Трамп Дэлхийн банкыг БНХАУ-д зээл олгохоо зогсоохыг уриалав | News.MN

Трамп Дэлхийн банкыг БНХАУ-д зээл олгохоо зогсоохыг уриалав

Трамп Дэлхийн банкыг БНХАУ-д зээл олгохоо зогсоохыг уриалав

Трамп Дэлхийн банкыг БНХАУ-д зээл олгохоо зогсоохыг уриалав
АНУ-ын Ерөнхийлөгч Дональд Трамп Дэлхийн банкыг БНХАУ-д зээл олгохоо зогсоохыг уриалжээ.
Тэрбээр твиттерт "Яагаад Дэлхийн банк БНХАУ-д зээл өгөөд байна вэ? Хятадууд хангалттай мөнгөтэй, хэрвээ мөнгөгүй байсан бол тэд түүнийг бий болгоно. Зогс оо!" хэмээн жиргэжээ.

Өмнө нь Дональд Трамп БНХАУ-тай ижил түвшинд худалдааны хэлэлцээг хийхгүй гэж байсан. Арваннэгдүгээр сарын 13-нд тэрбээр Бээжинтэй хийж буй  худалдааны хэлэлцээг цуцласан тохиолдолд хятадын бараа бүтээгдэхүүнд өндөр татвар ногдуулна гэж сүрдүүлж байв.  Харин ингэж сүрдүүлэх нь хоёр улсын дунд үүсээд буй худалдааны дайныг улам хурцатгана гэж судлаачид дүгнэжээ
А.АНИР
Эх сурвалж:RT

 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
11
ЗөвЗөв
2
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

12 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ONOM 2019-12-07 64.119.26.179

Энэ мэтээс болоод хятад задартал өдий биз. Ер нь бол хөгжлийн хурдыг сааруулах, дээр нь хятадын зах зээлээс америк ургацаа хураах сонирхолтой байна. Ядуу улсаас ургац хураадаггүй юмаа.

Avatar

Зочин 2019-12-07 66.181.184.155

Энэ их Тэнэг ээ.

Avatar

Zochin 2019-12-07 104.205.231.43

Hyatad zadarval manaid hynd tusana.NYB dyrbegsediig mungu tuluud manaid bairshuulna. Tegeed l budaa. Neeh bayasah uym bish dee !!!!

Avatar

ЧД иргэн 2019-12-07 202.179.26.199

Хятад өөрөө Дэлхийн банкинд зээл өгч байгаа биздээ. Энэ хүн эрүүл үү эсвэл юм байна уу. Америк 2008-2009 онд эдийн засгийн том хямралд ороход Хятад 1,6 триллион ам. долларын зээлийг Америкт өгч тусалж байсан. Нөгөө аяганы хариу, агтны хариу юу болсон бэ… Америкаа гэж…

Avatar

иргэн 2019-12-07 202.126.89.221

Трамп бхүчээ мэдэж байна. Нөгөө талаар Хятад Солонгос Сингапурын хөгжлийн нууц чудо ид шид нь АНУ гэдгийг дэлхийд төдийгүй АНУ-п харууллаа. АНУ ардчилсан нам, БН нам нэг зүйл дээр нэгдэж байгаа. Тэр бол хятадыг байх байранд аваачих.Тийм учир бид хувьтахй ард түмэн. 20 зуун ЗХУ, 21 зуун АНУ бидний өмөн орших энэ орныг чангалаж байнаХАХАХА

Avatar

Amjil 2019-12-07 24.46.100.17

Zovhon Trump l Hyatadiig uhaaruulj chadna

Avatar

Zochin 2019-12-07 24.46.100.17

USA hezee ch sularch,doroitohgui,gadniihan yduudaa bainga ataarhaj b.dag,Ted mash huchirheg,shudarga huulitai,humuus ni ondor uhamsar tai

Avatar

Америк 2019-12-07 66.181.161.10

Бид их хувьтай хүмүүс юм.Агуу гүрэн сульдан доройтож бульхайцахыг хардаг л юм байна.

Avatar

Зочин 2019-12-07 192.82.68.227

Америкын еронхийлогч сэтгэцийн юмтай хvн байхаар бусад нь яах юм бэ?!

Avatar

Зочин 2019-12-07 192.82.74.77

олон юм ярилгүй хуж аа нарыг газрын хөрснөөс арчаад өг тэгээд Монголыг хурдан эзэлж аваад нэг мужаа болгоод ав

Avatar

Zochin 2019-12-07 66.181.178.211

Zuv, Trumpiig demjij bna.

Avatar

Зочин 2019-12-07 59.153.112.233

Зөв. Трампаа чи шүү

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж