Б.Баттүшиг шүүх хуралдааныг хаалттай явуулахыг хүсчээ | News.MN

Б.Баттүшиг шүүх хуралдааныг хаалттай явуулахыг хүсчээ

Б.Баттүшиг шүүх хуралдааныг хаалттай явуулахыг хүсчээ

Б.Баттүшиг шүүх хуралдааныг хаалттай явуулахыг хүсчээ

Нийт гурван сая еврогийн өртөг бүхий 70 кг хар тамхи тээвэрлэж яваад Германд баригдсан Истамбулын дэд консул Б.Баттүшиг болон түүний жолооч С.Эрдэнэбаяр нарт холбогдох хэргийн шүүх хурал Германы Дрезден хотноо үргэлжилсээр байна.

Хамгийн сүүлд гарсан мэдээллээр өөрийгөө Монголын тагнуулын ажилтан, нууц даалгавар биелүүлж яваад баригдсан гэж  мэдүүлсэн Б.Баттүшиг шүүх ажиллагааг олон нийтэд нээллтэй бус, хаалттай хэлбэрээр явуулахыг хүсчээ. Энэ тухай Германы “Tag24” сайт энэ сарын 27-ны өдөр мэдээлсэн байна.

Мөн түүний өмгөөлөгчийн зүгээс хэрэв шүүх хуралдааныг хаалттай зохион байгуулж, ялангуяа хэвлэлийнхнийг оролцуулахгүй байвал  түүний үйлчлүүлэгч хэргийн талаар илүү дэлгэрэнгүй мэдүүлэг өгөх боломжтой гэсэн тайлбар тавьсан гэнэ.

ЭХ СУРВАЛЖ: TAG24

 

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
12
ТэнэглэлТэнэглэл
5
БурууБуруу
4
ХахаХаха
1
ЗөвЗөв
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

16 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-12-30 192.82.64.21

Нямдоржийн сүлжээ илрэх нь дээ

Avatar

Ялаа нэмүүлэх нь дээ 2019-12-30 64.119.20.223

Сайхан жүжиглэх юм аа. Монголдоо байгаа шиг элдэв худал жүжиг тавьж байгаад ялан дээрээ ял нэмүүлэх нь ээ

Avatar

Зочин 2019-12-30 202.55.188.43

Тагнуул учраас уу?

Avatar

Сүхээ 2019-12-30 202.9.46.169

Тагнуулынханд хар тамхи зөөх даалгавар өгсөн хүнийг илчлээд ялгүй өнгөрнө гэж тооцоолжээ. Тэр нь чухам хэн байх нь хамаагүй. Монголын тагнуулын байгууллага ийм юм хийж байна гэдэг л ноцтой асуудал. Бид чинь ер нь ямар улсад амьдраад байна аа. Хойд Солонгосын тагнуулчид л ийм юманд орооцолдож хэл аманд орж байсныг санаж байна.

Avatar

ha ha manai tagnuul medrel n zugeer baigaa 2019-12-30 192.82.73.139

manai tagnuul 70 kg har tamhi zoogood tagnuulddag bolson uu ha ha odoo tenegtej songuuliin mongo bosgohoor namaig HURELSUH yavuulsan gej helehnee

Avatar

Зочин 2019-12-30 43.242.243.216

Манай Элбэгээ даалгавар егеед Хурц ах нь удирдаад тийм том зоригтой юм хийлгэж байсан юм биш байгаа!! Хурц ахын зохион байгуулж ажиллуулж байсан хvн хулгайлж авчрах тусгай сvлжээ гэж байсан байлгvй!! Тэр cvлжээгээр нь янз бvрийн тамхи зеедег болцийн биш бээз!!??

Avatar

Зочин 2019-12-30 122.201.22.147

BANYUTANGA, BANYUTAM

Avatar

Зочин 2019-12-30 122.201.22.147

BERDAM

Avatar

Зочин 2019-12-30 64.119.25.77

70 кг хар тамхийг энэ 2 дангаараа хариуцаж чадахгүй цаана нь эзэд нь байгаа .. немцүүд тэнэг улсууд биш.. хаалттай бол илүү ихийг ярина гэнэ үү

Avatar

Зочин 2019-12-30 103.229.121.130

МОНГОЛын хуулийнхан хар тамхичдыг аврах юм биш биз дээ. ААВ, ЭЭЖ нь хуулийн байгууллагуудад насаараа ажилласан гэсэн, тэд аврах ажиллага зохион байгуулж байна уу? ЭХ орны минь нэрийг гутаасан АВЛИГАЧДЫГ төрийн өмнөөс АВРАХ гэж жүжиг тавьж болохгүй шүү. ИРГЭД зөвшөөрөхгүй. ХАР тамхичид ГЕРМАНДАА шүүгдэх ёстой. МОНГОЛД аваад ирвэл монголын АВЛИГАД идэгдсэн аавийнх нь найз шүүгчид ШУУД чөлөөлнө.

Avatar

Зочин 2019-12-30 142.122.136.166

ene aciig mongoliin hevleleer nuuriin gargahgui ih uzej baina daa. ih l tom artai ni medegdej baina daa. muusain huurnuud

Avatar

Зочин 2019-12-30 43.228.129.131

Энэ хар тамхины наймаачны царайгий нь нууж хаагаад сүйд болох юм, улсын нууц уу?

Avatar

монгол 2019-12-30 2.53.57.208

царайгийн нь харуулаач ухсэндээ хаасан юм балиар юм монголд гишгээд узээрэй бузар амьтад

Avatar

Баяр 2019-12-30 192.82.70.6

Монголыг сайхан гүтгэх нь дээ.

Avatar

Зочин 2019-12-30 202.179.26.50

Азид явж байгаад баригдаагүйдээ баярла. Шууд цааз сонсоно

Avatar

n**** GJ 2019-12-30 202.21.117.194

хуцаж байгаа юм шүү. Хар тамхи зөөдөг нууц ажилтан . шившиг юмаа бас хүслээ тулгана айн. Энэ одоо хэн бэ. Бушуухан нүд, чихнээс далд ор.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж