"Г.Батхүү агсан миний өрөөнд архи хэрэглээгүй" | News.MN

"Г.Батхүү агсан миний өрөөнд архи хэрэглээгүй"

"Г.Батхүү агсан миний өрөөнд архи хэрэглээгүй"

"Г.Батхүү агсан миний өрөөнд архи хэрэглээгүй"

Төр нийгмийн нэрт зүтгэлтэн, АН-ын дэд дарга Г.Батхүү агсан 2019 оны тавдугаар сарын 17-ны өдөр Төрийн ордонд учир битүүлгээр амиа алдсан харамсалтай хэрэг гарсан юм. Уг хэрэгтэй холбогдуулан тухайн үед төрийн ордонд байсан 200 гаруй хүнээс гэрчийн мэдүүлэг авсан билээ.

Хэвлэлийн хуудаснаа Г.Батхүү агсан нь нас барахынхаа өмнө УИХ-ын гишүүн Н.Номтойбаярын өрөөнд орсон талаар мэдээлж байв. Энэ талаар УИХ-ын гишүүн Н.Номтойбаяр 2019 оны тавдугаар сарын 20-ны өдөр “Би ѳнгѳрсѳн баасан гаригт Г.Батхүү агсантай уулзсан нь үнэн. Тэр ѳдѳр бид авто спортын талаар ярилцаад ѳнгѳрсѳн. Намайг 19.00 цагийн үед бүлгийн хурал руу ороход сэтгүүлчид байсан. Тухайн үед Г.Батхүү агсан жин нэлээд хаясан байдалтай байсан. Би гэрчийн мэдүүлэг ѳгсѳн. Одоо шалгаж байгаа юм билээ. Миний ѳрѳѳнд уулзалт болсон. Би архи согтууруулах ундаа хэрэглээгүй, бас талийгаачтай муудалцаагүй" гэсэн юм. Мѳн үеэр "Намайг У.Хүрэлсүх сайдтай тэр ѳдѳр муудалцсан гэж мэдээлж байгаа. Ер нь маргаан гарч л байдаг" гэж мэдээлж байв.

Дээрх хэрэгт УИХ-ын гишүүн Н.Номтойбаяр нь гурван удаа гэрчийн мэдүүлэг өгсөн гэдгээ тайлбарлажээ. Тухайлбал, 2019 оны аравдугаар сарын 31-нд тус газрын Мөрдөн байцаах хэлтсийн дарга П.Эрдэнэбилэг нь УИХ-ын гишүүн Н.Номтойбаяртай уулзжээ. Ингэхдээ УИХ-ын гишүүн Н.Номтойбаярыг "Г.Батхүү агсныг согтууруулах ундаа хэрэглээгүй байсан гэж худал мэдүүлэг өгсөн, тиймээс эрүүгийн хуулийн 21.2-т заасан үндэслэлээр Прокурорын байгууллагаас таныг сэжигтнээр татаж магадгүй" гэжээ.

Тэрбээр талийгаачийн амиа алдсан өдрийн хоёр хоногийн дараагаас буюу 2019 оны тавдугаар сарын 19, 30-нд, зургаадугаар сарын 18-нд ингээд нийтдээ гурван удаа гэрчийн мэдүүлэг өгсөн юм байна.  Энэ талаар УИХ-ын гишүүн Н.Номтойбаяр өөрийн твиттер хуудсандаа жиргэсэн байна.

Энэ хэрэгт холбогдуулан Г.Батхүү агсны гэр бүл болоод түүний төрсөн дүү П.Батчимэгийн зүгээс “Монголын хууль хяналтын байгууллага таг чиг, ар гэрийнхэн нь цөхрөнгөө барж хүлээж сууна. Ард түмэнтэйгээ нэгдэж, амь нэхэх хөдөлгөөнд орох л үлдлээ” гэж өөрийн цахим хуудсаараа дамжуулж мэдэгдсэн удаа бий. Энэхүү хэргийн талаар хууль хяналтынхан өдгөөг хүртэл хэргийн мөрдлөгийн явцын талаар албан ёсны мэдээлэл хийгээгүй байгаа юм.

Э.АРИУН 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
12
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

47 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

zochin 2019-11-29 66.181.180.53

Номтойбаярын пүү нь загвар өмсөгч Чамин-эрдэнийг лсан хэрэгт холбогдоод байсан. Энэ Номтойбаяр нь байнга л янз бүрийн хэрэгт холбогдож байдаг. Цэлмүүн нь нөхрөөсөө салаад 2дохоо хүнтэй суусан. Ер нь яачихсан айл гэхээрээ ийм бузартай байдаг байнаа

Avatar

e 2019-11-29 150.129.143.176

ene hunii hartsand yavch mongol tushee hunii tulhtai baidal ajiglagdahgui baigaamdaa harin money-nd erdsen ovilgogui bi yasanch yadgiin gesen ,muihar tenegduu baagiigiin dur zurag haragddaad baidiin,etseg ni ug ni luivardaj ,avsan horongooroo ,huuli garguulj huu hamuulahaar alsiin bodoltoi asar ih money zartsuulj gadaad dotoodgui surgasanch ugiin uhaan krugozor muutai tolgoi ni tus bolohoosoo us bolj bndaa,aaviinhaa guilgee uhaanii ni duiraisangui,teneg ,zoruud buruu ishilsen suh shig buriad za

Avatar

Зочин 2019-11-29 89.163.239.216

Нямтайширын адгуус юу ч хийж мэднэ. Охин нь гэж бас ард түмнээс хулгайлж луйвардсан мөнгөөрөө үнэтэй хувцас авч гангарсан эрхийн тэнэг

Avatar

Зочин 2019-11-29 45.41.138.106

Toriin ordon camertaishdee. Yagaad odoo boltol cameriinh ni bichleg garch irehgui bainaa. bas Nomt amisgaa mungu ogood arilguulcan uu

Avatar

Зочин 2019-11-29 45.41.180.154

энэ нямтайшир удмаараа бузар айл байнаа. энэ тэнэг хүү нь бас урд нь эрдэнэтэд согтуу машин бариж яваад хүн дайрч алсан тэрнийгээ нямтайшир нь өмөөрөөд эр хүн алдаж байж сурна гээд байгаа. хүний амиар сургамж авна гэдэг байхуу хамгийн гол нь энэ бол юу ч хийж чадах адгуус. хүүхэд нь бас саяхан асуудалд орсон

Avatar

Л.Оюун-Эрдэнэ аливаа зүйлд хэмжээ хязгаар гэж байдаг шүү дээ их даврч байна даа 2019-11-29 202.9.46.78

Ам нээхгүй ярилцлагаар хуульч Гүнбилэг УИХ-н дарга агсан М.Энхболдын өрөөнд УИХ-н гишүүн Л.Оюун-Эрдэнэ Аюурсайхан Болд Ж.Батзандан Нямбаатар нарын дагуулж орсон улсын харцага Ганхуяг хутга гаргаж УИХ-н даргыг а**а гэж дайрсанг хамгаалагч нар нь зогсоосон тухай сонслоо. Яагаад төрийн тусгайгийн албан хаагчид төрийн ордонд хутгатай хүнийг оруулдаг юм вэ яагаад шалгахгүй байгаа юм вэ.

Avatar

Zochin 2019-11-29 49.0.212.7

Монгол бөх хүн арай төрийн ордонд очиж их хурлын даргыг хутгална гэж танхайрахгүй байлгүй, Монголчууд бөхөө хүндэлдэг юм, наадах чинь худлаа гүтгэлэг

Avatar

Зочин 2019-11-29 202.131.225.197

mongolchuud buhuu hundeldeg ch buhchuud ni mongol olnoo hundeldeggui. buhchuudiin yos zui hamgiin dood tuvshin……..

Avatar

Зочин 2019-11-29 64.119.25.243

Ганхуяг харцага эх орныхоо төлөө тэмцэх гэж аргаа барж яваа. Улаанбаатар хотын бүх газрыг зарсан Миеэ Энхболдыг юунд нь өмөөрдөг байнаа

Avatar

Зочин 2019-11-29 66.181.184.62

Ene ail gej guiee mon muuhai udam muutai humuus yumaa.., hulgai luivraar olson buzar argaar olson mongoor hool avch idej baihaar buzartahgui yahav udahgui bur hordlogo ni diileed bugd teriih biz!

Avatar

Зочин 2019-11-29 192.82.77.249

Нямдорж ямар хэрэг дээр ажиллах . ажиллахгүйгээ дэндүү мэднэ . Зоригийн хэрэг …нойр хоолгүй… 49% .. нойр хоолгүй. . Батхүү Алтжингийн хэрэг таг чиг.. хөөн хэлэлцэх таг чиг тагнуулаа шалгуулах таг чиг.. Батхүү гишүүн таг чиг. .. ЖДҮ таг чиг..

Avatar

Зочин 2019-11-29 66.181.184.62

Tsagdaa hergiig prokurt shiljuulchee biz ali hediine

Avatar

МӨРЧ 2019-11-29 103.240.241.110

НАС БАРСАН ХҮН ОРДОНД ӨЧНӨӨН ХҮНТЭЙ УУЛЗСАН Ч ГАНЦХАН НОМТОЙБАЯР УУЛЗСАН ЦАГ НАРАА Ч ХЭЛЖ БУСАД НЬ ҮЗЭЭГҮЙ ХАРААГҮЙ УУЛЗААГҮЙ ГЭЭД ТАС ГҮРИЙЖ БАЙГАА НЬ МОНГОЛ ХҮНИЙ МӨС ЧАНАР ЯМАР БОЛСНИЙ ИЛРЭЛ. ЭНЭ ХҮНИЙГ ХҮН АЛСАН ГЭЖ БОДОХОД ОЛОН ХҮН ХӨЛХСӨН ГАЗАР ХҮН ХАРНА ГЭЖ ТООЦОХГҮЙ ТЭНЭГ ХҮН ГЭЖ БАЙХ У? а**х ГЖ ТҮЛХЛЭЭ ГЭЖ БОДОХД 3МЕТРЭЭС ҮХЭХГҮЙ БАЙХ МАГДЛАЛ ӨНДӨР.ХАРИН УТСААР ЯРИХ ЮМ УУ? ХАЖУУДАА ХҮНТЭЙ ЯРЬЖ ЯВААД ХАРАЛГҮЙ УНАСАН БАЙХ МАГАДЛАЛ БАЙНА. ЯГ ХАМГИЙН СҮҮЛД ЯМАР УТАСРУУ ЯРИВ?

Avatar

иргэн 2019-11-29 76.107.165.63

Баасанхүү 6 цагийн үед нас барсан гэж мэдүүлэг өгсөн. Номтойбаяр 7 цагийн үед амь өөртэй нь уулзсан гэж нотлоод байгаа.

Avatar

Номтойбаяр 2019-11-29 76.107.165.63

Яг нарийндаа би улаан мөнгөний мэдэлгүй ш дээ. Тэгээд ч аавын минь луйвардсан Цагаансуваргын ордод Си дарга хөрөнгө оруулалт хийх болоод бас надад виски өгөөд. Жаахан халамцуу байж байтал орж ирээд 42 мянган доллар нэхэхээр чинь хэний ч гэсэн уур хүрнэ биз дээ? Миний хүү ч бас тэр загвар өмсөгчийг амиа алдахаас хэдхэн цагийн өмнө виски бариад гэрт нь орсон бичлэг байгаа. Гэхдээ бид нарыг та нар яаж ч чадахгүй. Аав Жонхуугийн санаачилсан мөсөн ордонд дорвитойхон хандив өгчихсөн. Жонхуу арыг даана

Avatar

Зочин 2019-11-29 94.255.130.153

Сониноос Номтой маань тэр уед хамт байсан туслахаа гэр булээр нь гадаад сургуульд явуулаж байгаа шдээ!!!!? Шал оор компиар дамжуулаж намдаа хандив огож байх жишээний.
Ногоо а**а х***а гэдэг зан бур байхгуй болсон хумуусийг их л тойглож явдаг болсон доо.

Avatar

Зочин 2019-11-29 49.0.212.7

Номгүй-Уур чинь өөрөө ШиЖинпин даргын бэлэглэсэн архийг задлаад хувааж хүртсэн гэж мэдэгдэл хийсэн шдээ, одоо тэгсэн чинь Батхүү өөрөө АПУ-гаас Ерөөл архи цүнхэлж ирээд ордонд орж ирээд ганцаараа шилээр нь уусан гэх нь холгүй байна

Avatar

ккк 2019-11-29 202.131.246.181

Сүгсэлзээд байдаг Номтойбаяр гишүүн одоо олны нүдэнд харагдахаа больсон. Яасан юм болоо????????????????????????

Avatar

zochin 2019-11-29 202.179.25.32

ger buleereee luivarchid, ene aild mongoliin chuul schuuch er uilchlechgui .Nymdorj edniig bainga chamgaalj oortoo aschig avdag

Avatar

zochin 2019-11-29 122.201.23.84

Энэ Нрмтойбаяр сэжигтэй байна шүү. Юунаас ингэтлээ айж, сандраад байгаа юм бэ

Avatar

Зочин 2019-11-29 66.181.161.45

Нямкагийн цагдаа ийм хэргийг удааж нийгмээ самууруулж нэг хэсгийн улстөрийн тоглолт болгодог улс юм.Үхсэн болгоны хойноос цагдаа шүүхдээ итгэхгүй талбайд суулт хийнэ.Женко Хүүк мэтийн малууд нь улстөрийн зорилгоор уулзаж зогсооно.

Avatar

Зочин 2019-11-29 66.181.161.45

Зоригийн хэрэгт багадаа зодооноос буцдаггүй байсан буриад Батүүлийг хутгаж хэргийг 20 жил жонхууруулсан.Одоо зоригийн хэрэг биш Хурц гэж онгироо гарын хүн эрүүдэн шүүсэн хэрэг болоод хувирчлаа.Энэ эрүүдэн шүүсэн хэргээ удаавал энэ хэрэг илрэхгүй.Хэрэв Батхүү агсан хүнд хорлогдсон бол энэ 76 аас Номтойөаярыг холбох нь хэргийг жонхууруулах маш ухаалаг тоглолт болно.АН.ыг гол хандивлагчийн үхлээр нь дамжуулан Номтойбаяртай цуг дарах нь хэнд ашигтай нь ойлгомжтой.

Avatar

Зочин 2019-11-29 202.21.107.65

Улс төрийн тоглолт гэж энэ л байхдаа. Нэг үл мэдэгдэгч хүчин үеийн үед л үүсч байх юм даа. Тэнгэр нь таалаад байгаа нь энэ юм байхдаа. Ёстой мэдэх юм ойлгох юм ч алга. Монголын заяа хаячихгүй шиг л байвал болоо.

Avatar

Зочин 2019-11-29 202.21.109.47

Nomtoi g-log ih ch olon heregees multrsan ene udaa bas multarh geed uzne dee kiwigin huuhhentei suleerch yavahdaa motochiltsotoi hun dairch alchhaad shiihgui chaadag peeeddaa naadah chin ichihgui nuaa yavj baij ajilaar yavj baisan geed chaadag baatarwanni amarltand ochij bavah geed yavj bsn ni nugeree harsn hun bichlee shuuu

Avatar

Зочин 2019-11-29 202.21.109.47

Nomtoi g*** ih ch olon heregees multrsan ene udaa bas multarh geed uzne dee kiwigin huuhhentei suleerch yavahdaa motochiltsotoi hun dairch alchhaad shiihgui chaadag peeeddaa naadah chin ichihgui nuaa yavj baij ajilaar yavj baisan geed chaadag baatarwanni amarltand ochij bavah geed yavj bsn ni nugeree harsn hun bichlee shuuu

Avatar

Зочин 2019-11-29 202.179.25.51

За за. Энийг шалгана гэдэг цагийн гарз биз дээ. Нямтайширынханд хууль үйлчлэх биш. Харж л байгаарай хэсэг хугацааны дараа Номтойбаярын хэрэг хаагдлаа гэж мэдээлэгдэнэ

Avatar

Малчин 2019-11-29 139.5.217.239

1920 оны Гангстерийн шүүлтүүр шиг юм болох нь тодорхой доо. би хийж амждаггүй юмаа гэхэд хэн нэг аавийн хүү хийж л таарна. Мөнх амьдрах юм шиг тэгж л байг

Avatar

Зочин 2019-11-29 64.119.19.224

Энэ муу үзээрийн нохой л түлхэж унагасан булганд бас хүн дайрч алсан энэ мэтийн гөлгүүдээ шийтгэхгүй бол саарал биш хар жагсаалтөнд орно

Avatar

Зочин 2019-11-29 124.158.110.82

хүний мууд дуртай гөлөг чи сайн явнаа. яасан их хүн доромжилдог хүний адаг вэ

Avatar

Зочин 2019-11-29 64.119.17.154

Номгүйбаяр бол хүүтэйгээ цуг а******н мөөн. Монголын хамаг баялгийг цөлмөн идсэн Нямтайширийн бузар гэр бүл. Муу юмнаас муу юм л гарна.

Avatar

Bold o 2019-11-29 223.38.30.231

Ene Nomtoibayar bol tsuvral a l.u.u.r ch.i n hun shuu xezee negen tsagt hereg ilernee

Avatar

Зочин 2019-11-29 203.169.48.146

а******н

Avatar

Зочин 2019-11-29 202.179.26.57

Талийлагчийг хүндэтгэдэг. Гэхдээ заавал хүн алсан гэж нотлохыг зориогүй байлгүй дээ. Учир шалтгааныг үнэн зөв олохыг хүсч байгаа байлгүй.

Avatar

Зочин 2019-11-29 202.179.27.254

төрийн ордонд хэн хүн а**х юм бэ? битгий улстөржүүлж байгаач

Avatar

Huz 2019-11-29 103.11.192.186

Ger buliinhen ni nomtoibayariig tulhej chadahgui ni ee ondoroos

Avatar

Зочин 2019-11-29 66.181.161.74

Зүгээрл Амьд Үхдэл

Avatar

Зочин 2019-11-29 192.82.66.152

Үхлээр хүртэл бизнесс улстөр хийдэг яасан хэцүү балиар болчихсон нохдууд бэ энэ МАНАН түүний гар хөл бологсод.Гишүүнийг янз бүрээр л дайрч доромжилох юм энэ эрх мэдэлтэнгүүд.Үнэн ялна гэдэг л үнэн юм даа.Байнга л ялалт байгуулдаг гишүүн.Гишүүний үг яриа үйлдэл нь хийгүй байдагийг мэдэодээ энэ буруу хэлж бичиж байгаа нөхдүүд.

Avatar

zochin 2019-11-29 202.21.112.226

yostoi aimer ger bul, mungutei baij bolno gehdee hun shig baih heregtei. aluurchid, hulgaichid, avilgalchid, hunii hog bolj iljirsen ger bul

Avatar

Зочин 2019-11-29 66.181.189.54

Энэний эх гэж ямар аймар юм бдг болдоо. Хуухдууд нь хумуусийн амийг юмын чинээ тоохгуй бурэлгэж бхд нуурээ татуулаад л брэнд зуугээд л явж бгаа бхдаа. Ямар хун болоод яаж хуухдуудээ хумуужуулэхдээ ийм харгис алуурчидыг уусгэдэг бнаа. Аймар айл шуу

Avatar

Зочин 2019-11-29 64.119.25.140

Тангарагийн буг нь аваал явсан биз. Шүтэгсэд нь дандаа муугаар төгсдөг. Битгий шүт гээд байхад эд хөрөнгөний төлөө шүтдэг хүмүүс яаая гэхэв

Avatar

зочин 2019-11-29 203.91.119.42

Би бол Н.Номтойбаярын гаргасан хүсэлтийг өгүүлбэр зүй, найруулга зүй талаас нь харлаа. Монгол улсын төрийг барьж буй түшээ хүн гэхэд маш муу бичсэн байна. Илэрхий том алдаа харагдахгүй байгаа ч найруулга зүйн хувьд ойлгож уншихад их төвөгтэй мөн хүний овогийн үсгийг олон газар жижгээр бичсэн, товчилсон үг их оруулсан, өгүүлбэрийг тоогоор эхлүүлсэн зэрэг алдаа харагдаж байна. Ийм хүмүүсээр л төрөө бариулж байна шүү дээ.

Avatar

Nomgui 2019-11-29 98.253.30.34

Ene bol tuslah n bichij bgaashde, naadah chin ooroo bol barag bichij ch chadahgui bhoo surguuli soyol tugsson iym bdggui iym bishuu.

Avatar

ЗОЧИН 2019-11-29 202.21.120.42

ХҮНИЙ НЭРИЙН ОВГИЙН ЭХНИЙ ҮСГИЙГ МЭДЭХГҮЙ БОЛ ЖИЖГЭЭР "н" гэж ИХЭВЧЛЭН БИЧДЭГ

Avatar

бат 2019-11-29 192.82.64.147

мөрөөрөө үхээд ч амардаггүй, нэхэл хатуутай яасан хорвоо вэ, хэн нэгнийг буруутгавал сэтгэл нь ханах юм уу,

Avatar

Зочин 2019-11-29 122.201.22.18

Тэхээр хэн ууж хяналтаан алдаж хүн алдаг байх вэ

Avatar

Зочин 2019-11-29 66.181.161.53

Си Жинпиний өгсөн архыг хамт уусан гэж ярилцлага өгсөн шиг санахын АПУг үхсэний дараа Сумтай н**ш мартаа юу эсвэл

Avatar

Зочин 2019-11-29 202.179.31.97

Harin tiim shu XI darga-n ogson arhi-g uusan geed…. tuhain uyedee sogtuu bsan ium bol uu?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж