Б.Хурцын хүсэлтээр Ж.Батзанданг эрэн сурвалжилж эхэлжээ | News.MN

Б.Хурцын хүсэлтээр Ж.Батзанданг эрэн сурвалжилж эхэлжээ

Б.Хурцын хүсэлтээр Ж.Батзанданг эрэн сурвалжилж эхэлжээ

Б.Хурцын хүсэлтээр Ж.Батзанданг эрэн сурвалжилж эхэлжээ

Хан-Уул дүүргийн Иргэний хэргийн анхан шатны шүүх ТЕГ-ын дарга асан, Хошууч генерал Б.Хурц, түүний өмгөөлөгч Б.Санчирбалын хүсэлтээр УИХ-ын гишүүн Ж.Батзанданг эрэн сурвалжлах шийдвэр гаргасан байна.

Энэ долоо хоногийн эхэнд Хан-Уул дүүргийн Иргэний хэргийн анхан шатны шүүхийн шүүгч Ц.Урангуагийн даргалсан шүүх хуралдаанаар нэхэмжлэгч Батын Хурц, нэхэмжлэгчийн итгэмжлэгдсэн төлөөлөгч Б.Санчирбатын нэхэмжлэлтэй, хариуцагчаар оролцвол зохих этгээд болох Ж.Батзанданг эрэн сурвалжлуулах тухай нэхэмжлэлийн шаардлагатай иргэний хэргийг хянан хэлэлцсэн байна. Шүүх хуралдаанд, нэхэмжлэгчийн итгэмжлэгдсэн төлөөлөгч О.Санчирбал, шүүх хуралдааны нарийн бичгийн дарга Г.Болор-Эрдэнэ нар оролцжээ.

Улмаар шүүхээс Иргэний хэрэг шүүхэд хянан шидйвэрлэх тухай хуулийн 155 дугаар зүйлийн 155.3 дахь хэсэгт заасныг баримтлан Ж.Батзанданг эрэн сурвалжлах шийдвэр гаргаж, түүнийг эрэн сурвалжилж, оршин суугаа газрыг нь тогтоох ажиллагааг гүйцэтгэхийг Хан-Уул дүүргийн цагдаагийн 1 дүгээр хэлтэст даалгасан байна.

Б.ЖАРГАЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
41
ТэнэглэлТэнэглэл
13
ЗөвЗөв
9
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

42 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Иргэн 2019-12-04 103.57.93.120

Ер нь энэ сошиал ертөнцөд сэдвийг нь гарчиглаад өгчихвөл комментүүд нь баллах юм биш үү…!

Avatar

ЗОЧИН 2019-12-04 202.126.89.21

ДЭЭР ЧИНЬ ТОХИРОО ЯВАГДААД БАЙГАА ЮМ БИШ ҮҮ !!! МАНАН , МАН С БАЯРАА ХЭРГЭЭС МУЛТАЛАХ , ХУРЦ , ЭРДЭНЭБИЛЭГИЙГ ?????

Avatar

Paвcaл 2019-12-04 174.216.39.164

Орон гэргүй оршин суух хаяггүй хүмүүс гишүүн болдог болоо юу? Экс Ерөнхийлөгчөө хүртэл мэдүүлэг авахаар дуудаад байхад байж бай, шүүх хамаагүй ээ би завгүй байна гээд монголд ирдэггүй. Уул нь хууль мэддэг бол шүүхийн шийдвэр бүхний дээр байдаг даа,

Avatar

Zochin 2019-12-04 37.172.234.24

Hurtsiig Mongoliin chiuh diilehgui dee

Avatar

Зочин 2019-12-04 66.181.177.107

Сонгуулиас өмнө Занданг дарж авах гээд үзэж тарж байна даа.

Avatar

Зочин 2019-12-04 182.160.0.62

POP haachwal gej neg gazar poproodl ywj baigaa bizdee

Avatar

Зочин 2019-12-04 103.229.120.190

цуст яргачин батын хурц гэгч чинь өөрөө хэрэгтэн гээ биз дээ.

Avatar

ZOCHIN 2019-12-04 180.150.82.98

HURTCIIG HARIN EREN SURVALJLAAD BGAA YM BISHUU…..UMHII AVILGACHING…

Avatar

хуульч 2019-12-04 203.91.115.55

энэ хурц мурц нэртэй адгийн н**ш хүний адаг, хүнэнцэр үхээсэй далд ороосой

Avatar

Зочин 2019-12-04 139.5.216.209

Хурц гэгч биш эрэн сурвалжлах шийдвэрийг шүүх гаргасан юм биш үү?

Avatar

хуульч 2019-12-04 203.91.115.55

ёстой инээдтэй юм.ер нь хошин шогийн тоглолт, хошин шогын жүжигчдийн ч хэрэг алга бэлхнээ 76+ энэ хурц мэт байна шүү дээ, гарчиг уншаа л үхтлээ инээлээ

Avatar

Зочин 2019-12-04 59.153.115.30

Ordon dotor xaranxui baigaa yumuu. Batzandan daldiin xar malgaitai yavna uu. Ushuu uur jujus baixgui yu

Avatar

Зочин 2019-12-04 139.5.216.209

Жүжүс гэж юү байдаг юм бэ?

Avatar

Зочин 2019-12-04 66.181.177.196

ene hurc gedeg nohoi oficer ch bish bi tsasin yarihuu

Avatar

Зочин 2019-12-04 64.119.18.81

Олдохгүй байгаад нь биш харин шүүхийн шийдвэр биелүүлэхгүй бултаад баыхаар нь эрэн сурвалжилж байгаа юм бишүү Ер хэн ч бай шүүхийн шийдвэрийг биелүүлэх ёстой гэдэг биздээ.Төрийн түшээ хүн бусдыг ингэж үлгэрлэж ёс зүйгүы авирлаж болохгүй баймаар .

Avatar

Зочин 2019-12-04 103.229.121.127

ХАХА Бие биенээ олохгүй байгаа юмуу даа. Кэцүү ПОП-ууд шүү

Avatar

зочин 2019-12-04 202.179.25.100

Илжигдоржийг АНУ-гаас Жастин Каплагийн өврөөс даруйхан бандааштай нь чирч ирж хулгайч Хурцтай нь цуг шоронд хорихыг шаард хүмүүс сээ

Avatar

иргзн 2019-12-04 202.179.27.182

Хурц гэж Нүдний Өргөс болсон Этгээдийг Шоронд Яагаад хийхгүй өнөө Шүүх хурал мурал нь яасан вэ, Хууль Шүүхийн байгууллага ч тэр дээ Сайн муу ч Хурцын дэргэд УИХ-д Жирийн Иргэдийг төлөөлж ажиллаж байгаа Төрийн өндөр Албан тушаалтан, Эрж хайж байна ч гэх шиг, Өнөө Хууль Шүүхийн Шударга ажиллаж Ариун явдалтай болсон нь хаа байна,

Avatar

Зочин 2019-12-04 211.36.151.68

Тэр чигтээ хошин шог болжээ монгол минь тэр поп хүн бүр хуулийн өмнө тэгш гэдгээ мэдмээр юм

Avatar

Мягмар 2019-12-04 202.70.44.46

Ордон дотроо бие биенээ олохоо байгаа юу

Avatar

Зочин 2019-12-04 139.5.216.209

Шүүх ордонд байдаггүй л болов уу? !

Avatar

зочин 2019-12-04 202.170.68.162

Хурц гэж нөхөр шоронгийн хадаас болоогүй юм уу? ямар гайхалтай хорвоо ертөнц вэ? Бидний хүмүүнлэг энэрэнгүй ардчилсан нийгэм ийм муусайн юмнуудад үйлчлээд байх гэж, хэрэгтэй арддаа үйлчилмээр юм

Avatar

Зочин 2019-12-04 139.5.216.209

Шүүхийг шинэчлээд шудрага хүмүүсээр бэхжүүлсэн. Тэгэхээр Хурцыг шоронд хийх учиргүй л байх нь л дээ.

Avatar

Зочин 2019-12-04 66.181.161.80

Монголын улс төр Онигоо, хошин драм боллоо

Avatar

зочин 2019-12-04 202.72.245.122

Монголын хууль хяналтын байгууллагууд "муур хулгана" болж тоглохоо болиосой билээ, шившиг болж гүйцлээ, сүржин нэртэй, даржин газрууд болжээ, Батзандан өдөр бүр ТВ-ээр гараад л байх юм, эсвэл хуурамч дүрээ үлдээгээд жинхэнэ нь бас гадаад гараад явсан юм болов уу? Арай гэж "бөгсөө" мартаж байтал "хортой захиа" өнөөдөр "Батзандан алга" хошин шог л болж байна.

Avatar

Зочин 2019-12-04 192.119.168.22

Паа, их хурлын гишүүнээ нэг муу төрийн албан хаагч нь хүртэл ингэж занаж, дарамталж чаддаг байх гэж? Ингэхээр чинь энэ улсад ер нь ШОДОРГОС гэж байна уу? яасан айхтар зуудаг нөхөр вэ? Гэмгүй иргэдийг хилсээр дарамталсан, ял үүрүүлсэн гэж мэдэгдсэний төлөө юу? Гэмтэн нь гэмгүй болж гэмгүй нь гэмтэн болдог нийгэм яасан хэцүү юм бэ? бас болоогүй ээ, их хурлын гишүүдээ хүртэл илээр дарамталж байсан биз дээ?

Avatar

Зочин 2019-12-04 139.5.216.209

Хууль шүүхийн өмнө албан үл харгалзан хүн болгон тэгш эрхтэй. Шүүх дуудахад хэн ч очих л ёстой. Айх, нуух юмтай л хуулийн байгууллагад очдоггүй. Гэм эрүүгүй хүн бол нүүр бардам очдог л юм даа.

Avatar

Зочин 2019-12-04 202.170.68.38

Онигоотой юм болох юмаа. Хуулийнхан ийм болохоор хэлэх үг алга

Avatar

Zochin 2019-12-04 66.181.178.211

Eren survaljlaad bhda yahavde, baij l bgashde ter hun chin.

Avatar

Зочин 2019-12-04 103.229.123.241

Монголын хуулийн байгууллага сохор хүн шиг болцсон юм уу? Таг сохор хүн хар шил зүүчихээд тэмтрүүл таяг бариад ойр хавьд байгаа юмыг ч харахгүй тэмтрээд хайгаад явдаг биз дээ???

Avatar

Зочин 2019-12-04 202.21.107.124

Энэ мэдээллийн хэрэгслүүд чинь хошин шогийн үзүүлбэртэй болсон юм уу. Ойрд дандаа л эрэн сурвалжлагдсан тухай мэдээ гарах болж. Бүх юм хошин болчихоор хууль ёс дүрэм сахих хаана явах юм болдоо. Хаашаа ч юм бэ.

Avatar

Иргэн 2019-12-04 192.82.78.249

Энэ пол Батзандан ичиж үхээсэй. Шинэ намынхан ойлгож байгаа байхдаа шал худлаа нөхөр гэдгийг нь чааваас та нарт ганц ч суудал авч өгөхгүйдээ хараарай.

Avatar

Зочин 2019-12-04 182.160.2.67

Өвөрмонгол гаралтай Батзандан улс орноо бужигнуулж байгаад ерөнхийлөгч болох санаатай нөхөр гэсэн.

Avatar

Зочин 2019-12-04 103.57.92.108

ПОПЗАНДАН ХАА ХОЛДОВ Л ГЭЖ

Avatar

зочин 2019-12-04 202.126.89.58

Өвөр монгол айн го гоё. Ни хао ни хао

Avatar

Зочин 2019-12-04 103.111.68.3

ТАХАЛТАЙ ХУРЦ ХОЛ ОЧИЖ ХУЦААСАЙ. ШОРОНДОО ОРОХ БОЛООГҮЙ ЮУ.

Avatar

Зочин 2019-12-04 202.126.89.120

Женкогийн хүсэлтээр төсвийн хоригоо хүлээж авахгүй увс руу зугатаасан Хүрэлбаатарыг хайж байгаа гэсэн.

Avatar

Зочин 2019-12-04 202.179.25.232

goyo2

Avatar

Zochin 2019-12-04 202.126.88.155

a*******n hurtz , barilgiin ajlaa hii,

Avatar

Зочин 2019-12-04 202.21.108.225

Поп дива гишүүн ерөнхий прокурорын үүдэнд хэрүүл хийгээл явж байнлээшд

Avatar

Зочин 2019-12-04 203.91.115.53

МАНАН мафигаас Батзанданг хамгаалцгаая ард түмэн минь

Avatar

Зочин 2019-12-04 211.36.142.86

Uhsen elentsegiin chin batzandangaa MAHAH mapias hamgaalah gej ! Chil durtaigaaraa ter ugaadsniihaa gulugiin chigchii huruu shig boijgoign huhuud bugsiign doloogood yvj bai ! Muu omhii alaa ! Uhej hevtsen POP-uudaa ! Tanai naad ugaadasnii gulugiig chin tooj alahn bitgii hel shanaa uguhch hun alga ! Harin amiign ar deern garyal algadah huuhduud bol zunduu bn *******n minee !

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж