Хий дамжуулах хоолойг Монголоор дайруулахаар тохиролцов | News.MN

Хий дамжуулах хоолойг Монголоор дайруулахаар тохиролцов

Хий дамжуулах хоолойг Монголоор дайруулахаар тохиролцов

Хий дамжуулах хоолойг Монголоор дайруулахаар тохиролцов

Монгол Улсын Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх 2019 оны 12 дугаар сарын 05-ны өдөр Сочи хотноо ОХУ-ын Ерөнхийлөгч В.В.Путинд бараалхлаа. Тэд сүүлийн гурван сарын хугацаанд хоёр дахь удаагаа уулзаж байгаа нь энэ юм.  Уулзалтын үеэр хий дамжуулах хоолойг Монгол Улсын нутаг дэвсгэрээр дайруулах төслийг эхлүүлэхээр тохиролцов. Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх “Эдийн засгийн коридорын хүрээнд хэрэгжих хийн хоолойн төсөл нь Монгол Улс, ОХУ, БНХАУ-ын нийгэм, эдийн засгийн хөгжилд чухал хувь нэмэр оруулна” гэдгийг тэмдэглэв. ОХУ-ын Ерөнхийлөгч В.В.Путин “Төслийг хэрэгжүүлэхэд улс төрийн зүгээс ямар ч саад байхгүй” гэлээ. Хий дамжуулах хоолойг Монгол Улсын нутаг дэвсгэрээр дайруулах талаар олон жил яригдсан ч ажил хэрэг болоогүй байсныг ийнхүү эцэслэж хоёр тал Санамж бичиг байгууллаа.

Хоёр улсын судалгааны ажлын хэсгүүд одооноос эдийн засгийн үр өгөөжийг тогтоох, техник, эдийн засгийн үндэслэл боловсруулах зэрэг ажлаа эхлэх юм. Энэ төсөл хэрэгжсэнээр Монгол Улс бүс нутгийн эрчим хүчний интеграцид бодитой оролцох боломж бүрдэнэ гэж Засгийн газрын Хэвлэл мэдээлэл, олон нийттэй харилцах хэлтсээс мэдээллээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
54
ЗөвЗөв
10
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

76 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

zochin 2019-12-06 156.56.145.62

tsonhnii tsaanaas chiher doloolgolt

Avatar

Зочин 2019-12-06 192.82.68.227

Ардчилсан улс болоод 30 жил болоход Америк , барууныхан нь орж ирээд ганц ТVЦ – ны херенге оруулалт ч хийсэнгvйээ!! Бид 30 жил горьдлоо!! Естой тоохгvй юм бн!! Одоо сурснаар нь Орос, Хитадаа тvшихээс еер сонголтгvй юм бн оо!!

Avatar

Зочин 2019-12-06 202.9.40.55

Оросын газ Монгол бас хэрэгтэй. Говийнхон заг хайлаасаа түлээд дуусч байна.

Avatar

/*-*/ 2019-12-06 49.0.213.103

Тэгээд хаагуур тавих болов, Алтанбулаг, Дархан, Улаанбаатараар дамжаад Хятад руу гарах юм уу, эсвэл Алтайн уулс дундуур Баян-Өлгий хавиар дамжаад Шинжаан руу гарах юмуу

Avatar

Guest 2019-12-06 31.10.175.172

Very very good indeed!!

Avatar

МӨӨГИЙ 2019-12-06 103.240.241.110

ЭНЭ ГАР БАРЬСАН 2Н ҮЕД ЛАВ БАРИГДАЖ ДУУСАХГҮЙ? ТА НАРЫГ АМЬД БАЙХАД ЛАВ ДУУСАХГҮЙ ХОШГОРУУЛСААР ДУУСНА ЕР НЬ ШИЛНИЙ ЦААДАХ ЧИХРИЙН ЦААС

Avatar

Зочин 2019-12-06 139.5.216.209

Хятад дургүйцэл Орос яаж ч чадахгүй. ЗХУ тарснаас Орос Хятад хоёрын хүчний харьцаа өөрчлөгдсөн. Орос Хятадаас хараат болж байна. Ийм нөхцөлд бүх юм Хятадаас хамаарна.

Avatar

Зочин 2019-12-06 150.129.141.77

МАШ САЙН БАЙНА АМЖИЛТ ХҮСЬЕ ХҮРЭЛСҮХЭЭ

Avatar

хооной 2019-12-06 192.82.70.206

путин улс төрийн талаас ямарч саад байхгүй гэжээ??????? харин эдийн засгийн талаас юм хэлээгүй байна шүүдээ????? энэ чинь танайх хоолой барихад ямар хөрөнгө оруулах вэ? гэж асуугаад байгаа юм бишүү????

Avatar

Зочин 2019-12-06 43.242.243.195

Ubtz

Avatar

Зочин 2019-12-06 202.179.27.181

ЕР НЬ МОНГОЛООР ДАЙРУУЛАХ ХАМГИЙН АШИГТАЙ ХУВИЛБАР ҮҮНИЙГ СУДЛААД БАЙХ Ч ЮМ БАЙХГҮЙ. УКРАЙН ДЭЭР ГАРСАН АЛДАА ШИГ ЭРСДЭЛИЙГ Л ТООЦООД БАЙГАА БОЛОВ УУ. МАГАДГҮЙ ПУТИН ЖЕНКО ХҮРЭЛСҮХ 3 ДАМЖУУЛАХ ЧИГЛЭЛ ДЭЭР ТОХИРОЛЦЧИХСОН Ч БАЙЖ БОЛОХ. 6 САРЫН ДАРАА ГЭДЭГ МАНАЙ СОНГУУЛИЙН НААХНА БАЙГААГААС ХАРАХАД ЭНЭ ЦАГ ХУГАЦААГ ЭНЭ 3 ЗОРИУД СОНГОЖ АВСАН. МАНАЙ 2-Т СОНГУУЛИЙН ШОУ ИХ ЧУХАЛ Л ДАА. ӨӨРСДӨӨ АВЪЯАСААРАА МОНГОЛООР ДАЙРУУЛАХААР БОЛГОСОН ЮМ ШИГ. МАНАЙ СУГАНЫ ҮСНҮҮДИЙН ДАРГАДАА ӨГДӨГ ЗӨВЛӨМЖ ХИЙДЭГ АЖИЛ

Avatar

Зочин 2019-12-06 202.179.27.181

БИ САЯ Л СИЛА СИБИРИ 1-ИЙН МАРШРУТЫГ СОНИРХОЖ ХАРЛАА. ПУТИН НЭГ СУМААР 3 ТУУЛАЙ Л БУУДСЫН БАЙНА ШД. 1 БИШ 2 ХООЛОЙ БАРЬЖ 2 ТӨСӨВ ХУСАХААР ХОРХОЙСЧ. 2-Т. МОНГОЛООР ДАЙРСАН ГАНЦХАН ХООЛОЙ БАРИАД ТЭР НЬ БЭЭЖИН ТЯНЖИНЭЭР СОЛОНГОС ЯПОНЫ ЗАХ ЗЭЭЛД ГАРАХАД БЭЭЖИНД БАРЬЦААЛАГДАХААС АЙСЫН БАЙНА. ЮУН МОНГОЛ БАЙТУГАЙ ХЯТДЫГ ӨӨРИЙГ НЬ ТОЙРУУЛААД ТАВЬЧИЖ. 3-Т. ХИЙГЭЭ АХИУХАН ЗАРЖ ИХ ОРЛОГО ОЛОХ ГЭЖ ҮНЭХЭЭР ШУНАСАН Л ЮМ БАЙНА. МОНГОЛ ЭЗ-ЫН %-Д АШИГГҮЙ БОЛОХООР Л ЗЗ ИХТЭЙ ГАЗАРААР ДАЙРУУЛЧИХ ГЭЭЛ ЗҮДРЭЭД БАЙГА

Avatar

Зочин 2019-12-06 103.9.90.50

Мэдэхгүй байж мэдэмхийрэх тэнэг хэрэг.

Avatar

Зочин 2019-12-06 202.179.27.181

ТЭГЭЭД ЧИНИЙХЭЭР МОНГОЛООР ДАЙРАХГҮЙ БАЙХ ШАЛТГААН ЮУ ЮМ.

Avatar

Зочин 2019-12-06 139.5.216.209

Хийн хоолойгоо Монголоор дайруулахад Оросод ганцхан ашиг бий. Энэ бол Монголыг давхар хараат болгох. Оросын хий бол эдийн засаг биш стратегийн з****г гэдгийг усан тэнэг л мэдэхгүй байх. Гэхдээ, хийн хоолойг Монголоор дайруулахыг Хятад эсэргүүцвэл Орос зөрж чадахгүй дээ.

Avatar

Зочин 2019-12-06 202.179.27.181

ТЭР МАНЖУУРААР ДАЙРУУЛЖ ГЭЭД БАЙГАА ХИЙН ХООЛОЙ ЧИНЬ МАНЖУУРААР ДАЙРААГҮЙ ЮМ БАЙНА ЛЭЭ. ХЯТАДЫН ЗҮҮН ХОЙД ХИЛИЙН ГАДУУР ЯВСААР БАЙГААД СОЛОНГОС ЯПОН РУУ Л ӨӨРИЙНХӨӨ НУТГААС ШУУД ӨГӨХ САНААТАЙ ХАРАГДАЖ БАЙНА ЛЭЭ. ЮУН МОНГОЛ ЮУН МАНЖУУР ХЯТАДЫН ГАДУУР ЯВСААР БАЙГААЛ ВЛАДИВОСТОК РУУ ДӨХӨЖ ХАРАГДАНА ЛЭЭ. ОДОО ПУТИНЫ ЗАЛИНД УНАЖ БОЛОХГҮЙ ЭЭ. МАНАЙХААР ДАЙРАХГҮЙ Л БОЛ ТЭР ХҮН АМ ЦӨӨТЭЙ ШИНЖААН УЙГУР КАЗАКААС ЯМАР ЮМНЫХАА АШГИЙГ ОЛДЫН. МАНАЙХАН ОЛИГТОЙХОН САНАЛАА ДОРИУХАН ЭРТХЭН ХЭЛЧИХ.

Avatar

Зочин 2019-12-06 103.9.90.50

Мэдэхгүй байж мэдэмхийрэх тэнэг хэрэг.

Avatar

Зочин 2019-12-06 103.111.68.3

ТЭР МУЖ БОЛ АЖ ҮЙЛДВЭРИЙН ТОМ МУЖ. ХИЙН АСАР ИХ ХЭРЭГЛЭЭ ГАРНА. ТИЙМ БАЙХАД ХЯТДУУД ЭНЭ ХИЙН ХООЛОЙНООС Ч НЭГ ИХ ЦААРГАЛАХГҮЙ БОЛОВ УУ ДАА

Avatar

Зочин 2019-12-06 103.111.68.3

ЭНЭ КОМЕТЧИД ТАРХИНЫ БАГТААМЖ БАГАТАЙ БАЙЖ ЮМЫГ МЭДЭМХИЙРЧ БИЧИХ ДУРТАЙ ЮМАА. САЯХАН ЭДИЙН ЗАСАГЧ ДАШЗЭВЭГ ХИЙН ХООЛОЙН ХУВЬД ОРОСОД АШИГГҮЙ БҮСЭЭР ХИЙ ТАВИХГҮЙ ШҮҮ ДЭЭ ГЭЖ ИРЭЭД Л ЯРИХ ЮМ.УЛАННБААТАР ЭРЭЭН ГЭХ МЭТИЙН ХҮН БАГАТАЙ ХЭРЭГЛЭГЧИДЭЭР ОРОСУУД ЯАХ ЮМ ГЭЖ ИРЭЭД Л ЯРИЛАА. ҮГҮЙ ДЭЭ ЭНЭ 2 ХОТБОЛ ЗАМ ЗУУРЫН Л ХОТ ЦААНА НЬ ХЯТДЫН ЖИНИН,,ДАТУ , ХӨХ ХОТ,БОЛОН АЖ ҮЙЛЗВЭРЖСЭН ТОМ МУЖ ХЭБЭЙ ГЭЖ БАЙНА. ТУХАЙЛБАЛ ХЭБЭЙ МУЖИЙН НҮҮРСНИЙ УТАА Л ДАНГААРАА БЭЭЖИНГ АГААРЫН ХҮНД БАЙДАЛД ОРУУЛДАГ ШҮҮ.

Avatar

Зочин 2019-12-06 103.14.38.136

Удахгуй одоогийн Украйн болно.

Avatar

зочин 2019-12-06 202.9.46.213

Согтуу Елцин бараг л ,,маргаашнаас турбагаа дэвсээд эхэл ,, гэх ухааны юм гуцаад л байсан ….. хаана байна ?..

Avatar

ЗОЧИН 2019-12-06 202.21.126.30

ОРОС БААВГАЙ МАНАЙХЫГ АСГАТАА ӨГ, ЭГИЙН ГОЛЫН УЦС-ЫН ТӨСЛӨӨ ЗОГСОО. ТЭГВЭЛ БАРУУН ХЭСГЭЭР ЧИНЬ ХИЙН ХООЛОЙ ДАЙРУУЛЬЯ ГЭХ ЮМ БАЙГАА БИЗ ДЭЭ. ТЭР ХИЙН ХООЛОЙ УВС ХОВД БАЯН-ӨЛГИЙД ЯМАР ХЭРЭГТЭЙ. ТЭГЭЭД Ч СУДАЛЖ ҮЗ ГЭДЭГ ДИПЛОМАТ ЯРИА Л БОЛЖ ГЭЖ ОЙЛГОГДОЖ БАЙНА ДАА ХӨ.

Avatar

Зочин 2019-12-06 103.111.68.3

Тахалтай тарвага МАК -д бэлэглэсэн мөнгөний ордыг хийн хоолой, эгийн голын усан цахилгаан станцын наймаанд ашиглах хэрэгтэй…

Avatar

Зочин 2019-12-06 139.5.216.154

Монголоор дайруулбал ашигтай үгүйг 6 сарын дотор судалж боловсруул гэсэн болохоос дайруулахаар тохиролцоогүй шүү. Худлаа мэдээ тараах аа болиоч.

Avatar

Зочин 2019-12-06 103.111.68.3

Путин 6 сарын дотор эдийн засгийн үр ашгийг нь тооцож үз гэсэн даалгавар өгсөн. Түүнээс хоолойг Монголоор дамжуулахаар шийдчихсэн асуудал одоохондоо биш. Энэ хооронд харин оросуудтай удаа дараагийн ганцаарчилсан уулзалтаар ХҮСЭЭД БАЙГАА ЗҮЙЛИЙГ нь шийдээд өгвөл, манайхаар дайруулахаар шийдэж магадгүй.. Энэ бол цэвэр наймаа… Бид зүгээр гуйгаад болчихно гэж горьдох буруу

Avatar

Зочин 2019-12-06 73.92.12.67

Оросын вести ру,РИА новости,Первый канал гээд 4 ,5 сайт л Путин Сочид монголын ЕС У.Хүрэлсүхийг хүлээж авлаа гэж мэдээлж. Хоер орны хамтын ажиллагаа эрчимтэй хөгжиж байна,худалдаа сүүлийн жилд 21% өссөн бол энэ оны эхний 8 сард 15% хувь өссөнийг дурьдаад, манай Газпром монгол шингэрүүлсэн хий нийлүүлж эхэлсэн бол Роснефть дангаараа монголын нефть,нефтийн бүтээгдэхүүний хэрэгцээний 80 % – ийг хангадаг гэж онцолж,хөдөө аж ахуй,машин техник,эрчим хүчний салбарт цаашид хамтран ажиллана гэж.

Avatar

Зочин 2019-12-06 73.92.12.67

Путины хэлсэн үгэнд хамгийн сонирхол татах юм нь евроазийн эдийн засгийн хамтын ажиллагааны холбоонд монгол улс орох сонирхолтойгоо илэрхийлсэн,энэ тал дээр бид зуучлах,туслахад бэлэн гэсэн үг???? Хэн орийгээд байгаам,урд нь орцон Казахстан,Белорусь үгээ хэлээд гарах тухай асуудал яригдаж байхад бид тэнд яах билээ, баахан мангасдуулах л байх даа….. Хийн хоолойн талаар нэг ч үг алга. Харин Гордеев монголоор дайруулах хийн хоолойн эдийн засгийн ашгийг тооцоолох баг 6 ажиллана

Avatar

Зочин 2019-12-06 73.92.12.67

Энэ багт Газпром,монгол,хятадын тал ажиллана. 6 сарын дараа тайлангаа ОХУ – ын ЗГ, Ерөнхийлөгч Путинд танилцуулна л гэж сэтгүүлчдэд мэдэгдсэн байна. Үнэхээр аль аль талдаа ашигтай гэж гараад энэ ажил эхлэвэл монголд хэрэгцээтэй,сайн л байна. Харин болоогүй,түүхий ажлыг эхэлчихсэн юм шиг ярьж бичээд байгаа нь улс төрийн хонжоо хайсан явуургүй ажил гэж харагдаад байна. Хоолой тавиулахаас өөрөөр улс орноо аваад явах чадваргүй монголын эрх баригчдийн хөөрхийлөлтэй байдалч бас яригдах асуудал,…..

Avatar

МоАХ ны Партизан 2019-12-06 202.179.27.171

ЭРХШЭЭЛД. НЬ ОРЖ. ЯВСАН ГАШУУН ТҮҮХИЙГ САНААЧ !!!!!ДЭВШИЛТЭД УЛСУУД О.Х.УААС ЗАЙГАА. БАРЬЖ. БНА.ЭРГЭН ТОЙРНЫХОО БҮХ. УЛСУУДААС ЦЭРЭГИЙН ХҮЧЭЭР ГАЗАР НУТАГИЙГ. ТАСЛАН АВЧ НӨЛӨӨГӨӨ ТОГТООСОН БАЙГААШТЭЙ…

Avatar

Р 2019-12-06 150.129.142.162

Оросыг дагасаны хучэнд тусгаар улс болсон юм ш дээ.Орос бол тусгаар тогтнолын баталгаа юм шуу.
Тэгээгуй бол едийд хятадын нэг муж байх байлаа. Хятадаас цагдаа нар та нарыг журамлаад байлаа.
Туухээ мэдэхгуй хун ойд теерсен сармагчинтай адил гэж унэн уг шуу.
Та Нарын шутээд байдаг барууны reotinto Монголын баялгыг яаж цемлеж байна.
Эрдэнэт яаж ажиллаж байна нэг харьцуулаад харчих.

Avatar

бодлын хулгайч 2019-12-06 66.181.167.53

ЦОНХНЫ ЦААДАХ ЧИХЭР ДОЛООЛГОЛТ

Avatar

Зочин 2019-12-06 112.72.8.90

нуулгүй хэлэхэд хүрэлсүх ч чи ч би ч цөмөөрөө цонхны цаанаас долоож байгаа даа ккк

Avatar

бодлын хулгайч 2019-12-06 66.181.167.53

ЦОНХЫ ЦААДАХ ЧИХЭР ДОЛООЛГОЛТ

Avatar

М 2019-12-06 103.212.119.185

Хийн хоолойноос илүү өөрт байгаагаа Оюутолгойгоос минут тутам алдаж байна мангар аа

Avatar

Зочин 2019-12-06 112.72.8.90

оюутолгойг хүрэлсүх хийгээгүй билээ. хувь хүнд хорсол заналтай бол эр хүн шиг очоод уулзчих хэрэгтэй гэж зөвлөе

Avatar

хар масс ингэж бодов 2019-12-06 103.229.122.37

юу ч байхгүй болоо л байсан юмтай боллоо гээд юу дээрдэхийн айн хулгайч дарга нарын шахааны газар нэгээр л нэмэгдэнэ биздээ хар массд падгүй асуудал байна.

Avatar

Зочин 2019-12-06 67.247.8.185

Mongolchuud huchindegchee singoogui shuu. Orosiin deeremchid bidniig bodloo yu

Avatar

Зочин 2019-12-06 59.153.112.133

Заавал ажил хэрэг болгоорой…
Амжилт хүсэе!

Avatar

тт 2019-12-06 202.9.40.0

Эхлээд РИО ТИНТО г гарга гэсэн санамж бичиг

Avatar

Зочин 2019-12-06 202.126.89.61

Халзан иван сайхан хошгируулж бна даа.

Avatar

Eh oron 2019-12-06 108.56.76.55

chi muu umhii amtai shaahai, hashaanii muu gulug hashaandaa uyatai hevtej bai
Hurelsuhiig buh talaar demjij dahij erunhii saidaar ajilluulah heregtei

Avatar

иргэн 2019-12-06 76.107.165.63

УХНА үнэхээр гэнэн богинохон бодолтой. Нефтийн нөөцгүй байж зээлээр бензины үйлдвэр барина, алтны шороон ордууд үндсэндээ шавхагдаж байхад Казахстантай хамт 60 тонн алт цэвэршүүлэх үйлдвэр барина. Бүрэн шаталттай нүүрсний нунтаг шатаагаад одоо тоосонцор багассан, агаар цэвэршин хүчилтөрөгчөөр дүүрсэн гэж хөөрнө. 90-ээд онд авилгын 600 мянган доллараараа Royal Castle-д байр аван Солонгост хараар ажилладаг эгч мөнгө явуулаад гэж зууны шилдэг онигооны эзэн болж байсан УХНА одоо ч хэвээр.

Avatar

иргэн 2019-12-06 76.107.165.63

УХНА үнэхээр гэнэн богинохон бодолтой. Нефтийн нөөцгүй байж зээлээр бензины үйлдвэр барина, алтны шороон ордууд үндсэндээ шавхагдаж байхад Казахстантай хамт 60 тонн алт цэвэршүүлэх үйлдвэр барина. Бүрэн шаталттай нүүрсний нунтаг шатаагаад одоо тоосонцор багассан, агаар цэвэршин хүчилтөрөгчөөр дүүрсэн гэж хөөрнө. 90-ээд авилгын 600 мянган доллараараа Royal Castle-д байр аван Солонгост хараар ажилладаг эгч мөнгө явуулаад гэж зууны шилдэг онигооны эзэн болж байсан УХНА одоо ч хэвээр.

Avatar

Зочин 2019-12-06 112.72.8.90

чи х** нь уу

Avatar

иргэн 2019-12-06 76.107.165.63

Манжуураар дайруулж хийн хоолой татчихаад тэр өдрөө хоржоонтой нь аргагүй Ухна-г дуудсан. Оросын хэвлэл мэдээллийн сувгуудаар УХНА-н айлчлал болон энэ санамж бичгийн талаар хүний урамд 10 секундын ч мэдээ яваагүй. Харин энд тархниы тураалтанууд агуу удирдагч УХНА-аа магтан хялбархан мөнгөтэй болчихно гэж горьдлого тээн мөөрөлдөж байна. Жаахан нефтийн нөөц нь барагдаж байхад 1 тэрбум долларын зээлээр бензины үйлдвэр барина гэж байгаа. Оросууд түүхий нефть нийлүүлэхгүй гэдгээ аль эрт манайд хэлсэн

