Дахин 5 монгол иргэн Вьетнамд хулгай хийж байгаад баригджээ | News.MN

Дахин 5 монгол иргэн Вьетнамд хулгай хийж байгаад баригджээ

Дахин 5 монгол иргэн Вьетнамд хулгай хийж байгаад баригджээ

Дахин 5 монгол иргэн Вьетнамд хулгай хийж байгаад баригджээ

Он гарсаар нийт 20 монгол иргэн гадны улс орнуудад халаасны хулгай хийсэн хэргээр баривчлагдаад байна. Хамгийн сүүлд гэхэд арваннэгдүгээр сарын 15-ны өдөр зургаан монгол залуу Вьетнамын Хо Ши Мин хотод жуулчдын ихээр ирдэг дүүрэгт хулгай хийж байгаа баривчлагдсан талаар бид өмнө нь мэдээлсэн.

Холбоотой мэдээ

Вьетнамд хулгай хийсэн Монгол иргэдийг баривчилжээ

Вьетнамд хулгай хийсэн Монгол иргэдийг баривчилжээ

Гэтэл үүнээс хойш сар ч хүрэхгүй хугацаанд дахин таван монгол иргэн тус улсад хулгайн хэргээр баривчлагдан саатуулагдаад байгаа талаар Вьетнамын хэвлэлүүд мэдээлжээ.

Д.Гантөмөр. 49 настай. Арваннэгдүгээр сарын 5-ны өдөр Ханой хотын Ба Дин дүүргийн цагдаагийн газарт гадаадын жуулчдын эд зүйлийг хулгайлсан хэргээр саатуулагдсан. Тэрбээр өмнө нь Камбож улсын дэлхийн соёлын өвд бүртгэгдсэн Анкор Ват сүмд мөн хулгай хийж байгаад баригдсан бөгөөд тус сүмийн гаднах самбар дээр түүний зургийг “Халаасны хулгайчаас болгоомжил” гэсэн утгатай тайлбартайгаар байршуулжээ. Вьетнам улсад аравдугаар сарын 14-нөөс арваннэгдүгээр сарын 14-ний хооронд нэг сарын хугацаатай зорчихоор очжээ. Тус хотын цагдаа нар түүнийг аравдугаар сарын 23-нд ирсэн гомдлын дагуу ажиглаж байгаад арваннэгдүгээр сарын 5-ны өдөр баривчилсан байна.

С.Анхбаяр. 1996 онд төрсөн. Ханой хотын Хоан Кием дүүргийн цагдаагийн хэлтэст энэ сарын 2-ны өдөр Японы хоёр жуулчны эд зүйлийг хулгайлсан хэргээр саатуулагджээ. Өмнө нь хэд хэдэн удаа тус улсад зорчиж байсан тэрбээр хэргээ хүлээсэн бөгөөд түүний хэргийг шалгах ажиллагаа үргэлжилж байгааг эх сурвалжид дурджээ. Түүний хулгайлсан хэтэвчинд 13,000 орчим иенийн бэлэн мөнгө байжээ. Хэргийг шалгах ажиллагаа үргэлжилж байгаа аж.

Г.Алтанхуяг. 1987 онд төрсөн. Мөн л Ханой хотын Хоан Кием дүүрэгт Израилын жуулчны эд зүйлийг хулгайлан арваннэгдүгээр сарын 26-ны өдөр саатуулагдсан байна. Хэтэвчээ суйлуулж байгааг мэдсэн Израилын жуулчин түүнийг үйлдэл дээр нь барьтал тэр хэтэвчийг нь шидчихээд зугтахыг оролдсон байна.

Ингээд тэр хавьд явж байсан хүмүүс түүнийг зогсоож цагдаагийн байгууллагад хүлээлгэн өгчээ. Хэдий үйлдэл дээрээ баригдсан ч хэргээ хүлээхгүй байгааг эх сурвалжийн мэдээнд дурдсан байна. Учир нь хохирогчийн хэтэвчинд 620,000 орчим вьетнам дон байсан ба тус улсад энэ хэмжээний мөнгөн дүнтэй хулгайд эрүүгийн хэрэг үүсгэдэггүй гэдгийг тус хотын цагдаагийн байгууллагаас анхааруулжээ.

Дараагийн баривчлагдсан хүмүүс бол бүлэглэн хулгай хийдэг этгээдүүд. 37 настай Я.Наранбат, 33 настай Б.Шинэбаяр нар нь Вьетнамын Да Нанг хотын цагдаагийн газарт саатуулагдаад байгаа ба ихэвчлэн жуулчдын хэтэвчийг хулгайлж, төлбөрийн картыг хувилан түүгээрээ төлбөр тооцоо хийж, гар утас, үнэт эдлэл гэх зэрэг зүйлсийг худалдан авч эх орондоо авчран зардаг байжээ.

Тэднээс маш олон тооны  виза картны бэлдэц, хувилагч машин, үнэт эдлэлүүдийг хураан авсан байна. 2019 оны эхээр хэсэг бүлэг монголчууд Хо Ши Мин хотод түр хугацаагаар орон сууц түрээслэх болсон бөгөөд тэдний үйлдэл сэжигтэй байсан учир цагдаа нар шалгаж эхэлжээ. Ингээд арваннэгдүгээр сарын 26-ны өдөр Хонгконгоос ирсэн нэгэн эмэгтэй жуулчин гурван төлбөрийн карт болон бусад эд зүйлээ алдлаа гэсэн гомдлын дагуу хэргийг шалгахад өнөөх байр түрээслэдэг монголчууд хулгай хийсэн нь тогтоогдсон байна. Нийт найман монгол иргэн тус байрыг түрээсэлж байсан бөгөөд тэд мөн жуулчид ихээр холхидог газруудаар мотоцикль түрээслэн явж хулгай хийдэг байснаа хүлээн зөвшөөрчээ.

А.БОЛД

Эх сурвалж: news.vienvong.com, vovdulich.vn, xaluan.com

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
115
ТэнэглэлТэнэглэл
71
БурууБуруу
13
ХарамсалтайХарамсалтай
7
ЗөвЗөв
4
ХөөрхөнХөөрхөн
3
ХахаХаха
3
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

117 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-12-10 64.119.18.107

Виетнам визтэй болох вий дээ

Avatar

Зочин 2019-12-10 150.129.143.245

gadaad ulsdaa yasaa tawisan ni deer tend ni hataa

Avatar

asdf 2019-12-10 192.82.66.42

vietnam humuus end ireed hulgai hiihgui shudraga hudulmurluud yavj bgashd. bidnii muulaad bdag vietnam zasvariihnaas dor l bn

Avatar

Зочин 2019-12-10 103.57.92.133

Ems ohid ni y****n erchuud ni hulgaich esvel hulsnii zarts bool
Dundaj gd bga urunduu barigdsan ajil hiideg hedee tatvar daatgal nereer bainga shulna
ard irgedee ingej l amidruulj baina shda deeguur baigaa avilgachin hulgaichuudaa ta nariin avilgal hulgain etssiin ur dun iimerhuu l garch bn ur huuhed chini lai lanchigiig chini uureh l bolno

Avatar

Zochin 2019-12-10 66.181.180.28

Нүдний булайнуудыг насаар нь хорих хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2019-12-10 66.181.161.113

Ээ нүдний булай ээ нүдний булай

Avatar

Зоч 2019-12-10 192.82.77.248

Momgol undesten heden hulgaichaas bolj dooshoo orj bolohgui.Herevee tur ni diildeggui yuum bol ali neg nuluutui hulgaich nar zohiitsuulaachee.Mongol turiin tuluu heden novshiig daramtlahad yaahav dee
.

Avatar

М 2019-12-10 73.236.173.240

Монголын хулгаич нар унээр авяастаимаа,Бетнам хэл хуртэл сурцан хулгаи хиигээд явж баихиин

Avatar

Зочин 2019-12-10 122.201.26.172

Манайхаан гадагшаа явахаа болидоо. Эх орондоо юмаа хулгай хийгээд байж бай. Монгол ч баян орон шүү.

Avatar

Од 2019-12-10 66.181.161.66

Дэлхийгээс зайлаад өгөөч нүдний булайнууд минь.

Avatar

Зочин 2019-12-10 71.194.255.133

odoo TOLOG-uudiinhee nuuriig harah erhgui boloh ni dee. Yaya daa baiz….

Avatar

Zochin 2019-12-10 133.5.11.12

Tologuud gej heniig heleed baina!!!

Avatar

Z 2019-12-10 133.5.11.12

Tologuud gej heniig heleed baina!!!

