Түргэн үйлчилгээний 22 цэгийг албадан нүүлгэжээ | News.MN

Түргэн үйлчилгээний 22 цэгийг албадан нүүлгэжээ

Түргэн үйлчилгээний 22 цэгийг албадан нүүлгэжээ

Түргэн үйлчилгээний 22 цэгийг албадан нүүлгэжээ

Нийтийн эзэмшлийн зам талбайн газар албадан чөлөөлөх тухай захирамжийн хүрээнд Ерөнхий боловсролын 14 дүгээр сургуулийн захиргаа, эцэг эх, оршин суугчдын гомдлын дагуу тус дүүргийн 13, 22-р хорооны нутаг дэвсгэрт нийтийн эзэмшлийн зам талбайд зохих зөвшөөрөлгүй үйл ажиллагаа явуулж буй түргэн үйлчилгээний цэгүүдэд Мэргэжлийн хяналтын газраас холбогдох хяналт, шалгалтууд хийжээ.

Шалгалтын үр дүнд сургуулийн ойр орчим, автобусны буудал, явган хүний зам гарцыг хааж, үйл ажиллагаа явуулж буй түргэн үйлчилгээний цэг буюу 22 ТҮЦ-ийг энэ сарын 22-ны өдөр нүүлгэж, газар чөлөөлөх ажлыг албадан зохион байгуулсан байна.

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
11
ЗөвЗөв
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

22 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2019-11-26 66.181.188.191

Маш зөв. Бүх ТҮЦ-үүдийг зайлуулах хэрэгтэй. ТҮЦ-үүдийн эргэн тойрон нэвшэрсэн шээс, нус, цэр.
Дээр нь архичид цуглана. Дотор нь хятад гоймон, хөлдүү эсхүл зундаа наршсан ус, хатуу бохь гээд олигтой
зүйл байхгүй. Үнийг нь хэд нугалаад зарна. Одоо 90 он биш, дэлгүүр, үйлчилгээ хаа сай сайгүй олширсон.

Avatar

Зочин 2019-11-26 202.9.43.27

Ер нь ийм аймаар худалдаа эрхэлж бгаа хүмүүсийг яахаараа ингээд байлгаад бдаг юм бэ зүгээр л зайлуулаад зайлуулаад хөячихаач ээ эрх мэдэлтэй дарга нараа

Avatar

Зочин 2019-11-26 103.57.95.66

3 хоногийн дараа дахиал ачаад тавьчихнадаа

Avatar

Зочин 2019-11-26 139.5.219.45

mash zobb

Avatar

Автобусны буудал орчимд 2019-11-26 106.130.202.13

Автобусны буудал орчимд карт цэнэглэдэг,автомат машин гэрэлт автомат зарын самбар л баймаар байна …… ийм янз бүрийн үйлчилгээг огт байхгүй болгомоор. Байна ……ариун цэврийн хувьд ч гэсэн
буудал дээр хүнсний үйлчилгээ байлгахыг хоригломоор байна….

Avatar

Зочин 2019-11-26 202.179.25.85

Маш зөв. Дэмжиж байна. Орон сууцны дунд байгаа ТҮЦ-үүдийг буулгах хэрэгтэй байна. Эдгээр цэгүүдийг дагаад архичид, тамхичд гээд элдэв улсууд их цугларч байна. Шөнийн цагаар ТҮЦ-иүүд архи зардаг. Ер нь буулгах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2019-11-26 66.181.187.79

АШГҮЙ ДЭ

Avatar

Зочин 2019-11-26 66.181.161.22

tuts niihee orond avtovbusnii kart tsenegleh mashin taviachee esvel kart tsensegledeg tutsiig uldeegeedbugdiig buulga

Avatar

Зочин 2019-11-26 150.129.140.72

25-р эмийн сангийн баруун зүг явдаг автобусны буудлын ТҮЦ-нүүдийг нүүлгээчээ, явган хүн зөрөх аргагүй, нэг бол зам гэрлийн шон мөргөчих гээд, нэг бол өндөр хашлаган дээрээс нь унаж үхчих гээд байх юм. Шөнө болохоор халтуурчид зогсдог, шаг зардаг, жорлонгийн газар болсоор удлаа.

Avatar

Зочин 2019-11-26 202.9.42.255

Busad duureg, khoroodod yalanguya autobusnii buudal deerkh TUTsuudiig avaachee. Estoi zogsokh gazarch oldokhgui jm. Muukhai dankhaisan. Khog tarisan gazruud baikh jm.

Avatar

ХОТЫН ТӨВИЙН ТҮЦ НЭРТЭЙ АМБААРЫГ СУМРУУ ЯВУУЛ !!! 2019-11-26 202.128.15.194

ХАН УУЛЫН ТАВАН БОГДЫН УРДАХ ТҮЦ , НОМИН ХАПЕР МАРКЕТЫН АРЫН ТҮЦЫГ ДАРУЙ ЗАЙЛУУЛАХГҮЙ БОЛ ТҮГЖИРЭЛ ҮҮСГЭДЭГ ЛАЙТАЙ ГАЗАР БОЛЛОО !!! ЮҮН ӨРГӨН ЧӨЛӨӨ !!!

Avatar

Зочин 2019-11-26 182.160.40.50

БЗД. 1-р хороо 48-р сургуулийн яаг урд учир мэдэхгүй хүүхдүүдэд элдэвийн хорлонтой чихэр ундаа чипс … Зарж балчир хүүхдүүдийн эрүүл мэндээр золио хийж амьдардаг ТҮЦ өвгөн байдаг түүнийг холдуулаж өгнө үү.

Avatar

ТҮЦ ЗАЙЛ 2019-11-26 202.131.225.197

Халдвартын эмнэлгийн эцсийн буудал дээр явган хүний зам дээр байгаа ТҮЦ-нүүдийг зайлуулаад өгөөчээ, бас 13 хороололын дунд зам дээр явган хүний зам дээр байгаа ТҮЦ-нүүдийг зайлуулж өгнө үү

Avatar

Зочин 2019-11-26 87.153.134.186

3-р хорооллын гудамжыг яг нэг ил захыг шиг болгосон наймаачдыг зайлуулаад өгөөч. 90 оны эрээн шиг

Avatar

Зочин 2019-11-26 203.169.50.8

3,4-р хорооллын эцсийн ТҮЦ-нүүдийн дэргэд хүн байх аргагүй шээс баас ханхалж байгдаг,Эдгээрийг хурдан түүлгэж талбайг ариутгаж туслана уу

Avatar

Зочин 2019-11-26 202.9.46.38

Багшийн дээд гээд нэг баас шээсний үүр цугалсан газар байна аа. Ёстой заваан газарууд!

Avatar

sambuu 2019-11-26 150.129.142.248

Avtobusnii buudall deer baggage more look U money card tsenegledeggui TUTS-nursing zailUrlacher! !!

Avatar

Зочин 2019-11-26 124.5.146.28

Түргэн үйлчлээд байхдаа яахав дээ. л***р батүүлийн зарсан үнэ ихтэй жорлонгууд

Avatar