Avatar

Р 2019-12-06 150.129.142.162

Орос хэл мэдэхгуй хятад яаж оросын тв узэх вэ дээ
Оросын тв ээр гарсан шуу дээ

Avatar

zochin 2019-12-06 122.201.22.36

KHEDKHEN MONGOL , TEGEED URGELJ UURSDIINKHUU ESREG ZUYL BODOJ , KHIIJ BAYDAG, SAYN ZUYL SONSOKHDOO ALERGITEY BOLCHIKHSON , YASAN CH TENEG MONGOLCHUUD WE DEE,

Avatar

Зочин 2019-12-06 192.82.73.148

sanamj bichig buyu memorandumiin uchiriig odoo boltol meddegui yumuudaa

Avatar

30 2019-12-06 180.149.96.90

30 жил сонссон иргэд залхлаа. Хэнтийн тэнэг үрлэнсүх анх удаа сонсож байгаамуу.

Avatar

иргэн 2019-12-06 76.107.165.63

Манжуураар дайруулж хийн хоолой татчихаад тэр өдрөө хоржоонтой нь аргагүй Ухна-г дуудсан. Оросын хэвлэл мэдээллийн сувгуудаар УХНА-н айлчлал болон энэ санамж бичгийн талаар хүний урамд 10 секундын ч мэдээ яваагүй. Харин энд тархниы тураалтанууд агуу удирдагч УХНА-аа магтан хялбархан мөнгөтэй болчихно гэж горьдлого тээн мөөрөлдөж байна. Жаахан нефтийн нөөц нь барагдаж байхад 1 тэрбум долларын зээлээр нефтийн үйлдвэр барина гэж байгаа. Оросууд түүхий нефть нийлүүлэхгүй гэдгээ аль эрт манайд хэлсэн

Avatar

haha 2019-12-06 192.82.77.187

sanamj

Avatar

z 2019-12-06 202.70.33.242

b*** umhuuljdeee.

Avatar

Болд 2019-12-06 103.111.68.3

Оросын ямар ч мэдээн дээр хийн хоолойн талаар дурссан мэдээлэл байхгүй байна. Яах гэж ингэж худал мэдээлэл цацаж онигоонд орж байдаг юм бэ дээ? Өрөвдөж байна. Эсвэл наад уулзалтыхаа албан протоколыг нь эхээр нь тавьчих!!!!

Avatar

Зочин 2019-12-06 192.82.78.249

Иймэрхүү тунхагийн чанартай үгийг ах нараас байнага л сонсож байгаа шүү дээ. Жинхэнэ гэрээн дээр гарын үсэг зурсан үед баталгаажина. Одоо манай Сүр -Данзан -Хүрэлсүх попрох эрт байна хэрэггүй шүү дээ

Avatar

Зочин 2019-12-06 64.119.26.235

Хулгай хийж дэлбэрч үхэх байхдаа хөөрхий

Avatar

Малчин 2019-12-06 66.181.161.12

хэхэ Манайхан чадах л хүмүүс

Avatar

Bazar 2019-12-06 83.23.234.102

Hudal medee yamarch tohiroo ugui zugeer l tiim baiz boloh jum gesen sanamz ard tumnee huurahaa boli doo

Avatar

Зочин 2019-12-06 182.160.36.242

"Жин явж л байдаг.Жингэр ноход хуцаж л байдаг" гэдэг үгийг байнга санаж бай.Монголын мууд дурлагч монголоор бичигчид ээ.

Avatar

Amar 2019-12-06 182.160.36.242

"Жин явж л байдаг.Жингэр ноход хуцаж л байдаг" гэж үгийг байнга санаж бай.Монголын мууд дурлагч монголоор бичигчид ээ.

Avatar

Haiz 2019-12-06 83.23.234.102

Sanamz bichig bol molig gesen ug hoerdugaart hiatad ugui gez bgaa mogoloor Damzval une oson guravdugaart mongolyn ard tumend ashiggui baigal miniig ustagana

Avatar

Зочин 2019-12-06 212.0.68.171

Худлаа баахан шоудаж байна даа, одоо Хүг хиысэн гээд л баахан шаахна дээ, уул Ерөнхийлөгч л гол асуудлыг шийдсэн, энэ ч бараг л хэрэгжихгүй дээ, гол нь УЦС браих ёстой юм байгаам

Avatar

Зочин 2019-12-06 66.181.190.196

Zuv

Avatar

Bold o 2019-12-06 121.163.70.184

Er ni nutagaaraa dairuulaad demii suuld ni bainga Oros Hu.jaa hoyoriin daramtand orij taaraa baigal ekologi geed boon asuusal uusne .hooloigoo hyanah km burd neg punkt baiguulj sogtuu orosuud amidarna geed asuudal zondoo

Avatar

Зочин 2019-12-06 66.181.165.93

хүүк браво

Avatar

Зочин 2019-12-06 103.111.68.3

УЛААНБААТАРААР ДАЙРУУЛНА ГЭЖ ТОХИРОЛЦОСОН ЮМ БАЙГАА БИЗДЭЭ ? . БАЯНӨЛГИЙГӨӨР ДАЙРУУЛЖ ТАТЧИХААД МОНГОЛ Л БИЗДЭЭ ГЭХ ЮМ УУ?

Avatar

Зочин 2019-12-06 122.201.28.8

UBTZamiin trassiig daguulj tatah gej bna, hamgiin dut oir bas ded bvtets ni belen.

Avatar

Зочин 2019-12-06 202.55.188.86

Санамж шүү дээ

Avatar

Зочин 2019-12-06 202.179.25.112

Сайн байна, ажил хэрэг болгох хэрэгтэй

Avatar

Е 2019-12-06 150.129.142.162

Энэ сэтгэгдэлуудыг харж байхад энэ ажлыг дэмжихгуй нураах сонирхолтой хумуус олон байдаг юм байна.
Бид Монголд амьдраад байна уу хятадад амьдраад байна уу их гайхлаа

Avatar

Otgonbayar 2019-12-06 202.21.112.195

ОХУ-ын Ерөнхийлөгч В.В.Путин “Төслийг хэрэгжүүлэхэд улс төрийн зүгээс ямар ч саад байхгүй” гэлээ

Энэ их тодорхойгүй л үг байна л даа. Миний зүгээс бол ямар ч асуудал байхгүй, гэхдээ цаадуул чинь эдийн засгийн үр ашиггүй юм байна гэж үзээд болиулах боломжтой шүү гэсэн үг дээ.

Тэгээд ч ийм том хэмжээний төслийг санамж бичиг төдийхнөөр тогтоон барихгүй юм.

Avatar

Зочин 2019-12-06 103.229.123.241

Хийн хоолойг Монголоор дайруулна гэж эцэслэн шийдээгүй, харин ингэж болох нь уу, үгүй юу гэдгийг албан ёсоор судалж тооцоолж эхэлнэ гэж л шийдсэн байна шдээ! Тэгээд ч хий хоолой манайхаар дайрлаа гэхэд ашигтай юу, аюултай юу гэдгийг бид яг таг мэдэж байгаа юм уу????

Avatar

иргэн 2019-12-06 66.181.178.130

ҮНЭН ҮҮ. ?????????

Avatar

Зочин 2019-12-06 203.169.49.107

СУДАЛГАА БУЮУ ТЭЦҮ ХИЙЖ БАЙГААД ШИИДЭЁ

Avatar

иргэн 2019-12-06 76.107.165.63

Манжуураар дайрсан хий дамжуулах хоолойн нээлт өчигдөрхөн болсон. Хялбар аргаар зүгээр сууж байгаа мөнгөтэй болох гэж донтсон тархины тураалтануудын агуу их удирдагч УХНА-г Путин албаар энэ өдрийг тохиолдуулан урьж цонхны цаанаас чихэр долоолгож байна. Хятад улс хэзээ ч Монголоор дайруулж хий авахыг зөвшөөрөхгүй. Хятадууд тэнэг биш.

Avatar

general 2019-12-06 122.201.28.8

ih l gutrangui buurangui vzelten bnuu uuruu??? Putin amlasan daa harin cham shig yumnuud vheents tsarailj suusaar yuchgvi hotsorno

Avatar