Байгалийн түүхийн музейг Швед улсын шинжээч сэргээх боломжгүй гэжээ | News.MN

Байгалийн түүхийн музейг Швед улсын шинжээч сэргээх боломжгүй гэжээ

Байгалийн түүхийн музейг Швед улсын шинжээч сэргээх боломжгүй гэжээ

Байгалийн түүхийн музейг Швед улсын шинжээч сэргээх боломжгүй гэжээ

Байгалийн түүхийн музейг нураах тендерийг түдгэлзүүлсэн шүүхийн шийдвэр гарсан ч, Засгийн газар иргэдийнхээ эсрэг давж заалдан, шүүхийн шийдвэр өөрийн талд гаргаж, нийслэлийн соёлын өв болох байгалийн түүхийн музейг нурааж эхэлсэн гэх мэдээлэл сошиал орчинд өрнөөд буй.

Тус музейн барилгыг нураах ажлыг гүйцэтгэж буй “Аяа” компанийн захирал А.Батсүрэнгээс тодруулахад “Уг нь манай компани өнгөрөгч аравдугаар сарын 16-наас ирэх арваннэгдүгээр сарын 16-ны өдрүүдэд музейн барилгыг нураах ёстой байсан ч шүүх хурлын шийдвэрийг хүлээсээр хойшлогдсон. Шүүх хурлын явцад Монголын мэргэжлийн байгууллагын дүгнэлтэд итгэхгүй байгаа учраас Швед улсаас мэргэжлийн шинжээчид ирж ажиллаад, “Байгалийн түүхийн музейн барилгыг дахин сэргээн засах боломжгүй” гэдэг дүгнэлтийг дахин гаргасан байгаа. Бидний зүгээс өнөөдөр музейн барилгыг нураах ажлаа ч хийж чадахгүй зогссон байдалтай байна. Надтай шинээр баригдах “Чингис хааны музей”-н захирал хүртэл ирж уулзаад, нураахдаа музейн барилгын дотор байгаа түүхэн зүйлсийг хөндөлгүй ажлаа хийгээрэй. Бид тэр зүйлсээр шинэ музейдээ тусгай танхим байгуулж, байршуулан ийм барилга байсан гэдгийг хүмүүст харуулна” гэдгийг хэлсэн гэлээ.

Харин энэ асуудлаар өнгөрөгч аравдугаар сарын 21-нд Захиргааны хэргийн шүүх дээр иргэн Ц.Уянга тэргүүтэй нийслэлийн иргэдийн нэхэмжллээр үүссэн нийслэлийн соёлын өвийг нураах 280, 281-р тогтоол болон Соёлын өвийн хуулийг зөрчсөн төрийн шийдвэрийн эсрэг шүүх хурлын урьдчилсан хэлэлцүүлгээр тус музейн барилгыг нураах тендерийг түдгэлзүүлэх шийдвэр гаргасан байдаг.

Энэ үеэр иргэн Ц.Уянга ярихдаа “Байгалийн түүхийн музейн барилгыг нураах тендер зарлагдсан. Тиймээс энэ ажлыг түдгэлзүүлэх нэхэмжлэх гаргаж, хэрэг үүсгэн урьдчилсан хэлэлцүүлгийн шүүх хурал өнөөдөр /2019.10.21/боллоо. Шүүх хурлын урьдчилсан хэлэлцүүлгээр тус музейн барилгыг нураах тендерийг түдгэлзүүлэх шийдвэр гаргасан. Шүүхийн шийдвэр гарснаас хойш 10 хоногийн дотор хариуцагч тал гомдол гаргах эрхтэй.

Хэрвээ Байгалийн түүхийн музейд үйл ажиллагаа явуулж болохгүй л байсан юм бол жил бүр улсын төсвөөс урсгал зардлын төсвөөр 2016 онд 240 сая төгрөг, 2017 онд 300 сая төгрөг, 2018 онд 350 сая төгрөг аваад л яваад байсан. Үнэхээр үйл ажиллагаа тэнд явуулах боломжгүй байхад урсгал зардлыг ямар зориулалтаар зарцуулсан талаарх аудитын шалгалт байхгүй.

Өнгөрсөн 17 жил Байгалийн түүхийн музейг удирдаж байсан хүн бүх урсгал зардлын төсвийг аваад байсан мөртлөө санаатайгаар барилгыг арчилж тордох, засвар хийлгүйгээр явж ирсэн гэж хардаж байна. Шийдэл бол олон байгаа. Улсын төсвөөс мөнгө гаргаад шинэ барилга барихын тулд заавал хуучныг нь нурааж, соёлын салбарыг хөгжүүлнэ гэж байхгүй. Нураах нь хамгийн эцсийн шийдвэр байдаг. Гэтэл энийг хамгийн түрүүнд нь тавьчихаад, тулгалт хийж байгаад нь эгдүүцэж байна” гэдгийг хэлж байсан юм.

А.СҮРЭН

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

61 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-11-23 192.82.69.168

manaih setguulchid gej neeree ajilgui manuuhainuud yumaa. Shvedee yuunii shinjeech irj yug n shinjleed bgaa talaar asuuj lavladaggue. Shved shinjeechtei oortei n uulzdaggue.

Avatar

Зочин 2019-11-23 103.9.90.50

НУРААСНЫ ДАРАА ОРОНД НЬ СОНГОДОГ КЛАССИК БАЙШИН БАРИАРАЙ.

Avatar

Зочин 2019-11-23 202.9.46.91

Нураа нуоаа_ Газар чөлөөл. Хотын зах руу нэг орчин үеийн музейн шилэн байшин бариад оруулчих. Хамгийн гол нь газар нь л хэрэгтэй байна ш дээ. Чөлөөлөгдсөн газар дээр нь манай бүдүүн дарга нар өөрсдийнхөө авилгалын мөнгөөр сайхан сүрлэг том ордон бариад сууна биз.

Avatar

Зочин 2019-11-23 103.229.120.72

Хөлдүү хөмөрсөн тогооны дотор амьдрагч амёб тархитай шаахай бүтэцтэй нэг эст бүдүүлэг амьд биет минээ. Улсууд баян байх тусмаа эртний барилгаа тордож, гоё шанган, ихэмсэг сүр жавхлант дүр төрхийг нь мандуулдаг юм. Тэр хар африк чинь ч гэсэн энийг ойлгоно. Нэг эст, амёб бүдүүлэг бичил биет нэг эст бодгалийг яаж ч нүдээд хөмөрсөн тогоон дотроо л сэтгэнэ.

Avatar

Зочин 2019-11-23 103.229.120.72

Миний хүүхэд нас, миний хотыг булшилж байхад юу яриад байна аа? 70 жил болсон нь битгий хэл 700 жил болсон барилгаа хотууд сэлбээд миний хотын билэг тэмдэг, нүүр царай гэж хадгалж, хотоо түүхтэй нь сэтгэл зүрхэндээ тээж байна. Хотын дурсгалт газрууд чамд гай болоод байгаа бол газраа олоод амьдарчих. Чам шиг юмнууд УБ-ын урд нь ч байна хойно нь байна.

Avatar

Зочин 2019-11-23 202.9.43.43

Юуных нь соёлын өв байх вэ дээ.50-иад оны хуучин нурах гэж байгаа барилга, хотын үзэмж дараад Нураасан нь дээрээ

Avatar

Зочин 2019-11-23 202.126.89.4

Hodoonii chinii sanalaar dutaagyi. Ochij sumiin tovoo archil. Hotod osson bol hezee ch "Nuraasan n deeree" ghgyi!

Avatar

СҮНС 2019-11-23 66.181.190.65

ЭНЭ ХЭНТИЙНХЭН ҮЕИЙН ҮЕД НУРААГЧИД, УСТГАГЧИД БАЙХ ЮМ. ЧИНГЭС ДЭЛХИЙН ХАГАСЫГ НУРААСАН ОДОО ХҮРЭЛСҮХ, ОЮУН-ЭРДЭНЭ 2 УЛААНБААТАРЫН БҮХ БАЙШИНГ НУРААХ ЮМ БАЙНА.

Avatar

Зочин 2019-11-23 202.21.108.209

Газрын мафи шинэ босстой болсоон, Хүүк эзний хүслээр оронд нь өөрийнх нь барилга баригдахаар болсон.

Avatar

Зочин 2019-11-23 202.55.188.81

Энэ нэг толгой муутай хөгшин өөрсдийгөө ухаантай гээд бодчихсон малнууд байна аа та нар үхээд өгхөөр арай дээр болох гээд байна . Бид нарыг шийдвэр гаргах хэмжээнд очтол барагтайхан шиг балаг тариарай малуудаа

Avatar

Зочин 2019-11-23 77.7.101.218

ULAANBAATARt 20-30 SHIRHEG UNGURSUN ZUUNII MONGOLIIN SHINE HOT BAIGUULALT BUTEEN BOSGOLT EUROPIIN SOYOLIIG AVSANII BELEGDEL BOLSON BARILGUUD BAIGAA:. EGDEER BARILGUUDIIG USGAJ NURAAVAL ULAANBAATAR yamar hot bush HOGIIN MANGARCHUUD AMIDARDAG HOT BOLNO SHUU !!!!!!!!!!!ARD OLON MINEE!!!!!!! BID UHAAN SUUJ SOYOL BOLOVSROLTOI BOLOOGUI ; DEESHLEEGUI GEDEG UUGEER BATLAGDAJ BAINA:.MONGOLCHUUD OYUN SANAAGUI SHIVSHIGTEI BOLJEE .37ON DAVTAGDAJ BAINA!!!!!!!!!!!!!!mungu mungu

Avatar

german 2019-11-23 77.7.101.218

TUUHEE NURAAJ USTGAAD BAIVAL HUN OI SANAMJGUI BOLDOG; TUUHGUI ULS HENII CH GART OROHOD BELEN HEND CH BARARHAH ZUILGUI ARCHAAGUI BOLDOG bid hachraagui yu

Avatar

Зочин 2019-11-23 103.212.117.164

Гүйх нохойд гүйхгүй нохой саад гэж.Энэ барилга тийм хүн биширмээр уран хийцтэй юм уу.Гаднаас нь хэн ч хараад ойлгомжтой биз дээ.Насжилт нь гүйцсэн бол буулгах л хэрэгтэй ш дээ.Харин тэр засварын мөнгөний асуудлыг цагдаад,АТГ-т хандаад шалгуулах хэрэгтэй ш дээ.Буулгар ажил энд ямар хамаатай байнаа.

Avatar

Зохиолч Лувсангийн Пүрэвдорж 2019-11-23 192.82.74.136

Үгүй яах вэ, гайгүй л байшин л даа. Түүхэн дурсгалын хувьд юу юм бол? Ямар хийц материалаар барьсан хэр бат бэх бол? Нас цагийн хувьд ч олон зуун жил болсон нэг их хөгшин биш байх аа.

Avatar

Зочин 2019-11-23 202.55.188.81

Зүгээр зохиолоо л бич мэдэхгүй юм бол олон салбарлуу битгий үсчээд бай!!

Avatar

Зочин 2019-11-23 192.82.72.66

Гадны шинжээч аудит гэдгээ болих хэрэгтэй. Биднээс илүү мэднэ гэж байх уу? байхгүй

Avatar

Зочин 2019-11-23 192.82.74.136

Чухамаа чухам. Нэг хуучинг сэргээж болох болохгүйг мэдэх инженер архитекторч нар Монголд байлгүй яах вэ дээ, даанч. Тэр швед шинжээч хөлс авсан болов уу, үгүй болов уу? Та бүхэн юү гэж бодож байна?

Avatar

Зочин 2019-11-23 192.82.74.136

Эрхэм А.Сүрээн, тэр Шведийн шинжээч чинь Байгалийн музейг биш музейн байшинг нь сэргээх боломжгүй гэсэн юм биш байгаа? Монгол улс шинэ байшин бариад байгалийн музейгээ сэргээж дөнгөх байлгүй дээ. Энүүнд швед шинжээч хошуу дүрэх хэрэггүй байх аа.

Avatar

Ц.Гочитский 2019-11-23 202.9.43.131

Их барилгын болон түүнийг сэргээн засварлах ажлын технологт "Мантаж" буюу угсралт,
Демантаж буюу буулгалт гэдэг нэр томъёо өргөн хэрэглэгддэг.Буулгалтыг манай сайн эрчүүд Нөгөө эвдлэн сүйтгэх,хороож хохироох "уулгалан дайтах" монгол сэтгэлгээрээ "НУРААХ" сүйтгэх гэж ойлгож ярьдаг болчихсон юм.Буулгалтын ажилд нарийн дэс дараалал,дүрэм заавар гэж байх оо,байх. Тарактораар түлхээд ч юм уу ,динамитаар дэлбэлээд нурааж л байвал болдог гэж бодож болохгүй.Бүтнээр нь үлдээж авах хэрэгцээтэй юм бий.

Avatar

Зочин 2019-11-23 103.212.119.100

Музей барилга онцгой донж терхтэй байдаг юмаа енее евел нураагаад хавраас сайхан барилга эхлэх нь зев дее

Avatar

зочин 2019-11-23 66.181.166.196

Нураах л болох байхдаа, энэ барилга ашиглалтын шаардалага хангахаа байсан нь яалт ч үгүй үнэн, харин тэр урсгал засварт мөнгө төсөвлөсөн энэ тэр нь бол өөр асуудал байх аа

Avatar

dsgd 2019-11-23 202.21.108.93

Монголд нэг шинэ музей барих болохоор л боож үхэх гэсэн хүмүүс…

Avatar

gyandan 2019-11-23 202.179.27.107

Nuraa nuraa.gehdee shineer barihdaa nuuren taliig n yaag ene yaanzaar n hiichihee

Avatar

Асуулт 2019-11-23 103.216.196.2

Тэр өдөржин шөнөжин жиргээнд ухантаад сууж байдаг донтох өвчин нь дээд шатандаа орсон уянга гэгчийг ойлгохгүй юм.хэзээ завандаа хоолоо хийж хүүхдээ өсгөж,гэрээ цэвэрлэж, усанд ордгыг.байнга бүүрр байнга жиргээнд дэмийрээд сууж байхымаа.сэдэв болгонлуу салбагнаад гүйгээд орно.орохгүй бол нэг юмнаас дутахгээд байдаг юм шиг байгаам.нөгөө зургаа сошиалд тавиад лайк авахын дон өвчин тусаад амиа хорлож үхдэг эмэгтэй шиг…

Avatar

Зочин 2019-11-23 83.23.234.102

Urdah nuuren talyg (fasad) uldeegeed busadyn nuraagaad bgaafundamentyg saizruulaad dahiad shineer barih

Avatar

Мод 2019-11-23 182.160.36.199

Суурь муутай тавын хар модон банзаар бриад дранк хадаж шар шавраар өнгөлсөн Шатах эсвэл нурах өндөр магадлалтай ийм музед хамаг байдаг эртний түүхийн дурсгалуудаа өрөөд дойлуур олох гэж байгаад бүгдийг нь нэг дор үнс болгоод авчуул яана вэ? Өнөө сүрхий Парисийн музе ,ёопоны 500 настай сүм , хятадын эртний сүм энэ тэр юу боллоо? Харин доороо музетй дээрээ орон сууцтай опистой шившиг л битгий хийчхээсэйдээ! Бурхан минь.

Avatar

асөд 2019-11-23 202.21.108.93

тэг уянгад ойлгуулаач

Avatar

Зочин 2019-11-23 202.21.108.209

Чулуун суурьтай тоосгон барилга шүү , сумын төвийнхөө агентын байшин шигээ юм битгий бод хөдөөний хөөсөн мантуу минээ.

Avatar

Зочин 2019-11-23 150.129.143.39

Газрын мафи энд тэнд эвдэж санаатай нурааж хорлож дууслаа шуналтай новшнууд

Avatar

Mongol 2019-11-23 202.126.89.210

Ene shinjeech Efeliin camhag. KREMLIIG nuraah dugnelt gargah baih.

Avatar

Зочин 2019-11-23 202.126.89.218

Харьцуулах юм аа мөн олов оо.

Avatar

Zochin 2019-11-23 43.242.243.50

Хурдан нураагаад Чингис музейгээ барь зүгээр

Avatar

Ceev 2019-11-23 202.126.89.210

KREMLIIG nuraasni daraa nuraa. Tend ochij actaa gargaj medemhiireed yz. If p

Avatar

Ceev 2019-11-23 202.126.89.210

Nuraah n buruu gej bodoj baina. Shevediin yndeslel toocoog yaj yzeh be.

Avatar

Зочин 2019-11-23 202.179.25.215

uhsen hatsanii Piramid ve baigaliin chuluu toosgo 2oo ch yalgahgui mal baij

Avatar

ХЭХЭ 2019-11-23 66.181.190.111

ДАРУУЛЖ ҮХЭХ ГЭЭГҮЙ ЮМ БОЛ ДАРУЙ БУУЛГА

Avatar

Hotel bosoh ni 2019-11-23 202.126.89.20

Za olon davhar undur zochid buudal bosoh ni dee, sayanii huuj gargasan 800 hujaa butsaj ireed bairlah ni dee.

Avatar

Зочин 2019-11-23 59.153.112.13

Хэдэн 1000 жил болсон Египетийн пирамидыг яагаад нурааж шинээр барихгvй дотор нь жуулчид оруулаад vзvvлээд байдаг юм болоо нураагч терийн менгений хулгайч дарга нараа?

Avatar

Зочин 2019-11-23 202.9.46.64

yagaad ter pyramid uchraasaa uxeree ene chini zugeer l surguuliin zoriulaltaar barigdsan barilga uxeree

Avatar

Зочин 2019-11-23 192.82.78.251

Чулуу шавар хоёроо ялгахгүй малнууд юм даа

Avatar

Зочин 2019-11-23 182.160.38.104

Төв музейн барилгыг пирамидтай харьцуулдаг тэнэг байдаг аа.

Avatar

Зочин 2019-11-23 59.153.112.13

Засгийн газраас телбер авсан Швед Засгийн газрын талд нураа л гэж эзнийхээ талд дvгнэлт гаргах нь ойлгомжтой. Уянгаас менге авсан бол яаж ийж байгаад нурааж хэрэггvй гэж дvгнэлт гаргана ш дээ!

Avatar

Хотын уугуул ЧД иргэн Бат 2019-11-23 202.179.26.136

Швед юугаа мэддэгийн. Анх барьсан хятадуудаас асуух хэрэгтэй шүү дээ. Европт барилга нь 500 жил зөв зүгээр сэргээгдээд байж л байдаг. Манайд 50 жил ч болоогүй байхад нураах гээд байдаг:. Бас л нүүдэлчдийн сэтгэлгээ юу….

Avatar

999 2019-11-23 66.181.161.1

ШВЕД БАЯН ОРОН ШУУД НУРААЛГАНА…ТЭДНИЙ СТАНДАРТААР ХОТЫН 95 ХУВИЙГ НУРАА ГЭХ БХ…ХАРИН АФРИКААС АСУУВАЛ ӨШӨӨ 100 ЖИЛ АШИГЛА ГЭНЭ…ЗАРЧМЫН ХУВЬД ХЭНЭЭС АСУУЖ НУРААХ ГЭДЭГТ БНА….

Avatar

Ваканохана 2019-11-23 103.229.120.72

Хөлдүү хөмөрсөн тогооны дотор амьдрагч амёб тархитай шаахай бүтэцтэй нэг эст бүдүүлэг амьд биет минээ. Улсууд баян байх тусмаа эртний барилгаа тордож, гоё шанган, ихэмсэг сүр жавхлант дүр төрхийг нь мандуулдаг юм. Тэр хар африк чинь ч гэсэн энийг ойлгоно. Нэг эст, амёб бүдүүлэг бичил биет нэг эст бодгалийг яаж ч нүдээд хөмөрсөн тогоон дотроо л сэтгэнэ.

Avatar

Зочин 2019-11-23 66.181.178.199

Европт сэргээн засварлахыг чухалчилдаг. Энэ уеийн дахиад бий болгож чадахгуй учир. Хиймэлээр хун хийх тувшинд ирсэн байхад сэргээж болохгуй гэдэг худал!!!

Avatar

Nuraa 2019-11-23 122.201.22.121

Nuraagaachee. Zaaval hunii ami nas ersdej baij nuraah uu. Socialaar hutsagsadiig er ni yah gej anhaardag yum.Mergejliin baiguullaga nuraa gesen bol nuraa

Avatar

Зочин 2019-11-23 66.181.160.95

ene uyanga avgaig sain shalgaaarai ih no toi avgai daa boon zalilan

Avatar

Baidi 2019-11-23 103.212.117.146

Баатарбилгээ дорхи газар хэний нэр дээр ба аа чи яагаад болхи залгисан мэт дуугай байгаад ба аа

Avatar

Зочин 2019-11-23 66.181.168.200

нураах нь зөв, өөрөө өмхөрч нураад хажуугаар нь яваа хүний аминд хүрэхээс нь өмнө нураах нь зөв, олон мянган жилийг давж чадах чулуун байгууламж биш л бол хадгалах боломжгүй шдэ

Avatar

зочин 2019-11-23 182.160.35.176

венецийн өмхөрч нурж унаж байгаа барилгыг нураах хэрэгтэй, хүний аминд хүрвэл яана, тэрэнтэй л адилхан, СЭЗИС-ийн барилгыг бас нураа, хүн алж мэднэ, эдгээр нь ижил барилгууд за юу, сэтгэгдэл бичиж байгаа малнуудаа, түүхийн үнэ цэнэ та нарын жижиг амьнаас үнэтэй шүү, та нарын бие үхсэн хойноо булш руу орно, хэн ч мэдэхгүй, харин барилгын үнэ цэнэ илүү байдаг юм малнуудаа

Avatar

Зочин 2019-11-23 202.9.46.64

bolio yamar tuuxiin une tsene ve? naa chini tuuxiin uzmer tavix zoriulalttai barilga ch bish surguuliin zoriulalttai barilga ingej tuilshirch tumnii ajild sadaa boldogoo bolix xeregtei! ertxen nuraagaad zoriulaltiin muzeigee bariad ur huuhedteigee yadaj uzex gazartai bailgaach ta nar busdiig buddaggyi yum gehed ur huuhdee bodooch erguu xar degzegnuud

Avatar

Зочин 2019-11-23 202.126.89.4

Cyber armiinhan lag active bna shyy, hedeer tohirson be ooroo

Avatar

Зочин 2019-11-23 124.5.146.28

Тэр галзуу өвчтэй хар царайтаы босоо ороолон Уянга гэгчийг ахиж ажилд саад болбол үсдэж аваад эмнэлэгт нь тариа хийх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2019-11-23 103.14.38.137

Социалаар хэрүүл хийж явдаг ажилгүй авгай нараа улсын төлөвлөсөн ажил хийгээчээ. Гадаад, дотоодын мэргэжилтнүүд дүгнэлт гаргаад байхад юу ч мэдэхгүй байж сенсаацлаад солиороод улсын ажилд саад хийхээ боль

Avatar

Хурдал лалрыг 2019-11-23 192.82.77.126

Ийм муухай үзэмжгүй, түүхийн ямарч дурсгалгүй барилгыг гялс нураах хэрэгтэй

Avatar

иргэн 2019-11-23 192.82.75.55

Нураах нураахгүйдээ гол нь биш. 1.хотын төвөөр замбараагүй барилгууд бариулахгүй гэж 2.газарт нь шунасан хулгайч нарын эсрэг тэмцэл 3. Хотын унаган иргэд төрсөн хотоо гоёор нь байлгах гэсэн санаа юм.

Avatar

Ард 2019-11-23 49.0.212.137

Нэг ажил хийх гэхээр худлаа үймүүлэгчид /жижигхээн эрх ашигтай/ хотын ажилд саад болж байна, цаашид ингээд л будилаад байх уу, шийдэх толгойтой байх уу.

Avatar

zochin 2019-11-23 103.229.123.194

KHUDLAA POPORSON AMISGAANUUD ZASGIIN AJILD ZORYUD SAAD BOLOKH GEJ L INGEJ OLON TAWAN YUM YARIJ KHUTSAJ BAYGAA YUM, SHUUD NURAAGAAD SHINIIG BARIKH KHEREGTEY,, NAAD DRANK KHADAAD SHAWARDSAN BAYSHIND TUUKH GEED BAYKH YUM YU BAYNAA

Avatar

Зочин 2019-11-23 192.82.78.251

Энэ сэгийг Нураагаачээ. Хуйгаараа дарагдаж үхцгээсэн хойно энэ цэцэрхээд байгаа лалартуяанууд бүлх залгисан юм шиг чимээгүй байна даа. Олон улсад ийм тохиолдлууд гарч байсан. Цэцэрхээд байсан хүмүүсийг шоронд хүртэл оруулж байсан түүх бий

Avatar

Зочин 2019-11-23 192.82.74.136

Үнэн юм хэлсэн хүнийг буруу номтон гэж амьдаар нь шатааж байсан Христосын шашны Инквизиц гэдэг цуст хядлагыг хэлж байна уу, та?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж