Дуучин Б.Амархүү шинэ уран бүтээлээ өлгийдөн авчээ | News.MN

Дуучин Б.Амархүү шинэ уран бүтээлээ өлгийдөн авчээ

Дуучин Б.Амархүү шинэ уран бүтээлээ өлгийдөн авчээ

Дуучин Б.Амархүү шинэ уран бүтээлээ өлгийдөн авчээ

Дуучин Б.Амархүү шоронгоос суллагдаад удаагүй байгаа ч шинэ уран бүтээлээ туурвиад амжжээ. Түүний шинэ дууны нэр "Хэзээ ч орхихгүй хайр". Үгийг нь Б.Нармандах, аяыг нь Урлагийн гавьяат зүтгэлтэн Л.Балхжав зохиож, клипэнд нь түүний хань, мисс О.Ариунзул тогложээ.

Хар тамхины хэргээр хоёр жилийн ял сонссон ч хэргийн бодит байдлыг бүрэн нотолж чадаагүй гэсэн үндэслэлээр түүнийг сулласан билээ. Тэрбээр өчигдөр /2019.12.27/ телевизийн нэвтрүүлгээр дамжуулан, монгол түмнээсээ уучлалт гуйсан юм.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
28
ТэнэглэлТэнэглэл
16
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

48 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2019-12-28 103.9.90.130

Хар тамхи мэдээж маш муу үр дагавартай, ялангуяа залуучуудыг алдаан дээр нь түлхэх биш тэр хүн өөрөө буруугаа ойлгоод алдаагаа дахин давтахгүй хичээж хөдөлмөрлөж байгаа нь яагаад буруу гэж, эсвэл тэр чигтээ хар нүхэнд унаад хэзээ ч босч ирэхгүй байх ёстой юмуу.Хүний итгэл дааж, яаж ажиллаж ямар явах нь тэр хүнээс шалтгаална.Амархүүд итгэж байна.

Avatar

Зочин 2019-12-28 66.181.186.17

Эд хөрөнгөтэй уялдуулж сайн торгодог л болмоор байна. Улсад ч хэрэгтэй. Сайн л хичээгээрэй. Ял оноохоос илүү хариуцлагатай болгох бодлого бас байх ёстой юм. Баруунд бас ийм бодлоготой болж байгаа юм билээ.

Avatar

Зочин 2019-12-28 202.9.46.188

In

Avatar

чимэг 2019-12-28 119.40.98.177

Монголд гэмт хэрэгтнүүд нь ном бичиж гаргана, дуу дуулж зурагтаар гарна. Хууль ийм байж болохгүй л дээ

0 0

Avatar

Chimegee 2019-12-28 119.40.98.177

hen ch huleej abahad hundreltei yumaa

Avatar

Зочин 2019-12-28 202.9.40.45

Ард түмнээр тоглоом хийццэн

Avatar

Зочин 2019-12-28 192.82.75.210

Монголд гэмт хэрэгтнүүд нь ном бичиж гаргана, дуу дуулж зурагтаар гарна. Хууль ийм байж болохгүй л дээ

Avatar

Зочин 2019-12-28 103.111.68.3

Амжилт хүсье! Монголчууд эвтэй байхдаа хүчтэй.

Avatar

zochin 2019-12-28 122.201.23.84

Ард түмний хайрыг даагаагүй мунхаг одонцор

Avatar

Зочин 2019-12-28 66.181.176.240

Үмхий мансуурагчид гишгэх газар бүү өг…

Avatar

Зочин 2019-12-28 202.131.231.46

Olnii tanil baij niigmiinhee uurgiig uhamsarlah heregtei shdee. Har tamhiching oogshuulj bolohgui

Avatar

Зочин 2019-12-28 49.0.147.42

Уул нь энэ залуугийн карьер дуусаж байх ёстой юмсан. олон залууст муу үлгэр дуурайл үзүүлж байгаа этгээдийг жигших нь соёлт ертөнцийн бичигдээгүй хууль юм л даа.

Avatar

зочин 2019-12-28 66.181.169.116

хүнд итгэж сурах хэрэгтэй. залуучууд яагаад ийм муу юманд татагдаад байгаа талаар мэргэжлийн судлаачид ул суурьтай судлаад амьдаралд нийцсэн залуучуудынхаа ирээдүйг бодсон бодлого боловсруулах хэрэгтэй.шууд хүчээр хууль чангалаад дэмий байхаа. бүр цэцэрлэгийн наснаас нь маш сайн ухуулж ойлгуулж жүгшүүлэр хэрэгтэй. өсвөр насны хүүхдүүд чинь маш тогтворгүй насан дээрээ байдаг тэгээд ч монголын нийгэм ийм ороо бусгаа тогтворгүй байхад хуулиа чангалах гэхээс илүү ойлгуулах ухааруулах эмчлэх эдгээх

Avatar

зочин 2019-12-28 66.181.169.116

монголчууд арай дэндүү хүний мууд дуртай балиар хүмүүс. хүн алдаа л биз. өөрийгөө засаад авч болно. өнөөдөр нийгэм дэндүү бохир бодолтой оюуны хоосролд орсон хүмүүсээр дүүрчээ. одоо амархүү муу зуршлаасаа нэн даруй салаад залуучуудад сайн үлгэр дууриалын жишээ болох хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2019-12-28 192.82.66.242

Chinii huuhed, ur ach zeeg chini iim aldaa garahad Amarhuug uuchlaad gargasan shig gargahgui l bh!!!
Bitgii neeh ariun amitan bolj tenterd!!!

Avatar

Зочин 2019-12-28 119.40.98.106

Амжилт хүсье

Avatar

Зочин 2019-12-28 103.26.195.5

Энэ нехер монгол терийг доромжилж байна даа, та нар намайг яаж чадахгуй гэж хэлээд байна бус уу

Avatar

Зочин 2019-12-28 202.21.117.194

Амархүүг хүндэлдэг БАЙСААН. Баг зүүж амьдарч байсныг нь бодохоор одоо ч ой гутдаг болсоон

Avatar

Зочин 2019-12-28 64.119.27.49

Шоронгоос гарсан биш улам нэртэй болдог байна шт.Чанартай бүтээл хийж байгаа өөр хэн нэгнийг танай сайт ингэж сурталчилдаг билүү.

Avatar

zochin 2019-12-28 202.131.225.150

nohoin b**s

Avatar

Зочин 2019-12-28 122.201.24.89

Өмөөрөөд байгаа малнууд Амархүүгээр барьцаалж шүүхээр тоглох дараагийн хар тамхичид гарч ирнэ гэдгийг ойлгохгүй байна уу

Avatar

Зочин 2019-12-28 202.9.46.159

Энэ цагдаа хөдлөшгүй баримтаар нотолсон л гэх юм шүүгч нь яаж шүүснээ огт яриагүй нь гарцаагүй хардлага төрүүлж байна.

Avatar

sullax yosgui baisan um, 2019-12-28 202.131.245.125

Ene novshiig zaluu xuuxduud ix l shutej, dagan duuriaxiig xicheej baisan, odoo ingeed sullaad yavuulchixdag um bn gesen oilogolt xuuxed zaluuchuudad uldene. Ene yamar xuuli ve, ene novshiig gargax yosgui baisan um, mongoliin olon xuuxed zaluuchuudad muu ulger uzuulj buruu zamruu oruulna daa ene Amarkhuu

Avatar

а 2019-12-28 202.179.25.61

энэ хар тамхи татахаа болихгүй ээ. өнгөн дээрээ ийм байгаан хэсэг хугацааны дараа татна. гэхдээ нууж татна.

Avatar

muuhai doli Mongolchuudad 2019-12-28 14.138.54.49

odoo saikhan nom bicheed, tegeed neg shagnal d lobby hiichih. manai mangaruud chamaig buur ikh shutne. daraa ikh hural gej neg gazar baina, tend bol tegeed yun har tamhi tee, durtaigaa hiij boloh um bish uu

Avatar

Ard tumen 2019-12-28 66.181.179.238

Shorongoos bichij bna. Bid nar uuchlal husej bgaa tul bugdiig ni nen darui sullana uu. Bid nar har tamhi hereglegeggui.

Avatar

bb 2019-12-28 103.26.194.120

Amjilt zaluu mine. Dahij bu aldarai

Avatar

иргзн 2019-12-28 202.179.26.2

Өнөөгийн Хууль Шүүх Гэмт хэрэгтэнг Өөгшүүлж дэвэргэсэн , Гэмт хэрэгт орооцолдсон нэгэндээ Хайр зарлаж Өмгөөлж хамгаалсан Ёс суртахуунгүй, Ухамсаргүй Ахмадуутай болчихсон, Гэмт хэрэгтэнгүүд нь Дураараа дургиж Худлаа амлаж Шоудсан , Хууль цаазаа уландаа гишгэлсэн ийм л Зэрлэг нийгэм буй болжээ,

Avatar

Зочин 2019-12-28 83.23.234.102

Yamar muuhai ilzigen chihtei avgai vee

Avatar

Зочин 2019-12-28 150.129.142.119

Энэ залууд итгэл өгөх хэрэгтэй, дахиж битгий алдаа хийгээрэй, Чи бол гайхалтай авьяас билэгтэй Залуу Од дахин Москвагийн тайзан дээр гараарай,

Avatar

Зочин 2019-12-28 202.9.40.49

z**l muu nohoi,huuhduudiin min uramyg hugalagch

Avatar

Зочин 2019-12-28 202.9.46.163

урд нь энэ залуу хүндэлдэг дууг нь сонсдог байлаа.одоо бол хичнээн гоё сайхан дуу дуулсан ч сонсохыг хүсэхгүй бнаа.Нэр хугарахаар яс хугараа гэж

Avatar

Зочин 2019-12-28 202.21.109.46

Дээлээ толгой дээгүүрээ нөмөрчихсөн яасан муу ёрын зохиомжтой юм бэ?

Avatar

Зочин 2019-12-28 202.131.225.197

uran buteeliig bas ulgiiduj avdag bolson yumuu hahahahaha…..

Avatar

Бялхжав 2019-12-28 202.9.46.169

"Хар тамхи татсан хүний дуу" гэж ийм байдаг ажээ.

Avatar

Зочин 2019-12-28 66.181.181.70

Хар тамхичин дуучид, урлагийхныг дахин тайзан дээр, олны өмнө гаргахаа боливол яасийн. Эд нарыг дууриаж залуус хүүхдүүд хэдэн зуугаараа хар тамхичин болж байна.

Avatar

Иргэн 2019-12-28 66.181.181.70

Шоронд байх ёстой хар тамхичин ингээд сул чөлөөтэй, хүүхэд залууст буруу үлгэр дууриалаа үзүүлээд явж болж байгаа юм уу? Ямар авилгач шүүгч нь бас авилгадаад суллачихав даа?

Avatar

болор 2019-12-28 88.125.80.192

ял завшсан гэмт хэрэгтэн хар тамхичин хүнийг төрийн мэдээллийн сайтаар яагаад сурталчилаад бна вэ. энэ хэний бодлого вэ… монголын ирээдүй энэ сайтад хамаагүй юу … үүнийг цааш түгээж мэтгэлцээн өрнүүлцгээе

Avatar

Зочин 2019-12-28 202.9.41.18

Залуу насанд хүн алдаж онож явдаг. Хамгийн гол нь алдаагаа дахин давтан гаргахгүй байх нь чухал. Энэ сайхан залууг шоронд хорьж байхын оронд хар тамхины эсрэг түүний дуу хоолойг ашиглах нь илүү үр дүнтэй юмаа. Цөөхөн монголчууд бид хазайсан нэгнээ түшиж ухаарал хайрладаг байя аа.

Avatar

Хэнчбиш 2019-12-28 98.244.106.112

Өөдтэй өөдгүй олон нүд чих харж байгаа шүү олны хиндлэлийг дааж иитгалийг нь шинэ уран бүтээлээрээ харуулаарай

Avatar

Иргэн 2019-12-28 66.181.161.92

Битгий нэгийгээ ингэж муухай үгээр хэлээч.залуу хүн алдаагаа ухамсарлаад ахиж ийм муухай юмаар оролдохгүй гэж залуусаа уриалж бсан.мэдэгдэхгүй болхоос баячуудын хүүхдүүд их хэрэглэдэг ямарч ялгүй гардаг.би хувьдаа амархүү итгэж бна.залуусаа сайхан ирээдүй рүү муухай бүхнээс.хол ээж аавыгаа хайрлаж үгнээс нь зөрөхгүй зөв амьдарч явбал энэ амьдрал шүү.амьдрал алалцах дайснаас ч хэцүү гэдэг үгийг бодож яваасайьёилээ

Avatar

Зочин 2019-12-28 202.9.46.12

хувийн ухамсар дорой гэдэг нь үнэн бололтой

Avatar

Зочин 2019-12-28 202.9.46.72

Авгайдаа л гарынхаа бантанг хийж өгөөд гэртэй байж бай дөө хар тамхичин

Avatar

pffff 2019-12-28 182.160.34.41

zaaza lol aimar yum be? shal teneg yumaa arai l denduu yum

Avatar

e 2019-12-28 64.119.16.254

za dahij bitgii aldaarai,harin od shig gereltej baisan nar shig ard tumniigee giiguulj ulam ihiig hiigeerei,chamd hatuuch gesen ih surgamj bolson odoo ireeduugee harj ehnerteigee bat itgeltei alhaarai

Avatar

Гүнбалай 2019-12-28 124.158.107.71

Залуусыг хар тамхи тат. Тэгээд ялгүй өнгөрдөг юм гэж уриалаад байгаа юм уу? БОлиоч ээ

Avatar

zochin 2019-12-28 66.181.180.53

одоо надад Амархүү хар тамхи татаж мансуурдаг, ёс зүйгүй, хүмүүжилгүй, урлагийн зам нь хаагдсн харагдаж байна

Avatar

Ulzii 2019-12-28 202.131.225.197

Shaaaaaaa shaaaaaa muu har tamihchin ingej huuliig guuli bolgohgui ee. Har hamhi hergelsen bhad n barihaas uur yamar notolgoo heregtei ym be????????????

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж