Сангийн сайдын зарга дуусах болоогүй | News.MN

Сангийн сайдын зарга дуусах болоогүй

Сангийн сайдын зарга дуусах болоогүй

Сангийн сайдын зарга дуусах болоогүй

Үндсэн хуулийн цэцийн их суудлын хуралдаанаас хүчингүй болгосон Ашигт малтмалын нөөц ашигласны төлбөр (АМНАТ)-тэй холбогдох зарим заалтыг УИХ сэргээх шийдвэр гаргасан. Гэсэн ч Сангийн сайдын зарга дуусах болоогүй байна. Тэрбээр Цэцээс гаргасан шийдвэрээс хойш төсөвт орж ирээгүй 90 тэрбум төгрөгийн АМНАТ-ийг нөхөн төлүүлэх болно гэдэг анхааруулга өгөөд буй юм. Иймээс АМНАТ-тэй холбоотой маргаан мөддөө тасрахгүй байж мэдэхээр байна. Учир нь үндэсний үйлдвэрлэгчдийн зүгээс "Цэц зөв шийдвэр гаргасан. Давхар татвар ногдуулах эрх зүйн орчин үүссэнийг цуцалсан" гэдэг мэдэгдлийг хийж байсан бол Сангийн сайд Ч.Хүрэлбаатар няцаасаар ирсэн.  Тэрбээр Цэцийн шийдвэрийг УИХ залруулахгүй бол өдөрт 4.3 тэрбум төгрөгийн АМНАТ төлөгдөхгүй, ирэх онд төсөв 1.3 их наяд төгрөгөөр тасрах бодит аюул нүүрлэнэ гэдэг мэдээллийг ч давхар өгч ирсэн. Тодруулж хэлбэл, үндэсний үйлдвэрлэгчид давхар татвар төлж байсан баримт гаргаж ирвэл Сангийн сайд маргаанд ялагдаж, АМНАТ-ийг нөхөж авах боломжгүй болно.  Харин давхардуулж АМНАТ төлөөгүй хэрнээ боловсруулалт хийх тутамд давхар татвар төлөх нөхцөл үүссэн гэж буруу ойлгон татвараа төлөөгүй бол Сангийн сайд заргадаа ялах болооод буй юм.

Г.ХОРОЛ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

29 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

өа 2019-11-23 192.82.64.212

б**с базагчид нэг со хүүхэнд мөнгийн төлөөд нэг хонуулчих тэгээл шийдэх асуудал ч дээ.

Avatar

ЗОЧИН 2019-11-23 202.179.26.109

УЛС ОРНОО СААРАЛ ЖАГСААЛТАНД ОРУУЛСАН ИЙМ ЧАДВАРГҮЙ ТОЛГОЙ МУУТАЙ САНГИЙН САЙД АЖЛАА ӨГВӨЛ ТААРНА.

Avatar

Muuhai 2019-11-23 14.138.54.49

Tusuwch yahw gej bodoj baina! Ochih gazraa ochood, ur dungee gargaj baiwal. Harin tuswuus huvi heregtseendee husdag garuudyg yah ve? Tegeed bi buteen baiguulalt hiisen um chin Mongolchuud ta nar h*** gedeg nuhduudiig, goln Mongolchuud bid ter buteegdehuun uilchilgeeg n ungui awdagui harin shudrag hudulmuruu buteesen munguuruu awdag n mungu ugaalt buyu ter humuusiin ulan bidnii munguur bayan bolgood baigaag yah ve? Deereesn turiin shagnal ch geh shig

Avatar

Чиглэл 2019-11-23 150.129.140.239

Салгаж болохгүй хоёр зүйлийг салгаж ярьж байна. Ямагт цуг байх ёстой Давхар татвар ногдуулахгүй байх, татвараас зайлсхийх явдлаас урьдчилан тухай Хэлэлцэээрээ яриач. 2007 оноос хойш таг зогсчихлоо. Зогсоож болно. Сайжруулаад явуулаач. Даярчиллаа гээд олон талд гэрээгээр бүгдээрээ бүх улс орон амьрахгүй нь тодорхой боллоо.

Avatar

Чиглэл 2019-11-23 150.129.140.239

Давхар татварын тухай. Энэ тухай бодлого болосруулагчаас эхлээд хэрэгжүүлэгч нь ойлгож байх шиг байна. Олон улсын хэмжээнд давхар татвар үүсдэг яагаад энэ нь улс орны хөгжлийг зогсоож, бизнесс эрхлэгчийг чөдөрлөж байдаг тухай би зөндөөн ярьсан. Засгийн газар өөрийн эрх ашгийг хамгаалсан хуулийн заалтуудыг олон улсын ийм байгууллагуудын нэрэн дор тэдний эрх ашгийг хамгаалан гаргаж, манай хүний өөрийн яалгаагүй бизессийн эрх ашгийг хамгаалах үүргээ таэг мартжээ.

Avatar

Дагва 2019-11-23 202.55.188.41

Хүрэлбаатар сайн хүн шүү юмыг голоор нь хэлнэ дээ ингэж ажил хийдэг сайд ховордсон доо

Avatar

Ц.Гочитский 2019-11-23 202.9.42.251

20 оныхоо төсвийн орлргыг бодохдоо давхар татвар авна гээд Их хурлын шушмаанууд батлаж байхад Сангийн сайд мэршэжлийнхээ юмыг харж байхгүй батлуулчихаад өнгөрсөн хойно нь орлого 1,3 тэрбумаар тасрах болчлоо гэж орилоод л мөн сайхан наадацгааж байнаа? Тарийн алба тоглоом биш. Тэр шушмаанууд юугаа мэднээ. Сангийн сайд мэргэжлээ гаргаж суухгүй бол юу ч батлагдаж байж магад юм биш үү? Харсаар байж буруу юм батлуулчихаад "Наадах чихь төсрана шүү " гээд тавлаад ч байгаа юм шиг.

Avatar

Зочин 2019-11-23 141.168.166.42

Зи Энхболд Монгол улсын иргэдийг ядуу амьдруулах хүсэлээ гүйцээхий тулд АМНАТ -г үгүйхийхээр шийдсэн гэсэн. Уул уурхайн компаниуд ард түмний баялагыг ашилаж байгаагын хувьд тодорхой хэмжээний нөөц ашигласн төлбөр төлөх ёстой. Үндсэн хуулинд Газрын доорх балаг ард түмний өмч гэж заасан байдаг даа

Avatar

ЗОЧИН 2019-11-23 202.179.26.109

ЧАМ ШИГ ЮУ Ч МЭДЭХГҮЙ БАЙЖ ДЭМИЙ МӨӨРДӨГ ОРКУУД ОЛОН БОЛОХООР УЛС ОРОН СҮЙРЭХ ГЭЖ БАЙНА

Avatar

Muuuhai dolginuur mongolchuud 2019-11-23 14.138.54.49

Buteen baiguulaltyg banknaas undur huitee zeel awaad buh ersdeliin uruu uureed hiij baigaa olon humuus baigaa! Gewch bondyg saachihaad bi buteesen gej hudlaa baatryn durd orson huniig yah estoi um be? Ene buteen baiguulalt bish, harin ard tumnii mungiig zugeer urj heden um buugnuulsen l Baina!!!

Avatar

Muuhai 2019-11-23 14.138.54.49

Sangiin mungu shuu! Sangiin mungu henii mungu ve? Yaj burddeg ve? mongol hun buriin tatwar, eswel Mongolyg baritsaalj baij gadnaas bosgodog mungun hurungu shuu dee! Ter mungiig hen negen itgeed bi buteen baiguulalt hiisen geed butsaaj tuluhgui baina gedeg bol uurtuu l hurungu huraaj baigaa bolhoos Mongolchuudyn tuluu tui ch hiigeegui! Ta neg nogoo idee l biz! Ghdee ta ungui ter nogoog awaagui, shudrag hudulmuruuruu olson munguuruu hudadaj awch baigaa shuu!!!

Avatar

Muuhai humuus 2019-11-23 14.138.54.49

Ene hulgaich nar niitiin tolgoig ugaahyn tuld, mun hulgaigaa bulzaaruulhyn tuld nom bichij bas zahialagtai newtruuleg barimtat kino hiilgedeg boljee!!! Ter Sanguudyn mungunii luiwrchidtai hezee hariutslag tootsoh ve? Odoo baatryn durd togolood tv geer garaad baina. Buteen baiguulaltyg ard tumnii hudulmuruur bie bolson tatwar, eswel Mongol ulsyn neriin umnuus bosgoson bond r buteesen bol ter ard tumnii umch, herwee uuruu buteesen gej bodoj baigaa bol tulburuu tul! ard tumnii munguur hudadan awalt

Avatar

Зочин 2019-11-23 66.181.191.114

татварын бодлого буруу явж байна төсийн орлогыг нэмэх олон боломж байхад төсвөө алдагдалтай хийгээд сууж байдаг

Avatar

Зочин 2019-11-23 66.181.185.178

Ийм эргүү сайдтай болохоор энэ улс ингэж дампуурах нь ойлгомжтойшт. Ухаангүй ноёнд урагшгүй албат гэж яасан үнэн үг вэ

Avatar

Зочин 2019-11-23 182.160.1.216

Ухаалаг мэргэжлийн цөөхөн сайд нарын нэг

Avatar

Зочин 2019-11-23 66.181.185.178

Чамдаа л мэргэжлийн юм байгаа биз. Таарсан дуракууд

Avatar

Зочин 2019-11-23 202.126.88.194

Танай хамаатан уу

Avatar

ЗОЧИН 2019-11-23 202.179.26.109

ЭНЭ НЭЭРЭЭ ҮНЭН МАНГАР ЮМАА. ИЙМ ТЭНЭГ САНГИЙН САЙДТАЙ БОЛ СААРАЛ БАЙТУГАЙ ХАР ЖАГСААЛТАД ОРОХ БИЗ. ХҮРЭЛСЭХИЙН САЙД НАР АВАХ ЮМ АЛГА. ТИЙМ Л ШУДАРГА ЮМ БОЛ ЭНЭ ТЭНЭГЭЭС ЭХЛЭЭД НЯМДОРЖИЙГ ХҮРТЭЛ ХАЛАХ Л ЁСТОЙ Ш Д. ХҮРЭЛСҮХИЙН ХАМАГ БУЛХИАГ НЯМДОРЖ МЭДДЭГ БОЛОХООР ЯАЖ Ч ЧАДАХГҮЙ НЭНТГЭНД НЬ ОРЧИХСОН. ХҮРЭЛСҮХ СӨНӨТҮГЭЙ

Avatar

Равдан 2019-11-23 59.153.112.211

Энэ нөхөр мөн ч их балаг тарьж байна даа Хүрэлсүхээ. Саарал жагсааот, төрсөн ахаа элчингээр шахсан төсөв тасалдуулсан Солонгост уурхай зарсан гээд л….ОГЦРУУЛААЧЭЭ

Avatar

Э/з 2019-11-23 66.181.161.24

Тулаад ярихад маш ухаалаг залуу шуу

Avatar

Зочин 2019-11-23 66.181.185.178

Сайн тулаад яриад бай. Сэнсэртэл чинь хошгируулна чамайг

Avatar

IRGEN 2019-11-23 150.129.140.56

NUT dugalaanii shoygaa boliod yadahdaa 5 % ia avaye yyniig shuudmeer baina Hyrelbaatar said aa Ta uund ontsgoi anhaaraach

Avatar

Зочин 2019-11-23 139.5.217.92

НӨТн сугалааг болиулчихаад хугацаагаа дуусгабал дээр бус уу Хүрлээ сайд аа?

Avatar

Зочин 2019-11-23 202.21.108.229

Өөрсдийгөө уул уурхайн орлогоос санасан хүссэн хэмжээгээрээ хүртэж чадахгүй байна , байгалийн баялагаас ижил хэмжээний орлого хүртэхгүй байна гэж ойлгодог олон эх орончид байгаа. Тэд АМНАТ буюу Royalty -ийн талаархи ойлголт мэдлэгээ сайжруулаач ээ!!
Эс тэгвээс худал ярьдаг Их хурлын гишүүдийн тоглоом болоод дуусна. Нямдорж, Лүндээжанцан гээд санаасаа зохиож ярьдаг хүмүүс олон байгаа шүү.!

Avatar

Зочин 2019-11-23 202.72.242.138

Боловсруулсан бүтээгдхүүнээс татвар авах нь зөв юм уу

Avatar

Санал хуваалцъя 2019-11-23 49.0.212.196

Нүүрс, жонш, гянтболд зэрэг ашигт малтмалын баяжуулалтын түвшин бүрээс экспортод гарах бүх шатанд "Эзний хураамж" /Royalty/ авах нь зөв. Баяжуулагч бүр ашиг олох зорилгоор олборлосон ашигт малтмалын нөөц ашиглаж байгаа юм. Баяжуулах үйлдвэр барьж байгаа бол ТЭЗҮ нь ашигтай гарсан гэсэн үг. Том том цэл цүл хийтэл ашиг олно гэсэн нь болино биз. Эх оронч байхаа больё гэхэд бага ч гэсэн ашгаа олж амьдарч хэвшвэл дээр дээ.

Avatar

Зочин 2019-11-23 202.126.89.29

Мал минь, ашигт малтмал ашиглаж байгаа бүх хүмүүс АМНАТ төлөх ёстой юм уу? Чиний логикаар нүүрс түлж байгаа айл болгон энэ төлбөрийг төлөх болж бөйна шд

Avatar

Сонгогч 2019-11-23 202.126.88.194

ТЭЦ -4 нь хүртэл АМНАТ төлөөд тэрийгээ эрчим хүч , дулааны үнэндээ шингээгээд чиний бидний хэрэглээний зардал чинь өсөөд байна мал аа

Avatar

Зочин 2019-11-23 202.55.188.42

Яг энэ тал дээр Хүрлээгийн зѳв. Тэрэн шиг эх оронч хүн алга. Зѳвхѳн энэ тал дээр шүү.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж