Солонготын даваа “үхлийн” даваа болсон уу? | News.MN

Солонготын даваа “үхлийн” даваа болсон уу?

Солонготын даваа “үхлийн” даваа болсон уу?

Солонготын даваа “үхлийн” даваа болсон уу?

Завхан, Архангайн заагт Солонготын даваа бий. Улаанбаатар хотоос 700 гаруй км зайд орших уг даваагаар ихэвчлэн Увс, Завхан аймгийн иргэд зорчдог бөгөөд тэдний нийслэлд хүрэх ганц зам нь. Айдас дагуулсан уг даваа “үхлийн” даваа болсон гэлтэй. Энд жил бүр хэдэн арван хүн амиа алдсаар байна. Өндөр даваа, огцом эргэлт олон жолоочийг барьц алдуулж, осолдох шалтгаан болсоор буй юм.

Өнгөрсөн амралтын өдрүүдэд уг даваагаар зорчиж явсан хоёр машин яг нэг газар осолджээ. Энэ сарын 13-нд ОХУ-аас Завхан чиглэлд зорчиж явсан саарал өнгийн автомашин осолдож, хоёр хүн хүнд бэртсэн байна. Маргааш нь буюу арванхоёрдугаар сарын 14-ний өдөр мөн хар өнгийн “Ниссан” маркийн машин онхолдож, хоёр иргэн газар дээрээ нас баржээ.

Эхний ослын улмаас бэртсэн хүмүүсийг нисдэг тэргээр Улаанбаатар хот руу хүргэсэн байна. Осолдсон машиныг авахаар ирэхэд өөр нэг машин унаж, хоёр хүн газар дээрээ нас барсан аймшигт дүр төрх угтжээ.

Хэргийн газар ажилласан цагдаагийн хэлснээр, осол үүрээр болсон байх магадлалтай аж. Хүмүүсийг ослын газарт үд дунд очиход цогцсууд бүрэн хөлдөөгүй байжээ. Тэгэхээр хохирогчид ослын дараа амьд байж, хэн нэгэн туслахыг хүлээж байсан бололтой. Харамсалтай нь, хажуугаар өнгөрөх машинуудын жолооч, зорчигчид ослыг харсан ч хараагүй юм шиг хар амиа бодоцгоосон байж таарах нь.

Ослын газар байсан нэгэн хэлэхдээ “Нэг эмэгтэй гар өргөлөө. Зогстол орос эмэгтэй тусламж хэрэгтэй байна гэлээ. Манай машинд эмч явсан учир ослын газар очиж үзэхэд бүх зүйл нэгэнт оройтсон байсан. Тэнд байсан хүмүүс тусламж эрж бүтэн хагас өдөр болоход ямар ч машин зогссонгүй гээд толгой сэгсэрч байв” гэв.

Уг хоёр осол он гарснаас хойш 34, 35 дахь осол болж бүртгэгджээ. Өнгөрсөн жил гэхэд энэ даваанд төрийн дөрвөн албан хаагч томилолтоос буцаж явахдаа осолдож, хүнд бэртэж байсан. Түүний урд жил зорчигч тээврийн автобус осолдож, жолооч газар дээрээ нас баржээ. Энэ мэт олон хүний эрдэнэт амь, эрүүл мэнд, эд хөрөнгө хохирсоор байхад холбогдох газар хэрэг тоолохоос өөрийг чадахгүй суугаа нь харамсалтай.

“Үхлийн" даваа болон хувирсан уг давааны замын зураг анхнаасаа буруу хийгдсэн гэх мэдээлэл бий. Ядахдаа замын тэмдэг, тэмдэглэгээ муу. Урьдчилан анхааруулах ямар ч арга хэмжээ аваагүйд иргэд бухимдацгааж байна.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
14
ХарамсалтайХарамсалтай
4
БурууБуруу
1
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

37 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Sudlaach irgen 2019-12-16 202.9.46.227

Ene mashin unasan gazariig harhad osol boloh orchin alga..hurdaa hetruulj yavaad l iim um bolj..ter temdeg ene teriig ny tavichih ny bas zovshuu

Avatar

dorj 2019-12-16 202.55.191.130

zamd buruu uguud baidag teneg atsnuud, chi mashin bariad baigaa yum uu zam mashin joloodood baina uu, hurdaa tohiruul uhernuud ee

Avatar

Иргэн. 2019-12-16 202.179.24.124

Энэ зун анх удаагаа явж үзсэн. Их сайхан бас урт даваа байна лээ. Архангай талаасаа налуу гайгүй хойноосоо харин огцом эргэлттэй арай эгц уруугаа жаахан эвгүй замтай санагдсан. Ямар ч үед даваа давж байгаа бол хурдаа тохируулж маш болгоомжтой явах хэрэгтэй байх.

Avatar

Зочин 2019-12-16 66.181.180.104

Миний монголын ард түмэн малчид хөдөөнийхөн маань түүхийн нугачаанд бүдэрсэн ч хүнээ байж болохгүй дээ.хөдөөний малчин ардууд маань хүн чанараа хаана гээчихэв урьд хожид сонсогдоогүй эвгүй зан гаргаад байдаг болжээ цөвүүн цагийн золиос уу

Avatar

МОНГОЛ 2019-12-16 202.179.25.188

ХЭДЭН ТОМООХОН ДАВААНУУДЫГ ХААГААД ТУНЕЛЬ ХИЙЧИХВЭЛ ЭНЭ ОСОЛ АВААР БАЙХГҮЙ БОЛНО ДОО. ОРЖ ГАРАХАД НЬ ТАТВАР ХУРААМЖАА САЙН АВААД АРЧИЛГАА ТОРЛОГЫН ХИЙГЭЭД БАЙВАЛ ХЭДЭН ЗУУН ЖИЛ БОЛНО Ш ДЭЭ

Avatar

Sun 2019-12-16 202.126.89.227

Энэ сайхан даваа, зорчигч хурдаа тааруулж зөөлөн болгоомжтой явах хэрэгтэй хаана ч явсан.

Avatar

Зочин 2019-12-16 66.181.179.232

ИИМЭРХҮҮ ГАЗАР АНХААРЛАА ДЭЭШЛҮҮЛЭЭД ХУРДАА БАГАСГААД БОЛГООМЖТОЙ ЯВАХ НЬ ЗӨВ , ХАРАМСАЛТАЙ .?

Avatar

эрдэнэ 2019-12-16 103.57.95.98

Монгол хүн ерөөсөө буруугүй. Өөрсдөө ямөр ч буруугүй. Бүх буруу бусдаас боллоо гэнэ.. Энэ бол бидний тэнэг бөгөөд увайгүй зан. уулын замд хурдаа тохируулаад анхаарал болгоомжтой явж болмоор санагдах юм.

Avatar

монгол компани зам барьж чадахгүй 2019-12-16 109.70.100.28

монгол компанийн мсүтэт төгссөн архичин инженер нь үхэр молголчуудад зориулсан үхэр явдаг зам барьж чадна. тэгээд дарга идэж уугаад сүүлд энэ зам шороо болно.

Avatar

Зочин 2019-12-16 202.21.100.210

Цагаан даваа болон Солонготын давааг хэзээний л хэцүү даваа гэдэг биздээ болгоомжтой хянуур л явж өнгөрөх ёстой гэж ойлгож явдаг шүү

Avatar

Зочин 2019-12-16 202.179.31.5

НӨГӨӨ ГАРАМГАЙ БААТАР ГЭГЧИЙН КОМПАНИ 10 РУВИА ӨГӨӨД ҮЛДСЭНИЙГ НЬ ӨӨРӨӨ ИДЭЭД БАГАХАН МӨНГӨӨР ОРОМДОО БАЙЛГҮЙ… ЦАДАХАА МЭДДЭГГҮЙ ТӨРИЙН ЛУЙВАРЧДЫН ГАЙ ЭНГИЙН ИРГЭДДЭЭ ЛАЙ ЧИРЭХ ЮМ.

Avatar

Зочин 2019-12-16 182.160.1.47

hajuugaar ni haraagui met ywdag hunii mus chanaraa geesen chutguryydeer duurch dee mongol

Avatar

Ах лаи 2019-12-16 202.9.46.58

Бөө лам гэсэн пизданууд хүнд тусалбал гай нь үсэрч наалддаг нялх хүүхдэд бүү тусал гэж өмхий амаараа мухар мүсэгтэй оркуудын мөнгийг сэгсрэхдээ айлддаг юм даа.

Avatar

Тэнгэр их бөө 2019-12-16 202.9.46.58

Манай бөө лам нар хүнд тусалбал гай нь үсэрч наалддаг. Нялх хүүхдэд ч бүү тусал гэж байхыг сонсож байлаа.Шашин шүтлэгтээ үнэнч байцгаая.

Avatar

зорчигч 2019-12-16 103.26.195.92

Хаанаасаа хаашаа явахад ийм огцом эргэлт юм уу, уруу байдаг зэргийг зураг, схемтэй нь сайт дээрээ тавьчихвал тэнд газар дээр нь аймгийнхан анхааруулга тэмдэг тавихаас хурдан, хямдхан байх болов уу. Урд өмнө нь явж үзээгүй хүмүүс л гэнэдэж байгаа байх. Тана

Avatar

иргэн 2019-12-16 66.181.184.188

уул хадтай өндөр давааг харсаар байж анхаарал болгоомжтой явах хэрэгтэй шүү дээ. Жолооч нарын болгоомжгүйгээс л болж байгаа хэрэг. Уул ус муулаад яахавдээ дошгирохын нэмэр.

Avatar

Зочин 2019-12-16 202.55.188.86

Монголчуудын тархины ажиллагаа нэгэн хэвийн согогтой байдаг учраас яг нэг газраа тэгэж олноороо осолдоод байгаа хэрэг байх. Замын тэмдгээ ч тавь, сэтгэлгээгээ ч ѳѳрчил.

Avatar

зочин 2019-12-16 192.82.64.248

газар нутгаа ингэжж муухай нэрлэж болохгүй байхаа, яг нэг газар юм бол эргэлт дээр олигтохойхон хамгаалалт, хашлага хийх г.м. ээр арга хэмжээ авч болдоггүй юм болов уу, орон нутгийн удирдлага юугаа хийж байдаг юм бэ?

Avatar

Би чадна-чуудад 2019-12-16 124.158.109.62

"Үхлийн " Уул ус, байгаль дэлхий гэж юу байдгын??????? . Энэ их осол аваар ердөө л тухайн хүний хариуцлагагүй, хэнэггүй, чадваргүй байдалтай холбоотой. Жолоо барьж үзээгүй шахам юмнууд "би чадна" гэж сэтгэлийн хөөрлөөр, нэг хямдхаан ямбий машин авсан болоод, бүрэн бүтэн машингүй, хэнэггүйтэж явснаас л болдог. Тэрнээс олоон жилийн турш өчнөөн мянган хүнийг амьдралд нь хөтөлсөн уул хайрхан луу "үхлийнх" гэж элийрч, буруугаа чихэхээ боль. Энэ зун явахад, давааг хусч янзлаад гоё л болсон бсндаг

Avatar

Зочин 2019-12-16 49.0.218.75

үнэн, өөрсөнөө хурдаа тохируулаад анхааралтай яваач, харваас хурдтай яваад огцом эргэхэд л унасан бна ш дээ, Нутаг битгий муулаад бай эсвэл өөр газараар яв

Avatar

Зочин 2019-12-16 202.126.89.96

Зам нь муу бол барьсан компаниар засуулах ,нэмж өргөтгөх хэрэгтэй.Тэмдэглэгээ гэрэлтүүлэг замын арчлалтыг аймаг хийх хэрэгтэй.Хариуцлага тооцох хэрэгтэй.Замын салбараас төрсөн Буд мэтийн тэрбумтангууд нь телевизээр олон юм хуцаад байж л бн.Ингээд үхээд байж болохгүй.

Avatar

zochin 2019-12-16 66.181.184.115

ZAVHAN AIMGIIN ZASAG DARGA BATSAIHAN GUAI TA AJLAA HIIGEECH.END TEND SHOUDOJ BAIHAAR AJLAA HIIH L DEE

Avatar

Зочин 2019-12-16 202.55.183.178

Манай хөдөөнийхөн хувиа бодсон ш дэ.
Хүмүүст туслаж бай л да

Avatar

Зочин 2019-12-16 66.181.180.104

Хажуугаар нь хараагүй юм шиг өнгөрдөг гэнэ ямар арчаагүй бөөснүүд вэ

Avatar

Dem demendee dees erchindee amidardag!!! 2019-12-16 64.119.20.39

Ene huitend haluund zamd yavgarsan osoldson toorson negendee tuslaj chadah buhnee hiih ni MONGOL passporttai hun chinii IRGENII UUREG!!!!
Yagaad gevel uls maani gazar nutag orgontei hun am siireg suudag tul yamar negen yum bolohod ter huntei taarah hunii too mash baga! Arai hiij 1 taarahad chi tuslahgui ongorvol ter huntei daraagiinh ni taarah hurtel ter hunii amid garah magadlal minut tutmaar bagasaj baidag. Tiimees tuslaagui sanaatai zorj yavbal Manslaugther shiitgel onogduuldag boloyo!

Avatar

Зочин 2019-12-16 66.181.161.13

Болдогсон бол тэнд уулыг нүхлээд нүхэн гарц хийчих юмсан. Дээгүүр нь зам тавьснаас их хөрөнгө мөнгө орох байх даа.

Avatar

jsuns 2019-12-16 202.131.245.170

xodo tsarailsan uher xodoo maluud xar amia bodoj xajuugarn ywdag omhi mongol; ylzarsan zan bidni axmad ye ari chig iim baigagyui buugaad ojij tysaldfag um odooni uher s** hodoo hotoo hoihoilson malnuud oorsoddon tiimgai zowlon tohiooldwol yaaj xashgarch xytsatsgaah boldoo malnyyda bodtsgoo chi bas unshij bga noxor

Avatar

МӨӨГИЙ 2019-12-16 103.240.241.110

энэзамаар өдөртөө 500машин өнгөрдөг ч сардаа 1-2 хурд хэтрүүлсэн эргэлтэн дээр тооцоо муу өгцом дарж унасан болохоос замын буруу газар нутгийн буруу юу ч байхгүй СҮРЖИГНЭХЭЭ БОЛЬ

Avatar

Зочин 2019-12-16 64.119.20.39

Ali ali taldaa buruutai! Zamaa tordoj zasdaggui tuhain gazriin udirdlaga, osoldchihood baihad tusladaggui muuhai mongol humuus 2!

Avatar

Зочин 2019-12-16 202.131.248.90

Энэ сайт үсчээд юм унших аргагүй болсон байна

Avatar

иргэн 2019-12-16 192.82.76.241

БАТСАЙХАН ЮУ ХИЙЖ БАЙДАГ ХУЛГАЙЧ ВЭ ?

Avatar

зочин 2019-12-16 203.91.116.118

Амиа бодож зогсоогүй хүн чанаргүй малнуудыг тэнгэр ниргээсэй.

Avatar

Зочин 2019-12-16 202.126.89.138

Bi lav huuhed shuuhadtai haluun huitend tuurtsen humuust zondoo l tusladag harin ihenh humuus estoi hogiin archaagui amia bodson huiten setgeltei baidgiig saya buten sain odor niisleliin Sky Resortiin tend harsan. Uulnaas buuj yavaad mashin evderch yavah argagui bolj orhiod naashaa Nalaihiin zam hurtel 5 km gazar huitend alhahad hajuugaar ongorson tumen mashin gar orgood ch hen ch zogsoogui bur zam ruu ni orj zogsooh gej uzeheer toirch h**** helen ongorch baisan. Yum eeljtei b** martagtun!!!!

Avatar

Зочин 2019-12-16 66.181.179.232

ХАРАМСАЛТАЙ ,

Avatar

Зочин 2019-12-16 202.131.229.34

Амиа бодсон муусайн орг ууд, ингэж амьдарцгаагаад байж болох л юм байхдаа.

Avatar

зочин 2019-12-16 202.170.68.38

Осол аваар гарч олон хүн бэртэж амь насаа алдаж байхад хариуцсан албан тушаалтнууд юуч хийхгүй байгаад үнэхээр харамсалтай арга хэмжээ хурдан авч аюулгүй ажиллагааг хангаачээ

Avatar