Гадаадын тагнуулын албатай хамтарсан этгээдэд найман жилийн ял оноолоо | News.MN

Гадаадын тагнуулын албатай хамтарсан этгээдэд найман жилийн ял оноолоо

Гадаадын тагнуулын албатай хамтарсан этгээдэд найман жилийн ял оноолоо

Гадаадын тагнуулын албатай хамтарсан этгээдэд найман жилийн ял оноолоо

Тагнуулын Ерөнхий газар Монгол Улсын иргэн “А” гадаадын тагнуулын алба, байгууллагатай хууль бусаар хамтарч, тэдгээрт дамжуулах зорилгоор төрийн нууцад хамаарах мэдээ, мэдээллийг цуглуулж байсан үйлдлийг илрүүлж, нууц мөрдөн шалгах ажиллагаа явуулснаар түүнийг гадаадын тусгай албатай нууцаар хамтран ажиллаж байгааг нотлох баримтаар тогтоосон аж.

Уг хэргийг Баянзүрх дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхийн 2019 оны арванхоёрдугаар сарын 05-ны өдрийн хуралдаанаар хэлэлцэж, Монгол Улсын иргэн “А”-гийн үйлдэл нь Монгол Улсын Эрүүгийн хуулийн тусгай ангийн 19.4 дүгээр зүйлд заасан “Гадаадын тагнуулын алба, байгууллага, иргэнтэй хууль бусаар хамтран ажиллах” гэмт хэрэгт гэм буруутайд тооцож 8 жилийн хорих ял оноож, ялыг нээлттэй хорих ангид эдлүүлэхээр шийдвэрлэсэн байна.

Сүүлийн жилүүдэд гадаадын тусгай албадын зүгээс Монгол Улсын эсрэг явуулж буй тагнан, турших болон бусад хууль бус үйл ажиллагаандаа манай орны иргэдийг татан оролцуулах үйлдэл нэмэгдэж буй юм байна. Энэ нь эргээд Монгол Улсын төрийн нууцад хамаарах мэдээлэл гуравдагч этгээдэд алдагдах гол шалтгаан болж байгааг цаашид анхаарах шаардлагатайг эх сурвалж онцолж байна.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
5
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХөөрхөнХөөрхөн
2
БурууБуруу
1
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХахаХаха
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

21 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

саран 2019-12-10 66.181.160.77

Нэрийг нь яагаад нууцлаад байгаа?

Avatar

Зочин 2019-12-10 192.82.67.53

ингээд хөнгөн ял оноогоод байвал урвагчид улам оодорч даварна шүү дээ ядаж урвагчийн нүүрийг ард түмэнд харуулж урвуулсан улсыг нэрийг бичмээр юм

Avatar

иргэн 2019-12-10 64.119.17.135

Ийм монгол хүн байгаад маш их харамсаж байна. Тагнуулын албаныханд ийм муухай явдлыг илрүүлсэнд баяр хүргэе. Монгол хүн бүр ийм байдлаас сэргийлж байх шаардлагатай шүүдээ.

Avatar

Зочин 2019-12-10 202.55.188.35

Ийм гэмт хэрэгт байж болох хамгийн дээд хэмжээг өгөх ёстой бусуу. Нийт монголчуудын эрх ашиг, амь нас хамаарах асуудал биз дээ.

Avatar

Зочин 2019-12-10 103.57.94.11

Манай улсад нууц гэж байхаа болиод 30 гаруй жил болж байна.Захын тосгоны х***а орж ирээд л хүссэн бүх мэдээлэлээ цуглуулж аваад буцаад гарч байгаа шүү дээ.Үнэхээр харамсалтай!!!

Avatar

Зочин 2019-12-10 192.82.64.153

Өө хөөрхий дөнгөж 8

Avatar

Иргэн 2019-12-10 202.9.46.183

Энэ чинь эх орноосоо урвасан гэсэн үг юм биш үү??? Ямар учиртай юм бэ? Ийм тагнуул хийсэн хүнийг ийм хөнгөн шиитгэдэг юм уу??

Avatar

Зочин 2019-12-10 66.181.177.51

Манай тагнуулынхан Хятадын тагнуулын даалгавараар Тайваны талд ажиллах гэж байсан хүнийг л баридаг да гэж кккк

Avatar

Зочин 2019-12-10 202.21.108.91

Тагнуулч Ц.Нямдорж хэзээ баригдах болоо?

Avatar

Зочин 2019-12-10 202.9.46.89

АТГ-ын дарга, тэргүүн комиссар З.Дашдаваа; "Мөрдөн шалгах чиглэлээр сүүлийн үед илрүүлж байгаа гэмт хэргүүдийн арга барил, хэв шинжийг авч үзэхэд өндөр зохион байгуулалттай, бусад хэлбэрийн гэмт хэргүүдтэй хавсарсан шинжтэй, хаалттай, нууц далд байдалд үйлдэгдэж байна."

Avatar

Зочин 2019-12-10 202.126.89.242

Эгэл жирийн нэг муу ажилчин малчны хүүхэд тэр тусгай албадтай чинь харьцах нь бүү хэл хаана байдгыг мэдэхгүй. Тэр баригдсан урвагч манай нэг авлигачийн хүүхэд л байгаа биз.

Avatar

A 2019-12-10 122.201.31.17

Huuchin tagnuuliin ajiltnuud bsndaa

Avatar

зочин. 2019-12-10 202.179.31.47

Эх орноо харьд зарсан луйварчингууддаа бүх насаар нь хорих ял өгөөч.

Avatar

Зочин 2019-12-10 202.9.40.63

Хуучин бол эх орноосоо урвасан хүний толгойг шууд авдаг шударга бас эх оронч хуультай байсан.Эх орноосоо урвачихаад яаж монгол хүн гэж дуудуулж явах вэ. Бид ийм хүнтэй нэг дор хүлээн зөвшөөрч амьдарч чадна гэж үү

Avatar

Ганаа 2019-12-10 64.119.23.29

Энэ дуракыг шууд насаар хорих хэрэгтэй штээ.Цаазын ял байхгүй болсон болохоор ингэж эх орноосоо ээж ааваасаа урваж байхгүй юу? Ийм хүмүүст шууд хэл ам хийхгүй цааш нь харуулах хэрэгтэй дээ.

Avatar

Худалдагдсан улстөрчдөө яах гэж байна ??? 2019-12-10 66.181.183.24

Хөөрхий нэг жараахай баригджээ. Эх орноо зарах нь холгүй луйварчин улстөрчид их байгаа

Avatar

Зочин 2019-12-10 202.21.108.75

Сайд дарга нар, УИХ гишүүдээ араас нь чих тавьж байхгүй бол харийн гүрний эрх ашигт үйлчилсээр удлаа.

Avatar

үйлийн үрээ эдлэнэ тэд 2019-12-10 202.21.108.159

Одоо ч өөдгүй үхрүүд дээр доргүй ахиухан мөнгө харвал улс ороо ч хайрлахгүй болсон гэдэг нь Эцэг өвгөдийнхөө булш бунханг ухаад гаргаж бгаа, бүхэл бүтэн үлэг гүрвэлүүдийн ясыг үй олноор нь гаргсан бгаа тэр бүрт хил гаалийнхан яажшуу ажиллаж буй зэргээс шууд л харагдаж бгаа лда. Монгол хүн ч хүнээ барсан даа. Энэ бүхэн ч маш муугийн дохио доо. Иймэрхүү шаарнууд бүгд Тамд очихоо мэдэхчгүй нь нэн харамсалтай

Avatar

Зочин 2019-12-10 192.82.72.82

Манай төрийн өндөр албан тушаалтнууд 2 том хөршийн тагнуулын албаны барьцаанд орсон байж магадгүй гэж харагддаг шүү!!! Дандаа л эх орныхоо эсрэг үйлдэл хийгээд байгааг нь харахад тийм хардлага эрхгүй төрдөг!!!

Avatar

Зочин 2019-12-10 66.181.160.107

Төрийн 3 өндөрлөг бол төмсөгөө базуулчихсан байгаа.

Avatar

Зочин 2019-12-10 103.99.103.99

Төрд алба хааж байгаа бараг хүн бүр албан тушаалынхаа жишигт таарсан авилгал аваад л юуг ч хамаагүй хийдэг болсон цаг даа. Аймаар

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж