З.Баянсэлэнгийн хэрэгт холбогдуулан Ж.Бурмааг яллагдагчаар татжээ | News.MN

З.Баянсэлэнгийн хэрэгт холбогдуулан Ж.Бурмааг яллагдагчаар татжээ

З.Баянсэлэнгийн хэрэгт холбогдуулан Ж.Бурмааг яллагдагчаар татжээ

З.Баянсэлэнгийн хэрэгт холбогдуулан Ж.Бурмааг яллагдагчаар татжээ

Чингэлтэй дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүх УИХ-ын гишүүн, Барилга хот байгуулалтын сайдаар ажиллаж байсан З.Баянсэлэнгэд холбогдох эрүүгийн хэргийг өмгөөлөгч нарынх нь хүсэлтийг ханган тусгаарласан. Өмнө нь Улсын Дээд Шүүхээс З.Баянсэлэнгэд холбогдох хэргийн харьяаллыг Сонгинохайрхан дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхэд тогтоож байсныг үндэслэн, хэргийг тухайн шүүхэд шийдвэрлүүлэхээр болж, өнөөдөр тус дүүргийн шүүх хэлэлцэх мэдээлэл байгаа юм.

Шүүхээс даалгасан нэмэлт ажиллагааг мөрдөгч, прокурорууд хийснээр З.Баянсэлэнгэ, М.Болортуяа нарт холбогдох хэрэгт Барилга, хот байгуулалтын яамны газрын даргаар ажиллаж байсан Ж.Бурмааг яллагдагчаар тооцон шүүхэд шилжүүлжээ. Түүнийг “Түрээсийн орон сууц” хөтөлбөр хэрэгжүүлэх Засгийн газрын тогтоол гаргуулахаар бичиг баримтыг нь бэлдэж өгсөн хэмээн буруутгаж буй юм байна.

Б.ЖАРГАЛ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ЗөвЗөв
2
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

11 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-12-20 182.160.34.11

Намбар Энхбаяр сүүлдээ сүнсгүй хулгайч, муу бүхний эх үүсвэр , алиа марзан нөхөр болж хувирлаа.

Avatar

О.Баасанхүү 2019-12-20 202.9.46.128

"Энд сайн, муу ч гэсэн намынх нь төлөөлөл гэсэн нэг хүн 8 жил сууж байна шүү дээ. Энэ хугацаанд хулгайч болоогүй нь миний буруу биш биз дээ. Хулгай хий гэхээр нь би З.Баянсэлэнгэ, Ц.Оюунбаатар, Г.Шийлэгдамба шиг нь байж чадахгүй гэж хэлсэн. Үүнээс болж намайг ганцаардуулсан. Би ахыгаа өрөвдөж байна. Миний ах одоо болно оо. Одоо залуустай боломжоо өгөөд цаашаа явцгаая гэж л хэлэх байна"

Avatar

Зочин 2019-12-20 202.9.46.128

Ямар хумүүс нь хойшилсоор бгаад хөөн хэлэлцэх хугацаа дууслаа гэж ялгүй үлдээд ядарсан ардууд шууд уншуулаад ачуулаад энэ монгол шүүх толгой 76 арай дэндэж бн хохь чинь шүүүү

Avatar

Хулгайч хүн хулгайчаараа дуусдаг Ахуй амьдрал нь үлгэр шиг өөрчлөгдсөн шүү 2019-12-20 202.9.46.128

Хөрөнгийн эх үүсвэрийг шалгах хэрэгтэй бидний татварын мөнгөөр тасарталаа баяжсан авгай нөхрөө залуу Аюур гэгчээр солиод шинэ залуу нөхөртө зайсанд эмнэлэг нээж өгсөн 4 жил их хуралын гишүүн сайд хийгээд тэрбумтануудын эгнээд орж бна ш тэ ингэж улсаа цөлөмдөг бна тэгээд хууль хяналтынхан шалгаад ирэхээр улс төрийн тоглоом болж бна гд ард түмнээр тохуурхдаг тархийг нь угаадаг гэр хороололд өнөө маргаашийн хоолоо залгуулж амьдардаг хоосон авгай 4 жилийн дотор яаж энэ их хэдэн тэр бумаар тооло

Avatar

Зочин 2019-12-20 202.9.46.128

гэр хороололд өнөө маргаашийн хоолоо залгуулж амьдардаг хоосон авгай 4 жилийн дотор яаж энэ их хэдэн тэр бумаар тоологдох хөрөнгөтөй болсон болоо даварсан авгайд тохирсон ялыг нь өгөөд шоронд нь суулгах хэрэгтэ дараа дараагийн төрд орох хүмүүст сургамж болго!

Avatar

Зочин 2019-12-20 73.92.12.67

Ганц худгийн шоронгийн сувилагч байсан хүүхнийг УИХ-ын гишүүн,Барилга хот байгуулалтын сайд болгодог Энхбаярыг ид шидтэн гэх үү ? Дараа нь шоронд суулгадаг түүнийг албин чөтгөр гэх үү ? Ийм оркыг УИХ- д сонгодог сонгогчдыг мал гэх үү,Барилга хот байгуулалтын сайдад дэмждэг гишүүдийг авилгач,урвагчид гэх үү ???!!!!

Avatar

Зочин 2019-12-20 202.126.89.16

Энхбаярын сүнс амрахгүй.шинэбаярыг ашиглаад түлхсэн адгийн н**ш.үхэж далдарвал таарна.

Avatar

зочин 2019-12-20 24.10.158.175

Н.Энхбаяраас болж олон хүн хэлмэгдэж, шоронд орлоо доо.

Avatar

Зочин 2019-12-20 139.5.216.209

Хэлмэгдэж гэдэг юү гэсэн үг вэ? Хэрэг хийсэн л бол яллах нь зөв.

Avatar

Z 2019-12-20 193.156.105.183

Ijil ni ijilteigee niildeg yum bna shuu. Avilgach khuniig avilgach khumuus l toiron khureeldeg

Avatar