Ж.Батзандан гудамжинд гарахаа амлав | News.MN

Ж.Батзандан гудамжинд гарахаа амлав

Ж.Батзандан гудамжинд гарахаа амлав

Ж.Батзандан гудамжинд гарахаа амлав

Нэгэн цаг үед Сүхбаатарын талбайг гороолж, тэмцэж явсан Ж.Батзандан гишүүн болсон ч тэмцэгч зангаа гээхгүй явсаар. Түүний хувьд иргэний нийгмийн төлөөлөл, ард түмнийхээ төлөө тэмцэнэ хэмээн жагсч, тэмцэж ирсэн ч УИХ-ын гишүүн болоод хэсэг нам жим болсон.

Намаасаа гарч, ШИНЭ нам хүртэл байгуулсан Ж.Батзандан гишүүн маань эргэн гудамжинд гарна шүү хэмээн орилж зогсоно. УИХ-ын гишүүн Ж.Батзандан, Л.Болд нар өнөөдөр С.Зоригийн амь насыг хохироосон хүмүүсийг суллахыг шаардан Ерөнхий прокурорын гадна жагсав. Энэ үеэр “Тэднийг суллах ёстой. Хэрэв суллахгүй бол ШИНЭ намынхан буюу Ж.Батзандан, Л.Болд бид хоёр ард түмэнтэйгээ хамт гудамжинд гарна, амлаж байна” хэмээн хэлжээ.

Улс төрийн гараагаа тэр яг л иймэрхүү сүржин үгтэй жагсаал тэмцлээр эхлүүлж байлаа. 2020 оны сонгууль ч дөхөж байна, ШИНЭ намын дарга энэ байтугай л попорч, тэмцэх байх даа хэмээн улс төрийн хүрээнийхэн жиг жуг гээд эхэлжээ.

Ш.ОЧ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ТэнэглэлТэнэглэл
5
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

22 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2019-12-04 203.91.115.54

хүссэнээрээ бол гудамжиндаа гар гараад эргээн ордноо санана даа чи ордноо санана

Avatar

Зочин 2019-12-04 122.201.22.134

Ugaasaa gudamjni hun yum chini gudamjindaa l bh ni zuv

Avatar

Хотын унаган бацаан 2019-12-04 99.203.10.211

Угаасаа шизотой шүлсээ үсчүүлсэн нохойзандан шүдээ

Avatar

Зориг 2019-12-04 202.131.234.82

УИХ-н гишүүн хүн ийм үйлдэл хийгээд явж байх гэж. Үндсэн хуулинд хүний гэм буруутай эсэхийг гагцхүү шүүх шийднэ гэж байгаа. 3 шатны шүүхийн шийдвэр гарчихсан байхад??????????? Хэрвээ хууль нь буруу эсвэл удааширалтай гацаанд байвал хуулиндаа нэмэлт өөрчилөлт оруулах төслөө өргөн барил даа, гишүүний үндсэн үүрэг биз дээ. Өөрийнхөө хийх ёстойг хийхгүй байж, ГУДАМЖНИЙ ТЭМЦЭГЧ ШИГ ААШИЛХАА БОЛИЛДОО ПОПОРЧИН МИНЬ

Avatar

Zochin 2019-12-04 192.82.77.203

Elbegdorjiin huvilbar. Jaahan erh medel nemeed ugchvul huzuu ni nugdaigaad l irne.

Avatar

Зочин 2019-12-04 182.160.0.62

teneg poprohoos uur ym meddeggui ym baihdaa ulsaa hugjuuleh zorilgotoi ym yuch hiigeegui yaj garah we geed poproh ymdaa

Avatar

Зочин 2019-12-04 202.126.88.229

Өөр хийр ажил алгуу, энн хүн сэдвээр ярьэ дахиж УИХ гишүүн болх сэдэв болгож дээ, жинхэнэ Попор ч байна даа,

Avatar

Зочин 2019-12-04 64.119.27.173

ЭНЭ Ц.ЭЛБЭГДОРЖЫН САЙТ ШҮҮ МОНГЛЧУУДАА .

Avatar

Зочин 2019-12-04 202.9.46.29

Сонгууль дөхөд ирэхээр ард түмэнтэйгээ наалдахаа наалдахаа мэднээ. 7 сарын 1 ний үймээнийг Уянга Магнай наад 3 чинь зохин байгуулж 5 сайхан залууг золиосолсон өөрсдөө л гарч байьал өөр хэнийг ч золиослоход бэлэн улааныг харж урвагч шарыг харж шарвагч зда нар

Avatar

Зочин 2019-12-04 202.21.108.229

Би үхнэ , та нарыг хохирооно гэж орилж байгаа галзуу согтууна мэдэгдэхгүй хүний бахирах даа адил сонсогдож байна.

Avatar

иргзн 2019-12-04 202.179.24.177

одоо ч УИХ-ын Гишүүд Ард түмэн дээ хязгааргүй Хайр зарлаж Гудманд хэсэг Лааз өшиглөж Жүжиглэх цаг ирлээ дээ, Хажуугаар нь Электорад энэ тэр гэсэн Иргэдэд энэ Хүнийг Сонго гэж бараг Иргэдэд тулгаж шаардах маягтай , Өөрсөдийгөө бусдаас Мундаг гээд бодож нийлсэн хэсэг НӨХДҮҮД гарч ирээд УИХ-ын болох Мундаг Улсыг бидэнд зааж өгөх юм гэнээ, Тэгээд Бид тэр хүнд нь Саналаа өгөх юм байх

Avatar

Зочин 2019-12-04 202.21.108.229

Маш буруу!! Шар хаданд очиж эмчлүүл. Эс тэгвээс мөрөөрөө байсан хүмүүсийг сагуу богож а**а шүү.!!!

Avatar

Зочин 2019-12-04 202.21.111.170

Тэгээд гудамжиндаа гарааач дээ….. хэн хориод, дараад байна чамайг. чи өөрөө л дуртайдаа наад ордон ороо биз дээ.

Avatar

Зочин 2019-12-04 211.36.142.86

Ugaadasnii hulug ordnii 00 havitsaa ymuu esvel Hurelsuhiin uruund omdoo shuvtaltsan bogsoo tchoslood eosolchihson zogsch baijch mednedee .

Avatar

Зочин 2019-12-04 182.160.1.122

Зоригийн хэргээр трамплин хийж гишүүн, сайд, ерөнхийлөгч болох санаатай сүржин шизо Зандан.

Avatar

Зочин 2019-12-04 211.36.142.86

Batzandan 8 jil UIH-d suuhdaa ehnii 5 jildn shudarga hun bolon haragdahiin tuld AH-iigaa buruu zovgui baalj baahan samarsan , odoo nuguu SHINE namaasn neg orlogch darga minii tsunh , uzeg , gar utas shaachihlaa shudarga eosnii toloo nam hargalzahgui tsagdaad ugnu getsen yvj bgaa .

Avatar

Korea 2019-12-04 211.36.142.86

Popzandan bol yavchig eruul hun bol bish ! Hurelsuh zasgiig hamgaalah shan bolgoj JDU-giin zeel helbereer 950.000.000 iig uguh getel nadad tiim ih mongo hereggui manai avgaid 350.000.000 iig ogchih gesnee daraan bugdedn 950 n sayiig ugsniig sonsonguutaa bi bas 950 iig avmaar bn getsen ulun gulug tsarailj yvsan atsdaa !

Avatar

Зочин 2019-12-04 202.72.245.209

ийм түвшинд ажиллаж байж суллах процедурынх нь талаар мэдлэггүй байна гэж байхгүй дээ. Будлиантай нөхдүүд юм аа даа

Avatar

4566 2019-12-04 49.0.137.6

Энэ тандан амнаас нь хөөс сахраад хэдэн сар попорч бөөлөхнө дөө. Гүнбалай ингэсээр байгаад далд орж биднийгээ амраасан юм, энэ ч гэсэн хурдан зайлж нийгмийг амраагаасай билээ.

Avatar

зочин 2019-12-04 202.131.227.82

Энэ данжаадыг зүгээр орхи. Гудамжинд гарвал гарна л биз. Хэнийг сүрдүүлээд байгаа юм бэ?

Avatar

show managers of the year 2019-12-04 202.21.108.105

unen erguu durakud shuu heleh muu ch ug alga show chdad

Avatar

ddd 2019-12-04 49.0.144.72

УИХ-ын гишүүд 4 жилийн хугацаанд ард түмнийхөө төлөө юу хийдэг вэ. тийм ийм амьдралд хэрэгтэй хууль баталлаа, ингэснээр ард түмэнд ийм ашигтай байна, ингэж байгаль дэлхийгээ хамгаалаа, ингэж буян үйлдлээ гэсэн ганц ч болитой хийсэн юм байхгүй. зүгээр л ярихаас цаашгүйн бишүү. сонгууль дөхөөхөөр нэг хүмүүсийн анхаарлыг татах гэж жаал жүжиглэнэ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж