ХЗДХ-ийн сайд Ц.Нямдоржийн сэтгүүлчдэд өгсөн зөвлөгөө | News.MN

ХЗДХ-ийн сайд Ц.Нямдоржийн сэтгүүлчдэд өгсөн зөвлөгөө

ХЗДХ-ийн сайд Ц.Нямдоржийн сэтгүүлчдэд өгсөн зөвлөгөө

ХЗДХ-ийн сайд Ц.Нямдоржийн сэтгүүлчдэд өгсөн зөвлөгөө

УИХ-ын чуулганы пүрэв гаригийн хуралдаанаар Өргөн нэвтрүүлгийн тухай хуулийн төсөл болон хамт өргөн мэдүүлсэн хуулийн төслүүдийн анхны хэлэлцүүлгийг хийсэн.

Энэ үеэр сэтгүүлчид Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд Ц.Нямдоржоос тус хуулийн төслийн ач холбогдлын талаар тодруулахад, тэрбээр "Гаднын орнуудын уран бүтээлчид баян, тансаг амьдардаг. Манай улс одоог хүртэл уран бүтээлчид мөн сэтгүүлчдийн орлогын эх үүсвэрийг тасралтгүй зохицуулах хуулийн орчин байхгүй. Тэр утгаараа энэ хуулийг би дэмжинэ" гэдгээ илэрхийлээд мөн сэтгүүлчдэд зөвлөгөө өгөөд амжив.  "Жинхэнээсээ сайн сэтгүүлч байхын тулд хоёрын хооронд хов жив хөөцөлдөхгүй, дэлхий ертөнцөд юу болж байна, Монгол Улс хаашаа явж байна, гурван сая ард түмэн дэлхийн их гүрнүүдийн дунд яаж амьдарч байна гэдгийг олон талаар харж, сэтгүүлзүйн үйл ажиллагааг явуулах хэрэгтэй. Сэтгүүлчид та нар цаашдаа эх орноо бодсон нь дээр дээ" хэмээн ёжилсон юм.

Э.ЖОНОН

 

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
ЗөвЗөв
4
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

17 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ИРГЭН 2019-12-05 64.119.20.62

НЯМДОРЖ ХҮСЭЖ БАЙВАЛ БҮХ ЮМ ТҮҮНИЙХЭЭР БОЛНО. ХУУЛЬ НЯМДОРЖИД ХАМААГҮЙ. ТЭР ХУУЛЬ ГЭЖ ЮУ БАЙДАГИЙГ ОГТ МЭДЭХГҮЙ. ГЭХДЭЭ ХУУЛИЙГ ӨӨРИЙНХӨӨРӨӨ ТАЙЛБАРЛАЖ ЯРЬЖ ЗАГИНАЖ ЧАДНА. ХАРИН ШОРОНГ БОЛ МАШ САЙН МЭДНЭ. ТЭР ӨӨРӨӨ ХҮСВЭЛ ХУУЛЬ ЗҮЙН САЙД ХҮН ШҮҮХ ХУРАЛЫГ УДИРДАЖ ШОРОН РУУ ЯВУУЛЖ БОЛДОГ. ИЙМ "МУНДАГ ХУУЛЬЧ" ХҮН ДЭЭ.

Avatar

/*-*/ 2019-12-05 49.0.213.103

Үхтүгэй

Avatar

Болд 2019-12-05 66.181.179.213

За за одоо энэ овгон ач зээгээ хараад шоронд орохгуй шиг байсан дээр дээ маш их юм идэж ууж бас их юм болгосондоо арай л байна ард тумэн нэг нартай одор хариугаа авах байх аа

Avatar

хар масс 2019-12-05 103.229.122.37

огидос хүрж бөөлжис зутгав.

Avatar

Зочин 2019-12-05 202.126.88.163

чи хурцын гар уу хөл үү

Avatar

зочин 2019-12-05 49.0.135.63

ЭНЭ МЭНГЭТ ЧӨТГӨРТ МЭДЭХГҮЙ ЮМ ГЭЖ АЛГА АА. УЛСААС МӨНГӨ ЯАЖ ХУЛГАЙ ХИЙДГИЙГ ЗААЛГУУЛАХ ЮМСАН.

Avatar

ИРГЭН 2019-12-05 66.181.182.224

ЧИ ЭХ ОРНОО БОДООД ХЯТАДЫН ТУСГАЙ АЛДБАНД ЭЛССЭН ҮҮ. БҮХ ҮЕИЙН ТАГГНУУЛЫН ДАРГА НАР ҮҮНИЙГ НОТОЛЖ ЯРЬДА ШҮҮ. ХЭЛСНИЙГ НЬ ШОРОНД ХИЙСЭН. ТОМ ОРОН АРД ЧИНЬ БАЙДАГ УЧРААС ОЛОН ЖИЛ МОНГОЛ ТӨРИЙН ХОЙМОР СУУДАГ ГЭЖ БИД ХАРДАГ БОЛСОН ШҮҮ. цЭГЛЭХ ЦАГ ОЙРТСООР Л БАЙНА.

Avatar

Зочин 2019-12-05 103.229.123.111

Сэтгүүлчдийг буруутгахад хэцүү шүү дээ.ТЭДНИЙ ЦААНА НЬ ЭЗЭН НЬ БАЙНА.Эзний дохио зангаагаар ажиллахгүй бол хоолгүй болно.

Avatar

zochin 2019-12-05 202.179.24.41

chuuliin zaalt baidaggui ,mongoliin chuul ,chaaz yagaad iim sul doroi baidag um ?, mergejliin chumuus yaaj ajillaaa chiideg um be ????, ech oronch uzelten yaavch bich ene Nymdorj !!!

Avatar

Зочин 2019-12-05 192.82.72.110

БУСАДЫН ӨМНӨӨС БУСАДРУУ БОРГОДОГ ХҮМҮҮСИЙГ СЭТГҮҮЛЧ ГЭНЭ ЭЭ ,

Avatar

Зочин 2019-12-05 66.181.184.210

Одоо бол олон олон сэтгүүлч яг тийм, тэгээд онцгой эрхтэй, хэрэг хийсэн ч шүүхэр шүүлгэхгүй, хүсэл нэгтэй сэтгүүлчдээрээ шүүлгэх юм яриад байх болж дээ.

Avatar

зочин 2019-12-05 122.201.21.34

Сэтгүүлчид эх орноо бодоогүй гэж Нямдорж нотолж чадах уу, харин нямдорж өөрийгөө боддог, Эрдэнэтэд шахаа хийдэг, түрээсийн байранд үнэгүй суудаг, генерал Баатар, хурандаа Санжаасүрэн нарыг хилсээр хэлмэгдүүлсэн, Зоригийн аллагын хэргийн ажлын хэсгийг олон удаа тараасан нь үнэн. одоо инээж байгаа нь хүртэл илэрхий худал байгаа биз дээ.

Avatar

Зочин 2019-12-05 66.181.188.116

Үнэн

Avatar

Zochin 2019-12-05 202.131.227.51

Сэтгүүлч нар ч сайн, бас Нямка ч сайн. Та нартаа амжилт.

Avatar

Зочин 2019-12-05 103.111.68.3

ҮНЭН Л ХЭЛЖ.

Avatar

Зочин 2019-12-05 107.77.173.33

Нямдоржид үнэн гэж байхгүй,тэр бүх амьдралынхаа туршид худал хуурмагаар амьдарсан

Avatar

Зочин 2019-12-05 202.126.89.216

Hudlaa yumiig unen unen gej 1000 heleheer unen boldog gedeg huuliar l yavj bna daa, gehdee?butehgui l bolov uu tsag chini hairan!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж