Алтан медаль авсан сурагчийг таван сая төгрөгөөр урамшуулав | News.MN

Алтан медаль авсан сурагчийг таван сая төгрөгөөр урамшуулав

Хуучирсан мэдээ: 2019.12.28-нд нийтлэгдсэн

Алтан медаль авсан сурагчийг таван сая төгрөгөөр урамшуулав

Алтан медаль авсан сурагчийг таван сая төгрөгөөр урамшуулав

Шинэ оны босгон дээр Боловсрол соёл, шинжлэх ухаан, спортын яамнаас 2019 онд олон улсын уламжлалт олимпиадад амжилттай оролцож, шагнал авсан сурагчдыг хүлээн авч, урамшуулсан байна.

Энэ хүрээнд алтан медалийн эзэнд таван сая, мөнгөн медальтнуудад гурван сая, хүрэл медалийн эзэнд нэг сая, харин шагналт байр эзэлсэн сурагчдад хагас сая төгрөгийн батламж гардуулжээ.

Уг олимпиадад Монголоос 12 сурагч оролцсон бөгөөд эх орондоо нэг алт, хоёр мөнгө, долоон хүрэл медаль, шагналт байр хоёрыг авч ирсэн байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ТэнэглэлТэнэглэл
1
БурууБуруу
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

12 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-12-28 66.181.190.194

mundag huuhduud shagnal avah n zuv. harin dund n zogsoj baigaa 3 pyahluu uursduu gargaad ugstun yum shig zogsoj baihaar durgui hurmeer

Avatar

Зочин 2019-12-28 192.82.67.187

Боловсрол, шинжлэх кхааны салбар унэхээр дампуурлаа, ямар ч дорвитой еерчлелт хийж чадсангуй,мэргэжлийн бус этгээдуудээр дуурсэн хамгийн муу яам байлаа! Ялангуяа дээд боловсрол, шинжлэх ухааны салбар!!!

Avatar

Зочин 2019-12-28 202.126.88.168

Бөхөд 200 саяын үнэтэй ланд өгдөг зөв үү кккк кк эмгэнэл.Нэг муу дуучид чингисийн одон авдаг зөв үү ккккк

Avatar

Зочин 2019-12-28 202.126.88.168

Олимпиадын талаар ямарч ойлголтгүй малнууд дуугүй бай.Наад хүүхдүүд чинь ирээдүйн монголын баялаг юмшдээ.

Avatar

Зочин 2019-12-28 202.126.88.168

Эргүү малуудаа физик математик хими зэрэг суурь шинжлэх ухааны олон улсын олимпиадууд болдог юмдаа.

Avatar

Unza 2019-12-28 203.91.115.54

Nadad law oyunaaraa awch baigaa gehed shagnal ni harinch baga sanagddag busad temtseen uraldaanii shagnal ni ymar ondor bdg bileeedeeee harinch emgeneltei erdem bolowsroldoo hezee neg anhaardag boloh yum boldoo. Huuhed chine ireeduin mongoliin toloolol shagnaj uramshulj baij l iluu ih husel ermelzeltei iluu ihiig hiij buteene. Oyunlag mongolchuudiig buteehiin tuld huuhduudee bagaas ni unen zow shudarga uneldeg baih heregtei gej boddog.

Avatar

Irgen 2019-12-28 150.129.142.121

Математик, физик, хими, биологи зэрэг чиглэлээр жил болгон зохиогддог олон улсын олимпиадуудаас медаль хүртсэн сурагчид байнаа. Битгий буруугаар ойлгоод янз янзын юм бичээд бай

Avatar

Зочин 2019-12-28 192.82.75.210

Хүүхдэд арай их мөнгө байна шүү. Хүүхэд байхад чихэр жимсэнд ч баярладаг нас. Насаараа үрчийтлээ хөдөө орон нутагт хүүхдийн төлөө зүтгэсээр амьдралаа дуусгаж байгаа ахмад багш нар их л байх юм. Хажууд нь архи уугаад тэнээд явж байдаг нөхөд АН нь өгсөн гээд алтан гадас зүүчихсэн даналзаж байх болж

Avatar

Зочин 2019-12-28 203.91.115.52

Яалаа гэж шагнаж байгаа юм тэрний оронд дэлхийд нэрээ гаргаж байгаа ой тогтоолтын хүүхдүүдийг шагнах хэрэгтэй байх

Avatar

Зочин 2019-12-28 103.26.194.70

Ямар олимпиад вэ сэтгүүлчээ?!

Avatar

Зочин 2019-12-28 202.21.109.52

Ямар олимпиадаас авсан юм бэ????????? ойлгомжгүй байна. Уг олимпиад гэдгийг юу гэж ойлгох юм бэ

Avatar