Avatar

Mongol 2019-12-10 194.230.155.206

Ene niitleliig bichsen hund handaj helhed hedii hulgi hiisen ch onoogiin iim tsagt olon niitiin jeregsel deer ingej busdiig ilchilj bolohgui ee. Mongolloos hulgai hiisen 76g ingej tailantai ni taviach

Avatar

Зочин 2019-12-10 192.82.73.148

gargahiin deedeer gargah heregtei. harin ichih nuur baigaa bolovuu ed nart. mongol ilsiin irgenshilees hasaad tend n hataah heregtei

Avatar

бб 2019-12-10 203.91.112.242

hutswaa chi

Avatar

Зочин 2019-12-10 103.26.195.163

Huniii erh uuu?? Tenegteeerei

Avatar

zochin 2019-12-10 103.229.120.18

yacan..? ax dvv chin baican um uu..?

Avatar

Х.Оюунсүрэн 2019-12-10 66.181.161.83

Та нар энэ орчуулагчаа хөөж явуулаачээ. Хамаг мэдээний чинь утга алдагдаад байна шүү. Монгол эмэгтэйг магтаж бичсэн зүйлийг чинь Холливудын жүжигчидтэй зугаацдаг гэсэн утгатай гарчиг өгсөн байна. Хэл мэддэг хүнээр уншуулаад үздээ

Avatar

Х.Оюунсүрэн 2019-12-10 66.181.161.83

Энэ мэдээг ямар хүн орчуулдаг байнаа? Вьетнамд хулгай хийсэн хүмүүсийг оросоор "Вьетнамд хулгөйлагдеан хүмүүс" болгоод орчуулсан байх юм. Ийм амьтнаар орчуулга хийлгээд сайтын чинь нэр хүнд авах юмгүй боллоо шүү

Avatar

Зочин 2019-12-10 192.82.76.169

УИХ ГИШҮҮН Я.СОДБААТАРЫН ТӨРСӨН ДҮҮ НЬ НЭГ НЬ ГЭЭ БИЗДЭН

Avatar

Зочин 2019-12-10 192.82.76.169

ЖДҮ Я.СОДБААТАРЫН НЭГ ДҮҮ ЛАВ БАЙНАА

Avatar

Эгч 2019-12-10 192.82.76.169

УИХ ГИШҮҮН УНДАРМААГ ДУУРАЙЖ ДЭЭ

Avatar

Ээж 2019-12-10 192.82.76.169

Муу төрийн гай
Сайн хулгайхий

Avatar

Зочин 2019-12-10 192.82.76.169

УИХ ГИШҮҮДЭЭ ДУУРАЙЖ БАЙНА ДАА

Avatar

Иргэн 2019-12-10 192.82.76.169

Зөв сайн байна.

Avatar

hulgai 2019-12-10 182.160.0.188

ed narig yug hairladag bainaa,garig ni tasdaad ogoochee

Avatar

Саруул 2019-12-10 66.181.191.66

МАН-ын эрхэм гишүүн Ундармаа Капитрон банкыг дампуурласан, олон арван хүний мөнгө, НДС-ийн 240,0 тэрбум төгрөгийг хулгайлчихаад юу ч болоогүй юм шиг УИХ-ын эрхэм гишүүн гээд л пээдийгээ өдөр бүр зурагтаар гараад байгаа биз дээ?Ийм луйварчин, хулгайч,ЖДҮ-чинг яахч үгүй байгаа нь нэн сонин.

Ундармаа гишүүнээс туршилга судалж яваад баригдсан байнаа

Avatar

Зочин 2019-12-10 202.21.107.119

jinhen chingisiin huuhduud bn sain bna

Avatar

Иргэн 2019-12-10 202.126.89.117

УИХ гишүүд, хууль гаалийнхан,сайдууд,аймаг, сумын дарга нар, дипломатчууд ер нь дарга нэртэй болгон хулгай хийсээр байгаад залуу үеэ хулгайч болгочихлоо. Тэдгээрийг ял шийтгэл авахгүй тушаал дэвшээд ажиллаад байхаар ингэж болдог юум баына гэж бодоод хулгай хийгээд байгаан биш үү!!! Томчуудаасаа эхлээд шударгаар хулгайлсан эд хөрөнгө, мөнгөа улсдаа эргүүлэн өгч эх орноо хөгжүүлж харийнхнаас газар шороо баялагаа хамгаалмаар юумаа. Үхэхдээ авсандаа хийж үхэхгүйгээс хойш хойч үеэ бодмоор юум.

Avatar

bi 2019-12-10 202.9.46.32

Nudnii bulai.

Avatar

Hun neree togos odoo hicheed 2019-12-10 202.131.227.51

UB-Bus-d uragshaa hoishoo sulbeed hulgai hiigeed yavdag baagii nar bna shde.. Hunii nytgiin hyyliar shorond ni horij humuujuuleh hergetei.

Avatar

Зочин 2019-12-10 202.21.109.90

monholiin hulgai ch nar bayn yum aa gdaadd aylangaa hulgai hiij bdg aylaliin tiim tour eer yabsan bloltoi

Avatar

Зочин 2019-12-10 192.82.73.148

za yun surtei yumbe. deeguuree ideed baigaa 76 hulgaichaa yaj ch chadahgui baij, tuluguud manaid irj yaj huuhnuudiig maani buzarlaj, mashin zasaj baigaa nereer nidnii mungiig hulgailj baihad heden zaluuchuud hariugaa avch boldoguimuu geed l orkuud orj ireed umuurch ehleh baihdaa hahaha

Avatar

MGL 2019-12-10 64.119.20.187

Харин Монголчуудаасаа хулгай хийгэд баригдвал гарйг нь тайр бүр дэмжиж бна…

Avatar

MGL 2019-12-10 64.119.20.187

Ганц Монголчууд ч биш гадныхан ч ялгаагүй хулгай хийж л бдаг шдэ баригдаад бдаг нь л азгүй юм .. Орос Хятад Итали Бразил Англи Америкчууд гээд л бүгд хулгайчтай хулгай хийдэг… юун сүртэй юм.. хаа ч хулгай бдаг гэдэгийг бүгд мэддэг байж.. өмөөрч бгаа биш шүү … ядарсан Монголыгоо хулгайлж бсанаас гадныхны юмыг хулгайлж байг!!

Avatar

Зочин 2019-12-10 202.55.191.40

End neg hulgaich ni bn

Avatar

Малнууд 2019-12-10 64.119.24.118

Төлөгийн хүүхэд энд машин засаад сайхан амьдарч болж бхад манайхан л гэж хүний газар амьдарч чадахгүй хулгай дээрмээ хийгээд улсынхаа нэрийг баастаад явахын үзсэн харсан , цусанд нь бдаг бхдаа.

Avatar

Зочин 2019-12-10 103.26.193.4

Сайн эр гэж хулгайч нараа магтаад байдаг үр дүн нь энэ …

Avatar

zochin 2019-12-10 66.181.183.192

Mongolchuud bid shiliin sain ersiin ur sad bolohooroo hulgai hiideg yum bailgui dee. Hulgai hiideggui Mongol hun gej baidag yum bolov uu?

Avatar

Zochin 2019-12-10 76.164.228.94

Mal yum boddog nohor ve shiliin sain er hulgai hdg gej hen heleev

Avatar

irged 2019-12-10 202.126.89.170

zvw zyrag cain harj aw dahin gadaad garah hil dawah erhiig has ene nvhdiig shorond cyylgaaraa

Avatar

123 2019-12-10 59.153.115.17

Бүгдийнх нь гарыг тайр. Дахин хулгай хийхгүй болно.

Avatar

Ga 2019-12-10 202.126.89.203

Iim buleg garuud mash ih kong kongd bas bga ih

Avatar

Зочин 2019-12-10 139.5.219.70

Хулгайд юмаа алдсан хүн ямар хэцүү байдаг билээ адгын хар шаарнуудыг тэнд нь хатаа ирээд Монголчуудаасаа хулгай хийнэ

Avatar

Зочин 2019-12-10 103.57.95.38

Гадаад явах эрхийг нь дор хаяж 10 жилээр хасаач ээ

Avatar

Зочин 2019-12-10 202.126.88.204

Gadaadad hulgain heregt orson humuusiin gadaad uawah erhiig hugatsaatai hasdag bolii

Avatar

Зочин 2019-12-10 202.179.13.214

Лалрууд

Avatar

Зочин 2019-12-10 58.224.234.54

Гадаадад гараад МОНГОЛ гэж хэлэхээс ичдэг болсон!!!!!
СОЛОНГОСТ МОНГОЛЧУУД ГЭМТ ХЭРЭГ ХИЙГЭЭРЭЙ НЭГ ДУГААРТ ЯВДАГ!!!!!

0 0

Avatar

Зочин 2019-12-10 58.224.234.54

Гадаадад гараад МОНГОЛ гэж хэлэхээс ичдэг болсон!!!!!
СОЛОНГОСТ ИОНГОЛЧУУД ХЭРГЭЭР НЭГ ДУГААРТ ЯВДАГ!!!!!

Avatar

Зочин 2019-12-10 139.5.216.87

BARIGDDDAG L MUU BNA MONGOL ZALUUS SHAAGAAD UG

Avatar

Зочин 2019-12-10 192.82.70.205

Улс орны нэр гутааж яваа ийм хулгайчуудыг Монгол руу ачиж гадаад паспорт авах эрхийг тав арван жилээр хас. Хятад, хонгконг, турк, европ гээд хаа сайгүй монгол хулгайч нар. Гадагшаа явах нэр нүүргүй болсон байна даа.

Avatar

Зочин 2019-12-10 203.91.115.40

Улс орныхоо өндөр сэнтийд гарчихаад /УИХ, ЗГ–, Сайд ,дарга, гээд дээрээ дор хүртлээ/ Эх орныхоо баялагийг зарахаас авхуулаад тэрбум тэрбумаар нь хулгай хийж ард иргэдээ ийм арчаагүй байдалд хүргэж байна. Улс орныг зөв удирдвал 30 байтугай 3 жилд ард иргэдээ сайхан болгож болно ш дээ. Арай арай. Юу ч гэхэв.

Avatar

Зочин 2019-12-10 128.199.72.111

Ихэнх нь ийм хүмүүжилгүй ухамсаргүй соёлгүй хулгайч гуйлгачин сэтгэхүйтэй хүмүүс юм чинь төрд сонгосон хүн нь ч гэсэн хулгайч болж таарах магадлал өндөр ш дээ.

Avatar

Зочин 2019-12-10 180.54.98.6

Үнэн шүү эх орон нь ажлын байртай байлгаад аштайхан ард түмнээ авч явдаг бол ингэхгүй байсан сан. Эцсийн дүнд амьдрах гэж л ийм байдалд орсон байна шүү дээ. Энэ хүмүүс гэхээс Монгол орныг ингэж авч явж байгаа нөхдүүд л ичмээр санагдах юм.

Avatar

Зочин 2019-12-10 202.21.107.121

Орчин үеийн шилийн сайн эр сүүд үү.

Avatar

Зочин 2019-12-10 203.217.139.225

Заваан юмнууд

Avatar

Зочин 2019-12-10 192.82.65.103

МОНГОЛД ХҮНИЙ ЭРХ ГЭЖ ХУЦАЖ БАЙХААР ХУЛГАЙЧ НАРЫН ЦАРАЙГ ИНГЭЭД ГАРГАХ ХЭРЭГТЭЙ. ЖИРИЙН ИРГЭД ХОХИРОГЧ БОЛООД БАЙНАШДЭЭ УДАА ДАРАА

Avatar

Зочин 2019-12-10 103.229.120.110

Ийм хулгайчуудыг яагаад гадаадад явуулаад байдгийн бэ. Энд хулгайч байсан нь ойлгомжтой ш дээ. Хулгайч нарыг цагдаагийн газартай хамтран хил гаалиар гаргахгүй байх талаар арга хэмжээ авч болдоггүй юм уу. Үнэхээр дургүй хүрмээр юмаа

Avatar

Зочин 2019-12-10 202.179.25.101

Өмнөөс нь ичиж үхэхнээ. Зурагтай нь ил тод ингэж зарладаг нь зөв

Avatar

Зочин 2019-12-10 203.91.115.40

Нүдний булайнууд!!!. Энэ хулгайчуудын нэр биш Монгол улсын нэр гарч байгаа биз дээ.!!! Ардчилал гэгчийн буянаар хулгай хийх, худал хэлэх, хууран мэхлэх, сүйтгэх, хүн чанараа гээх .., за тэгээд…, есөн шидийг үзүүлэх юм даа. Одоо бүр сүргээрээ явж тив, дэлхий дамжиж ХУЛГАЙ хийж бузар булайгаа чирч байна даа!.

Avatar

Зочин 2019-12-10 66.181.180.158

өндөр хөгжилтэй орнууд виз өгөхгүй болхоор нь арга ядаад бүр төлөг рүү явж ониг ш****г болжээ, монголд орлого багассан байлгүй хулгайч нарын ард түмэн нь хоосон юм чинь , нэг бол нам дагаж дарга болж дээшээ гарч цөм хулгай хийнэ

Avatar

Hh 2019-12-10 37.166.127.212

Huniig gadnahaar bitgii dugne gd bdg ghde ihenh hulgaichuud iim hugiin tsaraitai ymnud bdg bhguyu niitleg shaatsn

Avatar

👹👹👹👹👹 2019-12-10 2.136.17.240

Румыний ЦЕГАНУУД шиг л болждээ

Avatar

Зочин 2019-12-10 66.181.161.56

хулгай хийсэн бузруудын царай зүсийг ингэж ил тод зарлаж байх хэрэгтэй байнаа

Avatar

sss 2019-12-10 139.5.216.93

Buh caityydad zurgiig ni tavih

Avatar

иргэн 2019-12-10 192.82.75.209

Ундармаа гишүүн энэ хулгайчуудаас ялгарахгүй байна , төрийн мөнгийг төлүүл

Avatar

Зочин 2019-12-10 103.50.207.150

монголд хулгай хийсэн хүнийг нүүрийг энэ шиг гаргах хэрэгтэй балиар юмнууд

Avatar

OMG 2019-12-10 103.14.37.4

Omg, mongold baidag shigee bodson baihdaa, huuli ni changa oron yu gj Mongol shig tolgoig ni ileh wedee

Avatar

иргэн 2019-12-10 64.119.25.139

Муухай хулгайчуудаа авчираач ээ.Гадагш явах нэр нүүргүй боллоо

Avatar

Z 2019-12-10 210.92.156.170

Baliar zavaan yumnuud tohiroh yal shiitgelee avaad bj baiwal taarna. Uls ornii ner tur gutaasan hognuud

Avatar

Зочин 2019-12-10 64.119.20.51

tendehiinh ni huuliar shiitgevel taarna

Avatar

W 2019-12-10 172.22.6.76

Mongold ed nariig avchirah hereg baihgui. End ireed bas l hulgai hiine. Tend ni yaliin uuruul Mongol ulsiin iregnees has tegeed gariin tair.

Avatar

tt 2019-12-10 202.21.108.112

yamar hamaata yumi. vetnamchuud ch bas mongold tomootoi bgaad bn uu.

Avatar

Зочин 2019-12-10 58.230.1.46

202.21.108.112 Чам шиг бодолтой новшнууд улсыг маань бузарлаж байгаа болохоор Монгол одоо ийм новшийн байдалтай байгаа юм ш дээ.

Avatar

set 2019-12-10 203.91.115.55

tomootoi l bdag sh. neg ch Vietnam hulgai hiisen, biye unelsen gej sonsooguin bn. harin mongolchuud haa saigui muu yvdlaaraa aldarshij bn

Avatar

Ждүчин хулгайч нар УИХ д сууж гуйлгачин Монголчуудыг шулсаар л.. 2019-12-10 49.190.155.175

Улсын ерөнхийлөгч нь шороо овоолдог хамгийн том хулгайч… үхэр Монголчууд ингээд дэлхийн шившиг болж хулгайч Монгуу нар болж дээ

Avatar

Зочин 2019-12-10 66.181.161.120

Nogoo 10 000 hynd nogdoh hulgaichaara delhiig tergyylew.

Avatar

Зочин 2019-12-10 202.21.127.165

Гарыг нь тайрах хэрэгтэй

Avatar

мгл 2019-12-10 103.26.195.168

хуруунуудаа тасдуулаад ,духан дээрээ тамгалуулаад ирээрэй!!!,иим хулгайч нарыг цагдаагынхан мэдэж л байгаашдээ,гадагш гарах эрхииг нь хаагаач!!!

Avatar

ЗОЧИН 2019-12-10 202.126.88.50

НААД НОВШУУДАА ТЭНД НЬ ХАЯ !!! ВЬЕТНАМУУДЫН БООЛ НЬ БОЛОГ !!!

Avatar

Nuuts 2019-12-10 202.126.89.209

Altansuhee bolgoomjtoi bgarai hamaa

Avatar

Зочин 2019-12-10 122.201.27.130

ёстой нөгөө хүн новшнууд гэдэг чинь энэ малууд байх шүү Гадаадад хулгай хийсэн хүн нвшнуудад хатуу арга хэмжээ авдаг хуультай байх хэрэгтэй дээ Шившигтэй юм

Avatar

Zochin 2019-12-10 139.5.216.9

Тэндээ хоригдоод нутгийн гаруудад зодуулаад байжииг

Avatar

зочин 2019-12-10 202.21.117.2

Хулгай хийхээр ажил хийхгүй яасан юм бол доо

Avatar

Зочин 2019-12-10 107.77.173.57

Яаралтай Эрүүгийн хуульд нэмэлт заалт оруулж гэмт хэрэгт ял шийтгэгдсэн хүмүүсийн гадаад улсад зорчих эрхийг хязгаарлахыг ялын нэмэгдэл төрөл болгож оруулах хэрэгтэй биш үү? Дээрээс нь ял шийтгэгдсэн,хорих ангиас суллагдсан этгээдүүдийн тухай шаардлагатай материалуудыг гадаад улсуудын ЭСЯ-дад өгсөн ч болохгүй юм алга.

Avatar

Nuts 2019-12-10 202.126.89.209

Yalaa edleed duuschihsan hun yahaaraa gadaad yvj boldgui bilee ? Hunii erhend haldaj bgn bishvv

Avatar

Зочин 2019-12-10 107.77.173.16

Ялын нэмэгдэл төрөл гэж нэг юм байдгийг шорон оронгоор олон жил явсан чи өөрөө мэдэж л байгаа биз дээ аан?

Avatar

Зочин 2019-12-10 106.186.208.29

Ongotsond taii hajuud suugaal nisjaashdee gemgui tsarailsan yumnuud. Ugaasaa hulgain gem heregt holbogdson hunii hiliin horig tavihad l boloh asuudal. manaih teed hiihguimdaa tiim yumaa.

Avatar

Зочин 2019-12-10 66.181.181.177

Yaag unen haltaichaad nudend huitend 1 muuhai huuramch cucci tsunh barisan 1 haltar huuhen , usee shaazgainii suul shig jijeghen umaa ard n boitson zolbin shar ustei 2 ork huuhen bie unelegch bhaa , Singapore oroh zamd hong kong deer buusan , estoi nuguu hulgaich bie unelegch id n bh gj bodogdson harwaas andashgui haltaichaad !! Yalanguya ter hong kong deer yamar olon zolbin tsaraituud buusan be kk , gui tgd tatwargui baraanii delguur n hurtel ih l unetei um bnlee shd aguu bayn humuusd bol hyamd

Avatar

Boris 2019-12-10 211.36.140.246

Omnod asian ornudar hulgai hideg buleg hulgaich mongolchud mash olon bolson gsen heden zugaraa bileg hulgaich bdag gsen

Avatar

zochin 2019-12-10 211.36.141.83

dargani b**s bazna arduudni hulgai hiine gadaadad .yaba da uls orni ner hvnd avah ym bhgvi bolloo

Avatar

Зочин 2019-12-10 119.40.98.210

ЯГ ИНГЭЖ ЗУРГИЙГ НЬ НЭР УСТАЙ ТАВЬБАЛ БАРАГ ШҮҮХИЙН "ХУЛХИ" ШИЙДВЭРЭЭС ЦӨӨХӨН МОНГОЛЧУУДАД ИЛҮҮ ҮР ДҮНТЭЙ ШҮҮ, АМЖИЛТ…

Avatar

Зочин 2019-12-10 66.181.181.177

Bas ter miat – n ajilchid uursduu Ene hulgaich bie unelegch nartaigaa hamtardag uu gui yu !! Harwaas ulbiisen bie unelegch 2 hulgaich umnuudiig zugeer l gargaad tgsenee ger buleeree yawj bga humuusiig uchirgui orilj hashgirch baitsaaj ntr umhii l***r cine !! Durdee itgesen umhii har energitei umhii n**** !! Doliichood !! Uudend n 2 yaajgii awgai bas yu gd h*****d baiwaa , vip lounged 2 zuugch n unduguu uursduu ideed duusgadag bh 2 ewgui odoi huuhen , arai l umaa uilchilgeenii baiguullaga bj

Avatar

Зочин 2019-12-10 66.181.161.103

Eee pzdaaa

Avatar

beki 2019-12-10 192.82.67.157

yanaa unnuus ni ichij bn.uls orniihoo neriig buzarlasan nowshnuud naanaa uheech

Avatar

Зочин 2019-12-10 83.97.157.201

Setgvvlch bvsgvi bayarlalaa. Zurgiig ni ner ustai ni tavisand. Jaahan tom hemjeetei zurag taviarai

Avatar

Zochin 2019-12-10 223.62.203.94

Mongold hynii erh ntr geed h*****d bdag!ene muusain hulgaich nariig ah dyy naiz nar ni sain haraad av!archaagui novshnuud!

Avatar

Зочин 2019-12-10 150.129.142.68

. в в дв.

Avatar

гэрэл 2019-12-10 66.181.164.222

Ийм новшнуудыг тэнд нь хатаах хэрэгтэй бна. монголд ирүүлээд хэрэггүй

Avatar

Зочин 2019-12-10 202.55.188.92

Монголдоо хулгай хийсэн бол ямарч асуудалд орохгүйшдээ. Толгойг нь илээд л явуулдаг

Avatar

ZOCHIN 2019-12-10 180.150.82.98

TEND N BUR ULDEEH YMSAN…MONGOL GEDEG NERIIG CH SHAVHAITAI HOLIH HUMUUSIIG IRUULJ YADGIIN….

Avatar

Зочин 2019-12-10 202.21.117.178

НУТГИЙН НЭР ГУТААСАН НОВШНУУД

Avatar

G 2019-12-10 192.82.65.175

Муухай муухай ичиг ичиг

Avatar

Кса 2019-12-10 202.126.88.161

Харваас бүгд хөдөөний оркууд л байна даг.

Avatar

Зочин 2019-12-10 58.224.234.54

Хотыхон бол соёлтой хулгай хийнэ ш дээ!!!
Эх орныхоо баялагийг зарж өөрөө баяжиж байгаа!!!!

Avatar

Зочин 2019-12-10 66.181.161.83

онгоцны буудал энэ тэр дээр шалгуулж баахан зогсдог бол болж дээ эд нарын гайгаар

Avatar

Зочин 2019-12-10 66.181.188.32

Өндөр түвшиний мэргэжлийн хулгайч, ө***г базагч нар бэлтгэн экспортолдог улс болждээ.

Avatar

Зочин 2019-12-10 66.181.184.155

Гоё юм бичиж. Чамд баяр хүргье. Өөрийгөө л хичээ. Чамд ч асуудал бий.

Avatar

Зочин 2019-12-10 202.179.24.91

Ялтан солилцох хэрэггүй. Зохих шийтгэлээ тэндээ хүлээг. Ичих хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2019-12-10 65.49.38.141

Хятадад бол бүр илүү алдартай шүү дээ.Хулгайчаараа

Avatar

насан 2019-12-10 64.119.24.118

Эд нар шиг баригдаж новширохгүй л дээ!!

Avatar

Үхэр монголчууд 2019-12-10 213.143.46.108

Дүрвэгсэд Франц Герман Англи ноёдуудын минь нутгийг сүйдэлж бусниулж байна гэж уйлагнаад байдаг үхэр монголчууд өөрсдийгөө хардаа 😂😂😂😂

Avatar

Зочин 2019-12-10 66.181.177.114

zavaan ner buzarlagsad

Avatar

Зочин 2019-12-10 67.247.8.185

ALBAN bus HULGAICHUUD YAAH VE ALBAN YOSNI HULGAICH SAIHANBILEGIIG interpool olson uu

Avatar

Зочин 2019-12-10 172.58.141.154

Тэнд нь тэрэг түрэгчингээр үлдээ. Бузар новшнууд.

Avatar

Зочин 2019-12-10 58.224.234.54

Ёстой уучилаарай манай орон улс орноо хулгайлж дуусаад тэр хулгайн мөнгөөрөө гадаад гарч хулгай хийдэг болсон сөнөсөн улс болооод бна.
Анхаар ажил хийж мөнгө болцгооё!!!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж