Улсын Ерөнхий прокурор хаачив! | News.MN

Улсын Ерөнхий прокурор хаачив!

Хуучирсан мэдээ: 2019.12.25-нд нийтлэгдсэн

Улсын Ерөнхий прокурор хаачив!

Улсын Ерөнхий прокурор хаачив!

Улсын Ерөнхий прокурорын орлогч М.Чинбат хэвлэлийнхэнд хандаж,  “Улсын Ерөнхий прокурор өөрийнхөө албан үүргийг орлогч С.Алиманцэцэгтээ хуулийн дагуу шилжүүлсэн” болохыг дуулгасан ч Б.Жаргалсайхан яагаад ажлаа хийхгүй байгааг, албан үүргээ ямар шалтгаанаар өөр хүнд өгсөн болохыг тайлбарласангүй.  М.Чинбатын тайлбараас харвал өнгөрсөн дөрөвдүгээр сард УИХ-аас  Монгол Улсын Ерөнхий прокуророор томилогдсон Б.Жаргалсайхан ямартаа ч ажилдаа ирэхгүй, албан үүргийг нь С.Алиманцэцэг албан бусаар эрхэлж буй нь тодорхой боллоо.

ҮАБЗ-ийн нарийн бичгийн дарга А.Гансүхийн ангийн найз гэгдэх С.Алиманцэцэгийг Улсын ерөнхий прокурор Б.Жаргалсайханыг хөөсөн гэж  УИХ-ын гишүүн Ж.Батзандан мэдэгдэхдээ  “Улсын ерөнхий прокурорын байгууллага дээр эргэлт гарсан байна. Ерөнхий прокурорыг хөөгөөд явуулчихсан байна. Б.Жаргалсайхан гэдэг хүн өрөөндөө орж чадахгүй байна. Ерөнхий прокурорыг УИХ-аас томилсон. Бүлэглэлийн нөхөд Ерөнхий прокурорыг өрөөнөөс нь хөөгөөд, өргөдлийг нь хүчээр бичүүлж гарын үсэг зуруулсан” тухай нууцыг дэлгэсэн юм.

УИХ-ын гишүүн Х.Нямбаатар ч "Прокурорын байгууллагын 90 жилийн ойн арга хэмжээг тэмдэглэх тогтоол батлахтай холбоотойгоор Улсын ерөнхий прокурор Б.Жаргалсайханыг ирж хэд хэдэн асуудал дээр мэдээлэл хийгээч гэж хүссэн. Гэвч эрүүл мэндийн шалтгаантай гээд ирэхгүй байгаа. Түүнийг түр орлон гүйцэтгэж байгаа С.Алиманцэцэг прокурорыг ирээч гэх гэхээр манай Байнгын хорооны утсыг авахгүй байна. Ер нь Байнгын хороо прокурорын байгууллага хоёрын хооронд үл ойлголцсон байдал үүссэн" талаар "хов" зөөж, ЗГХЭГ-ын дарга Л.Оюун-Эрдэнэ "С.Алиманцэцэг прокурор нь удирдаад ч байгаа юм уу, яагаад байгаа юм бүү мэд" гэж хачирсныаас харвал УЕПГ-т үнэхээр төрийн эргэлт гарсан гэлтэй.

Улстөрчдийн ийнхүү  "эрэл, сурал" болоод буй Улсын Ерөнхий прокурорын талаар  Олон нийттэй харилцах албанаас нь  "Эрүүл мэндийн шалтгаанаар түр эзгүй байгаа. Ерөнхий прокурорын эзгүйд түүний шийдвэрээр аль нэг орлогч нь бүрэн эрхийг нь хэрэгжүүлдэг Улсын Ерөнхий прокурорын орлогч С.Алиманцэцэг бүрэн эрхийг нь хэрэгжүүлж, прокурорын байгууллагын үйл ажиллагаа хэвийн явагдаж байна” гэж хоёр өгүүлбэртэй албан мэдээ шидсэнд итгэсэн нь цөөн биз.

Албан тушаалаа урвуулан ЖДҮ-ийн зээл авсан улстөрчдийн бүрэн эрхийг түдгэлзүүлэх асуудлыг УИХ-д оруулж, “Энэ танхимаас тэр шударга ёс эхлэх ёстой”-г сануулж, прокурорын байгууллагуудын зөвлөгөөнд “матаас” барьж очсон Ерөнхийлөгчид “Монгол Улсынхаа Ерөнхийлөгчийн өмнө хэлье. Би хэн нэгнийг хэлмэгдүүлэхгүй, хэн нэгнийг хариуцлагаас мултлахгүй” гэж суусан Улсын Ерөнхий прокурор М.Энх-Амгаланг  чөлөөлж, Б.Жаргалсайханыг оронд нь томилоод ердөө найман сар болж буй юм.

Б.Жаргалсайханыг Улсын Ерөнхий прокуророор томилох хүсэлтийг УИХ-д хүргүүлсэн хүн нь Ерөнхийлөгч Х.Баттулга. Гэтэл ямар үндэслэлээр ажлаа С.Алиманцэцэгт хүлээлгэн өгөөд өөрөө “ор сураггүй” болсон нь анхаарал татаж байна.  Гэтэл ЖДҮчдээс эхлээд  авлига, албан тушаалын хэргүүд прокурор дээр гацаж, гэмт хэргийн хөөн хэлэлцэх хугацаагаар  хүргэн Г.Дэнзэнгийн 17 тэрбумын тендерийн дуулианаас эхлээд хэрэгсэхгүй болж буй хэрэг олон байна.

Үндсэн хуульд зааснаар Улсын ерөнхий прокурор, түүний орлогч нарыг Ерөнхийлөгчийн оруулж ирсэн саналын дагуу УИХ-тай зөвшилцөн, зургаан жилийн хугацаагаар томилно гэж заасан. Харин Прокурорын тухай хуульд "Хуульд зааснаас бусад тохиолдолд прокурорыг чөлөөлөх, халах, өөрийнх нь зөвшөөрөлгүйгээр өөр ажил, албан тушаалд томилохыг хориглоно" гэж  заасан байдаг. Гэхдээ улстөрчид хуулийг яаж ашиглаж, өөрчилж, өөрийн дур сонирхолдоо нийцүүлж болохыг өнгөрсөн хаврын үйл явдлууд харуулсан билээ.

Өөрөөр хэлбэл, өөрт нь “үйлчлээгүй” хууль шүүхийн удирдлагуудыг үүрэгт ажлаас нь чөлөөлөхийн тулд АТГ болон бүх шатны шүүхийн удирдлага, мөн Ерөнхий прокурорыг орлогчийн хамт ҮАБЗ-ийн зөвлөмжөөр чөлөөлж, түдгэлзүүлж болох тухай хуулийн төслийг Ерөнхийлөгч санаачилж, УИХ-аар батлахын өмнө Ц.Нямдорж С.Зоригийн амь насыг хөнөөсөн хэрэгтнүүдийг эрүүдэн шүүсэн бичлэгийг гишүүдэд үзүүлэн МАН-ынхан ил цагаан “дээрэм” хийж, эзэндээ үнэнчээ баталсан билээ.

Ингэснээр ҮАБЗ-ийн зөвлөмжийг үндэслэн Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн тухай хуулийн 9 дүгээр зүйлийн 1, Прокурорын тухай хуулийн 46 дугаар зүйлийн 46.6.4-ийн дагуу Улсын Ерөнхий прокурор М.Энх-Амгалан, түүний орлогч Г.Эрдэнэбат нарыг Х.Баттулга ажлаас нь чөлөөлөх зарлиг гаргасан юм.

УИХ-аар томилогдсон, бүрэн эрх нь 2019 оны дөрөвдүгээр сарын 7-ноос тоологдож буй Б.Жаргалсайханы зургаан жилийн хугацаа 2025 онд дуусна. Түүнийг чөлөөлөх, түдгэлзүүлэх хүсэлт ҮАБЗ-өөс орж ирээгүй. Хэвлэлийнх нь тайлбараас өөр албан ёсоор эрүүл мэндийн ямар нэгэн шалтгаан тоочоогүй гэвэл Улсын Ерөнхий прокурор Б.Жаргалсайхан хаачив аа гэсэн асуулт тавигдах нь зүй ёсных.

Тэр тусмаа гурван долоо хоногийн өмнө Хятадад албан ёсоор айлчилж,  “Монгол Улсын Ерөнхий Прокурорын газар, БНХАУ-ын Ардын Дээд Прокурорын газар хоорондын хамтын ажиллагааны гэрээ"-нд гарын үсэг зурж явсан хүн ямар шалтгаанаар яагаад С.Алиманцэцэгт ажлаа шилжүүлсэн нь, түүний албан үүрэг, эрх мэдлийг ямар шалтгаанаар хэн “хулгайлсан” нь бүр ч их анхаарал татаж буй. Улсын ерөнхий прокурор бол Монгол улсын Үндсэн хууль, Шүүхийн тухай хууль, Прокурорын байгууллагын тухай хуульд зааснаар бие даасан, хараат бус үйл ажиллагаа явуулах ёстой.

Томилсон прокуроруудынхаа талаар УИХ-ын гишүүдийн хэлж байгаагаас сонсоход УЕПГ-т   “хууль бус эргэлт” гарсан байж мэдэхээр.  Үнэндээ, өнөөдөр Монголын хуулийн байгууллагуудын дархлаа суларч,  хуульд биш хүнд үйлчилдэг болсны бодит жишээ бол УЕПГ-т болж буй үйл явдал.

УЕП нь "сураггүй алга" болохтой зэрэгцээд ЖДҮ-гийн хэрэг ч “алга” болж, С.Зоригийн амь насыг хөнөөсөн хэрэгтнүүдийг суллах захиалга эрчимжиж эхэлсэн нь айдас, хүйдэс дагуулж байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
26
ТэнэглэлТэнэглэл
7
ГайхмаарГайхмаар
7
БурууБуруу
6
ЗөвЗөв
4
ХөөрхөнХөөрхөн
3
ХахаХаха
3
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

61 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-12-25 103.26.195.29

MANAN chne arilahguu bna. Enhbold elbegdorjiin MANAN arisan baij bolno. Odoo shine MANAN haa saigui uusej bna. Mongoliin huuliin baiguullagiig dotor ni bujignuulj, vl buteh humuuseer duurgeh ni henii bodlogo ve? Yamar tagnuuliih ni bodlogo ve oilgomjtoi. 2020 ond ene huniig devshih baih tal deer ard tumen negdmeer bna. Jagsaaltaar garch irvel yaaraltai talbai deer oluulaa jagsaj tatan buulgah heregtei mengetiig.

Avatar

Иргэн 2019-12-25 202.131.250.130

Дангаа дарга шиг данхийлгэчихсэн юм биш биз. МАНАН ч гар урттай шүү

Avatar

Иргэн 2019-12-25 202.131.250.130

Гуравдагч оронд аваачаад нүдийг нь ухчихсан юм биш биз.

Avatar

Баагий. 2019-12-25 103.26.195.152

Баттулга Гансүх нар гал хамууд гэсэн.Монголын хувь заяа ч хэцүү гаруудаар ороод дууслаа л даа. ХАЖУУД НЬ ЭНЭ АВГАЙ БАС ЮУ Ч БИЛЭЭ ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2019-12-25 202.9.40.60

УЕП-ыг эзгүй үед нь орлогч нь ажлыг нь явуулахын тулд орлогч байгаа биздээ!!! Тэгээд тэр нэг Батзандан гэдэг туйлбаргүй урваач шарваач попын үгийг юун ч аймар өлгөж авч бичдэг юм бэ дээ! Ялалсан хэргүүд нь шүүх дээр гацаад байгааг Батзанданч мэдэж байгаашд худлаа Хурцаас айж энд тэнд үнэг зан гаргаад байхын.

Avatar

Зочин 2019-12-25 103.57.92.120

Монгол ч дуусчээ

Avatar

Зочин 2019-12-25 202.55.188.93

Deer dooroos end tendees daramt shahalt ih irdeg baihaldaa. Buh yumchin yavj2 porkurordeer l tuvlurun

Avatar

Зочин 2019-12-25 202.21.98.178

хээл хахуулд автсан энэ нийгэмд шудрага хүн ажиллах боломжгүй болсоон улс төрийнхөний гар хөл болохгүй болхоор шахаж байгаа биз

Avatar

б 2019-12-25 202.179.24.245

Жаргалсайхан их шударга хүн шударга нь дэндээд найраа хоронд хутгалдахгүй өөрийхөөрөө зүтгээд байгаам бишүү.Нэр цэвэр мундаг хүндээ ямар нэг мөнгө нтрд холбогдоогүй.

Avatar

Хэн ч биш 2019-12-25 103.9.90.98

Үнэндээ ажлыг нь хийлгэхгүй захиалгат томилгоо хийлгэх гэхээр нь татгалзаад байгаа сураг байсан санасан ажлаа хийх ямар ч боломжгүй болохоор яаж ч ажиллах билээ удахгүй аймаг болгонд улс төрчдийн гар хөл болсон хүмүүс томилогдох байх худлаа сонсоогүй бол Өмнөговь, Булган, Орхон удахгүй Төв гээд сольж байгаа юм биш үү

Avatar

Хуульч 2019-12-25 183.81.171.2

Алиманцэцэг прокурортой Сүхбаатар дүүргийн ахлах прокурор байхад нь хэргийн талаар уулзаж байсан хүний хувьд хуульч хүний зангаргатай хүн шиг санагдаж байсан. Дараа шүүх хуралд олон удаа хамт орж шударга, зоригтой эмэгтэй гэдгийг мэдэж билээ. Энэ хүн яавч муу зүл хийх хүн биш гэдэгт итгэж байна. Харин Жаргалсайхан прокурорыг бол мэдэхгүй юм аа их л заль мэхтэй мөнгийг үнэр авсан хүн л гэж ярьдаг юм билээ

Avatar

Зочин 2019-12-25 172.118.192.56

Жэнко гэгч терийн менгений номер нэг хулгайч Алиманцэцэ гэгч авгайгаар дургvйг нь хvргэсэн хэнийг ч болов буудуулж алуулдаг фашист б** болгожээ!!! Хуулийг уландаа гишгэсэн Жэнко, Алимаа авгайтайгаа огцор!!!!

Avatar

Дү Фү 2019-12-25 73.92.12.67

ха ха ха Жонхуу прохуроороо алдасаан ? ……..ха ха ха Жонхуу прохуроороо аласаан ?……..

Avatar

Зочин 2019-12-25 192.82.75.210

Жeнко уг нь э****з Миeэгээс арай дээр шүү ухаантай. Гэвч хуулийн байгууллагыг янзалж чадахгүй байсаар дуусах нь. Өөрсдөө барьцаалагдах юмгүй хулгай биш хүмүүсийг л сонгох хэрэгтэй байна

Avatar

Зочин 2019-12-25 202.179.25.98

Хүний нэрийг зөв бичсэн үү. Албинцэцэг биш биз.

Avatar

Зочин 2019-12-25 192.82.70.160

Чадахгүй нь ээ! Гээд л явчихаж болдоггүй юмуу?! Эсвэл цалин мөнгөндөө хорогдоод байгаа юмуу,эсвэл хүний гараар могой бариулах гээд байгаа юмуу?! Тодорхой болго л доо?! Энэ олон түмэн чинь шударга зүйлийг чинь дэмжинэ шүү дээ!!!

Avatar

Зочин 2019-12-25 192.82.72.27

Дээрээс нь оролцоод хууль бус зүйл шаардаад байвал өргөдлөө өгчих хэрэгтэй. Ганбат генерал шиг.

Avatar

зочин 2019-12-25 202.21.127.170

УИХ-аас томилсон ерөнхийг ажлыг хийлгэхгүй сайн дураараа өөрийн ажилтай хамт 2 хүний ажил хийгээд 2 хүний цалин аваад даварсан хорон санаат ховч хутгуур авгайг прокуророос хөөн зайлуулах хэрэгтэй

Avatar

зочин-2 2019-12-25 192.82.75.32

Анх Энх-Амгалан прокурор УИХ дээр үнэнийг хэлж УИХ болон ЗГ-ынхыг цочирдуулсан юм биш үү? Сүүлийн үед шүүх, прокурорын байгууллагын дуу хоолой нэг л сулраад явчих шиг болсон. Мэдээж энэ хэрэгт холбогдох хүмүүс ихэнх нь байсан учраас, бас сонгууль дөхөж байгаа учраас г.м. шалтаг шалтгаан байхыг үгүйсгэхгүй. Шударга үнэний горьдлогыг төрүүлж байсан хүмүүсийг яачихав ??? Энэ нэг но-той гээд л… ярилцацгааж бна.

Avatar

Зочин 2019-12-25 202.9.46.104

Х.Баттулга У.Хүрэлсүх нар олж өгөх байх

Avatar

Зочин 2019-12-25 175.136.165.163

Гансүхийн төмөр зам бусад хэрэгүүд хавтас хэрэгүүд устаад дууслаа

Avatar

Прокурорууд гэж авилгачин хогын амьтад байдаг гсн 2019-12-25 103.212.117.175

Энэ улсад болж байгаа юм нэг алга. Авилгачид луйварчид

Avatar

Зочин 2019-12-25 66.181.160.80

ene neg mal dongoj ajilaa avaad baihgui haachsan n b** med orond n orlog ch n geed neg dunkuu avgai yah yu hiihee medehgui ulaan hatsarlchaad bj baih yum daa

Avatar

Улс ч гэж дээ 2019-12-25 64.119.20.223

Монгол гэж улс ч гэж дээ. Гэмтхэрэгтэн улс төрчид болон авилгач хуульчдын дураараа дургиж, дунд чөмгөөрөө жиргэдэг нэг тийм орон байх юм даа. Энэ орон улам балрана хараад байгаарай.

Avatar

Зочин 2019-12-25 103.229.123.163

JENKO DARAMT

Avatar

Иргэн 2019-12-25 202.126.89.136

2020 онд цоо шинэ хүмүүсийг гаргаж ирэхгүй бол энэ тогтолцоогоороо цааш явбал улам л дордоно!!!
Энэ төр засгийн толгойд чинь дандаа наймаачид байна шүү дээ. Жанжин Сүхбаатар аль 1921 онд "худалдаачин хүн хуруу хазайвал хулгайч болно" гэж хэлсэн шүү дээ. Жанжны хэлсэн үгний үнэн байсныг энэ 30 жилд бид бүгд хангалттай харлаа даа. Одоо ерөнхийлөгчөөр, их хурлын гишүүнээр бизнес наймаачдыг сонгодгоо больё!!!

Avatar

бат. 2019-12-25 202.9.47.31

За шаагаад бай.Сүх тэгж хэлсэн юм уу.

Avatar

Зочин 2019-12-25 202.21.98.178

jajgalsaihan ug ni ner tsever shudraga hun yumsan uls ornoo boddog huniig ajilluulaachee

Avatar

Зочин 2019-12-25 192.82.72.27

Прокурорын дотоод ажилд хэн нэгэн улс төрч оролцоод байгаа юм биш биээз.

Avatar

ХУД-ийн иргэн Ш.Раднаа 2019-12-25 103.229.123.111

Өмнөх прокурор Энх-Амгаланг дэмий чөлөөлсөн юм. Энх-Амгалан би хэн нэгний даалгавраар хүн хэлмэгдүүлэхгүй, хэн нэгнийг хариуцлагаас чөлөөлөхгүй гэж хэлнэ гэдэг чинь өөрөө өмч хөрөнгийн болон ёс зүйн ямар нэг алдаа гаргаагүй, хэн нэгний дарамтад орохгүй хүний үг шүү дээ.Үндэсний аюулгүй байдлын зөвлөлийн зөвлөмжөөр шүүх, прокурор, АТГ-ын удирдлагыг өөрчлөсний эхний муу үр дагавар нь гарч байгаа биз.

Avatar

Зочин 2019-12-25 202.5.198.44

Маш зөв хэллээ Раднаа гуай

Avatar

Отгон 2019-12-25 202.5.198.44

Маш зөв хэллээ Раднаа гуай

Avatar

зочин 2019-12-25 202.21.96.212

Элбэгээ-н сайт хуцах юм аа дандаа

Avatar

Зочин 2019-12-25 202.131.231.244

jenco baric ahiulsaarl bna daa. ardchilal vgvi boloh cag oirtsoor…..

Avatar

Зочин 2019-12-25 223.24.159.1

z.enkhbold prokror deer bgaa mungunii herguudiig haaj ugnu geed mash olon hunees mungu avsan ter ni manangiin garuud shuu me giin taliihan ihevchlen jishee ni hujaa ganbat shuu

Avatar

Zochin 2019-12-25 202.21.105.186

Erunhii prokuroriig alga bolsontoi holbogduulaad "Zorigiin ami nasiig hunuusun aluurchdiig sullah zahialga erchimjij ehellee' gene ee bas. Elbegdorjiin buleglel mun hutsaj bgaan shuuu.

Avatar

ХН 2019-12-25 202.179.24.41

энэ үү саалийн цагаар хаяд явдаг эхнэр байдым байжээ. гэж шогширч суусым гэсэн….

Avatar

Зочин 2019-12-25 202.9.46.175

энэ цаг үед манай зарим нэг эмэгтэйчүүд арай л болсон байх юм билээ. Арай тэрний нэг биш бшз

Avatar

Зочин 2019-12-25 51.15.177.65

үхээ биз. бараг өмнөх дээр байсан юм. жонхуугийн бөгсний ялаа бол тэгээд үнэхий бөгсөнд хавчуулагдаад үхээ биз

Avatar

Монгол 2019-12-25 202.55.183.178

Нэр цэвэр хүнийг дэвшүүлж томилчихоод ардуур нь орлогч нь гэдэг улс төрчдийн гар хөл болсон хүнийг томилсон нь хүүгээ бэрс болгох гэсэн шатарын нүүдэл мэт…

Avatar

Зочин 2019-12-25 66.181.161.48

Шудрага хүн ажиллах боломжгүй болж дэ

Avatar

Зочин 2019-12-25 66.181.184.222

Жаргалсайхан харин прокурорыг өөрчлөхийн төлөө явж байгаа хүн шүү!

Avatar

Enhee 2019-12-25 150.129.143.40

Ajlaa shudraga hiih argagyi bolood holdson baih aa

Avatar

zochin 2019-12-25 202.179.25.15

chutguur Nymdorj saad bolj ajliin erchiilgedeggui

Avatar

Зочин 2019-12-25 66.181.181.176

Оорийнхоо орлогч нэг авгайд доромжлуулж, хоогдоод ажилдаа очиж чадахгуй нунж дорой амьтан юм бол яаж е/п хийж яадхав дээ зайлуул…

Avatar

Иргэн 2019-12-25 202.126.89.186

Энэ төрийн луйарчид Жаргалсайхан гэж нэр цэвэр гайгүй хүн гаргасан боловч ажлыг нь хийлгэхгүй байгаамуудаа?! Одоо ажлыг нь хийлгээсэй?!

Avatar

Зочин 2019-12-25 66.181.183.173

yah gej hel am daguulj ter mesten deer ochison yum be?ene baiguullagad ih tseverlegee hiih gej l ochoo biz dee?ingej gulug bolj ajilaa ch hiij chadahgui am neej ch chadahgui hudlaa unen shaltgaan toochij manand uusah gej bga bol yum bol zugeer l zailaad uguuch.ovoo shudraga bulegleliig darj chadah hun gej oilgoj bsan ingej ch archaagaa aldah gej dee?esvel uls turiin daramt shahalt bna u?tsenzuurgui neg yrichih.

Avatar

Зочин 2019-12-25 64.119.27.112

Яанадаа байз

Avatar

Баяр 2019-12-25 64.119.27.112

Баттулга Занданшатар, Хүрэлсүх 3 шинэ МАНАН-г үүсгэж хууль хяналтын байгууллагуудаар тоглосны хар гайгаар хууль шүүхийн байгууллагууд эхнээсээ зогсотонд орж байгаа энэ бол маш ноцтой асуудал шүү

Avatar

харамсалтай 2019-12-25 66.181.177.219

ПРОКУРОРТ өөрчлөлт орохгүй л байна. 3 шинэ хүн томилогдсон үр дүн алга. ИНГЭЭД байгаад байж болохгүй дээ. ШИНЭЧЛЭЛТ. өөрчлөлт хийх хүмүүсийг ПРОКУРОРТ томилохгүй бол тэнд байсанэ хуучин албатууд өөрчлөлт хийж чадахгүй дээ.

Avatar

Зочин 2019-12-25 122.201.21.13

ЭНЭ БОЛ ДЭЭД ЗЭРГИЙН НОЦТОЙ АСУУДАЛ!!!

Avatar

монгол хүн 2019-12-25 122.201.24.118

Олны яриа ортой ажилыг нь хийлгэхгүй тамга тэмдгийг нь Алиманцэцэг авчихаад сууж байдаг гэсэн шүү .

Avatar

Зочин 2019-12-25 141.168.166.42

Гансүх албан бусаар ерөнхий прокурор болж дээ

Avatar

ДОРЖ 2019-12-25 49.0.135.63

ЭНЭ ХҮН УГ НЬ АЖЛАА САЙН ХИЙМЭЭР ХАРАГДСАН ЮМСАН , ЮУ БОЛОВ ДОО. МАНАЙ ТОМЧУУД АЖЛАА АВАНГУУТАА ХЯТАДАД АЙЛЧИЛДАГ БОЛЖ ДЭЭ. ТЭНДЭЭС ВИЗ ЭЭ АВЧ , АРАВНАЙЛУУЛДАГ БОЛСООР УДАЖ БАЙНА ДАА.

Avatar

ПРОКУРОР 2019-12-25 122.201.21.191

ХҮН ӨВДӨЖ ЭМЧЛҮҮЛЖ БОЛОХГҮЙ ЮУ ? БАТЗАНДААН!

Avatar

Зочин 2019-12-25 103.9.90.98

Odoo bolimoor yamaa. rai dendej baina. Mongoliin tuuhend uls torchid prokuroroor ulaan tsaim dairch baisan tohioldol baihgui. Yrunhii prokuror yagaad ajlaa hiij chadahgui bgaag ih hurlaas ajliin heseg gargaj shalguulah heregtei baina

Avatar

Зочин 2019-12-25 66.181.186.233

Монголчууд бидний л сонгож, толгой дээрээ залсан хүмүүс (Ерөнхийлөгч, УИХ, Ерөнхий сайд) ийм юм хийж байна шүү дээ!!! 2020 онд эднийгээ дахиад сонгож амар сайхандаа жаргахаа монголчууд мартахгүй дээ!!

Avatar

Зочин 2019-12-25 203.91.115.41

Дарамталсан нь тодорхой байна даа. Баттулга Элбэгдоржыг барьж хорь гэснийг нь зөвшөөрөөгүй гэсэн хов яваад байгаа.

Avatar

Ванга 2019-12-25 202.70.34.70

Энэ үнэн бол зайлсан нь зөв юм биш үү

Avatar