2020 оны сонгуульд нэр дэвших эрхмүүд | News.MN

2020 оны сонгуульд нэр дэвших эрхмүүд

Хуучирсан мэдээ: 2020.01.05-нд нийтлэгдсэн

2020 оны сонгуульд нэр дэвших эрхмүүд

УИХ-ын сонгуульд өрсөлдөхөөр төлөвлөж буй төрийн албан хаагчид сонгуулийн жилийн нэгдүгээр сарын 1-нээс өмнө ажлаасаа чөлөөлөгдөх ёстой. Төрийн албаны тухай хуулийн 46.4. заалтад Төрийн жинхэнэ албан хаагч сонгуульд нэр дэвших тохиолдолд хэзээ ажлаа хүлээлгэж өгөх вэ гэдгийг дараах байдлаар заажээ. Үүнд:

Төрийн жинхэнэ албан хаагч нь Ерөнхийлөгчийн болон Улсын Их Хурлын, түүнчлэн аймаг, нийслэл, сум, дүүргийн иргэдийн Төлөөлөгчдийн Хурлын ээлжит сонгуульд нэр дэвших бол тухайн ээлжит сонгуулийн жилийн нэгдүгээр сарын 1-ний өдрөөс өмнө, ээлжит бус сонгуульд нэр дэвших бол тухайн сонгууль болохоос 60 хоногийн өмнө, нөхөн, дахин сонгуульд нэр дэвших бол тухайн сонгууль болохоос 30 хоногийн өмнө тус тус төрийн албанаас чөлөөлөгдөх өргөдлөө байгууллагын эрх бүхий албан хаагчид буюу томилсон эрх бүхий байгууллагад гаргана. Төрийн жинхэнэ албан хаагч өргөдлөө гаргаагүй нь тухайн байгууллага түүнийг чөлөөлөхөд саад болохгүй” хэмээжээ.

Г.АМАРТҮВШИН, Ж.ЧИНБҮРЭН НАР МАН-ААС НЭР ДЭВШИНЭ

Үүний дагуу 2020 онд УИХ-д нэр дэвших горилогчдын нэрсийн жагсаалтыг Хөгжлийн банкны гүйцэтгэх захирал Г.Амартүвшин үргэлжлүүлж байна.  Тэрбээр ирэх сонгуульд МАН-аас нэр дэвшихээр болж, өөрийн хүсэлтээр өнгөрсөн оны арванхоёрдугаар сарын 31-ний өдөр ажлаа хүлээлгэн өгчээ. Түүнийг олон нийт "шарк" Г.Амартүвшин гэдгээр нь илүү сайн мэдэх бөгөөд мөн нэрт эрдэмтэн Бямбын Ренчин гуайн зээ юм. Хөгжлийн банкны гүйцэтгэх захирлаар томилогдохоос өмнө "Хас" банкны Гүйцэтгэх захирлаар ажиллаж байв. Хөгжлийн банкны гүйцэтгэх захирлаар ажиллаад, ердөө долоохон сар болсон тэрбээр ийнхүү улстөрд хүчээ үзэхээр шийдсэн байна. Гэхдээ аль тойргоос нэр дэвших нь одоогоор тодорхойгүй байгаа юм.

ТЭРБЭЭР ЗАХИРЛЫН АЛБАНААСАА ЧӨЛӨӨЛӨГДСӨН Ч ЭМНЭЛЭГТЭЭ ЗӨВЛӨХ ЭМЧЭЭР АЖИЛЛАНА

Хавдар судлалын үндэсний төв (ХСҮТ)-ийн захирал Ж.Чинбүрэн 2020 оны УИХ-ын сонгуульд нэр дэвшихээр мөн л арванхоёрдугаар сарын 31-ний өдөр албан тушаалаасаа чөлөөлөгджээ. Тэрбээр ХСҮТ-ийн захирлын суудлаа Анагаахын шинжлэх ухааны үндэсний их сургуулийн багш Н.Эрдэнэхүүд хүлээлгэн өгчээ. ХСҮТ-ийн захирлаар томилогдсон Н.Эрдэнэхүү нь Монгол Японы сургалтын эмнэлгийн төсөл дээр ажилласан, эмнэлгийн менежментээр мэргэшсэн нэгэн аж.

ХСҮТ-ийн захирал асан Ж.Чинбүрэн он солигдохоос өмнө Гавьяат эмч цолоор шагнуулсан юм. Хэдийгээр тэрбээр захирлын албанаасаа чөлөөлөгдсөн ч эмнэлэгтээ зөвлөх эмчээр ажиллах аж.

Ц.СЭРГЭЛЭН ДОРНОД АЙМГААС УИХ-Д НЭР ДЭВШИНЭ

Хил хамгаалах ерөнхий газрын дарга, Хилийн цэргийн командлагч, хошууч генерал Ц.Сэргэлэн оны өмнөхөн үүрэгт ажлаасаа чөлөөлөгдсөн. Монгол Улсын Засгийн газрын 12 сарын 25-ны өдрийн 480 дугаар тогтоолоор түүнийг ажлаас нь чөлөөлсөн билээ.

Тэрбээр ирэх 2020 онд Дорнод аймгаас УИХ-д нэр дэвшихээр ийнхүү ажлаа хүлээлгэж өгөөд байгаа юм. Улмаар Засгийн газрын арванхоёрдугаар сарын 30-ны өдрийн 486 дугаар тогтоолоор Хил хамгаалах ерөнхий газрын дарга, Хилийн цэргийн командлагчаар Тэргүүн дэд дарга бөгөөд Хилийн цэргийн штабын дарга бригадын генерал Ж.Бямбасүрэн томилогдон үүрэгт ажлаа хүлээн авсан юм.

Мөн Боловсрол, соёл, шинжлэх ухаан, спортын яамны төрийн нарийн бичгийн дарга Б.Баярсайхан, Байгаль орчин, аялал жуулчлалын яамны төрийн нарийн бичгийн дарга Ц.Цэнгэл, “Эрдэнэс Монгол” ХК-ийн дэд захирал О.Одбаяр, МИАТ компанийн дэд захирал Н.Энхбаатар нар ажлаа өгчээ.

Э.БУРАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
31
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХахаХаха
2
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

54 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-01-05 172.118.192.56

News.mn дандаа нэгд. Хамгийн их уншигчтай монгол сайт.

Avatar

Irgen 2020-01-05 73.78.112.75

Elbegdorjiin ene website ch unen hog boljee, Ebi hulgailsan erdenetee turd huraalgaad shorondoo suumaar um doo yugaa ch hiij suudag um gaduur demii teneed l horchin gulug chin

Avatar

Зочин 2020-01-05 172.118.192.56

Элбэгдорж Эрдэнэтийг аваагvй! Эрдэнэтийг МАНын Бадамcvрэн тэргvvтэй нехед идэж байгаа биз дээ! Няика сайд шахаагаа хийгээ л байж байгаа!! Ардчилал, эрх челеени эцэг Элбэгдорж биш харин ард тvмнээс 280 сая доллар темер зам барина гэж 1 удаа, овоолсон шороогоо Эрдэнэс Тавантолгойд 2 дахь удаа шахаж дахин 280 сая доллар хулгайлсан Жэнког шоронд суулгаж,ард тvмнээс хулгайлсан нийт 1 их наяд 500 тэрбум тегрегее Жэнкогоос ард тvмэн бид авмаар байнаа!!!

Avatar

Чинбүрэн 2020-01-05 71.87.105.182

Ахмад эмч нар нь аваагүй байхад арын хаалга,амбицтай ,дарга хийгээд овоо мөнгөтэй болсоноороо гавьяат авлааа даа Чинүрэн гэж хүн.Улс төрд орж олсоноо арвижуулах нь дээ…Гарах болов уу?

Avatar

Болд 2020-01-05 172.58.188.126

Чинбүрэн эмчээ хийгээд явж бодохгүй юу ? Ажилаа өнгиийнхаа хүүхдэД өгөөд л чиниы хувийн өмч юм уу ?Гавяат төмар аваал шууд луйварчидиийн бүлэгт ороо ..

Avatar

Зочин 2020-01-05 103.212.117.83

Daraachiin luivarchid beltgeldee Hatcher gedeg arching ogooch

Avatar

Зочин 2020-01-05 150.129.141.219

Сайн эмч бол эмчээ л хий л дэ,нэр цэвэр амар амьдрал юмсан,bas luivarchin bolohig huseh gej

Avatar

Зочин 2020-01-05 203.212.111.183

Цэнгэл өмнө нь хэд хэд сонгогдсон биздэ тэтгэвэртээ гарахгүй шуналтай хулгайч вэ одоо юу хийх гэж байгаан цададгүй хулгайч вэ гэдэс нь хагараасай

Avatar

Зочин 2020-01-05 80.110.117.224

Amartuvshin Kazakhaasaa ner devsheerei. Ene lav jinhene Mongolian face yavch bishee

Avatar

Зочин 2020-01-05 103.212.117.83

Buriad uhaantai yum zailuul

Avatar

Зочин 2020-01-05 150.116.248.113

Аав нь таг э****з царайтай нехер байсан Ганибал гэдэг.

Avatar

Зочин 2020-01-05 212.139.94.250

MAH хоёр шижигнэсэн залуугаар сурталчилгаагаа далайцтай эхлүүлж байгаа юм байна даа. Болж байна. Энэ хоёр шиг 76 залуучууд гараад ирвэл өөр шүү, өөр.

Avatar

Зочин 2020-01-05 64.119.17.142

Baaaa АМАРТҮВШИН ЧИНБҮРЭН ХЭН ШИЖГЭНЭСЭН ГЭЧИХ ВЭЭ. ЯРШИГАА ЗҮГЭЭР ЭНЭ 2 ТУС ТУСЫН АЖИЛАА Л ХИЙ. ЯМАР ТАНК Ч БИЛЭЭ ТЭРЭНД ОРООД ОД БОЛСОН ГЭЖ БОДСОН ЮМ БХДАА. ЦЭЛМҮҮН АМАРТҮВШИН 2 САВ Л ХИИВЭЛ БИ ГАРЛАА ГЭЭ О ГУЦААД БДАГ ЮМ БНА ЛЭЭ. 2УЛАА УИХ ААС ХОЛ БГААРАЙ ЗҮГЭЭР ААГИЙ ЧИИГИЙ 2 ОО

Avatar

Зочин 2020-01-05 150.129.143.24

Монголчуудаа хятадууд 1нь нийтийн төлөө нийт нь 1ийн төлөө байдаг маш энгийн зарчимийг чанд сахидаг тиймээс тэд хүчтэй оршин тогтнож ирсэн байдаг цаашид ч байх байх тиймээс бидний монголчууд энэ зарчим зүй өвгөд дээдэсд маань ч байсан болхоор дэлхийг эзэлж ирсэн гэж боддог тиймээс өнөөдрөөс энэ томёогоо чандлан сахиж хэрэгжүүлеэ эс тэгвээс дэлхийн адаг хүмүүний шившиг болж дууслаа.бид л өөрсдийгөө манай юм бидний юм гэхгүй бол хэнч хямгадахгүй!!!

Avatar

Зочин 2020-01-05 150.129.143.24

Хятадуудыг х***а мужаа гэж хэлэх тэнхэл байвал тэр цаг хугацааг тархиний бяраараа тэдэнтэй тэмцэж өрсөлдеө алийн болгон жаахан хүүхэд шиг авирлахавдээ одоо ухаарцгаа цаг алт !!! Хойш тавьж залхуурах тусам тэдэнд боломжийг гаргаж өгж байна гэж бодох хэрэгтэй .энэ намуудад захиж хэлэхэд хоорондоо үндэсний язгуур эрх ашигдээр зохицолдон нэгдээд бусад өрсөлдөх юмандээрээ шудрага өрсөлдөж бай хүүхдүүдээ бидний хойч үеэ агшин бүрийг харж дүгнэж хүлээж авж байгаа тэднартаа сайн үлгэр дуурайлал болёо!!

Avatar

irgen 2020-01-05 122.201.21.88

ene muu emch bas yuch ve de yasan ih shunal tachaal be,ed nart uls ornoo gesen yum erduu baihgui,yaj idej asar ih mungutei bolhuu,eruul mendiin said yaaj bolhuu l gej bodoj bga,teneg dornotchuud ter teneg nomtoibayraa songono do.ta nart gants haluun usnii gazar barij ugsun yumuu ter chine

Avatar

Зочин 2020-01-05 202.9.47.7

Durakiin Tsengel uhvel taarna.uvgun chin.yu hiij bga ym.yu ch shiidver gargaj chadahgui u gun chin.zailaach hunii h**** idej bhar.

Avatar

Зочин 2020-01-05 202.9.46.197

Цэнгэл одоо болиоо залуучуудтөй зэрэгцээд…

Avatar

Дорнодын Галзууд 2020-01-05 66.181.161.4

Миний Дорнодчууд хаа газрын тэнэмэлүүдийг дахин сонгохгүй ээ. Дуртай дурак нь ирж худал яриад гарч байдаг газар Дорнод биш болсоон. Дорнодчууд дорнодынхоо хүнийг дэмжицгээнэ шүү.

Avatar

новшнуудад 2020-01-05 192.82.67.254

БУГДЭЭРЭЭ ЗАЙЛЦГАА!!!!! ТА НАР ЯЛАНГУЯА АМАРТУВШИН ЧИНБУРЭН ХОЕР БУУР Ч ЗАЙЛЦГАА!!!!! ЧИНБУРЭН АНГИЙХАА ХУУХДИЙГ ДАРГААР ОРОНДОО ТАВИАД ЕЕРЕЕ ЗЕВЛЕХЕЕР НЬ ГЭЖ БАЙГАА ЮМ…. ЭНЭ НЕХЦЕЛИЙГ НЬ САРАНГЭРЭЛ АВГАЙ ХАНГАЖ ХАНГУУЛЖ БАЙГАА ЮМ….. ТА НАР ХЭН НЭГНИЙГЭЭ ТЕР ЗАЛГАМЖЛУУЛДАГ ЗАЛГАМЖИЛДАГАА БОЛИХ ХЭРЭГТЭЙ НОВШНУУДАА….. ТА НАРЫН ХУВИЙН КОМПАНИ УУ???? САРАНГЭРЭЛ ЭЭ н**ш ОО ЧИНБУРЭЭН?????? ХЭЛЭЭД ЭХ НОВШИЙН 60 ТЭРБУМЫН ХУВИЛБАРУУД АА ГАРНААА ХАРнаа ТА НАРЫГ????!!!!!

Avatar

Зочин 2020-01-05 66.181.182.242

Бүгдийг нь дэмжиж байна

Avatar

Зочин 2020-01-05 49.190.155.175

Zailtsgaa

Avatar

Зочин 2020-01-05 202.126.89.122

МАН баахан балай авгайчууд дэвшүүлж суудал алдаж тэнэгтэх шинжтэй байгаа. Дэвшинэ гэсэн авгайчууд гүйлдээстэй. Чинбүрэн, Амартүвшин нарыг дэмжихгүй ээ

Avatar

Ррр 2020-01-05 66.181.161.61

Элэгээ өгсөн 2 донор үхсэн.Эв эрүүл 2 хүн.Авсан 2 хүн бас үхсэн.Ингэж элэг солидог юм уу.яийм балай амьтан нишүүн болло юу.Сэрүүн зүүд

Avatar

Зочин 2020-01-05 202.9.40.147

Цэнгэл дэвшиж яах нь вэ

Avatar

Зочин 2020-01-05 202.9.40.147

Хайран залуус.Мөрөөрөө ажлаа хийх гэхээр улс төр гэж юм нөлөөлөөд санасандаа хөгжил дэвшилд хүрэх гэсэн санаа зорилгод нь саад болоод байгаа байх даа.

Avatar

Irgen 2020-01-05 103.57.95.51

Chinburen Gaviyat avaad ehneree solison udahgui erd tumnee yugaar ch solij medeh gar bna daa,

Avatar

Gochoo 2020-01-05 64.119.17.176

Tsagaan benz ee olon hunii umnu tailaad chuluudchihdag Bayarsaikhan gedeg awgai MAN-s uzeh yum gesen shuu xaxaxaxa

Avatar

Эмч 2020-01-05 66.181.161.69

Сэрүүн зүүд хэнд хэрэгтэй вэ!хавдарын даргаар 2жил болоод гавьяат аваад маргааш ажилаа өгөөд их хуралд нэр дэвшинэ гэж хүний санаанд орохгүй гаргалаа гаргах юм.ард түмэн олон хүний амь аварч яваарай гэж үүрэг өгч байхад мөнгөний их хуралд юу хийж ард түмнийг гийгүүлэх вэ !хүнд ичих булчирхайтай байх хэрэгтэй ш тэ.том тэнэглэл

Avatar

Зочин 2020-01-05 103.212.117.69

та нар салбар салбартаа ажлаа хийгээд яв л даа. МАН-аас нэр дэвшинэ гээд сэтгэц нь асуудалтай авгай хүүхнүүд хүртэд ажлаасаа чөлөөлөгдөж ч байх шиг. Балай авцгаах нь дээ

Avatar

Зочин 2020-01-05 66.181.184.84

Эд нар олон төгрөгөө үрэг бүү сонго

Avatar

Зочин 2020-01-05 66.181.184.84

Амартүвшин гэж банк шаасан гар байх аа

Avatar

Зочин 2020-01-05 202.179.27.165

Үгүй. Хүн андуурч байна. Луйварчидтай бүү адилтага. Амартүвшин, Золжаргал биш.

Avatar

Зочин 2020-01-05 66.181.184.84

уяач цэнгэлйг сонгож тэнэгтэв

Avatar

Зочин 2020-01-05 202.179.27.165

Харин тиймээ

Avatar

Sergelen 2020-01-05 66.181.181.56

Хар бараан юманд Сэргэлэн огт орооцолдож байгаагүй хүн дээ. Ийм хүмүүс дэмжлэг авах магадлал өндөр шүү

Avatar

АРД 2020-01-05 192.82.67.119

энэ тэнэг офицерийг сонгох хүн дорнодод байхгүй.

Avatar

АРД 2020-01-05 192.82.67.119

Жанхуугийн угаадас гудрагч энэ нөхөр жанхуугаас гавьяат авсан. Цэвэр жанхуугийн даалгавраар явж байгаа, үр дүн бага, бараг амжилт гаргаагүй байж бас Их Хуралд орж улс орныг түйвээх санаатай. “Их санасан хүнд төрийн жолоог бүү атгуул” гэсэн эзэн Чингсийн сургааль ёсоор иймэрхүү худлаа гаруудаас болгоомжил.

Avatar

Зочин 2020-01-05 45.56.183.66

ene amartuvshin shal khudlaa gar

Avatar

Зочин 2020-01-05 121.128.69.229

Үхэр монголчууд хэзээч эх орон ард түмнээ бодохгүй
Тийм учраас гадаадын хөгжилтэй чадалтай 10 орноос хүмүүс авчирч УИХЫН гишүүн болговоос хамаагүй дээр Бузарын үхэрийн УИХЫН гишүүд ханаж цадах гэж хязгааргүй

Avatar

Ард Аюуш 2020-01-05 122.201.24.74

Чинбүрэн эмчээ л хий л дээ! Их хуралд С.Жавхлан шиг нэг гишүүн нэмэгдэнэ ш дээ. Өөрт нь дарга болох сайхан ч Монголд эмч хэрэгтэй дээ. Тэгэх л байсан юм бол юу гэж "Гавьяат эмч" цолыг авсан юм бэ? Авахгүй, би "Гавьяат гишүүн буюу оросоор бол "Член (хүнийх шүү…)" болно гэхгүй яасан юм бэ???…

Avatar

Зочин 2020-01-05 202.126.88.38

Цэнгэл өвгөн буг болтлоо төрд суусан.Улсад саарал азрага түрүүлгэснээс өөр хийсэн ганц ажилгүй.МАН намын тэнэгүүдийг насаараа тэнэгтүүлсэн зальтай өвгөн.

Avatar

Чин 2020-01-05 103.26.195.55

Чинбүрэнд сэтгүүлч Мөнхбаясгалан гавьяат лобби хийсэн байха

Avatar

Зочин 2020-01-05 202.9.40.77

чинбурэн амартувшингээр бамбай хийсэн хурэлсухийг сонгоод ахиад 4 жил энэ бузар хар манантай байх юмуу

Avatar

Зочин 2020-01-05 202.126.89.65

МАН ЖДҮ ээ эдгээр хүмүүсээр сольж байгаам бна, эх нь булингартөй бол адаг нь адилхан лдаа, чинбүрэн бол улс төрч биш ийм намтай зууралдаад дэмий л байхгүй юу, бузар новшнууд

Avatar

Зочин 2020-01-05 202.126.89.65

Ардын нам ЖДҮ чдээ ийм хүмүүсээр сольж байгаам байна, эх нь булингартай бол адаг адилхан л даа, энэ намаас юу ч гарахгүй .

Avatar

meedee 2020-01-05 59.153.85.73

МАН хан горьд цаашаа зүгээр л салмаар байна шүү аан.

Avatar

зочин 2020-01-05 182.160.36.80

чинбурэн эмч амартувшин нарыг дэмжиж байна гол нь оорийн толгойгоор улс тороо хийгээрэй

Avatar

Чинбүрэн ичиж амьдар 2020-01-05 103.57.95.163

Хувийн эмнэлгтээ өвчтэй хүмүүсээс мөнгө саадаг хүнгүй гар

Avatar

зочин 2020-01-05 64.119.21.44

Сэргэлэн дорнотоос биш Хэнтийгээс дэвшвэл дээр бишүү

Avatar

Зочин 2020-01-05 66.181.187.183

МАН гэж бохиртсон хар саванд ямар ч сайн зүйл хийсэн адилхан бохир хар болоод дуусна. 2016 оны нэр дэвшигчид өнөөдөр ЖДҮ чид, Хөдөлмөр эрхлэлтийг дэмжих сангийн мөнгө, концессчид боллоо. МАН угаасаа бохир.

Avatar

Иргэн 2020-01-05 192.82.76.173

Хүрэлсүхийн долдой нар горьд бид ямар ч бурхан дэвшүүлсэн МАН-ыг сонгохгүй ээ

Avatar