Б.Махбалд холбогдох хэргийг прокурорт буцаав | News.MN

Б.Махбалд холбогдох хэргийг прокурорт буцаав

Б.Махбалд холбогдох хэргийг прокурорт буцаав

Б.Махбалд холбогдох хэргийг прокурорт буцаав

Нэмэлт: 

Шүүх хуралдаан дөнгөж сая өндөрлөж шүүгч шийдвэрээ танилцууллаа. Сүхбаатар дүүргийн эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхээс Б.Махбалд холбогдох хэргийг нэмэлт мөрдөн байцаалт хийлгэхээр прокурорт буцааж шийдвэрлэв.

Б.Махбалд холбогдох урьдчилсан хэлэлцүүлэг эхэллээ

Б.Махбалд холбогдох эрүүгийн хэргийн шүүх хуралдааны урьдчилсан хэлэлцүүлэг дөнгөж сая Сүхбаатар дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхэд эхэллээ. Нийслэлийн прокурорын газраас түүнийг Эрүүгийн хуулийн тусгай ангийн 10.1 дүгээр зүйлийн 2.1 /онц, харгис хэрцгийгээр хүнийг алах/-т зааснаар яллах дүгнэлт үйлдэж, шүүхэд ирүүлжээ.

Б.Махбал нь ШШГЕГ-ын харьяа цагдан хорих 461 дүгээр ангид саатуулагдаж байгаа юм. Хэргийг эргэн сануулбал, Зам тээврийн хөгжлийн яамны Хяналт шинжилгээ, үнэлгээ, дотоод аудитын газрын дарга Т.Гомбосүрэнгийн амь насанд халдсан хэрэг 2018 оны наймдугаар сарын 9-10-нд шилжих шөнө болж, Сүхбаатар дүүргийн Цагдаагийн нэгдүгээр хэлтсийн жижүүрийн бүрэлдэхүүн үзлэг шалгалт хийсэн байдаг. Хэргийн газарт ажилласан бүрэлдэхүүн тус яамны Төрийн захиргаа удирдлагын газрын дарга Б.Махбал талийгаачийн амь насанд халдсан болохыг урьдчилсан байдлаар тогтоосныг тухайн үед бид мэдээлж байв.

Б.Махбалд Эрүүгийн хуулийн тусгай ангийн 10.1 дүгээр зүйлийн 2 дахь хэсгийн 2.1 дэх хэсэгт зааснаар яллах дүгнэлт үйлджээ. Энэ зүйл ангид “Хүнийг онц харгис хэрцгийгээр алсан бол арван хоёр жилээс хорин жил хүртэл хугацаагаар, эсхүл бүх насаар нь хорих ял шийтгэнэ” гэжээ. Урьдчилсан хэлэлцүүлгээс шүүх хурлын товыг тогтоох юм.

Э.АРИУН 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

29 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-12-13 59.153.112.10

Махбал уг нь МАН-н их ирээдүйтэй дарга гэгдэж явсансан

Avatar

Пүрвээ 2019-12-13 126.255.50.217

Шүүх нүдтэй л юм бна. Талийгаачийг муулдаггүй ёс заншлаа бодоод хүмүүс юм хэлэхгүй байгаа болохоос гээндээ ч бий, гоондоо ч бий.
Шүүх зөвхөн хэн хэнийг алсан бэ гэдэг дээр анхаарвал энэ хүнд гялс ял өгөөд явуулчихаж болно. Харин хэргийн үүсэх нөхцөлийг судалбал шал өөр дүгнэлт гарна шүү дээ.
Би энэ 2 хүнийг 2-ууланг нь танина, мэднэ

Avatar

Зочин 2019-12-13 202.179.27.231

manai erenhiilegch chiglel egeed heen heleltseh hugatsaag ni duustal butsaah bailgui dee.tuunees bish nasaar ni horih yaltai ilerhii l hereg yum shig

Avatar

Зочин 2019-12-13 202.21.108.28

Цагдаа алсан жолооч 20 жил авчлаа шд. Тэр жолооч цагдааг алая гэж алаагүй, харгислаагүй, харин айснаасаа болж зугатаж яваад алсан бол энэ этгээд а**х зорилготойгоор дуудаж авчраад дагуулж гараад бүтэн 2 цагын турш нэн харгисаар зодож алсан биз дээ. Тэгвэл энэ алуурчинд ямар ял оноохуу?

Avatar

Зочин 2019-12-13 49.0.212.45

Дүүжил дүүжил

Avatar

sereeter 2019-12-13 59.153.85.81

яс юман дээрээ авилга хээл хахуулийн мөнгөн дээрээ л хэрэлдэж нэгнийгээ хөнөөсөн улс шүү дээ.60 тэрбумаа олох гэсэн МАН ын хар гинжинд дөнгөлөгдсөн иймэрхүү зулбасганууд төрөөр дүүрэн байна даа.20 жил багадна бүх насаар нь хориод төрийнхөө хишгийг хүртээл дээ та нар.

Avatar

bayr 2019-12-13 64.119.16.209

ene zaluu bur duuschihjee,haramsaltai uim,bodlogogui,uuriin munhagaar,alban tushaal,mongo,erh medeldee erdeed 1 saihan zaluu,tuunii ard uldsen aav,eej ger bul haramsaltai uim,neg uuchilaad uzvel yasiin,neg ….

Avatar

Зочин 2019-12-13 202.126.88.164

Fuck you

Avatar

zochin 2019-12-13 122.201.22.36

shuukh tsagdaa chini dandaa oyuny khomsdoltoy yumnuudaar duurchikhsen yum bishuu , iim asuudlyg butsaagaad baydag

Avatar

Иргэн 2019-12-13 202.9.40.189

Uls toriin noloo gartsaagui l baina daa. Manaid iim baidlaar zahialgat allaga hiideg yum bish biz.

Avatar

Зочин 2019-12-13 192.82.77.77

Энэ п***а чин өөрөө хохирогч болчихсон явж бна гэснүү!!!! Уул нь а**х ëстой юм бгаан! Сүгийг!! Тэр залууг. их муухай хайр найргүй дахин дахин хэрцгийгээр зодож алчихаад одоо юу болгох гээд бгаа л******д вэ???!! Прокуруроо !!!!!!

Avatar

Зочин 2019-12-13 64.119.27.103

Юу вэ энэ ч арай хэтэрнээ яагаад шийдэхгүй цаг авдаг байнаа

Avatar

mr 2019-12-13 202.55.191.130

a*******n hunii tsarai iim baidag baih ni ayagui bol udmiinh baih. huuhduud ni yaaj hunii tsarai harnaa

Avatar

Bolor 2019-12-13 202.9.46.179

Ene nohor hvn alcan mongolchuud bvgd Harj bgaa bvh nasaar ni hori

Avatar

Зочин 2019-12-13 66.181.182.40

MAN erkh barij baigaa ued zaluu turiin alban haagch nar namynh zaluuchuud bie bienee alakh um daa

Avatar

Айгаад нэрээ бичсэнгүй 2019-12-13 82.74.164.180

Алуулсан залуу Х.Баттулгын хулгайг шалгах гэж байж Махвалд алуулсан шүү дээ. Артур гэж Х.Баттулгын хам тэнд байсан. Оролцсон биз.

Avatar

Зочин 2019-12-13 103.229.123.111

Хуулийнхан ингээд цаг аваад байх хэрэггүй дээ. Амьд гэрчүүд нь бүгд байгаа, илэрхий хэргийг ингэж удаавал хардалт л нийгэмд нэмэгдэнэ.. Баттулгыг л хуулийнханд нөлөөлөөд Махбалыг хаацайлаад баына гэнэ шүү дээ.Ер нь ийм хэрэг л ингээд удаад байхаар далд үйлдэгдсэн хэргийг шийдэхгүй удах нь аргагүй гэж л ойлгогдоно шүү дээ.Дор нэг нөхөр МАН-тай холбох гэж тархи угаасан байына шүү

Avatar

МАН-ын рекетэрүүдийн нэг 2019-12-13 64.119.24.148

МАН-ын рекетэрүүдийн нэг намдаа мөнгө босгож өгдөг . МАНын том дарга ньсуллуулахаар шийджээ. Үгүй бол энэ МАНын бүх булхайг илчилнэ. 2016 оны сонгуульд яаж мөнгө тараасан, албан тушаал яаж зарсан томоохон луйвруудын амьд гэрч. МАН ийм л аймаар даа

Avatar

Зочин 2019-12-13 64.119.23.146

Ийм новшнуудыг шууд буудах, монголын хууль ямар хүмүүст үйлчилэ байгаа бодит байдал

Avatar

Зочин 2019-12-13 64.119.26.102

Novshnuud.shaarnuud.

Avatar

Zochin 2019-12-13 64.119.26.102

n**** yumaa. Neg l hudalaa ajil hiisen bolood tsalin avaad shiidsen ajil baixgui .iim shuuhcheer yu hiine huuh heregtei

Avatar

Зочин 2019-12-13 202.9.40.27

Шийдсэн хэргийнх шударга шүүсэн эсэхээр нь шүүгчдийг нэртэй устай нь тавьж, ажлыг дүгнэж байх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2019-12-13 64.119.26.102

Bush uu Han shiideed daraagiin heregee avaachee ajilgui novshnuud yumaa.

Avatar

Зочин 2019-12-13 202.9.40.27

Энэ шүүхийнхэн бульхай л хийх гээд байна. Монголчууд тэр чигээрээ хэрхэхийг ажиглаж байгаа шүү тэнэгүүдээ. Маш тодорхой хэргийг 1.5 жил саатуулаад л…

Avatar

Зочин 2019-12-13 126.33.157.66

ene shuuhig elebgeetei hamt ustgaj dald oruulaachee

Avatar

Зочин 2019-12-13 66.181.161.118

ийм тэнэг юм байнаа яана даа энэ шүүх маш тодорхой хэрэг юм бишүү бараг 14 хоногт л таслаад ялыг өгөөд явуулчмаар юм

Avatar

Зочин 2019-12-13 66.181.176.192

Удахгvй хеен хэлэлцэх хугацаа дуусна

Avatar

Зочин 2019-12-13 202.21.108.198

Попуудын засаглал ямар амархан илжирч байнаа.

Avatar

Denduu yumaa 2019-12-13 203.91.116.154

Arai arai xelex ch ug alga. Iim shudarga bus baij boloxuu

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж