Ө.Энхтүвшин: Хятадын талаас IT-ийн чиглэлээр хамтрах санал тавьсан | News.MN

Ө.Энхтүвшин: Хятадын талаас IT-ийн чиглэлээр хамтрах санал тавьсан

Хуучирсан мэдээ: 2019.11.26-нд нийтлэгдсэн

Ө.Энхтүвшин: Хятадын талаас IT-ийн чиглэлээр хамтрах санал тавьсан

Ө.Энхтүвшин: Хятадын талаас IT-ийн чиглэлээр хамтрах санал тавьсан

Манай улсад 800 орчим хятад иргэн хууль бусаар ажиллаж байгаад баригдаж, нутаг буцсан.  Энэ хэрэгтэй холбогдуулан 14 Хятад, хоёр Монгол иргэнийг шалгаж байгаа. Тэгвэл УИХ-ын гишүүн Ж.Батзандан хэвлэлийн хурал хийж, энэ хэрэгт Монголын хоёр ч сайд холбоотой, ялангуяа Шадар сайд Ө.Энхтүвшин Хуан гэдэг хятад хүнтэй уулзаж эдгээр хүмүүсийг оруулж ирсэн гэж мэдэгдсэн.

Тэгвэл энэ асуудлаар Шадар сайд Ө.Энхтүвшин ярихдаа "Энэ асуудалд би яагаад хариу өгөхгүй байна гэвэл нэгдүгээрт, цэцэрлэгийн хүүхэд ч итгэхгүй. Намайг урилга өгч үү, виз олгож уу гэдгийг шалгачих л даа. Хоёрдугаарт, энэ асуудлыг Цагдаа, Тагнуулын байгууллага үргэлжлүүлэн шалгаж байна. Удахгүй дүнгээ гаргах байх. Түүнээс өмнө ямар нэгэн мэдээлэл өгөөд байж болохгүй. Энэ чинь явсаар хоёр улсын хоорондын харилцааны асуудал болж байна. Манай улстөрчид нэгнээ чадах гэж ярьдаг зүйл энэ биш. Тиймээс ойрын үед шалгаж байгаа байгууллагууд ямар нэгэн мэдээлэл хийх байх. Монголын 51 байгууллага Хятадаас хүмүүс урьж байна гээд оруулаад ирчихсэн асуудал байгаа юм байна лээ. Ер нь Хятадтай холбоотой асуудалд намайг их л хардаж байгаа. Үүнийг хуулийн байгууллага нь шалгаад гаргаад ирэх биз. Хятадын талаас Засгийн газар болон хувийн хэвшлийн түвшинд надтай янз бүрийн хүмүүс уулздаг. Ямар хариу өгөх нь л чухал. Тухайлбал, IT-ийн чиглэлээр Монголд хөрөнгө оруулья гэсэн санал тавьж байсан. Энэ бол миний мэдэхгүй асуудал байна, Монгол Улсад ямар ач холбогдолтой вэ гэдгийг албан ёсоор цаасан дээр бичээд гаргаад ир гэж би хэлсэн. Үүнээс долоо хоногийн дараа л 800 хятадыг баривчилсан" гэжээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
21
ТэнэглэлТэнэглэл
6
БурууБуруу
5
ХахаХаха
4
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

47 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-11-26 37.188.173.9

UIX gishuud bolon uls tur, shuuxiixend unegui uxamsariin surgalt ybuulna. Dadlaga ajil aar uxamsariig yas maxand ní medruulj, martaxaargui suulgaj ugnu.

Avatar

Зочин 2019-11-26 37.188.173.9

Ene l bish shuu

Avatar

Irgen 2019-11-26 169.253.162.2

Энэ хүн Хятад дэндүү их элэгтэй улаан цайм байгаа нь харагдаж байна . Энэ мэтийн хүмүүсийг болиулах хэрэгтэй. Хорио цээртэй онцгой байдалд байхад хүртэл Хятадуудыг оруулна гэж элийрээд арай л бишээ.

Avatar

IRGED ARD TUMEN. 2019-11-26 66.181.161.86

HYTADIIN TALD L AJILLDAG GARUUD BAIH ER NI BOL TODORHOI L DOO

Avatar

Зочин 2019-11-26 67.247.8.185

SHAMSJGAR SHaRD IT iin sanal tavih uu. Ajilig chin buteej uguy avilgaa naash ni ug gesen yum bishuu

Avatar

Eserguutsej baina!!! 2019-11-26 83.79.100.83

Yalaa ch bitgii zuvshuur!!! Tusgaar tognoloo burmusun aldana!!!

Avatar

мадөм 2019-11-26 192.82.72.6

чамайг Хятадад яаж хөл алдан сүйд болдгийг чинь мэднэ урвагч дайсан минь . хохь чинь шүү бага давраарай !

Avatar

Зочин 2019-11-26 192.82.76.201

улс төрчдөд зөвлөгөө өгнө. яахаараа ийм тэнэг бдаг бнаа

Avatar

irgen 2019-11-26 202.21.108.230

yaxaaraa ch ene uvgund sanal tavidagiin. odoo tetgevertee garaad zailaad uguuch

Avatar

Po 2019-11-26 122.201.22.244

Nymka ene 2 gyptnuul bhaa

Avatar

Y 2019-11-26 64.119.22.43

Turuus hol bai

Avatar

АРДУУД 2019-11-26 103.57.94.75

ХУДЛАА ЯРИХАА БОЛИМООР . ЭЛЧИН САЙДЫН ЯАМААРАА ДАМЖААГҮЙ УУЛЗАЛТ ХАР ГАРЫН УУЛЗАЛТ .

Avatar

Нутагнэгт 2019-11-26 202.126.88.141

Худлаа байгаасай билээ. Энхтүвшин уг нь гайгүй хүн ш дээ

Avatar

болор 2019-11-26 78.209.187.2

өө энэ Түвшөөкөө одоо баригдцан байхын ,,, цэвэрхэн юм хийгээрэй гээд байхад… өмнөх нөхдүүд ар араасаа балраад байгаа шүү гэж би зөндөө хэлсэн дээ одоо яаая гэхэв …. одоо хурдан сайдын ажлаа өгөөд нөгөө суудал дээрээ үлдэхээ бод … өөр арга алга даа … яанам бэ

Avatar

Өгөөмөр захын эзэн Ө.Энхтүвшин 2019-11-26 49.0.212.7

Xятад ахан дүүстэйгээ нийлж ухаалаг-эрүүл мэнд чиглэлээр Xятадын засгийн газраас төсөл оруулж ирээд дундаас нь сайхан цавчаа хийе

Avatar

иргзн 2019-11-26 202.179.27.9

Энхтүвшинг Огцоруулах хэрэгтэй, Сүүлийн үед энэ Этгээд байнга Хятадуудтай холбоотой Асуудал гаргаж тавьдаг болсон байна, Сүүлийн үед бүр Ил цагаан даа гарч байна

Avatar

Зочин Хужааг визгүй,ирж буй хужаад тооны хязгааргүй гэж мөнч их төвчөг 2019-11-26 66.181.161.38

Хужааг

Avatar

Zochin 2019-11-26 192.82.70.165

+Oyunkhorol…

Avatar

Зочин 2019-11-26 202.126.88.129

ЭНХТҮВШИН ЭНЭ ХЭРЭГТ ШУУД ХОЛБООТОЙ. ИЙМЭРХҮҮ УГЖИРСАН ИДЭЭ БЭЭРНҮҮДЭЭС БОЛЖ МОНГОЛЧУУД ЯДУУ АМЬДРААД БАЙГАА ЮМ. ҮХВЭЛ ТААРНА!!!

Avatar

Иргэн 2019-11-26 202.126.89.80

Гандангийн арын Центавр зочид буудал Энхтүвшингийх тэнд 100 гаруй хужаанууд байсан

Avatar

иргэн 2019-11-26 192.82.72.167

Хятадууд олон оронд цахим луйвар хийж байгаад баригдаж байгаа нь санамсаргүй явдал гэвэл гэнэн хэрэг болох байлгүй дээ. Засгийн газар нь зохион байгуулалттай ийм ажил хийгээд байгаам биш үү. Энхтүвшин худалдагдчихаагүй бол энэ зэргийн зүйлийг сэтгэж бодлх байлгүй дээ гэж олон ном уншсан олон газраар явж юм үзэж нүд тайлсан ухаантнууд ярих юм

Avatar

Зочин 2019-11-26 103.57.93.244

Юу худлаа хуцаад мэдэн будилаад мэлзэн будилаад байнаа Энхтүвшин гуай. Манайхан ингэж мэлзээд мэлрээд ирэхээрээ л цаагуураа аль хэдийн юмаа хийцэн байдаг шүү. Шалгаж тогтоох байх ч гэх шиг. Ямар ч тэнэг хүн явж явж Хятадтай мэдээллийн технологийн салбарт хамрахгүй нь ойлгомжтой. Гэтэл ч аль хэдийн хамтарцын биш үү дээ.

Avatar

иргэн 2019-11-26 192.82.76.241

Замын үүдээр хар мянган хятад оруулахаар тохиролцсон юм биш үү? Жигтэйхэн зүтгээд байсан биз дээ.

Avatar

zochin 2019-11-26 202.126.88.212

uulzah geed tsag avahaar vvdend n suudag 2 teneg avgai bhgvi geed oruuldaggvi bj china uudiig hvleej avah leeree doli s***h yumaa

Avatar

Mongol 2019-11-26 64.119.16.110

Ayul nuurlle de ynaa

Avatar

Иргэн 2019-11-26 192.82.78.80

Энэ зөнөсөн урвагч шар өвгөн ёстой солиорчихжээ.Бага дээр нь хөөж явуул Хүрэлсүхээ.Өгөөмөр захын манаачаар ажиллуулахаар болжээ хөөрхий

Avatar

Ard 2019-11-26 94.226.209.236

Hobsgoliinhon ene balai obgonoo tataj abch malchin bolgoochee

Avatar

зочин 2019-11-26 66.181.190.100

Энэ нөхөр ер нь алгаа тосоод араа даах ажлаа бодоод яваан бишүү хүзүүгээрээ гогцоолдуулчихаад аргаа барж байх шиг бн даа ер нь өөрөө ойчсон хүүхэд уйлдаггүй гэгч л

Avatar

иргэн 2019-11-26 66.181.182.76

Улсын Шадар сайдтай яасан ч амархан уулзчихдаг сэргэлэн хятад юм, энэ сайд нь баригдсанаа тайлбарлаж яг цэцэрлэгийн хүүхэд шиг юм ярьдаг хөөрхий.

Avatar

Зочин 2019-11-26 192.82.74.136

Хятадууд Энхтүвшинтэй нэн ч эвгүй л сэдвээр уулзсан юм байна даа.

Avatar

Зочин 2019-11-26 192.82.74.136

Энхтүвшин ерөнхий сайддаа тулгаж, зөвшөөрөл авч байж тэр хятадуудтай уулзсан байгаа даа?

Avatar

Зочин 2019-11-26 192.82.74.136

Уучлаарай, алдаатай хэвлэгдчихлээ "Энхтүвшин ерөнхий сайддаа дуулгаж зөвшөөрөл авч байж тэр хятадуудтай уулзсан байгаа даа " гэж залруулан уншина уу! !

Avatar

Зочин 2019-11-26 202.55.188.35

Ѳѳрѳѳ бас цэцэрлэгийн хүүхэд шиг хариулах юм. Энэ ажилд таны оролцоо байгаа юу гэж асуусан болохоос виз ѳгсѳн үү гээгүй шүү дээ. Эсвэл бантсан хүний хариулт уу? Ждүчид шиг. Нѳгѳѳ юу билээ, эрдэнэ мэт бас шоовдор ч байж магадгүй дүү нар, хаа юу хийгээд явааг нь мартсан эхнэрээ ждүгийн буянаар анхаарах болсон манай сайд нар шиг.

Avatar

Зочин 2019-11-26 150.129.143.39

улс байя гэвэл энэ задгай назгай байдласаа түргэн гарах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2019-11-26 150.129.143.39

хятадтай нийлсэн хотгойд

Avatar

Зочин 2019-11-26 64.119.25.159

ENE LALARRIIG BUUDCHIH YMSAN.

Avatar

Зочин 2019-11-26 103.57.93.29

Энэ евеег МАНтай нь дахиж битгий сонгоорой монголчуудаа!!!

Avatar

Ичигэнхтүвшин 2019-11-26 103.57.94.20

Залуухан нууц амраг нь энд тэнд пацаануудтай шоудаад л, ичиг

Avatar

Зочин 2019-11-26 207.6.112.23

Ichguurgui bas neg shunakhai n**** hujaa naraas heden haltar togrog olj avch hujaagiin tagnuuliiin systemiig mongold nevtruuleed hezee ch ter shavar shalbaagnaas Mongol uls garahgui. 3 say huniihee identity-g aldana gej medeh uu maanag ovgoon?

Avatar

111 2019-11-26 202.126.89.41

Австрали гэдэг чадалтай улс Хятад тэднийг технологи ашиглаж тагнаад чагнаад, сүүлдээ бүр улс төрчдөөр нь дамжуулж нөгөө ажлаа хийх гээд бна гээд өдөр бүр л хашгирах юм байна Энхтүвшин гуай.

Avatar

Зочин 2019-11-26 203.91.115.55

Энхтүвшин өвгөн одоо улсдаа гай бололгүй мөрөөрөө мөөмөө унжуулаад явж бай Ахиж битгий хятадтай хамтрана визгүй болгоно гэж бахираад байгаарай

Avatar

IT-ийн чиглэлээр Хятадтай хамтарч БОЛОХГҮЙ ЭНХТҮВШИН ГУАЙ 2019-11-26 103.212.117.16

Маш аюултай болохгүй !!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

IT-ийн чиглэлээр Хятадтай хамтарч БОЛОХГҮЙ ЭНХТҮВШИН ГУАЙ 2019-11-26 103.212.117.16

Маш аюултай болохгүй !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Zochin 2019-11-26 64.119.25.140

Боловсрол, IT, шашин, түүх соёл зэрэг хэд хэдэн салбарт гадаад улстай, ялангуяа хятадтай огт хамтарч болохгүй. Зам гүүр, барилга байшин мэт дээр болно. Хятадад олон хүн сургах гэрээ хэлэлцээрийн дагуу маш олон Монголчууд суралцаж, тэнд тархи угаагдаад хагас хятад хүн болоод, хятадад хаайртай болоод ирж байна

Avatar