70 кг хар тамхи тээвэрлэж явсан дипломатчийг маргааш шүүнэ | News.MN

70 кг хар тамхи тээвэрлэж явсан дипломатчийг маргааш шүүнэ

70 кг хар тамхи тээвэрлэж явсан дипломатчийг маргааш шүүнэ

70 кг хар тамхи тээвэрлэж явсан дипломатчийг маргааш шүүнэ

Германы Дрезден хотноо машиндаа 70 кг хар тамхи тээвэрлэж яваад баригдсан, Монгол Улсаас Истанбул хотод суугаа Ерөнхий консул Б.Баттүшиг, жолооч С.Эрдэнэбаяр нарт холбогдох хэргийн ээлжит шүүх хурал маргааш буюу даваа гариг /2019.12.09/-т болох аж.

Тэднийг анх тавдугаар сарын 3-ны өдөр дипломат дугаартай "Мерседес бенз" маркийн автомашиндаа гурван сая еврогийн үнэ бүхий 70 кг хар тамхи тээвэрлэж явахад нь Германы цагдаа нар саатуулан баривчилсан юм. Шүүхийн анхны хэлэлцүүлэг Дрезден хотын тойргийн шүүхэд арваннэгдүгээр сарын 18-ны өдөр эхэлжээ.

Уг хэрэгт холбогдогч Б.Баттүшиг нь шүүх хурлын үеэр өөрийгөө Монгол Улсын тагнуулын байгууллагын ажилтан, гадаад улсад байгаа дипломатууд мансууруулах бодис, тамхины хэрэгт холбогдсон гэсэн мэдээллийн мөрөөр өөрийн биеэр дунд нь орж нууц ажиллагаа явуулж байгаад баригдсан гэх утгатай мэдүүлэг өгснийг Германы томоохон хэвлэлийн нэг “Bild” сэтгүүл нийтэлсэн билээ.

Эх сурвалж: BILD

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
11
ХахаХаха
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ЗөвЗөв
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
БурууБуруу
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

20 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-12-08 103.57.94.129

Дэндүү юм аа

Avatar

Zochin 2019-12-08 66.181.161.114

Ene chini su batboldiin huu battushig mon bizdee

Avatar

Иргэн 2019-12-08 66.181.161.106

Энэ бас ямар тэнэг жүжиг вэ ? Тэр одоо гёрманы шүүх түүнд итгэнэ гэж яаж бодовоо монголд бол манай шүүгчид өө тиим тагнуул байсан байналаа гээд хээв нэг алх цохичихно манай төрд гарсан увайгүй тэнэгүүд өөрсдиигөө юу ч хиисэн болно гэж бодоод гадаадад очоод тэнэгтээд монголынхоо нэрииг баастаж байнадаа одбаяр энэ дипломат нэртэй хар тамхины наймаачин гээд л зөндөө болждээ ард түмэндээ хэрэг болдоггүы юм гэхэд гай болохгүй байж чадахгүй юмдаа тэднииг яасан ч зүгээр өнгөрөөж болохгүй

Avatar

Haiz 2019-12-08 83.23.234.102

Hurc novshiin hun bn

Avatar

Зочин 2019-12-08 202.126.89.99

Монголчууд маань өдөр ирэх тусам улс төрчид нь, улмаар иргэд нь доошоо гэрлийн хурдаар, тамын тухай үлгэрийн баатрууд болж байна даа. Шуналтай, бялдууч, атаархуу, залхуу, сүүлийн жилүүдэд муу мэдээллийн донтонгууд болж хувиржээ… ???????????

Avatar

Мангар юм ярьдаг юм 2019-12-08 180.149.98.106

Монголдоо байгаа шиг санадаг юм уу, хаашаа юм? Мангар мангар юм ярьж хүмүүсийн дургүй хүргээд. Тагнуул болж хар тамхины хэргийг илрүүлэх гэж байсан гэх нь байна. Тэгээд эндээс амараар нь тагнуулын байгууллагаас нэг бичин аваачих нь дээ. Тэр Одбаярыг хар, охины б**с базчихаад, сүүлд нь нэр төрд халдлаа ч гэх шиг. Манайхан ер нь жаахан "сумтай" шүү.

Avatar

LionHeart 2019-12-08 122.201.24.161

Дан ганц өөрөөгөө асуудалд оруулсан бол яая гэхэв.Бүхэл бүтэн Монгол Улсын нэрийг баастаж хаячихаад юу гэж жүжиглээд байгаа п***а вэ!!!Ийм юмнуудаас болж Монголын нэр гадаадад унаж байна.Зүв зүгээр Герман Швецарь ороод пиво бяслаг шокладны бизнес эрхлээд явж байхад чинь ийм дипломат нэр хугалсан юмнуудаас болоод виза гаргахгүй хэцүү байна.Бүх юмаа шалгуулж нэгжүүлдэг боллоо.Гадаад Яамны Сайдаа ийшээ тийшээ улсууд уруу олигтойхон дипломатич томилоочээ ү****ц царайлаад юу хийгээд байгаа юм бэ?

Avatar

харамсалтай 2019-12-08 66.181.177.219

МОНГОЛчууд энэ нөхрийг хамгаалах гэж тагнуулын нууц ажилтан гэсэн жүжиг тавьж байгаа юм биш биз дээ. ХАМААТАН садан нь монголын тагнуулаас – манай тагнуулчин гэсэн БИЧИГ явуулж байж мэднэ шүү. ЛУЙВАРЧИД чадна.

Avatar

Зочин 2019-12-08 202.126.89.216

Oorsdiinhoo har tamhinii problemiig duusgachihaad odoo gadaadiin ulsuudiin diplomatuudiin har tamhinii hergiig morddog bolson uu? Gui mon lag yumaa.

Avatar

Зочин 2019-12-08 66.181.178.14

НААД ТАГНУУЛЧ БОЛЖ ТОГЛОЖ БАЙСАН ХҮҮХЭД УЙЛУУЛЧИХЛАА ШҮҮ ДЭЭ , БОЛИОЧ ЭЭ ,

Avatar

zojin 2019-12-08 173.132.25.123

ooroo unasan xuuxed uildagui maa,uilaad yaxav yalaa edlejder

Avatar

Зочин 2019-12-08 59.153.113.227

НААД ЛАЛАРЫГ РЕРМАНЫ ХУУЛИАР 20 ЖИЛ ӨГӨХ ХЭРЭГТЭЙ. ЭНЭ н**ш ХУЖААД БАРИГДСАН БОЛ ШУУД БУУДУУЛАХ БАЙСАН .ХАРИН АЗТАЙ ХОРЬХОН ЖИЛИЙН ЯЛЫГ АВЛАА.

Avatar

Зочин 2019-12-08 66.181.176.86

namaig anh germand ochihd minii hamag mongiig deeremdey baisn Gantogs baina naad aalz chin. rket hun uildag ymu chamd ninjin setgel hun chanar dutsan shdee. mini egchiid hutgalaad zugtaasan zaluu.Dresden hetsuu gazar daa dosh

Avatar

Зочин 2019-12-08 202.21.108.227

Нүгэлтэн гэж энийгл хэлэх байхдаа!

Avatar

Дорж 2019-12-08 150.129.142.119

Зарим сэтгэцийн өвчтэй балай юмнууд бүх л муу бүхнийг Ардчилалаас боллоо гэх юм , тэр социализм чинь тийм гоё бай сан юм уу, далд муухай болгон байсанл юм билээ, наад коммунистууд чинь 30жилээс ихэнх хугацаанд 7 удаа сонгуул болж засаглахад 5 д нь буюу өнөөдөр ихэнх хугацаанд нь өмч хөрөнгө оюун санаа бүхийл зүйлийг захирч удирдаж ирсэн шүү дээ,

Avatar

Зочин 2019-12-08 66.181.184.46

Манай нөгөө үзүүртэй нэртэй тагнуулч бас л ингэж тагнуулаа ч хийнэ хувьдаа хулгайгаа ч хийдэг байсан юм бишүү кккк үнэхээр төгс систем ккккк

Avatar

Зочин 2019-12-08 192.82.73.148

Uilj neg uzeed tagnuul gej neg uzeed. Iim l archaagui novshnuud turiin albiig ezel hiheed bainadaa. Yu ch geh be. We hung shig bai

Avatar

Зочин 2019-12-08 203.169.50.114

Насаар нь хориод шоронд үлдээ

Avatar

Зочин 2019-12-08 192.82.68.227

Оо за!! Манай улс дэлхий нийтийн эсрэг хар тамхины мафи улс юм болж бн уу?? Ардчилал гэж 30 жил солиорсны vр дvнд ийм терийн албан хаагчидтай болсон бн.

Avatar

Selenge irgen 2019-12-08 59.153.113.20

Xytsandaa diplomatchin xezeedee guitaetgex ajiltan boljixdog um. Toriin ondor sentiid suujaad zylgai xiigeed yavdag novshiig Chingis xaanii zarligaar tsaazaar avax bsandaa ter tsagt odoo bol shoron! Songolt bol ene!!! Shunaltai xylgaichuudiig Zailuulaachee!!! Said naraa…

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж