Тэтгэврийн зээлгүй иргэдэд нэг сая төгрөгийн ваучер олгоно | News.MN

Тэтгэврийн зээлгүй иргэдэд нэг сая төгрөгийн ваучер олгоно

Тэтгэврийн зээлгүй иргэдэд нэг сая төгрөгийн ваучер олгоно

Тэтгэврийн зээлгүй иргэдэд нэг сая төгрөгийн ваучер олгоно

НЭМЭЛТ: 15.30 ЦАГ

УИХ дахь МАН-ын бүлгийн хуралдаан дууссан байна. Бүлгийн хуралдаанд МАН-ын дарга У.Хүрэлсүх, МАН-ын генсек Д.Амарбаясгалан нар оролцсон бөгөөд  2020 оны сонгуульд зориулсан намын рейтингийн судалгааг танилцуулжээ. Намын дарга У.Хүрэлсүх бүлгийн хуралдаанд оролцохдоо нэр дэвшигчдээс нам хандивын мөнгө авахгүй гэдгийг хэлжээ. Мөн тэтгэврийн зээлийн тэглэх хуулийн төслийг ч мөн хэлэлцжээ. Тэтгэврийн зээлийг тэглэхдээ зургаан сая төгрөгөөс доош үнийн дүнтэй зээлийг тэглэх бөгөөд үлдсэн ахмадуудад нэг сая төгрөгийн ваучер олгох санал оруулжээ.

Бүлгийн хурлын МАН-ын бүлгийн дарга Д.Тогтохсүрэнгээс тодрууллаа.

-Бүлгийн хуралдаанаар ямар асуудлууд хэлэлцсэн бэ. Танай намын ерөнхий нарийн бичгийн дарга бүлэгт мэдээлэл өгсөн гэсэн?

-УИХ-ын даргын захирамжаар байгуулагдсан ажлын хэсгээс зургаан сая төгрөгөөс доош тэтгэврийн зээлтэй иргэдийн зээлийг тэглэнэ, зургаан саяас дээш зээлтэй иргэдийн зургаан сая төгрөгийг л тэглэх санал оруулжээ ирлээ. Мөн зээлгүй 192 мянган иргэдийг яах вэ гэхээр Салхитын мөнгөний ордоос нэг сая төгрөгийн ваучер олгох, тэтгэврийн зээл зогсоох шийдвэрийг цуцлах саналуудыг бүлэгт танилцуулсныг дэмжсэн. Ингээд энэ асуудлыг өнөөдөртөө багтааж байнгын хороо хуралдахаар боллоо.

-Зээлгүй иргэдэд ваучер олгоно гэдэг нь?

-Иргэдийн зүгээс иргэдээ явгаварлаж байна гэсэн шүүмжлэл их гарч байгаа учраас ваучер олгох асуудлыг оруулж ирж байна. Нийтдээ 192 мянган иргэн бүрт нэг сая төгрөгийн эрх бүхий үнэт цаас олгож байгаа юм. Салхитын мөнгөний орд эргэлтэд ороод орлого ороод ирэхээр бэлэн бусаар үнэт цаас олгоно гэсэн үг.

Д.АМАРБАЯСГАЛАН: АРД ТҮМНИЙ ДЭМЖИХ НЭР ДЭВШИГЧИЙГ ДЭВШҮҮЛНЭ

Бүлгийн хуралдаанд МАН-ын генсек Д.Амарбаясгалан оролцсон бөгөөд тэрбээр “Намын бүлгийн хуралд сонгуулийн жил эхэлсэнтэй холбогдуулан сонгуулийн бэлтгэл ажлын талаар мэдээлэл өгсөн. Энэ үеэр намын дарга У.Хүрэлсүх нэр дэвшигчээс хандив авахгүй гэдгээ албан ёсоор зарлалаа. Тухайн тойрогт нэр дэвших хүсэлтэй горилогчид МАН-аас явуулах суурь судалгаанд тодорхой хэмжээний дэмжлэг үзүүлнэ. Нэр дэвшихийн горилогчид ямар нэг байдлаар хууль зөрчсөн хандив иргэд, аж ахуй нэгжүүдээс авч болохгүй гэдгийг намын дарга онцолсон. Нам ялсан тохиолдолд хандивын хэмжээгээр албан тушаалд томилдог байдлыг таслан зогсоож, хариуцлагатай ёс зүйтэй ажиллах хүмүүсийг төрд төлөөлөл болгож ажиллуулах ёстой гэдгийг онцоллоо. Өнөөдөр бүлгийн хуралдаанд тойрог бүрт нэр дэвших боломжтой хүмүүсийг судалгаагаар тогтоох тухай танилцууллаа. Намын дарга судалгаагаар өндөр рейтингтэй, ёс зүйн хариуцлагатай хүнийг нэр дэвшүүлнэ гэдгийг ч бүлгийн гишүүдэд хэлсэн. Өнгөрсөн дөрвөн жилийн хугацаанд гарсан УИХ-ын гишүүдийн алдаа дутагдалтай үйлдлүүд, ёс зүйн хэм хэмжээтэй холбоотой асуудлыг намын Удирдах зөвлөлийн хурал дээр ярилцаж шийдвэрлэнэ. МАН нийгэмд тавигдаж байгаа томоохон шаардлагуудыг тавьж, илүү хариуцлагатай, манлайлагч байх чиглэл рүү анхаарч ажиллаж байгаа" гэв.

Өөрөөр хэлбэл, МАН энэ удаагийн сонгуульд оролцохдоо нэр дэвшигчдийн судалгааг орон даяар хийж, ирэх гуравдугаар сард судалгааны дүнгээ нэгтгэж, нэр дэвшигчээ сонгох юм байна.


УИХ-ын чуулганы үдээс өмнөх нэгдсэн хуралдаан түр завсарлаж, яг одоо УИХ дахь МАН-ын бүлэг хуралдаж байна. Тус хуралдаанд МАН-ын генсек Д.Амарбаясгалан оролцож, мэдээлэл өгч байна. Түүний хувьд 2020 оны сонгуулийн рейтингийн судалгаа болон тойрог, мандатын хуваарилалтыг урьдчилсан байдлаар танилцуулж байгаа юм.

Хуулийн дагуу УИХ хоёрдугаар сарын 1-ээс өмнө тойрог, мандатын тоог тогтоох ёстой юм. Албан бус мэдээллээр 26 тойрогт 2-5 мандаттай байхаар тохиролцсон гэх мэдээлэл ч бий.

Ш.ЧИМЭГ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
14
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ХахаХаха
3
ЗөвЗөв
3
БурууБуруу
2
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

88 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-01-09 202.9.40.111

Битгий мангуу жингийн үлгэр яриад бай мананг уудаа, 2020 онд манан устана .

Avatar

Зочин 2020-01-09 103.229.121.252

АН Эрдэнийг солихгүй сонгуульд орвол дахиал далаараа тавиуланадаа

Avatar

Зочин 2020-01-09 103.229.121.252

Тэтгэврийн зээлийг тэглэнэ гэсэн болхоос бүх ахмадад хишиг хүртээнэ гээгүй маш зүйтэй шийдвэр гаргалаа.Юунд нь боож үхэхгээд байгаан боломжгүй улсууд тэтгэвэрийн зээл авдаг.Хэдэн ядарсан ахмад нэг удаа нуруу нь тэнийгээл биз.Нэг л авилгач идчихдэгэл мөнгөшдээ үүгээрээ МАН ирэх сонгуульд ялна биздээ.

Avatar

хсснсй 2020-01-09 66.181.186.65

ингэж байхаар бүрэн тэтгэвэрийн дссд хэмжээг хөдөлмөрийн хөлсний доод хэмжээтэй адилхан болгоод өгөөчээ??????????

Avatar

иргэн 2020-01-09 202.5.205.3

ялгаварлан гадуурхагдсан 194 мянган ахмад жагсах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2020-01-09 202.9.46.175

Ард олны эсэргүүцэлтэй тулгарна гэж тооцоогүй юм байх даа. Гэнэт ваучер энэ тэр гаргаж ирээд л. Ийм ичмээр юм манайхаас өөр газар лав болдоггүй байх гутаж байна.

Avatar

Зочин 2020-01-09 202.9.46.175

Анхнаасаа эрүүл ухаантай хүнээс ийм тэнэг санаа гарах уу. Ард түмнээрээ даажигнаж ханахгүй эргүүнүүд юмаа. УИХ-ын гишүүдийн улс орныхоо ирээдүй эсвэл намаа боддог эсэхийг энэ асуудалд хандаж байгаа байдлаас нь харж болохоор байна.

Avatar

Бурхан 2020-01-09 202.126.89.165

Адилхан 6 саяыг өг. Хэрвээ тэгш хандахгүй бол МАН,АН-аас нэр дэвшсэн хэнд ч санал өгөхгүй байхыг уриалж байна. Жагсаалд очицгооё

Avatar

lawdawd 2020-01-09 202.170.80.25

lwadaw

Avatar

Зочин 2020-01-09 192.82.67.48

Ахмадуудад яаг тэгш хувааж өгөхгүй байгаа цаад санаа нь юу юм бол нэг л но байнадаа эсвэл толгой нь сэтгэж дийлэхгүй байна уу
Тэнцүү хуваах нь л хамгийн шудрага ёсд нийцнэ

Avatar

Зочин 2020-01-09 203.91.115.54

Үхэрүүдээ та нар тамын тогоондоо чарлаад л байна уу. Хэдэн ядарсан ахмадуудын зээлийг тэглэх гэхээр барьцаад байх юм. Ямар коммунизм д байгаа юу. Тэр байтугай мөнгө идсэн хулгайчуудыг илчилж орилцгоож чадахгүй байж, хийх юмгүй хулгайчууд л орилоод байх юм. Ахмадууд нь ч гэсэн үхсэндээ барьцаад байгаа юм. Төрийн хишиг гээд л өгснийг нь авч сурцгаа.одоогийн ахмадууд юугаа гийгүүлчихсэн юм. Ихэнхи нь тойрон хүрээлэгчид л байгаа шүү дээ.

Avatar

Би Монгол хүн 2020-01-09 202.126.89.165

Адилхан 6 саяыг өг. Хэрвээ тэгш хандахгүй бол МАН,АН-аас нэр дэвшсэн хэнд ч санал өгөхгүй байхыг уриалж байна. Жагсаалд очицгооё

Avatar

Зочин 2020-01-09 103.14.38.136

Одоогийн ахмадууд чамайг төрүүлж гийгүүлсэн бусуу. Чамайг төрүүлээгүй бол ингэж дэмийрч чи гийгүүлэхгүй байлаа ????

Avatar

Иргэн 2020-01-09 171.6.241.101

Эд нар хурдан энэ дэлхийгээс зайлаасай, тэнгэр бурхад минь туслаач

Avatar

Зочин 2020-01-09 192.82.71.207

МАН энэ асуудалд шударга хандахгүй сонгуульд ялахгүй шүү. Зээл авсан, аваагүй ахмад хүн бол адилхан ахмад хүн. Тэгш шударга хандана шүү. Зээл авсан нь хождог байж болохгүй.

Avatar

Зочин 2020-01-09 202.179.24.174

САЯХАН ДАА МОНГОЛ УЛС 400-ХАН САЯ $-ГҮЙ ЗГ-Т ТИЙМ ЧАДАМЖ БАЙХГҮЙ ТИЙМЭС ЭРДЭНЭТИЙН 49%-ИЙГ ХХБАНК АВАХААР БОЛСЫН ГЭЭЛ ГУЦААД БАЙСАН. ОДОО ЯАСАН ИХ МӨНГӨТЭЙ БОЛЧВОО. НААД 800 ТЭРБУМААРАА ТЭР 5-Р СТАНЦАА, ТЭР ЭГИЙН СТАНЦАА, НЕФЬТИЙН ҮЙЛДВЭРЭЭ, ТЭР СУРГУУЛЬ ЦЭЦЭРЛЭГҮҮДИЙНХЭЭ БАРИЛГЫГ САНХҮҮЖҮҮЛ. ТЭРНЭЭС ИЛҮҮ АРЬС ШИР БОЛОВСРУУЛАХ БҮХЭЛ БҮТЭН ЦОГЦОЛБОР ҮЙЛДВЭРИЙН БҮС БАЙГУУЛМААР БАЙНА. СОЛОНГОС ХИМИЙН ҮЙЛДВЭРИЙН БҮС БАЙГУУЛААД ОДОО ДЭЛХИЙН БАРАГ БҮХ БРЕНДИЙН МОТОРЫН ТОС ТОСОЛГООНЫ БҮТЭЭГДЭХҮҮНИЙГ СА

Avatar

Зочин 2020-01-09 202.179.24.174

САВЛААД ТЭРИЙГ НЬ МАНАЙХАН ХЭРЭГЛЭЭЛ БАЙЖ БАЙГАА. СИНГАПУР ЭЛЕКТРОН БАРААНЫ ҮЙЛДВЭРЛЭЛИЙН ХАЖУУГААР ЭМ ЭМИЙН ХАНГАМЖЫН МАШ ТОМ БҮС ТӨВ БОЛОХООР ЭЗ-ГАА ТЭЛЖ БАЙНА ГЭЭД Л 10 ГАРАН ЖИЛИЙН ӨМНӨӨС АЖИЛ ХЭРЭГ БОЛГООД ЭХНИЙ ХЭДХЭН ЖИЛД Л 33 ТЭРБУМ $-ИЙН БОРЛУУЛАЛТ ХИЙЛЭЭ ОРЛОГО ОЛЛОО ГЭЖ БАЙСАН ОДОО АШИГ НЬ БҮР ИХСЭЭ БИЗ. МАНАЙХАН ЮУ Ч БҮТЭЭХГҮЙ ХУВААЖ ИДЭХЭЭ БОДООД БАЙХЫН. ЦАГААН САРЫН БЭЛЭГ СЭЛТ ХООЛ УНД ХҮҮХДИЙН ШҮДНИЙ ХОРХОЙ БОЛООЛ ДУУСНА. БОЛЬ БОЛЬ. УНХИАГҮЙ БАЙСАН Л БОЛ БАЙСАН БОЛОО.

Avatar

Иргэн 2020-01-09 122.201.22.13

УИХ-д тэтгэврийн насны Улаан,Тэрбишдавга,Н.Энхболд,Ө.Энхтүвшин,Нямдорж,Лүндээ,Баделхан, Билэгт аниа өөр ӨНДӨР НАСНЫХАН нэг сая төгрөгний Ваучер бас авах уу

Avatar

majig 2020-01-09 202.21.108.37

Tetgeveriin zeelgui ahmadad 1- cayiin baycher olgohoor bolloo geed yariad bainaa. Ene chini ahaduudiig caihan molig umhuulj baigaa um, Ed ingej hudlaa yaridag . Ene nam heden jiliin omno ard tumend taraacan <> gecen bichig ni odoo bail l bainaa ingej hudlaa yarihiin orond zeel avaagui ahmaduud duugui baij bai gecen canaa bainaa. Bitgii yalgavarlan gaduurhaachee.

Avatar

ахмад настан 2020-01-09 202.9.46.95

ВАУЧЕР БОЛ ХООСОН ЦААС. МӨНГӨ БИШ. ТЭТГЭВЭРЭЭ НЭМҮҮЛЭЭГҮЙ 400000, ЗЭЭЛЭНД ХАМРАГДААГҮЙ 194000 АХМАД НАСТАНГУУД 2020 ОНЫ СОНГУУЛЬД МАН-ЫН ЭСРЭГ САНАЛ ӨГНӨ. МАН ДАХИН ТӨРД ГАРАХГҮЙ УЧИР ХООСОН ЦААСААР АХМАДУУДЫГ ХУУРЧ, ДОРОМЖИЛЖ БАСАМЖИЛЖ БАЙНА. ДАРААГИЙН ШИНЭ ЗГ НЬ БИД МЭДЭХГҮЙ, АМЛААГҮЙ ГЭЭД ГҮРИЙНЭ ИНГЭЭД Л БОЛОО…………….ТЭРНИЙ ОРОНД НЭМЭЭГҮЙ БҮХ ТЭТГЭВЭРЭЭ НЭМ.

Avatar

х** 2020-01-09 66.181.161.90

Ваучер аа х**

Avatar

Зочин 2020-01-09 64.119.24.195

эд нараас айгаад бхйх юмгүй олны хүч оломгүй далай .. үр ач нарынхаа сайн сайхны төлөө тэмцэх цаг иржээ. ийм дампуу төр засаг Монголын түүхэнд ..

Avatar

Зочин 2020-01-09 64.119.24.195

7 сарын 1 нд мөнч их доромжлуулсандаа буудуулаад л хэдэн мянгаараа хоригдоод л зодуулаад л бөөнөар нь шүүн таслаад л .. одоо арайч өөр орчин шүү эрх баригчидаа доромжлолд хязгаар бий

Avatar

Зочин 2020-01-09 64.119.24.195

иргэний дайнд урайлаад байгаамуу хэнд ашигтай юм бол

Avatar

Зочин 2020-01-09 202.9.46.4

Зээл тэглэхийн эсрэг шал шал гээд байгаа гишүүд сонгуулиар бидэнтэй тулна шүү тэр цагт өөртөө гомдоорой

Avatar

Зочин 2020-01-09 64.119.24.195

ЖДҮ .. АВИЛГААР БАРЬЦААЛАГСАН АМЬТАД СУУЖ ХАРАГДАНА… ЭДЭНД ӨӨРИЙН ГЭСЭН ТАРХИ АЛГА.. ЮУ ЯРЬЖ БАЙГААГЧ МЭДЭХ СӨХӨӨ АЛГА .. ИЧИЖ ЗОВОХЧ БҮҮР ЦАЙРСАН .. ӨНӨӨДРИЙН МОНГОЛ. ЕРӨНХИЙЛӨГЧИД ЭРХ МЭДЭЛ ӨГВӨЛ ИЙМ Л ЮМ БОЛДГИЙН БАЙНА

Avatar

Зочин 2020-01-09 103.212.117.69

За яахав яахав. Хэдэн хятадууд цуслах гэж байсан ордоос хэдэн төгрөг хэдэн хөгшчүүлдээ өгч л байг. Гол нь зээл авахгүй гүрийснийх нь хохь мэт орхиж л болохгүй.

Avatar

Зочин 2020-01-09 43.242.242.59

Ингэж ард түмнээ сайхан доромжлоод бай. Сонгуулиар дүнгээ аваарай

Avatar

Зочин 2020-01-09 64.119.24.195

дахин сонгогдохын төлөө ач зээ нарынхаа идэх талхыг хулгайлж байгаа та нарыг ойлгодог иргэд ирээдүйд бий болох болтугай .. одоогийн хар массыг ингэж ашиглах гэж .. бурхан та нарыг гэсгээнэ

Avatar

Зочин 2020-01-09 43.242.242.59

та нар ингэж доромжлохоо болиоч. 6 сая төгрөг 1 саяын ваучер 2-ын хооронд их ялгаа бий шүү. Хэдэн хөгшүүлийг тэнэг гэж бодоод байна уу

Avatar

Зочин 2020-01-09 64.119.24.195

хуцаааа хол очиж хуцацгаа новшнууд далд ор

Avatar

Зочин 2020-01-09 103.229.123.213

Энэ улс оронд болж, бүтэж байгаа юм байна уу.

Avatar

Zochin 2020-01-09 202.21.105.186

Салхитын мөнгөний орд эргэлтэд ороод орлого ороод ирэхээр бэлэн бусаар үнэт цаас олгоно гэсэн үг gene dee. Iim ulgert itgeh hun bna uu

Avatar

Zochin 2020-01-09 202.21.105.186

Зээлгүй иргэдэд ваучер олгоно гэдэг нь?

-Иргэдийн зүгээс иргэдээ явгаварлаж байна гэсэн шүүмжлэл их гарч байгаа учраас ваучер олгох асуудлыг оруулж ирж байна. Нийтдээ 192 мянган иргэн бүрт нэг сая төгрөгийн эрх бүхий үнэт цаас олгож байгаа юм. Салхитын мөнгөний орд эргэлтэд ороод орлого ороод ирэхээр бэлэн бусаар үнэт цаас олгоно гэсэн үг gene dee

Avatar

Покер ганаа 2020-01-09 202.179.27.86

Эмээгээр зээл авахуулаад покерт алдчихсан юм. Ёстой нам засагтаа баярлалаа. Ядаж байхад 6.8 сая. Ерөнхийлөгчдөө баярлалаа. Одоо дахиад зээл авахуулаад нэг үзээд алдана даа

Avatar

Зочин 2020-01-09 202.9.46.175

Хаха, яг үнэндээ зээлийн ихэнхийг хүүхдүүд нь авсан. Уул шугамандаа хөгшчүүдийн биш залуучуудын зээлийг төлж байгаа юм.

Avatar

Ард түмний төлөөлөл 2020-01-09 202.21.112.37

Ард түмнийг арайл их дарлах юмаа. Нөгөө үндсэн хуулиар заагдсан тэгш эрх хаана байна. Тоглоом болгохоо больж үз. Тэтгэвэр авагчдадаа Бүгдэд нь өгөхгүй гэж байгаа болих хэрэгтэй.
Нийгэмдээ хэрэгтэй юманд хөрөнгө оруул. Луйвар болж байгааг мэдсээр байж дэмжиж л байдаг. Улс төрчдөд л ашигтай байгаа. Ард түмэн юу нь тэгш байгаа юм

Avatar

Зочин 2020-01-09 103.212.117.83

Яагаад заавал зээл тэглэх гэж зүтгээд байнаа? Хаан болон Төрийн банкуудыг мөнгөжүүлж байгаад хувидаа авах гэсэн Жэнкогийн санаа. Тэтгэвэрийн насны бүх хүмүүсдээ 1 сая төгрөг өгч болно. Гэхдээ тэгвэл Жэнкод ашиггүй, яагаад гэвэл Хаан банкны 54%-г Жэнко худалдаад авцан одоо цаадах чинь мөнгөгүй болсон. Ахмадууд минь гэж худлаа матрын нулимс унагаж байгаад Хаан банкандаа улсын мөнгийг өөрийн болгож угаах гээд нойргүй хоноод явж байгаа

Avatar

зочин 2020-01-09 202.179.24.220

За яахав,өөрсдөө л эхэлсэн шүү.Булшныхаа нүхийг ухцгаа

Avatar

зочин 2020-01-09 202.179.24.220

Хэнийг хуураад байгаа юм бэ.За яахав,өөрсдөө л зайлуулагдана даа

Avatar

Зочин 2020-01-09 103.212.117.83

МАН дараагын сонгуулиар ялагдах нь тодорхой боллоо

Avatar

mongol 2020-01-09 202.21.96.146

araishdeee

Avatar

mongol 2020-01-09 202.21.96.146

oims oims

Avatar

mongol 2020-01-09 202.21.96.146

z**l z**l.

Avatar

Иргэн 2020-01-09 192.82.71.23

Тэтгэврийн зээлийг хэдийг ч байсан тэглэх шийдвэрийг дэмжихгүй байна. Бүх өрийг тэглэнэ гэж хуурамч амлалт өгч ерөнхийлөгчөөр нийт иргэдийн 30 гаруйхан хувийн саналаар сонгогдсон Х.Баттулга " айсан хүн адуу хөөнө" гэгчээр бантсандаа тэтгэврийн зээлийг тэглэнэ гэж улсаа өөрөө сүйрүүлсэн санал гаргасан. ОУВС дотоодын үргүй хавтгай халамжийн зардлаа хэмнэ гэсэн буруутгах аргагүй шаардлагыг ч зөрчсөн . УИХ-ын гишүүд ч хэрэг алга. Тэдэнд улс нийгмээ гэхээсээ дахин сонгогдох нь чухал бололтой.

Avatar

ӨӨ 2020-01-09 64.119.22.49

ЦЭНХЭР ТАСАЛБАР ШИГ МОЛИГО БИЗ ДЭЭ.

Avatar

ЗАЙЛААД ӨГ 2020-01-09 202.55.188.39

НААД ХОГИЙН ЦААСЫГ ЧИНЬ АВАХГҮЙ ЗА. ХУДЛАА НЭГ ЮМ АМЛАСАН БОЛЖ ЯАЖ ИЙГЭЭД СОНГУУЛЬД ГАРЧИХ САНААТАЙ. ЗҮГЭЭР Л ЗАЙЛААД ӨГ. ЗАВААН ЮМНУУЫГ ХАРАХААС ДУРГҮЙ ХҮРЧ БАЙНА

Avatar

Зочин 2020-01-09 202.126.89.171

2021 оны 5 сар хүртэл хөөрхий ахмадуудын маань хэд нь хорвоогоос хальсан байх болоо, арайчдэн

Avatar

Зочин 2020-01-09 103.26.193.145

Мөнгө нь илүүдээ гарсан юм шиг зүгээр байж байгаа хүмүүст гэнэт сая төгрөгийн ваучер тараана гээд бүр солиороод уналаа!!! Ядуу ард иргэдээ даапаалж тохуурхаж байгаа юм уу, та нар??? Ингэлээ гээд та нарыг ирэх сонгуульд дэмжинэ гэж бодож байна уу? Тийм л дуртай юм бол авилгаар авсан тэр их мөнгөө хувиасаа гаргаад ядуу иргэддээ өгчих л дөө!! Чадахгүй шдээ, улсын мөнгө эзэнгүй учраас асгаж цутгаад дуусах юм биз дээ???

Avatar

Зочин 2020-01-09 202.179.31.4

Та нар тэгж л ахмадуудаа харж үзэж байгаа юм бол бүх ахмадад тэнцүүхэн хуваагаад өгчөх л дөө. Алаг үзэх юм бол нилээн л юм болох байхдаа.

Avatar

Зочин 2020-01-09 202.179.31.54

Дараа сард юугаа идэх вэ гээд зээл аваагуй улдсэн ахмад настнууд нэг сая тогрог зээл авсан хумуусийн зээл толох зургаан сая тогрог хоорондоо зороо нь дэндуу их бна . Зээл авч амьдарч чадахгуй бага тэтгэвэртэй хумуусийн тэтгэвэрийг Нь нэмэж огооч .

Avatar

Зочин 2020-01-09 66.181.168.8

ёоо ёоо, болиоч ээ, юун зээл тэглэх вэ, ахмадууд, тэдний хүүхдүүд нь авсан зээлээ өөрсдөө төлөө

Avatar

Иргэн 2020-01-09 202.126.88.51

Энэ хүмүүсийг төрд дахин бүү ойртуул

Avatar

зочин 2020-01-09 66.181.166.134

УИХ-ын 2020 сонгуульд МАН нэр дэвшигчдээсээ мөнгө авахгүй гэдэг бол төрөөс хулгай хийсэн мөнгөөрөө орно гэсэн үг. Үнэхээр У. Хүрэлсүхийг ирэх сонгуульд бэлтгэж төрөөс 600 тэрбум төгрөг хулгай хийж нэр дэвшигчдийг даана гэсэн зуурхал ард түмний дунд байна. тэр үэн болж таарлаа. у. Хүэрлсүхийн мөнгөөр сонгууль нэр эвшсэн нөхөд гарч ирж УИХ-ын гишүүн боллоо гэхэд кноопоо өөрөө мэдэхгүй. Тэр гишүүний кноопыг У. Хүрэлсүх мэднэ гэсэн үг. кккккк

Avatar

Ахмад 2020-01-09 66.181.176.71

Ваучёр гэж бас нэг худлаа яриад яахав хүрэлсүх даргаа 65 гишүүн нь танай нам биздээ шууд шийдвэрийг цуцлуулаач тэгвэл танай нам сонгуульд ялнааах

Avatar

МАН ЫН АХМАД ГИШҮҮН. 2020-01-09 202.21.108.56

180 МЯНГАН АХМАДУУД, ТЭДНИЙ ҮР ХҮҮХЭД ЭДГЭЭР ЛУЙВАРЧДЫН ЭСРЭГ КНОП ДАРНА ГЭХЭД ЭРГЭЛЗЭХ ХЭРЭГГҮЙ. МАН ЫН АХМАД ГИШҮҮД Ч ГОМДОЖ НАМЫНХАА УДИРДЛАГАД ЗЭВҮҮЦЭН ҮЗЭН ЯДАЖ БАЙНА.

Avatar

Иргэн 2020-01-09 66.181.176.71

Гишүүн бүр сангийн сайд шиг эхорон ч байдаг бол сайхнаа энэ жэнкогийн шийдвэрийг их хурал болиулчих яагаад болохгүй гэж тэгвэл 65 ын хагас ньч гэсэн сонгогдноо

Avatar

Mongol Ulsiin argaa barsan irgen 2020-01-09 182.160.38.141

Namiin bairnii chini omno ylgavarlan gaduurhsan gej / Bi 1 ch togragnii zeel avaaguidee hooson honoj hoer idej baisandaa buruutaj bgaa ym bol/ namiin bairnii chini uudend busdiin erh ashgiin toloo /GEREESLEL/ bicheed ooriigoo shataahad belen baina

Avatar

Зочин 2020-01-09 192.82.64.158

Нэг ухна эргүүтсэн байж болно гэж бодохсон , гэтэл 76 эргүүтсэн ухна . янтгар ямаануудын яахуу. Эргүүтсэн малыг устгалд оруулдаг биздээ.

Avatar

Зочин 2020-01-09 64.119.24.195

сайхан зүйрлэл

Avatar

Зочин 2020-01-09 49.0.135.130

ЭНЭ БОЛ ДОРОМЖЛОЛ !!! Эрх Баригчдад Ялгаварлагдан Гадуурхагдсан Тэтгэврийн Зээлгүй 180 Мянган Ахмадууд Сүхбаатарын Талбайд Очиж Жагсаал Хийн Эсэргүүцлээ Илэрхийлэхийг Уриалж Бна! Мөн Шударга Ёсыг Эрхэмлэгч Иргэд, Тбб-Ууд, Намууд Үүнд Нэгдэж Эрх Баригчдын Энэ Тэнэглэлийг Таслан Зогсоохыг Уриалж Бна!

Avatar

Зочин 2020-01-09 202.55.188.87

Нэгдүгээр ангийн хүүхэд ч бодно. Мангарууд бн даа.

Avatar

Зочин 2020-01-09 202.21.108.56

МУУХАЙ ДОРОМЖИЛЖ БАЙГААМ ШҮҮ. ЖЕНКО ХҮҮК 2 ХУЛГАЙЧДАА САЛААВЧААР ВАУЧЕР ӨГӨЕ ДӨӨ.

Avatar

Улс орноо сүйрүүлэх нь 2020-01-09 103.212.118.225

Юу л болоод байна аа ??

Avatar

мгл 2020-01-09 64.119.18.35

улаандаа гарсан ман- ны луйварчдад ингэж доромжлуулахгуйшуу!!!!6сая тогрог 1сая тогрогиин хулхи ваучертай тэнцэх юмуу????Наад намынхаа хулгайч нарынхаа тоносон монгииг аваад ваучераа ог!!!!энэ сонгуулиар та нарыг арчих болно!!!! тэгш хуртээх естой ундсэн хуулиин заалтыг та нар зорчих эрх байнауу????

Avatar

ӨГ 2020-01-09 43.228.131.196

БИТГИЙ ХҮҮХЭД ХУУРЧ БАЙГАА ЮМ ШИГ ХУУРААД БАЙ. ЦЭНХЭР УЛААН ТАСАЛБАРААР ТА НАР ЯАСАН БҮХ СОЦИАЛИЗМЫН ҮЕД БАРИГДСАН БАРИЛГА ҮЙЛДВЭРҮҮДИЙГ ИРГЭДИЙГ ХУУРЧ БАЙГААД АВСАН. ОДОО ТЭГЭХГҮЙ ШҮҮ. БЭЛНЭЭР ӨГ ЗА.

Avatar

1 2020-01-09 119.40.103.6

нэг сая төгрөгийн ваучер бишээ. Харин 6 сая төгрөгний байвал болно доо

Avatar

Иргэн 2020-01-09 202.21.124.132

Яаж сэтгэхээрээ ийм юм бодож олдог байнаа. Энэ МАНГАРУУД аас хэзээч дэвшилтэт санаа гарахгүй ээ.

Avatar

erka 2020-01-09 103.111.68.3

Хэлэх муу үг олдохгүй юм байна даа новшнууд. МАН-ны мангарууд хохичин шүү. Ижилхэн 6 сая төгрөгийг бэлнээр өг. Зээлээс айгаад аваагүй иргэд хохирох юм уу

Avatar

Зочин 2020-01-09 202.21.99.42

Даврайд бай лалараа

Avatar

Хорол 2020-01-09 103.29.144.170

1072 хувьцаа,1 саяын эрээн цаас.Эрээн цаасаар ард түмнээ хуурахаа зогсоо мангаруудаа

Avatar

зочин 2020-01-09 202.9.46.194

МАН бүрэн утгаараа сүйрэх эхлэл иржээ. АН-ын аргад ийм амархан орж байхыг бодоход их л толгой муутай нөхөдүүд юм байна даа. Хүрэлсүх улсаа бүсээ чангалж өрнөөс салгана гээд нөхдүүдээ муулан байж гарч ирчихээд эсрэг юм боллоо л доо. Ийм жижигхэн улс төрийн мушгаанд орж байгаа хүн хол явахгүй л дээ. Хаха

Avatar

Баттулга Занданшатарт хуулийн хариуцлага тооц 2020-01-09 43.242.242.24

Тэнэгүүдэд эрх мэдэл өгвөл улс орон дампуурах нь ээ. Иргэдэд таалагдахын тулд эх орноо хадалдаж байгаа Тэнэгүүдийн дахин битгий сонго. Ялангуяа Ерөнхийлөгч Баттулга Занданшатарыг улс төрд дахиан битгий оруулаасай. Гэр орондоо эхнэр хүүхдэдээ өгсөн мөнгөө тэглэдэг хүмүүс жирийн хүмүүсийн өмнөөс шийдвэр гаргаж иргдээ хариуцлаггагүй гуйлгачин сэтгэлгээтэй болгож байна. Баттулга Занданшатарт хуулийн хариуцлага тооцооч

Avatar

Зочин 2020-01-09 124.158.120.30

тэтгэвэрийн зээл гар утас прус машин болдог биз дээ хуримтлуулах сэтгэлээг ард түмэндээ суулгах хэрэгтэй тэтгвэр цалингийн зээлийг зогсоох хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2020-01-09 88.130.152.237

Бүр солиорч гарах нь ээ. Ардын намыг а**х гэсэн хэн нэг хүний урхинд орж дотроо хагарч дээрээс нь улс орноо сүйрүүлэх нь дээ. Сонгуулийн дараа бүгдийг хүчингүй болгож, буруу зүйл сэдэж шийдсэн хүмүүсийг шүүх боломж гарах байлгүй дээ Бөөн алдагдал гарна, бага ч гэсэн эх орноо гэх сэтгэл бна уу нөхдөө Зөвхөн сонгууль бодвол худлаа шүү. Ард түмэн мэддэг болсон. Сүүлийн үед амласан нь унадаг болсоон.

Avatar

МИйэ 2020-01-09 103.9.90.130

За бүр буруудаад явлаа, наад 1 сая төгрөгийн өрийн бичиг гэх цаасанд чинь итгэх хүн тэнэг хүн одоо энэ Монголд лав байхгүй ,

Avatar

зочин 2020-01-09 66.181.180.65

Ахмадуудаа ялгаварлахаа боль л доо. Байгалийн баялагаас хүртэх ашгийг хэн нь илүү, хэн нь дутуу хүртэх ёстой вэ. Тэгш хүртээмжтэй байж болдоггүй . Заавал ялгах гээд байгаагийн учир мэдээлэлд ойр байж сүүлийн сард зээл авсан хүмүүст давуу эрх үүсээд байгаан биш үү. ЖДҮ тэй адил хэлбэр олж сонгосонд харамсаж байна.

Avatar

Зогсоо 2020-01-09 202.180.220.172

АН-ын Баттулга ерөнхийлөгчийн хариуцлагагүй мэдэгдлээс болж Монгол Улс дампуурах нь ээ.

Avatar

Зочин 2020-01-09 59.153.84.163

Улсаа сүйрүүллээ.

Avatar

Зочин 2020-01-09 202.179.27.79

Хүмүүст таалагдах гэж ийм хөгийн юм ярьж суудгаа болих хэрэгтэй!

Avatar

Иргэн 2020-01-09 202.21.116.78

Сонгуулийн оноо цуглуулах, улсаа сүйрүүлэх бодлого үргэлжилсээр л…

Avatar

zochin 2020-01-09 192.82.66.173

akhmaduudiig alga uzekhekhee bol adil tegsh bai yalgabartai khandakh yum bol songuuld yalagdana shuu

Avatar

Иргэн 2020-01-09 202.126.89.167

Сонгогчид Хүрэлсүхээр толгойлуулсан ЖДҮчидийн намыг бут ниргэхээр 100 хувь санал нэгджээ.Иймд ЖДҮчин Амарбаясгалан та битгий мөрөөдөөрэй

Avatar

ЗОЧИН 2020-01-09 66.181.182.105

ТОЙРОГ ХЭД БАЙХ, ТҮҮНИЙГ АЙМГУУДАД ХЭДЭН МАНДАТТАЙГААР ХУВААХЫГ МАН, ЭНЭ ХУЛГАЙЧ МЭДЭХ ЮМУУ, УИХ МЭДМЭЭР ЮМ, АМАРБАЯСГАЛАН УИХ-Д ХЭН Ч БИШ БИЗ ДЭЭ.

Avatar

Гэнж 2020-01-09 66.181.181.105

Хотоос айсан МАН хөдөө ч цусгүй алуулна .хөдөөний малчдаа тэнэг хэвээрээ гэж бодсон хэвээрээ юу

Avatar

Зочин 2020-01-09 192.82.68.141

Ардын нам 180.000 сонгогчид болон үр хүүхэд хайрт намаа дугуйлахгүй байх магадлал өндөр харин биё даагч нар болон МАХН Шинэ нам уруу явахталтай.
МАН ялахад бэрх .

Avatar

Иргэн 2020-01-09 202.21.124.133

Чимэг гуай та генсек гэж бичсэнээрээ монгол хэлийг мань эвдээд байна. "ерөнхий нарийн бичгийн дарга" гээд монголоороо бичихээс залхаад эсвэл ичээд байвал ЕНБД гээд товчилчих. Мэргэжлийн сэтгүүлч та нарын бичиж байгаа байдал, хэв маяг чинь сайнаар ч муугаар ч нийтийн боловсролд их нөлөөтэй гэж бодож байна.

Avatar

Ахмад настан 2020-01-09 103.26.194.148

Олон хүний зөв зүйтэй саналыг судалж үзээд зээл аваагүй хөөрхий ахмадуудаа бүү гомдоогооч дээ 200 хүниы ард олон сонгогч бий шүү дээ Ядахдаа нөгөө гадаад дотоодод нуусан олон их наядаас ч болтугай аваад өгч болно доо 2021 оны 5-р сар мөн ч хол байна даа эрхэм гишүзд нн

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж