiisen ajil shtee.OUVS tai geree hiisneeree ter nam,ter Hurelbaatar l hariutsna geh shig.Joohon huuhed negendee gomdood baigaa yum uu, uls eh ornihoo saihan amidralig hamtraad zuv bodlogo yavuulah atal yostoi sonin tunirhsan neg ruugee chihsen hachin uruvdmuur zuil yarisand bur gutah shig bolson.Iim

Avatar

ОДОО ТЭМЦ, АДИЛХАН ХАРИУ АЛХАМ ХИЙ 2020-01-09 202.9.46.115

ТА НАРЫН ДЭМЖДЭГ НАМУУД Ч ТА НАРЫГ АЛАГ ҮЗЛЭЭ ДЭЭ, ОДОО ТЭР НАМУУДДАА САНАЛАА БИТГИЙ ӨГ НАМААСАА ОДОО ГАРЦГАА. МӨН АРДЧИЛСАН УЛС АРДЧИЛСАН БӨХ ЭРГҮҮ ЕРӨНХИЙЛӨГЧ ЧИНЬ ТА НАРЫГ БАС АЛАГ ҮЗЛЭЭДЭЭ. ОДОО ТА НАР ТЭМЦ, ЗЭЭЛ АВСАН БОЛ 6 САЯ ТӨГ 0 БОЛГОХ БАЙЛАА.

Avatar

зочин 2020-01-09 192.82.64.190

Энэ тоонуудд нь учир байна. Уул нь авсан, аваагүй адилхан л хуваагаад өгчихмөөр юм. Хүүхдүүдээ алаг эцэг эх байдаг уу?

Avatar

Зочин 2020-01-09 67.180.129.0

Монгол банк сая тэтгэвэрийн зээлийн дундач 3,3 сая гэсэн байна. З, 3 саяыг нь тэглээд, зээлгуй ахмадууддаа тэр хэмжээний амьгуй ваучираа огч болдоггуй юмуу. Заавал 6 саяыг тэглэх гэж зутгэх ямар эрх ашиг байгаа юм бэ.

Avatar

иргэн 2020-01-09 103.212.116.19

МАН-ийнхний төлөө санлаа өгсөн ахмадууд одоо нэг юм ойлгоцгоож байгаа боловуу.

Avatar

иргэн 2020-01-09 103.212.116.19

Зээл аваагүй иргэдээ БИТГИЙ ДОРОМЖИЛ.

Avatar

Зочин 2020-01-09 64.119.24.195

энэ дээрэмчдийн эсрэг одоо л тэмцэхгүй бол хожимдоно шүү ард түмэн . би төрийн эсрэг биш дээрэмчдийн эсрэг тэмцэлд уриалж байна

Avatar

mongol 2020-01-09 66.181.161.16

xuzuugui xunii AN-g ustgax xeregtei

Avatar

S 2020-01-09 66.181.177.177

1. Монголбанк мөнгө хэвлэхийг эсэргүүцэж ббайна. 2. Бонд, түүний хүүг татвар төлөгчид банкуудад төлөхийг эсэргүйцэж байна. 3. Шударга бус, эдийн засагт хор хөнөөлтэй үр ашиггүй зүйлд мөнгө зарцуулах гэж байгааг эсэргүүцэж байна. 4. Сонгуулийн өмнө ард түмний саналыг татвар төлөгдчийн мөнгөөр худалдаж авах гэж байгааг эсэргүүцэж байна.

Avatar

ах нь байна 2020-01-09 202.9.46.228

амьтай таван толгойнхоо хувьцааг өгч чадаагүй байж амьгүй салхитынхыг өгнө гэж хуураад яах вэ. за яах вэ та нар тийм шийдвэр гаргаг. бид хариуг нь баринаа. тэр нь та нарыг сонгуульд сонгохгүй бхй явдал юм шүү. бүү матраарай үүнийг

Avatar

Зочин 2020-01-09 103.57.92.107

Хэлж,ярьж байгаа улсууд ямар үед хүний чанар танигдана гэдэг билээ. Нэх шударга цариалаад байгсад тэц хөндлөн болоод явчихлаа. Ямар хувиасаа өгөх гэж байгаа биш, хүнд
нь сая, нөгөөд нь болохоор 20 сая төгрөгийн зээлийг нь барагдуулна гэчихээд ном журмаар нь амьдралаа арай гэж болгож байгаагий нь юу ч өгдөггүй гэнээ. 1:20:0 энэ шударга уу. Жинхэнээрээ. бол тэр ядарсан ардууд чинь зээл ч авч чарахгүй байгаа шүү. Харин эрх мэдэлтэнүүд ЖДҮ зээлийг ваучир гэлгүй шууд авчихдаг болж байна уу

Avatar

Зочин 2020-01-09 43.242.242.59

яах гэж анхнаасаа зээл тэглэнэ гэсэн юм. Энэ чинь МАН ялагдахын хувь тавилан болох юм бна

Avatar

Zochin 2020-01-09 202.9.40.74

1072 huvtsaa,ALTAN huvtsaanii ur uguuj haana bnaa.2021 ond 1000.0 tug ugnu gene uu.irgedeeree munuch ih daajignah yum daa.

Avatar

Зочин 2020-01-09 182.160.38.156

1072 хувьцаа, ягаан цэнхэр тасалбар … гээд худлаа худлаа шийдвэр гарч байсан болохоор хүмүүс итгэхээ больжээ

Avatar

Зочин 2020-01-09 49.0.141.65

Tegleh zeeliin hemjeeg 3 saya bolgovol bugd ijil duntei huvi hurteh bolomjtoi

Avatar

зочин 2020-01-09 202.179.24.220

Адилхан л хөдөлмөрлөж амьдрах гэж яваа хүмүүс шүү.Битгий ялгаварлаад байгаарай.Өөрсөд чинь л муу шүү

Avatar

Зочин 2020-01-09 202.179.31.4

Энэ бол ёстой солиорол байна. Та нар яаж ийм тэнэг шийдвэр гаргах гэж байна аа .

Avatar

Зочин 2020-01-09 64.119.19.120

Ахмадуудаа ялгаварлан гадуурхаж бна. Зээл аваагүй ахмадуудад адилхан тэтгэмж хүртээх хэрэгтэй.

Avatar

Zochin 2020-01-09 103.57.93.174

Doromjlol bn

Avatar

Иргэн 2020-01-09 150.129.142.67

Нэг бүдэрхээрээ 7 бүдэрдэг гэхчээр ваучёр энэ тэр гэж хуурах тухай яривал бүр дуусаа та нар сонгуулиар тэглэгдэнэ

Avatar

Зочин 2020-01-09 66.181.171.34

Ваучер гэдэг цаасаар нь хошногоо арчаад Хүрэлсүхийн ам руу чих, дормжилж ханадаггүй хар шаарнууд вэ

Avatar

Зочин 2020-01-09 66.181.171.34

Ваучер гэдэг цаасаар нь хошногоо арчаад Хүрэлсүхийн ам руу чих

Avatar

Зочин 2020-01-09 103.26.193.35

За ардын нам ахмадуудын саналыг авахын тулд аргаа барьж заримд нь 6.0 сая заримд нь нэг сая тог ваучар гэдэг юм амлаж хошигруулаж байна даа арай л байна шуу дээ 2020 онд оорсдоо унах нухээ ухаж эхлэлээ дээ хавар нилээн юм болно доо тэмцэлд уриалаж байна шуу

Avatar

Зочин 2020-01-09 66.181.167.53

2020 ОНД МАН-Д САНАЛАА БҮҮ ӨГӨГТҮН!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Шударга ёс??? 2020-01-09 49.0.135.130

ЭНЭ БОЛ ДОРОМЖЛОЛ !!! Эрх Баригчдад Ялгаварлагдан Гадуурхагдсан Тэтгэврийн Зээлгүй 180 Мянган Ахмадууд Сүхбаатарын Талбайд Очиж Жагсаал Хийн Эсэргүүцлээ Илэрхийлэхийг Уриалж Бна! Мөн Шударга Ёсыг Эрхэмлэгч Иргэд, Тбб-Ууд, Намууд Үүнд Нэгдэж Эрх Баригчдын Энэ Тэнэглэлийг Таслан Зогсоохыг Уриалж Бна!

Avatar

Зочин 2020-01-09 49.0.135.130

ЭНЭ БОЛ ДОРОМЖЛОЛ !!! Эрх Баригчдад Ялгаварлагдан Гадуурхагдсан Тэтгэврийн Зээлгүй 180 Мянган Ахмадууд Сүхбаатарын Талбайд Очиж Жагсаал Хийн Эсэргүүцлээ Илэрхийлэхийг Уриалж Бна! Мөн Шударга Ёсыг Эрхэмлэгч Иргэд, Тбб-Ууд, Намууд Үүнд Нэгдэж Эрх Баригчдын Энэ Тэнэглэлийг Таслан Зогсоохыг Уриалж Бна!

Avatar

иргэн 2020-01-09 202.5.205.3

баялгийг тэгш л хуваарилах ёстой, энэ арай дэндэнэ эээ, тэнэг хүн хуурч ба йгаа юм шиг

Avatar

Зоч 2020-01-09 66.181.161.109

Ээ луйварчид, луйварчид. Юуны чинь хувьцаа, ваучер. Ердөө л луйврын цаас. Ёстой нэг улаан цагаан луйварчид гэж эднийг хэлэх байхдаа. Хамгийн их ашигтай байгаа таван толгойгоосоо 1072- ын хувьцаанаасаа сохор зоос ч авалгүй хуурагдчихаад байтал ажилладаг ч юмуу үгүй ч юмуу, хэдийд ашиг өгөх нь ч бүдэг бадаг уурхайн нэр хэлээд нүдээ ирмээд, бие биенээ нудраад, цаашаа хараад жуумалзаад сууж байгаа МАН- ын нөхдүүдийг үзэн ядаж байна. Бидний " тэнэг"- ийг мөн ч их ашиглаж байнадаа

Avatar

Иргэн 2020-01-09 202.21.108.161

Женкогийн амлалтын биелүүлсэн болгож харагдуулахын тулд намаараа зүтгэж байх шив. Цаана нь ямар тохироо, ямар нээнтэг байгаа бол? МАНАН 2-ын эсрэг МАНАН 1-ийнхэн тэмцдэггүй юм байхдаа. Эсвэл 2 МАНАН нийлэх гээд байна уу?

Avatar

Зочин 2020-01-09 64.119.18.35

ман-н луйварчидыг сонгуулиас омно ч арчих ходолгоон орноно гэж бодож байна,шууд талбайд чирж гаргаад ….

Avatar

Зочин 2020-01-09 202.21.108.161

Ерөнхийлөгчийн амлалтыг биелүүлсэн болгож харагдуулахын тулд намаараа зүтгэж байх шив. Ямар тохироо ямар нээнтэг цаана нь байгаа бол. МАНАН 2-ын эсрэг МАНАН 1-ийнхэн ядаж тэмцдэггүй юм болов уу? Эсвэл хоёр манан нийлэх гээд байна уу?

Avatar

Зочин 2020-01-09 182.160.1.17

Яаж экспортоо ихэсгэх вэ гэхийн оронд мөнгө тараах гэсэн МАНгарууд солиорч эхэллээ. Үнэхээр эрүүл бус үзэгдэл. Арай гэж босгосон эдийн засгаа нурааж байгаа юм. Одоо өгнө, дараа нь барааны үнэ нэмэгдээд л буцаагаад авна шүү дээ. Тэгээд бас хөгжлийн цаг ухарч дороо дэвхцэнэ. Түй чоорт, тэнэг малууд.

Avatar

У 2020-01-09 202.126.88.37

Яг ш дээ хүүхэд хуурч бгаа юм шиг бодох нээ. Наад тэтгэьэрийн зээлээ бүр больчооч дээ. Сонгуулд ялах гэсэн башир аргаа боль зх

Avatar