Ирэх онд давхар автобус, 1000 таксиг үйлчилгээнд нэвтрүүлнэ | News.MN

Ирэх онд давхар автобус, 1000 таксиг үйлчилгээнд нэвтрүүлнэ

Хуучирсан мэдээ: 2019.12.20-нд нийтлэгдсэн

Ирэх онд давхар автобус, 1000 таксиг үйлчилгээнд нэвтрүүлнэ

Ирэх онд давхар автобус, 1000 таксиг үйлчилгээнд нэвтрүүлнэ

2020 онд нийтийн тээврийн салбарыг эрс шинэчлэх бодлогын ажлууд хэрэгжиж эхлэх юм байна. Энэ хүрээнд 300 автобусаар парк шинэчлэлт хийж, хүүхдийн 200 автобусыг үйлчилгээнд явуулж, хоёр давхар автобус, зориулалтын стандартад нийцсэн 1000 таксиг үйлчилгээнд нэвтрүүлэхээр ажиллаж байгаа аж.

Нийслэлийн Зам, тээврийн асуудал хариуцсан төслүүдийн удирдагч Б.Отгонсүхийн мэдээлснээр, зөвшилцөл амжилттай болвол ирэх хавраас “Cable car” болон соронзон галт тэрэг төслүүдийг эхлүүлэх юм байна.

Өнөөдрийн байдлаар нийслэлд 20 чиглэлд 80 тээврийн хэрэгслийг ачаалалтай цагаар нэмэлтээр явуулж байгаа аж. Нийтийн тээврийн салбарт үйлчилгээ үзүүлж буй компаниуд бүгд үнэлгээгээ хийлгэсэн бөгөөд компаниуд 11 дүгээр сарын байдлаар 90 хувиас дээш үнэлгээтэй гарчээ. Гэрээ сунгах асуудал нь хуулийн хүрээнд явагдаж буй юм байна. Өнөөдрийн байдлаар нийтийн тээврийн хүлээлтийн дундаж хугацаа 8-10 минут байгаа ажээ.

Нийтийн тээврийн үйлчилгээний газруудаас он дууссан 80 автобусыг шинэчлэх, үйлдвэрлэгдсэн он засагдсан автобусыг үйлчилгээнээс гаргах, автобуснаас гарч буй утааг багасгах, шинээр автобус оруулж ирэх зэрэг 18 санал ирүүлжээ.

Б.ЖАРГАЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
11
ЗөвЗөв
5
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ХахаХаха
3
ГайхмаарГайхмаар
2
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

35 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-12-20 124.158.69.221

НУЛЬ ДИЗЕЛИЙН ХОРТ УТАА

Avatar

Зочиня 2019-12-20 202.9.40.9

Хотын дарга нийтийн тээвэр утаа хоёрыг засаж залруулах тал дээр үнэхээр анхаарч ажиллаж байгаад иргэн би талархаж байна, дээр нь баярлаж байна ,хүүхдүүдийн тал дээр ч гэсэн зөв зүйтэй асуудлыг маш зөв шийдэж байгаад талархая. Үнэхээр нийтийн тээврийн автобус ууд хоорондын цагаа маш сайн барьж явахаар ,автобусанд чихэлдэж явах нь эрс багасаж байгаа нь мэдрэгдэж эхэлж байгаа, сайхан юмаа , схд – ийн 13-р хорооны иргэн бичлээ, амжилт хүсье.

Avatar

Mongol.ulsiin irgen S 2019-12-20 66.181.161.92

1 ym.guiy standart yrij.baigaa bol busad oron.shih zunii ulirald naad aircon oo bainga asaalttai seruuhen yvuulchih. manaid l Dandaa haluutsan uhen barin tsonhoo neej.shoroo uner oruulaad bohir yvdag

Avatar

Зочин 2019-12-20 192.82.73.171

Давхар болгочихмоор юмийг давхар болгочихмоор юмда

Avatar

setgegdel 2019-12-20 203.91.115.56

manaihnii chadah zuil ih medej, bugdiig shuumjleh… urt zalgaa autobus yvna gehed bugd l am bulaaldaj shuumjilj bsan, odoo hamgiin l heregtseetei autobus haragdah yum…. bi lav huvidaa demjij bna

Avatar

зочин 2019-12-20 202.179.24.201

Зөөлөн дулаан цэвэрхэн байгаасай билээ багтаамж сайтай, уужимхан стандарны том сандалтай хүн багтаж суухгүй сандалтай бохир автобус хотоор дүүрэн байна шүү дээ. Монголд хог болж дүүрлээ шүү дээ.

Avatar

Зочин 2019-12-20 66.181.179.107

Bas l zeel avch baigaa biz bidnii or! Odoo zeel avch yum hiideg bish dotooddoo uildverlel yavuulj tatsan mongooroo heregtseegee hangaj suraya!

Avatar

Зочин 2019-12-20 49.0.212.45

Давхар автобус чинь тролебусны цахилгаан утсан шугам, Хархорин захын гүүрэн гарц доогуур багтаж орох билүү, сонгуулийн шоугаа боль,

Avatar

Зочин 2019-12-20 150.129.141.92

Энэ түгжрэлийн хаагуур нь 1000 такси явуулах гээд байна. өөрсдийнхөө Идэж уухыг хамгийн түрүүнд хэрэгжүүлэх юмдаа.

Avatar

Галбадрах 2019-12-20 150.129.141.92

1000 таксиг энэ түгжрэлийн хаагуур явуулаэх гээд байна. Өөрөө олз олохоо л эхэнд тавих юмаа.

Avatar

Зочин 2019-12-20 64.119.24.178

замаа засаагүй байж давхар автобус явуулахаар осолдох эрсдэл үүснэ

Avatar

Зочин 2019-12-20 66.181.161.27

Taxi ydaj 1km ni 2000 boloxgui bol taxi kompani dampuurna. Esvel nemeed 1 minut ni 100k ntr bolox xeregtei.

Avatar

#дарга стайл 2019-12-20 202.9.46.70

Автомашиний зам ашигласаны хураамжийг нэмэж чадахгүй учир эдгээрийг бас харэгжүүлж чалахгүй нээ, чалахгүй нээ, чадахгүй ээ, чадахгүй ээ …. #дарга стайл

Avatar

Зочин 2019-12-20 112.72.6.146

манай хотын болон орон нутгийн замд давхар автобуё тохирох уу???? Зам муу байж давхар автобус явуулж олон хүний амь нас хохирох бий дээ???????????? Сайн бодож зөв нийтийн тээвэр нэвтрүүлэх хэрэгтэй байх шүү.

Avatar

Зочин 2019-12-20 150.129.140.117

Эхлээд давхар тролейбус оруулах байжуу

Avatar

zochin 2019-12-20 106.129.121.37

medeej shine niseh hot hoyor.n hoorond davhar autobus yavah baih… hot dotroo tusgai zamiin autobus htei bna…tuhain autobus na zam ni bainga.n tusdaa yag metro shig gatsdaggui yavdag …tsagaa yag barimtaldag …yamar ikh htei …metro barij chadahgui bol …ene arga deer

Avatar

Зочин 2019-12-20 202.21.107.123

Нийтийн тээврийн үйлчилгээг сайжруулбал их буян болно шүү. Замын түгжрэл ч багасна.

Avatar

Иргэн 2019-12-20 202.21.124.133

BRT буюу Тусгай Замын Автобустай болмоор байна аа!!!!

Avatar

Зочин 2019-12-20 182.160.37.222

Давхар буусны жолооч нараа Германд л бэлдээрэй дээ бурхан минь .тэд маш их туршлага хуримтлуулсан улс 2 Гермаан нэгдсэний дараа зүүн Германы жолооч нар давхар буус олныг унагаж , гүүр мөргөж олон хүнийг сүйд хийсэн дээ зайлуул

Avatar

Зорчигч 2019-12-20 66.181.161.59

Яаж унэлэхээр автобус компаниуд бугд 90-с дээш гэж унэлэгддэгийг ойлгохгуй байна оо, 50-с дээш гэх гээд 90 гэчихсэн юм болов уу даа

Avatar

Зочин 2019-12-20 202.179.24.203

davhar avtobus zev l sanaa baina.gevch trolebusnii shugaman dooguur ni bagtah yum bolov uu daa.bodvol bodoltsson bailgui dee

Avatar

Зочин 2019-12-20 202.131.231.86

автобус үйчилгээний компаниуд яахаарай тийм өндөр бараг 100% гэсэн үг байна шдээ 90 гэдэг чинь ,яаж тэгж гарах ёстой юм бэ үйлчилгээ хангалтгүй,жолооч нар гэж ямар соёлгүй харицаатай тийм газрууд ш дээ сонин юм даа

Avatar

Зочин 2019-12-20 192.82.71.188

хуучин маягаар хувийн ашиг хараад өндөх үнэлгээ авсан буюу өгсөн байхаас зайлахгүй. Автобусаар явдагй. хүнд бол сонинн санагдана.

Avatar

Зочин 2019-12-20 203.169.49.121

Судалгаагаа сайн хийсэн юм уу, дараа нь амьтны х****л идэх вий дээ.

Avatar

zochin 2019-12-20 202.70.34.70

autoteervriin heregsliin tatvar nemj 30 terbum tugrug oloh gej yarij bn humuus ene tom tom urtugtei tusluudiig heregjuulj barah uu. bi lav itgehgui l bna

Avatar

Зочин 2019-12-20 103.14.39.2

autubusnii zamtai bolmoor bnaa

Avatar

Зочин 2019-12-20 64.119.22.80

Хотын дарга нарын усан толгойд орсон бас нэг тэнэглэл нь давхар автобус. Эд ямар мал шиг амьтад вэ?

Avatar

Зочин 2019-12-20 202.21.108.178

Дэлхийн бүх улс орнууд давхар автобус ашигладаг болохыг одоо хүртэл мэдээгүй жинхэнэ мал байна даа чи

Avatar

Tsetsegee 2019-12-20 202.131.225.150

Ashguidee .Aimshgiin huiten paargui avtobusnuudaa solih tsag ni bolsoon. Uuruus ni ugaar garna jolooch ni tamhi tataj ugaartuulna. Niitiin teevert anhaaral handuulah tsag ni bolson shuu.

Avatar

Зочин 2019-12-20 122.201.22.160

Cable car is best.

Avatar

Zochin 2019-12-20 202.4.248.86

Сайн бодож төлөвлөж байж яг ямар автобус авахаа шийдэх хэрэгтэй. Нэг чадваргүй амьтны үгээр бодит амьдралд зохицохгүй юм аваад дараа нь өч төчнөөн асуудал үүсгэж мөнгө үрэх бий дээ.

Avatar

Зочин 2019-12-20 66.181.170.73

улс орны нийслэлийн нийтийн тээврийн асуудлыг шийдэх тендер дээр шуналы тулам царайлахгүй шиг чанартай худалдан авалт хийчиж үзээрэй дээ. МАН ын Баярын ЗГ үед солонгосоос 300 капиталдсан хог оруулж ирээд өвөл хөлдөөд тормосгүй болж олон хүнийн амь нас эд хөрөнгөд хохирол учруулж байсан түүхтэй ш дээ. 90-ээд оны эхээр японоос авч байсан шиг ниссан, хино гээд автобуснууд нийслэлчүүдийг бараг 20 оод жил асуудалгүй хөл залгуулж байсан даа. Түүн шиг олигтой чанартай бас ав. харамч хүн хоёр төлдөг.

Avatar

Зочин 2019-12-20 202.131.235.238

DAVHAR AUTOBUS NI TROLEIBUSNII SHONTOI NAALDAAD s** BOLNO DOO

Avatar