У.Хүрэлсүх хийн хоолойг Монголын нутгаар дамжуулах талаар ярилцана | News.MN

У.Хүрэлсүх хийн хоолойг Монголын нутгаар дамжуулах талаар ярилцана

У.Хүрэлсүх хийн хоолойг Монголын нутгаар дамжуулах талаар ярилцана

У.Хүрэлсүх хийн хоолойг Монголын нутгаар дамжуулах талаар ярилцана

Монгол Улсын Ерөнхий сайд Ухнаагийн Хүрэлсүх ирэх сарын 3-наас 6-ны өдрүүдэд ОХУ-д албан ёсны айлчлал хийх билээ. Тэрбээр есөн жилийн өмнө буюу 2010 оны арванхоёрдугаар сард тус улсад айлчилж байв.

Гүйцэтгэх засаглалын тэргүүн энэ удаагийн айлчлалаараа олон чухал асуудлыг хэлэлцэхээр төлөвлөжээ. Онцолвол, хоёр орон иж бүрэн стратегийн түншлэлд хүрсэн харилцаагаа хэрхэн өргөн хүрээтэй хөгжүүлэх, хийн хоолойг Монгол Улсын нутгаар дамжуулах шугам барих тухай асуудлуудыг ярилцах юм байна.

Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх ОХУ-ын Ерөнхий сайд Д.Медведевтэй ганцаарчилсан уулзалт, өргөтгөсөн хэлэлцээр хийж, дараа нь ОХУ-ын Ерөнхийлөгч В.Путинд бараалхаж, улмаар бизнес форумд оролцох ажээ.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

24 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-11-30 150.129.140.185

Tuvagiin nuurs zuuh gesen arga charga l biz.

Avatar

Зочин 2019-11-30 103.229.123.241

Хэрэв Путин хийн хоолойг Монголоор дамжуулахыг зөвшөөрвөл оронд нь тун ч ноцтой юм нэхнэ дээ!!! Эгийн голын Усан цахилгаан станц ч пиздец болж таарна!! Манай дарга нарын ухаан л мэдэж дээ!!! Хуучин шигээ орос даргаас айж дальдчаад байх хэрэггүй шүү!!! Эх орныхоо эрх ашгийг бодож зоригтой, шийдэмгий байгаарай!!! Амжилт хүсье!!!

Avatar

ЗОЧИН 2019-11-30 192.82.74.160

ХОЙД АХЫН ХҮРГЭН МАНАЙ ЕР-Ч ХЯТАДРУУ БАРУУНААР ТАВИХ ХИЙН ХООЛОЙГОО МОНГОЛООР ДАЙРУУЛААЧ ГЭЖ ПУТИН АХААС ГУЙСАН, ПУТИН АХ СУДАЛЖ ҮЗЬЕ ГЭСЭН, ПУТИН АХ ТҮРҮҮХЭН "ГАЗПРОМ"-ЫН ЗАХИРАЛ МИЛЛЕРИЙГ ДУУДАЖ ЭНЭ ТАЛААР СУДАЛЖ ИЛТГЭХИЙГ ДААЛГАСАН БНА БИЛЭЭ, ОДОО СУДАЛГАА БАРАГ ДУУССАН БАЙХ ЁСТОЙ, ЕС ХҮРЭЛСҮХЭД БАРАГ Л ЭЦСИЙН ХАРИУ ХЭЛЭХ БОЛОВУУ ДАА, ХИЙН ХООЛОЙГ МАНАЙ ХААГУУРЧ ТАВЬСАН БИД ТЭНДЭЭС ГАЗ АВНА, УБ ХОТ, АЙМГУУДЫГ ТЭНДЭЭС ГАЗ ЗӨӨГӨӨД ЗӨӨВРӨӨР 100% ХАНГАЧИХНА.

Avatar

ХУУЛЬЧ 2019-11-30 192.82.64.190

ОХУ, МОНГОЛ УЛСУУД,, "ИСТ,,",ИЗМ",,,-ЭЭС САЛААД 30 ЖИЛ БОЛЖ БАЙНА,,,,,,,,,, ХУУЧНААР АХ ДҮҮДЭЭ НАЙДДАГ ЦАГ ӨНГӨРСӨН ,,,,,,,ХАРИН МӨНХИЙН ХӨРШИЙН ҮНЭТ ЗҮЙЛ ЗАРЧИМ ХАДГАЛАГДАЖ ,,,,ТҮҮН ДЭЭР ,ӨӨРСДИЙН АШИГ СОНИРХОЛ ӨНӨӨ ЦАГТ ҮЙЛЧИЛДЭГИЙГ САНАЖ АСУУДАЛД БОДИТОЙ ХАНДАХ УЧИРТАЙ САНАГДАНА,,,,,,,,,,

Avatar

Зочин 2019-11-30 192.82.78.176

nuursnees hii gargah, bolovsruulah tal deer anhaarch, tsumiin tsahilgaan stants , usan tsahilgaan stantstai bolchihvol bid hurshuusuu hamaaralgui nairamdaltai naiz, ah duu heveer yavj bolno

Avatar

Зочин 2019-11-30 192.82.78.176

hiin tulsh uneheer ashigtai. hooloo bolgohoos gadna halaaltaa shiidchihne, jijg genset taviad togoo hurtel shiidchihej boldog. hotoos zaiduu buren bie daasan system hiih buren bolomjtoi. daanch gem n mongold baidaggui uchiraas importoos buren hamaaraltai bolno. krantaa haahad l hulduhguin tul nehsen mungiig n uguhuus uur argagui. negent hiin tulsh heregleed dassan bol uur tulsh hereglej chadahguid hurne. harin nuurs bol manaid baina. utaatai ch gesen bid hulduj uhehgui, tsahilgaanaa ch uildverle

Avatar

ХИЙН ХООЛОЙ 2019-11-30 202.179.25.253

БАРАГ Л 30 ЖИЛ ЯРЬЛАА. 30 ЖИЛ ХАДАГ ЯНДАР БОЛЛОО. ҮР ДҮН 000

Avatar

Зочин 2019-11-30 43.228.129.170

hunii hiij bagaa ajliig jaahanch gesen demjij bai Uuch hiidgui hun l olon um yardagldaa

Avatar

Зочин 2019-11-30 182.160.0.170

Энэ хийн төсөл Монголд огт хэрэггүй. Орос – т огт ашиггүй төсөл. Юм гуйх гээд байгаа юм бол өөр төсөл санал болгоочээ.

Avatar

ТЭНГЭР БӨӨ 2019-11-30 37.120.148.94

ЕР НЬ БОЛ БҮТЭХГҮЙ ҮЛГЭР ЯАГААД ГЭВЭЛ МОНГОЛЫН2 ТАЛААР ХОЛБОГДОХ АЖИЛ ДУУСАХ ШАТАНДАА ОРЖ БАЙХАД ҮХСНЭЭ ХЖ БЭЭЖИНГИЙН 1 ГУДАМЖНЫ ХЭМЖЭЭНД ХҮРЭХГҮЙ БАГА ХЭРЭГДЭЭНИЙ ТӨЛӨӨ МӨНГӨ ҮРЭХ ВЭ ДЭЭ? МАНАЙ МЭДЛЭГГҮЙ ХҮМҮҮС ГЭРЭЭ ХИЙВЭЛМТЭРҮҮГЭЭР ЯВСАН ГАЙГ ЭНҮҮГЭЭР ГЭГЧЭЭР ЯГ ОЮУТОЛГОЙ ШИГ МАНГАРТААД БӨӨН ӨРӨНД ОРООД ДУУСНА

Avatar

Зочин 2019-11-30 203.91.115.53

Чамд харин түй ч мэдлэг алга

Avatar

ЗОЧИН 2019-11-30 59.153.115.134

ХҮМҮҮН ТӨРӨЛХТӨН 2035 ОН ГЭХЭД НҮҮРСНЭЭС БҮРМӨСӨН ТАТГАЛЗАЖ АТОМЫН ЭНЕРГИ, СЭРГЭЭГДЭХ НАР, САЛХИНЫ ЭНЕРГИ, ГАЗРЫН ГҮНИЙ ХИЙ, НҮҮРСНЭЭС ХИЙ ГАРГАХ, БИО ЭНЕРГИ, ЦАХИЛГААН, ГАЗЫН АВТОМАШИН ХЭРЭГЛЭХ ҮЕД ШИЛЖИНЭ, МАНАЙ ДЭЛХИЙГ ҮХЭЛРҮҮ ТҮЛХЭЖ БУЙ УГААРЫН СО2 ХИЙНЭЭС БҮРМӨСӨН САЛНА, ГАЗ БОЛ ЦАХИЛГААН СТАНЦ, АХУЙН ХАМГИЙН ӨРГӨН ХЭРЭГЛЭЭНИЙ ТҮЛШ БОЛНО, ОХУ-ААС ХЯТАДРУУ МАНАЙ БАРУУН 3 УЛСЫН ХИЛИЙН ЗААГААР ТАВИХ ХИЙН ХООЛОЙГ УБ-ТАЙ ОЙРХОН ДАЙРУУЛБАЛ БИД ЭНДЭЭС ХИЙ АВНА, МУ-ын ХИЙН ХЭРЭГЛЭЭГ 100% ХАНГАНА.

Avatar

Зочин 2019-11-30 73.92.12.67

Энд нэг л сонин, ойлгомжгуй логик явагдаад байх юм. Худалдан авагчийн санал хусэлтийг харгалзаж узэхгуй л худалдах бараа, туунийгээ зарах лангуу хоероо л тойроод улс тер хийгээд байна. Энэ улс терийг хийж байгаа Жээнко, цаашлаад Путинд ямар нэгэн санаа байна. Ухна ч яахав, тоглоом, хуухэлдэй. Ядаж Сила Сибири нь нээлтээ хийчиг, 2025 онд бурэн чадлаараа ажилчиг, дараа нь хятад юу гэхнэв, дахиад хий авий гэх нь уу…..Тэгсний дараа монголоор дайрах уу, ТЭЗY нь ямар байхав гээд асуудлаа ярьмаар

Avatar

зочин 2019-11-30 202.9.46.185

Украйнчууд хий хулгайлсан хэрэгт унаад баларч байгаа биз дээ ! ! . Мануусыгаа бас хий хулгайлж байна гэж гүжирдээд баллах юм биш биз дээ ?? …

Avatar

bag-g n huulaad ug. 2019-11-30 103.212.117.170

Putin ireed hudlaa hoshgiruulaad sudalz uzie anhaarch uzie geed buteegui zuiliig Hurelsuh ochood buteeh uu?hudlaa l songuuliin umnu ih tom yum hiisen hiin hooloig mongoloor dairuulahaar bolloo geed daldagnachihaad songuuliin daraa nuguu dubain geree shig yum bolgood tegj buruu hiisen bna ingeh bj geed daraa n Saihanbileg shig maania unshuulah yum bolov doo?

Avatar

Зочин 2019-11-30 139.5.216.143

Оросын муу санаа тэнэг бодлогоос болоод ахан дүүс мэт анд нөхөр хөрш орны ард түмний сэтгэлийг хөргөж байна. Уг нь монголчуудын амьдралд дэм болох ганц нэг төсөл хэрэгжихэд орост ямар гай болох вэ дээ. Харин хятадыг хааж оросын бамбай бүс болсон Монгол улс ядуу байснаас хүчтэй байсан дээр гэдгийг ойлгохгүй л байна даа.Оросын ганц нэг тролыг эс тооцвол одоо орос ах гэх монгол хүн ховор болсоон. цөөхөн хэдэн трол цөөхөн хэдэн боловсрол мэдлэггүй ном уншдаггүй нөхдүүд л орсыг магтан дуулж байна.

Avatar

Зочин 2019-11-30 139.5.216.143

Гялайждээ оросоос бас нэг юмаар хамааралтай болох гэж байгаа юм байна. Оросын барьцаанд орж украйн шиг юм болох вий дээ. Маш сайн судалж шийдэх хэрэгтэй. Үгүй ядаж хийн хоолойг манайхаар дайруулахаар болвол зөрүүлээд УЦС ын төслөө баръя. Харилцан ашигтай хамтран ажиллая гэсэн байр суурь баримтлах хэрэгтэй. Ер нь сүүлийн үед оросоос манай эдийн засгийн эсрэг баримтдалж байгаа бодлогоос болоод орост талтай хүмүүсийн тоо багасч байгаа.

Avatar

Иргэн 2019-11-30 66.181.176.114

Негее 2 херш маань хоорондоо шийдээгуй байхад мань хун юу вэ? Эсвэл хятадууд тэг гэсэн юм уу наад газар нутаг маань хуний эзэмшлийнх болно доо

Avatar

Зочин 2019-11-30 192.82.78.176

shatahuun tsahilgaanaar haraat baij deer n bas hiin tulshind orchihvol bur yaj ch chadahgui bolno/ tuugeer yavsan gaig naaguur duudna geech l bolno shuu

Avatar

монгол 2019-11-30 43.242.243.141

Хийн хоолой мөнголоор дайрах хэрэггүй байх оо, Дараа нь юм л бол түүнийгээ хамгаална гээд биднийг хөдөлгөхгүй байлгүй. Усан цахилгаан станцаа өөрийн нутаг дээрээ, өөрийн хөрөнгөөр барих зөвшөөрлийг наад дээрэлхүү оросуудаасаа аваач.

Avatar

Зочин 2019-11-30 66.181.161.90

Сайн түлш хөтөлбөр чинь сайн хэрэгжиж байгаа. Хийн хоолойгоо Улаанбаатраар дайруулаад хийн түлшээр гэр хорооллоо хангачихвал бүр сайн болно. Төр түмний төлөө үйлс тань бүтэмжтэй байх болтугай.

Avatar

Иргэн 2019-11-30 192.82.75.105

Манайд энэ олон нүүрсний ордууд дээр хий зөндөө л байгаа ш дээ. Түүнийгээ Хятадуудаар бариулаад илүүгээ тэдэнд зараачээ

Avatar

бат. 2019-11-30 202.9.46.122

Хүн амьтан хордож үхээд байгаа юм биш үү.

Avatar

Зочин 2019-11-30 103.26.195.134

яарравчил сайн байна

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж