Хоёр төрийн нарийн бичгийн даргыг чөлөөлжээ | News.MN

Хоёр төрийн нарийн бичгийн даргыг чөлөөлжээ

Хоёр төрийн нарийн бичгийн даргыг чөлөөлжээ

Хоёр төрийн нарийн бичгийн даргыг чөлөөлжээ

Сонгуулийн тухай хуулийн дагуу төрийн жинхэнэ албан хаагч 2020 оны нэгдүгээр сарын 1-ээс өмнө үүрэгт ажлаасаа чөлөөлөгдөх хуулийн зохицуулалттай. Тэгвэл хоёр ч яамны төрийн нарийн бичгийн дарга үүрэгт ажлаасаа чөлөөлөгдсөн байна. Тодруулбал, Засгийн газрын өчигдрийн хуралдаанаар БОАЖЯ-ны Төрийн нарийн бичгийн дарга Ц.Цэнгэл, БСШУСЯ-ны Төрийн нарийн бичгийн дарга Б.Баярсайхан болон ХХЕГ-ын дарга, генерал Ц.Сэргэлэн нарын ажлаас нь чөлөөлжээ. Тэдний үүрэгт хугацаа 2019 оны арванхоёрдугаар сарын 31-ний өдрөөр тасалбар болох юм.

БСШУС-ын яамны төрийн нарийн бичгийн дарга Б.Баярсайханы Элчин сайдаар томилогдохоор яригдаж байгаа учраас ийнхүү ажлаасаа чөлөөлөгдөж байгаа бол БОАЖЯ-ны төрийн нарийн бичгийн дарга Б.Цэнгэлийн хувьд ОХУ-д суух Элчин сайдаар томилогдохоор яригдаж байсан ч Ерөнхийлөгч "голсон" учраас урд хөршид суух Элчингээр томилж магадгүй гэсэн мэдээлэл бий. Тиймээс ийнхүү төрийн албанаасаа чөлөөлөгдөж байгаа аж.  Харин ХХЕГ-ын дарга, генерал Ц.Сэргэлэнгийн хувьд яагаад ажлаа өгсөн нь тодорхойгүй ч 2020 онд сонгуульд нэр дэвших горьдлого байж болно хэмээн хардаж буй юм.

Сонгуулийн хуульд зааснаар сонгуулийн жилийн нэгдүгээр сарын 1-ээс өмнө төрийн жинхэнэ албан хаагч л ажлаасаа чөлөөлөгдөх зохицуулалттай. Төрийн жинхэнэ албан хаагчид төрийн нарийн бичгийн даргаас доош албан тушаалтан болон төрийн өмчит компаниудын удирдлагууд багтах юм.

Ш.ОЧ

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
30
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ЗөвЗөв
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

45 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-12-26 103.229.123.111

Монголд улс төр, бизнесийн бүлэглэлүүд намаараа, аймаг, хотоороо нэгдэж үүсдэг бол бүс нутгийн өвөрмөгц нэгэн бүлэглэл болох Л.Энэбиш тэргүүтэй Булганы өмнө зүгийн Хишиг-Өндөр, Дашинчилэн, Могод, Гурванбулаг, Бүрэгхангай сумдыг хамарсан бүлэглэл байсан.Энэбиш, Жавзмаа, Раднаа, Содномдорж, Гүндэнбал, Дамдиндорж, Өнөбаатар, Мөнх-Очир, Цэнгэл гээд. Энэбишийн буянаар төрд өндөр албан тушаал хашсан улсууд. Одоо саарал азарганы эзэн Цэнгэл л үлдээ шивдээ.

Avatar

Дорж 2019-12-26 2.132.81.89

Хоёр төрийн нарийн бичгийн даргыг чөлөөлжээ
Манайд ганцхан төр байдаг биз дээ

Avatar

Зочин 2019-12-26 66.181.168.199

Б.БАЯРСАЙХАН ГҮДБАЙ!

Avatar

Г.БАЯНСАЙХАН 2019-12-26 66.181.168.199

Улс оронд ямар ч гавьяа байгуулж байгаагүй, дипломатын талаар анхны цагаан толгой ч байхгүй Б.Баярсайхан элчин сайд болох гэнээ. Х.Батулга ерөнхийлч үүн дээр л хориг тавьж үзээрэй дээ. Очиж очиж энэ айлгүй хүүхэн шүү.

Avatar

Зочин 2019-12-26 192.82.74.110

чамтай айлгүйсэн үү тээ.

Avatar

Зочин 2019-12-26 103.99.103.99

Орчин цагт цүнх баригч залуучууд б**с долоогч хөгшчүүл өвөр дулаацуулагч эмс хождог болсон нь гутамшигтай

Avatar

Зочин 2019-12-26 192.82.74.110

хэний өврийн дулаауулсан бэ

Avatar

Зочин 2019-12-26 183.81.171.2

манай дүү шүдэнз зурдагч болоосой

Avatar

zochin 2019-12-26 66.181.188.75

Odoo blnoo Ulsturuus hol yavtsgaa

Avatar

Зочин 2019-12-26 66.181.188.75

Ene 2 odoo bolno dooTsaash ulstur mur geed hereggui

Avatar

Зочин 2019-12-26 122.201.21.160

баярсайхан уг нь сайхан амьтан, даанч дэмий амьтан

Avatar

Зочин 2019-12-26 64.119.21.41

Зөнгийг гэрт нь суулгаж ачинцаруудыг нь харуул

Avatar

Зочин 2019-12-26 64.119.19.10

Цэнгэл гуай ИХ хуралд нэр дэвшсэн нь дээр байхаа ЭЛЧИН болж эх орноо бузарласнаас сонгуульд сайхан годройтоно

Avatar

Зочин 2019-12-26 202.9.46.61

YG

Avatar

Зочин 2019-12-26 124.158.110.82

монголчууд хүн биш нохой болжээ. Нэг мэдээ оруулахаар л хуцалдчих юм. Хүн доромжилно гэдэг чинь хуультай шүү, хүний адгуудаа. Нэг л амьдардаг хорвоод хүн шиг л бай!!!!! Бүгд л үхэхээс цааш адилхан монгол хүмүүсээ доромжилж яанаа

Avatar

Зочин 2019-12-26 202.131.234.242

Үнээн. Өөрсдийгөө илэрхийлэх нь зөв. Гэхдээ үр дүнтэй яриа өрнүүлэх хэрэгтэй л дээ. Маргаж, хэрэлдэж, хараах амархан шүү дээ.

Avatar

Зочин 2019-12-26 202.9.46.61

ЗАСССС ЧИ БИТГИЙ х**

Avatar

Зочин 2019-12-26 103.111.68.3

НӨГӨӨ БЕНЗ ӨМСДӨГ БИЛҮҮ, ТАЙЛААД ШИДДЭГ БИЛҮҮ ХҮҮХЭН ҮҮ?

Avatar

Зочин 2019-12-26 202.55.191.194

Цэнгэл их л хөгшин хүн байна лээ дээ

Avatar

Зочин 2019-12-26 192.82.75.210

Анужин гээд балай хүүхнийг нэр дэвшүүлж байсан МАН энэ мангардуу христчин авгайг дэвшүүлэхээ сийхгүй байх шүү

Avatar

Orgi 2019-12-26 103.57.92.23

Цэнгэл Одбаярын араас орсон.яамныхаа ажилтан Түмэнжаргалыг бэлгийн дарамтанд оруулж гэнэ

Avatar

Зочин 2019-12-26 124.158.110.82

чи одоо хүн үү, сүг үү? амаа мэдэж хуцаарай

Avatar

Зочин 2019-12-26 192.82.67.95

Одоо ч би бэлгийн дарамтанд орсон гэж орилолдох бяцхан хүүхнүүдийн тоо нөгөө чөтгөрийн тоо шиг олширноо. Мөнгө олох нэг арга болно. Ер нь ч нээнэтэглэдэг илгээлтийн эзэд олон болсон байх өө.

Avatar

Зочин 2019-12-26 162.247.74.213

Барилгын яамны Төрийн нарийн С.Магнайсүрэн дэвшинэ гээд байсан юу болов. Жинхэнэ мэргэжлийн авилгачин нөхөр дөө. 2016 оноос хойш барилгын яамны бүх тендерийг хуссан. 4 тэрбум төгрөг байна би УИХ-д дэвшинэ гээд байсан тохироо хийж дээ. Бас нэг хүн хог авилгачин луйварчин Д.Амарбаясгаланг дэмжээд ялуул Сайд болохыг мөрөөдөж байгаан байна даа МАН-ын авилгачид. Говь-Алтайн ард түмэн тэнэг бишээ ухаантай хүмүүс та нар шиг луйварчидыг УИХ-д гаргадаг шат дамжлага нь Говь-Алтайн ард түмэн биш шүү !!!!!!

Avatar

Зочин 2019-12-26 66.181.185.169

Eeee bazarvaani muuhai shunaltai nuhur shuu naad Magnaisuren chin. Hun shunaltai bj bolno bur arai l ulun bachka bn lee dee

Avatar

Зочин 2019-12-26 202.126.88.72

Боловсролгүй христчин хүүхнээр монголын төр дутахгүй шүү. Чаддаг юмаа хийж амьдар БСШУЯ наас зайлсанд баяр хүргэе.

Avatar

Irgen 2019-12-26 162.247.74.213

Барилгын яамны Төрийн нарийн С.Магнайсүрэн дэвшинэ гээд байсан юу болов. Жинхэнэ мэргэжлийн авилгачин нөхөр дөө. 2016 оноос хойш барилгын яамны бүх тендерийг хуссан. 4 тэрбум төгрөг байна би УИХ-д дэвшинэ гээд байсан тохироо хийж дээ. Бас нэг хүн хог авилгачин луйварчин Д.Амарбаясгаланг дэмжээд ялуул Сайд болохыг мөрөөдөж байгаан байна даа МАН-ын авилгачид. Говь-Алтайн ард түмэн тэнэг бишээ ухаантай хүмүүс та нар шиг луйварчидыг УИХ-д гаргадаг шат дамжлага нь Говь-Алтайн ард түмэн биш шүү !!!!!!

Avatar

Зочин 2019-12-26 64.119.19.10

Гамин Цэнгэл Гамин ирвэл дагаад гүйх урвагч даа

Avatar

Зочин 2019-12-26 64.119.27.245

Ханд чин вангийн нутгийн хүү арай ч тэгэхгүй ээ

Avatar

Зочин 2019-12-26 64.119.19.10

Цэнгэл гуай хүний нэр ч тогтоохгүй,хүн танихгүй зѳнѳг залгаж байна лээ.Эрдэнэт Булганы цахилгаан дамжуулах сүлжээг хувьчилж авсан.Ард иргэдээс авсан хураамжийн мѳнгѳнѳѳсѳѳ АН-МАН хоёрт хоёуланд хандив ѳгдѳг ѲВГѲН дѳѳ.

Avatar

Зочин 2019-12-26 64.119.27.245

Дархан Сэлэнгийн түгээх сүлжээ гээч малаа

Avatar

Зочин 2019-12-26 202.21.127.183

Баярсайхан хүүхэн овоо олон Ман дарга нарыг доодохдож дээ. Нилээн дээд хүрээнийхэнтэй явалдаад бүх амыг баричихсан хүүхэн гэу байгаа.
Солонгосын христийн итгэгчээр Боловсролын яам нь удирдуулаад явахаар яаж ч олигтой улс орон урагшлахав дэ.

Avatar

Зочин 2019-12-26 192.82.75.210

Христийнхэн бодлогоор Боловсролын яаманд хүмүүсээ оруулдаг. Яамныхан ихэнх нь христчин баагийнууд

Avatar

Зочин 2019-12-26 192.82.64.190

ЗАЛУУ ХҮМҮҮС АЖЛАА ХИЙЖ ЧАДАХГҮЙ ХЭРҮҮЛ УРУУЛТАЙ БОЛОХООР АЖЛААС НЬ ДЭВШҮҮЛЭН ЗАЙЛУУЛАХ ГЭЖ ОРОЛДОЖ ХЭРЭГ ,,,,,,,,,ХАРИН ЦЭНГЭЛИЙН ХУВЬД НАС ТОГТОЖ НАМБА СУУСАН ХҮН БОЛОХООР ГАДААДАД ЭЛЧИНГЭЭР ТОМИЛОГДОХ НЬ ӨНДӨР МАГАДЛАЛТАЙ Л ДАА ,,,,,ЭЦЭСТ НЬ ТӨР ЗАСГИЙН АЖЛАА ОЛИГТОЙ ХИЙЖ ЧАДАДГҮЙ ХҮМҮҮС ЯАЖ УЛСЫН ИХ ХУРЛЫН ГИШҮҮН АРД ТҮМНИЙ ТӨЛӨӨЛӨЛ БОЛХОВ ДЭЭ ,,,,,,

Avatar

Зочин 2019-12-26 59.153.112.14

Энэ нэг хэдэн юмнуудыг арай сонгож тэнэгдэхгзй юм байгаа бэз дээ

Avatar

хаха 2019-12-26 103.14.37.7

Энэ яаүшкагийн шүдэнзний хугацаа дуусаа юу, мал чинь энэний элчин гэж юу байх вэ

Avatar

Иргэн 2019-12-26 66.181.161.86

Энэ нээрээ яасан горьдцон өвгөн бэ.Одоо болох юм биш үү Хүний шунал гэж хязгааргүй юмаа

Avatar

Иргэн 2019-12-26 202.9.47.28

Энэ ,шүдэнз, Амараагийн эгч ичдэггүй н**ш вэ? Ямарч боловсролгүй ийм юмнуудыг МАН ын тэнэг дарга Хүрэлсүх УИХ д нэр дэвшүүлдэг нь тэнэгээ харуулж байнадаа!!

Avatar

Зочин 2019-12-26 103.229.121.86

сайн унш өвгөн Цэнгэл оросод урд хөршөд элчингээр санаатай гэж бна

Avatar

goo saihan ch 2019-12-26 122.201.28.8

sergelen generaliig bol sain medehgvi yum bna, harin nuguu 2 ni suudlaasaa hovhorsond mongol turiin umnuus bayarlaj bna. iim hvmsvvdeer turiin nariin hiilgedegee boliosoo,

Avatar

Баярсайхан ичих булчирхайгаа ажиллуул. Чи хязгаарыг давж бна !!! 2019-12-26 103.212.117.175

Баярсайхан боловсролгүй ТНБД байсан. Ер нь байгалийн тэнэг талдаа хүүхэн ш дээ. Одоо УИХ-д дэвших санаатай бололтой. Монголын төр ийм л юмнуудын нүдэнд багтдаг болсон болохоор Монгол Төр дампуурчээ гэхээс өөр хэлэх үг алга. Өнөөдрийн буруу гарын боломжыг ашиглаад Төрийн сайд ч болоод авьяа, яадаг юм УИХ-д ч дэвшээд авьяа гэж хийрхэж яваа хүмүүс Монгол улсын ирээдүйд ямар их гай тарьж байгаагаа ойлгох цаг болсон.

Avatar

инээдтэй юм бна 2019-12-26 202.21.117.194

ккккк айн байгалиасаа тэнэг хүүхэн ха ха

Avatar

Davar 2019-12-26 103.26.193.51

Za boliosoi odoo man nertee hend ch sanal uguhgui

Avatar

бодлын хулгайч 2019-12-26 66.181.167.53

БАЯРСАЙХАН ИХ ХУРАЛД ГЭНЭ ҮҮҮ БИ ЗҮҮДЛЭЭГҮЙ БАЙГАА…………..ХАРИН ОХУ-Д ЧИНЬ ДАВАА ГЭДЭГ ХҮН ТОМИЛОГДСОН БИШ БИЛ ҮҮ. ДАХИН СОЛИХ ГЭЖ БАЙГАА ЮМ УУ. ЮУ БОЛООД БАЙНАААААААААА

Avatar

Зочин 2019-12-26 193.31.40.11

ОХУ-д элчин сайдаар Даваа гэдэг хүн томилогдсон биш бил үү?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж