АИ-92 шатахууны үнийг тогтвортой барих ЗГ-ын шийдвэр гарав | News.MN

АИ-92 шатахууны үнийг тогтвортой барих ЗГ-ын шийдвэр гарав

АИ-92 шатахууны үнийг тогтвортой барих ЗГ-ын шийдвэр гарав

АИ-92 шатахууны үнийг тогтвортой барих ЗГ-ын шийдвэр гарав

Засгийн газрын ээлжит хуралдаан өнөөдөр /2019.01.08/ боллоо. Тус хуралдаанаар Эрсдэлийн сан буюу Hedge Fund үүсгэх гэрээ байгуулах эрхийг Уул уурхай хүнд үйлдвэрийн сайд Д.Сумъяабазарт олголоо. Эрсдэлийн сан байгуулагдсанаар:

  • Хэрэглээний суурь бүтээгдэхүүн болох АИ-92 шатахууны үнэ тогтвортой байх,
  • Монгол Улс анх удаагаа дэлхийн зах зээлтэй уялдуулж, импортын шатахууны үнээ тогтворжуулах
  • Засгийн газрын 2016-2020 оны мөрийн хөтөлбөрийн 2.17-г хэрэгжүүлж үнийн дарамтыг бууруулах нөхцөл бүрдэх ач холбогдолтой гэж Засгийн газрын зүгээс үзэж байгаа юм байна.

Өөрөөр хэлбэл, дэлхийн дахинд өрнөж буй үйл явдалтай холбоотойгоор, гадаад зах зээл дээрх шатахууны үнэ нэгдүгээр сарын 03-аас хойш өсч байгаа билээ. Энэ хүчин зүйл манай улсад нөлөөлөхгүй байх үнээр ийнхүү Hedge хийж байгаа гэж Засгийн газраас мэдээлж байна.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
ЗөвЗөв
3
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХахаХаха
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

15 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-01-08 66.181.161.101

203 169 48 146 Чамайг шатхууны найрканы хөлсний үмбүү гэдгийг улаанбаатарчууд бүгд мэднэ .Дахин ард олныг ингэж доромжилбол нэр хаяг утасны дугаарыг чинь зарлана шүү.

Avatar

иргэн 2020-01-08 66.181.187.133

ЗА ДИЗЕЛЬ ТҮЛШНИЙ ҮНЭ ӨСНӨ ГЭЖ ОЙЛГОЛОО .???????

Avatar

ИРГЭН 2020-01-08 66.181.187.133

ДАНДАА ИЙМ БАЙГААРАЙ. СОНГУУЛИЙН ДАРАА Ч ГЭСЭН БИТГИЙ ЭРГЭЖ БУЦААРАЙ. ЖИЛИЙН ӨМНӨ Л ШАТАХУУНЫ ҮНЭД НӨЛӨӨЛӨХГҮЙ ГЭЭД БАЙСАН БИЗ ДЭЭ. ККККККККККК. УГ НЬ АМ. ДОЛЛАРЫНХАА ХАНШИЙГ БАРИХ НЬ ЗАСГИЙН ГАЗАРЫН ҮҮРЭГ ШҮҮ ДЭЭ.

Avatar

ZOCHIN 2020-01-08 51.83.76.139

BARIHGUI BOL BOLOHGUI L DEE

Avatar

Зочин 2020-01-08 202.131.242.254

Аи-92-ийн үнийг барьж, дизель түлшний үнийн өсөлтөөр 92-ийн алдагдлыг нөхдөг бохир аргаа больмоор юм. Хуучин 92, дизель түлш хоёр адилхан үнэтэй байсан. Одоо Аи-92 1830 байхад дизель түлш 2450 болж, 600 төгрөгний зөрүү үүслээ. Сошлоор шуугиж мэддэггүй, жинхэнэ ажил хийдэг компаниуд, аж ахуй эрхлэгч нар, портер бонготой малчид, газар тариалангийнхныг шулж, сошлоор шуугьдаг хотынхныг харж үзэхээ болиочээ.

Avatar

Зочин 2020-01-08 72.196.192.250

Hvvkee sotsializmdaa prmoor bainaa, kh kh kh

Avatar

Зочин 2020-01-08 202.179.8.210

Тийм шүү 103.111.68.3-тай санал нэг байна. ямар ч чанарын хяналт байхгүй шаардлагад нийцэхгүй АИ-92-нэртэй болохоос бараг АИ-80 шахуу хуурамч шатахуун их болсон. АИ-95 энтрийг бол дурсаад ч хэрэг байхгүй. Яахуу зарим нэг нь бол сайн л байгаа байх. Ялангуяа баруун аймгуудруу бол хог шаар л ирж байгаа.

Avatar

Зочин 2020-01-08 203.169.48.146

Япон улсын ашиглалтаас хасагдаж орж ирсэн ямбий сэг уначихаад орос шатахуунд бурууг өгч яах гээв чи

өрбмыөорыбйөрлбыөрыбөыбрөмйө
орөрбыймөыбмсыбролыйбс

Avatar

даварсан баянд хариулахад 2020-01-08 202.179.8.210

66.181.161.101 яг зөв хө.
203.169.48.146 мэтийн бусдын гар хөл болсон худлаа доль шааасан гөлөгнүүд бол тэр үнэтэй жийпээ унаад ямар түлшээ яаж хийгээд явах нь эд нарт бол асуудал биш шүү дээ. Монголынхоо ард иргэдийг доромжлож болохгүй шд ээ ихэнх нь ЯПОН машин унадаг биздээ.

Avatar

Зочин 2020-01-08 150.129.142.119

Ам долларын ханш аа бариач ээ, Э/З тогтвортой байх гол үзүүлэлт чинь доллар шүү, та нарын хийсэн болгон чинь ханш одоо 100 төг өсөхөд бүх юм будаа бно шүү, улс юм бол $ ханш аа ядаж өсгөхгүй байх арга хэмжээ аваа ч ээ. Орос, ханш аа маш сөйн аянаж барьж байна.

Avatar

Зочин 2020-01-08 103.111.68.3

МАНАЙД ТИЙМ ПУТИН БААХГҮҮҮ.

Avatar

Зочин 2020-01-08 202.179.8.210

наад хүн чинь уул шугамандаа үнэн л юм ярьж байна

Avatar

Зочин 2020-01-08 103.111.68.3

ЧАНАРЫН ХЯНАЛТ БАЙНА УУ? НААД 92 НЭРТЭЙ НАЙРКА ЧИНЬ МОТОР ЭВДЭЭД ДУУСЛАА…

Avatar

Зочин 2020-01-08 203.169.48.146

Япооны ашиглалтаас хасагдаж орж ирсэн ямбий сэг уначихаад орос шатахуунд бурууг өгч яах гээю чи

Avatar

Зочин 2020-01-08 103.111.68.3

НӨГӨӨ ЧАНАРЫН ХЯНАЛТ ЯАСАН БЭ? МОТОР МУУДААД ИХ ИДЭЭД БАЙХ ЮМ. БЕНЗИН НЭРТЭЙ НАЙРКАД ХЯНАЛТ БАЙНА УУ ТАМИНЭЭ???

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж