Автозам ашигласны төлбөрийг 5.7 дахин нэмэгдүүллээ | News.MN

Автозам ашигласны төлбөрийг 5.7 дахин нэмэгдүүллээ

Автозам ашигласны төлбөрийг 5.7 дахин нэмэгдүүллээ

Автозам ашигласны төлбөрийг 5.7 дахин нэмэгдүүллээ

Нийслэлийн авто зам ашигласны төлбөрийн хувь хэмжээг 5.7 дахин нэмэгдүүлэхээр боллоо. НИТХ-ын өнөөдөр /2019.12.02/-ийн хуралдаанаар авто зам ашигласны төлбөрийн хувь хэмжээг шинэчлэн баталж, Хотын даргад хэрэгжүүлэх үүрэг чиглэл өгсөн юм. Ингэснээр авто зам ашигласны нэмэгдэл төлбөрийг 2020 оны нэгдүгээр сарын 1-ны өдрөөс авч эхлэхээр болоод байна. Төлбөрийн хэмжээ тухайн автомашины хөдөлгүүрийнх нь багтаамжаас хамаараад харилцан адилгүй байх аж.

Улаанбаатар хотын замын хөдөлгөөний ачаалал жилээс жилд нэмэгдэж байгаа тул автомашины зохистой хэрэглээг нэвтрүүлэхийн тулд зам ашигласны төлбөрт өөрчлөлт оруулах нь зөв гэж Тэргүүлэгчид үзэж байгаа юм. Авто зам ашигласны төлбөрийн хувь хэмжээг нэмэгдүүлснээр нийслэлийн төсөвт 50 гаруй тэрбум төгрөг төвлөрүүлэх бололцоотой.Э нэ нь эргээд бидний зорчиж байгаа зам засварт зарцуулагдах аж.

Улаанбаатар хотод замын хөдөлгөөнд оролцож буй тээврийн хэрэгслээс Авто замын тухай хуулийн 21 дүгээр заалтыг үндэслэн 2015 оноос авто зам ашигласны төлбөрийг авч эхэлсэн. Өнөөдрийн байдлаар нийслэлд  бүртгэлтэй тээврийн хэрэгсэл хөдөлгүүрийн багтаамжаасаа хамаарч авто зам ашигласны төлбөрт 10-60 мянган төгрөг төлж буй юм.

Б.ЦЭЦЭГ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ТэнэглэлТэнэглэл
7
ЗөвЗөв
4
БурууБуруу
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

27 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-12-02 202.126.89.28

Erh ashgaa hamgaalj ene novshnuudtai temtsie

Avatar

tsaddaggui novshnuud 2019-12-02 202.131.251.130

dain hiij NITHiin heden buduun guzeeg ***h n zov yum baina.

Avatar

Зочин 2019-12-02 207.6.112.23

Жирийн ардууд хурдан нэмэгдсэн татвараа үг дуугүй төл!, Дарга нар баячууд бид нар тэрийг чинь авч сонгуульдаа бэлдэкх гээд яараад байна ! Тэнэгүүдээ алгаа ташаач! Хүн төсөв бүрдүүлэжх хэрэгтэй юм ярьж байхад чинь; тэнэг юм шиг сууцгаагаад байкх юм!

Avatar

Зочин 2019-12-02 73.92.12.67

Сайн байна

Avatar

Зочин 2019-12-02 182.160.2.76

татвар нэмэж нүд рүүгээ хураагаа хийж байна даа МАН

Avatar

Naraa 2019-12-02 59.16.168.61

Yum heleed oldohgui humuust setgegdel bicheedch yeah we dee bi ydarch bn tatwariin mongo torguuliin mongo toloh gej zutgeseer bgad ajliin holsoo nemeechee

Avatar

Зочин 2019-12-02 103.57.95.225

2 тн ЖИНТЭЙ СУУДЛЫН МАШИНААС 100000 АВЧ БАЙГАА БОЛ 20 ТН ЖИНТЭЙГЭЭС 1000000 ТӨГ АВМААР ЮМ.

Avatar

иргзн 2019-12-02 202.179.27.47

Хохь нь ээ Гадна дотныхон Анхааруулж хэлээд байхад Нойрноосоо сэрэхгүй , Босож тэмцэж буй нэгнээ Хэл амаар Доромжилж байдаг Улс одоо Яая гэхэв дээ, Нэгдэж нягтарч Тэмцэж чадахгүй дор дороо Амиа бодоцгоож явсан Улс эцэст нь ийм л байдалд хүрч байгаа юм даа, Хохь нь, Өөрсөдийн чинь Буруу, Он гараад НДШ гэж бас Татаас авна өгөх л болж дээ, Үхэрүүд ээ, Сэрээч ээ,

Avatar

Зочин 2019-12-02 192.82.68.170

МАНгарууд идэх мөнгө нь багадаад ард түмний халаас руу гараа дүрж байгаа нь. Бат-Үүлийн үед зуслангийн замаас эхлээд өчнөөн зам, уулзвар бариад болоод л байсан ш дээ. Тэр төрийн хэрэггүй албан хаагчдаа цомхотгоод замаа барь л даа. Ард түмнийг ямар мөлжиж ханадаггүй здакууд вэ. энэ МАНгаруудыг 20 онд бүгдийг нь зайлуулбал таарна

Avatar

Зочин 2019-12-02 202.9.46.154

4000аас дээш багтамжтайг нь 10, 20 дахин нэмээч,

Avatar

Зочин 2019-12-02 64.119.19.136

Чойжоо баяны том машинуудаас ямар татвар авдаг юм бол??? Зам засдаг нь АН замаас мөнгө унагааж монждог нь МАН ажээ. Энхэл донхол түмэн түгжрэлтэй бачуу давчуу замаар ажил албанаасаа хоцорч чирэгдэл болсныхоо төлөө мөнгө нэмж дарга нарт өгөх болтой. Ёстой даажигнаж байх шив мангарууд

Avatar

Зочин 2019-12-02 64.119.19.136

Ардын нам ч ёстой ман-гасууд юмаа. Мангар мангасууд бүх татваруудыг тултал нэмж өөрсдийн кармаанд түнтийтэл чихэж байх шив. Ман гасуудын таргалсан иргэдийн турсан 2 яг тэгцэх болтой цагаан сар болоход e р нь иргэд юугаа таваглаж юугаа хүний гар дээр тавих юм болоо гайхшаа барахнээ

Avatar

Зочин 2019-12-02 202.9.46.92

Автомашинаа Төв аймаг руу шилжүүлээд л болоо

Avatar

Зочин 2019-12-02 64.119.17.200

570 .570.000 TUG

Avatar

Зочин 2019-12-02 103.57.92.39

ЭНЭ л******д БҮХ ТАТВАРЫН ҮНИЙГ НЭМЖ ХАНАХГҮЙ л******д ЮМАА.2020 ОНЫ СОНГУУЛИАР МАН-ЫН ЛАЛАРУУДЫГ БҮГДИЙН ГАРГАЖ,АН-ЫН САНААЧЛАГАТАЙ НӨХДҮҮДИЙГ ГАРГАЖ ЭНЭ АЛДАА ЗАВХРАЛЫГ ЗАСУУЛНА. 2020 ОН АН-ЫН ШИЛДЭГ САНААЧЛАГЧИД УРАГШАА.

Avatar

Зочин 2019-12-02 103.229.123.241

За яах вэ, төлбөр төлж болно. Гагцхүү биднээс хураасан төлбөрөө зөвхөн зам сайжруулахад зарцуулж, тайланг "шилэн" болгох хэрэгтэй!!! Түшмэдийн тансаглалд зарцуулдаг шүү!!! 2-рт, 30-40 тн даацтай асар том машинууд хэд яваад л шинээр тавьсан замыг эвдээд хаяихаж байна!! Үүнийг яах юм бэ?? Эвдэхийг нь барилгын том компаниуд эвдээд засах зардлыг нь жирийн иргэд төлдөг байж болохгүй шүү!!!!!

Avatar

Зочин 2019-12-02 203.91.115.55

зөв дэмжиж байна харин энэ талаар ТВ хэн нэг нэвтрүүлэг бэлдээд гаргуул зүгээр юм даа

Avatar

43.228.131.114 2019-12-02 43.228.131.114

Daraagiin alkham buschlel!!!

Avatar

Zochin 2019-12-02 43.228.131.114

Mash zov shiidver. Kharin tatvaraa tolokhgui khodolgoond oroltsoj baigaa jolooch nartai khariutslagaa khatuu tootsokh kheregtei. Daraagiin alkham ni buchle!!!

Avatar

Зочин 2019-12-02 67.247.8.185

Hulgaich nar tatvar nemlee

Avatar

zochin 2019-12-02 182.160.39.198

zuw zuw

Avatar

Би нь байна 2019-12-02 10.170.200.6

Зам засвартаа зарцуулж л байвал зөв л гэж бодож байна. Юм л бол харддаг болсон байдаг шүү.

Avatar

иргэн 2019-12-02 202.70.34.70

Улаанбаатарын дарга нар 200 унаад байгааг ер ойлгодоггүй, энэ чинь хот шүү дээ, Герман, японд очоод хотын дарга нар нь жийп унаж байна уу нэг хараадхаарай, тэд чинь өөрсдөө машинаа хийдэг газар шүү дээ, тэгсэн ч хэмнэлттэй л машин унаж байгаа, бүүр хотын төвөөрөө жийп явуулахыг хориглох санал гараад байгаа шүү дээ, Дарга нараа цахилгаан машин хэрэглээч ээ,

Avatar