Д.Оюунхорол Кувейтийн Элчин сайдыг хүлээн авч уулзлаа | News.MN

Д.Оюунхорол Кувейтийн Элчин сайдыг хүлээн авч уулзлаа

ОЮУНХОРОЛ

Д.Оюунхорол Кувейтийн Элчин сайдыг хүлээн авч уулзлаа

Д.Оюунхорол Кувейтийн Элчин сайдыг хүлээн авч уулзлаа

УИХ-ын гишүүн, НББСШУ-ны байнгын хорооны дарга, УИХ дахь Монгол-Кувейтын парламентын бүлгийн дарга Д.Оюунхорол Кувейт улсын Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайд Мохаммад Файсал Альмутайрийг хүлээн авч уулзлаа. Уулзалтын эхэнд Монгол-Кувейт хоёр улсын харилцаа жил ирэх бүр өргөжин хөгжиж байгааг онцлоод энэхүү харилцаанд хууль тогтоох дээд байгууллага, парламентын бүлгүүдийн хамтын ажиллагаа үнэтэй хувь нэмэр оруулж ирснийг тэмдэглээд цаашдын хамтын ажиллагааг өргөжүүлэн хөгжүүлэхэд чухал хувь нэмэр оруулна гэдэгт итгэж буйгаа илэрхийллээ.

Ирэх жил болох Монгол-Кувейтын  дипломат харилцаа тогтоосны 45 жилийн ойг угтан хоёр тал бүтээлч арга хэмжээг зохион байгуулахаар харилцан санал солилцсон юм. Мөн 45 жилийн ойн арга хэмжээний хүрээнд Кувейт улсын Үндэсний Ассамблейн Кувейт-Монголын найрамдлын бүлгийн гишүүдийг Монголд Улсад айлчлахыг урилаа.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

13 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-11-29 45.51.113.91

Хэдэн шонхор зарахаар тохирсноо бичдэг болоосой

Avatar

ЗОЧИН 2019-11-29 103.14.36.18

Кувейт-ЭЭС МӨНГӨ СААДАГ ГАНЦ ХҮН БАЙНА ДАА. ХАХА. ГЭХДЭЭ УЛС ЭХ ОРОНДОО БИШ ӨӨРТӨӨ

Avatar

Зочин 2019-11-29 66.181.184.62

Ene huniigbodoo estoi boliyo oo zavhaniihaan!

Avatar

Цайрсаннүүр 2019-11-29 103.229.121.86

Монголын бахархалт шувуугаар энэ уулзаад байгаа хүмүүстэй наймаа хийж,туул голын сав газар,яармагийн газраар тоглосон жинхэнэ луйварчин авгай даа?! Ичих булчирхайгүй болсон уих-ын нүүр нь цайчихсан нөхөр дөө?! Одоо бас дахин сонгогдоно гэж яаж ,юу ярьж жүжиглэж байгааг хүмүүс харж л байгаа!!! Дахин сонгогдоно гэж байхгүй шүү!! Харин авт газарт шалгуулж шийтгэл авахаа хүлээж бай…

Avatar

ЗОЧИН 2019-11-29 139.5.216.74

ЭНЭ ХОГ БОАЖЯ-НЫ САЙД БАЙХДАА КУВЕЙТЭЭС ӨГСӨН БУЦАЛТГҮЙ ТУСЛАМЖИЙН МӨНГӨӨР БОГД УУЛЫН АМАНД ТОМ ОРД ХАРШ, ЗУГААЛГЫН ГАЗАР БАРИУЛААД ӨӨРӨӨ АВЧИХСАН ХУЛГАЙЧ ДАА, ҮҮНИЙГЭЭ САЯ СӨХӨГДӨӨД ИРЭХЭЭР БУЛЗААРУУЛАХ АРГА СААМАА ЯРИХААР ЭНЭ УУЛЗАЛТЫГ ХИЙЖ БУЙ ГЭНЭ, ТЭР ОБЪЕКТИЙГ УЛС НЭН ДАРУЙ ХУРААЖ АВАХ ХЭРЭГТЭЙ, БАС НӨХРИЙГ ГОН КОГТ КОНСУЛААР ЯВАХ БОЛСНЫГ МЭДЭЭГҮЙ, ЭНЭ АСУУДАЛД НӨЛӨӨЛӨӨГҮЙ ГЭЖ ХУЦНА ШҮҮ, МАН, УИХ-ЫН ГИШҮҮДИЙН ЦАЙРЧИХСАН ХУЛГАЙЧИЙН НЭГ ДЭЭ.

Avatar

болор 2019-11-29 78.209.187.2

яанаа хажууд нь өөр монгол хүн байна биз дээ. Унтаад үүрэглээд байвал яах болж бна вээ

Avatar

иргэн 2019-11-29 202.179.25.1

Оюунхорол ямар сураагүй юм биш Шонхорын наймаа л хийх гэж байгаа биз, Ингэж Эрх мэдлээ Ашиглаж байж хар Толгойгоо цустаж нэг Нартай өдөр Хариуцлгын Асуудал яригдах вий дээ,

Avatar

boldoo 2019-11-29 192.82.65.182

oyuka egch ta odoo tetgevertee suugaad bidniig neg amraagaad ogooch dee.medeh yum ch baihgui,hiij chadaH AJIL CH BAIHGUI,TSARAI ZUS CH GEJ AVAH YUM ALGA,ENE ULSIG CHINI URAGSH NI HOTLOH HUMUUSEER AJIL HIILGEMEER BAIH YUM.

Avatar

Bold o 2019-11-29 223.38.29.144

Uliin tsagaan ogtono ihseed belcheer muudaj bgaa ni ene Oyun Horoltoi mash ih hamaaraltai nugelchin irnee chamd

Avatar

Togoo 2019-11-29 66.181.179.242

Olzboi, Eldeb-Ochir 3 nertei 1 gishuun yu medeg gesendee ih hurald orsin. Baldan-osor, olzboi ta 2 neg aytaihan nas nambatai zangaragtai baigaad ug amar taiban bailgaach.

Avatar

Зочин 2019-11-29 103.83.35.2

Shonhoroo zarah ni uu untaahai?!

Avatar

зочин 2019-11-29 59.153.114.23

Ахиад шонор шувууны наймаа хийх үү. Куьайтаас өгсөн буцалтгүй тусламжийг яасан бэ

Avatar