Цэцийн дарга Д.Одбаярыг чөлөөллөө | News.MN

Цэцийн дарга Д.Одбаярыг чөлөөллөө

Цэцийн дарга Д.Одбаярыг чөлөөллөө

Цэцийн дарга Д.Одбаярыг чөлөөллөө

НЭМЭЛТ: 13.00 ЦАГТ

Үндсэн хуулийн Цэцийн гишүүдийн хуралдаанаар Үндсэн хуулийн Цэцийн дарга Д.Одбаярыг чөлөөлөхийг хуралдаанд оролцсон нийт есөн гишүүн 100 хувийн саналаар дэмжлээ. Цэцийн хуралдаан 11.00 цагт эхэлсэн бөгөөд хуралдаанаар Үндсэн хуулийн Цэцийн дарга Д.Одбаярын өөрийн хүсэлтээр чөлөөлөгдөх хүсэлтийг хэлэлцсэн юм. Хуралдаанд нийт есөн гишүүн оролцсон бөгөөд Д.Одбаяр ч мөн оролцсон юм. Ингээд хуралдаанд оролцсон нийт гишүүдийн 100 хувийн саналаар Д.Одбаярыг Цэцийн даргаас чөлөөлөхийг дэмжиж, чөлөөллөө.

Ингэснээр Д.Одбаяр нь Цэцийн даргаас чөлөөлөгдөж, Цэцийн гишүүнээр үлдэж байгаа юм.


НЭМЭЛТ: 11.20 ЦАГТ

Монгол Улсын Үндсэн хуулийн цэцийн нийт гишүүдийн хуралдаан өнөөдөр 11.00 цагт эхэлж, Монгол Улсын Үндсэн хуулийн цэцийн дарга Д.Одбаярын албан тушаалаасаа чөлөөлөгдөхөөр гаргасан хүсэлтийг хэлэлцэж байна. Хуралдааныг Монгол Улсын Үндсэн хуулийн цэцийн тухай хуулийн 6 дугаар зүйлийн 6 дахь хэсгийг үндэслэн Үндсэн хуулийн цэцийн гишүүн Н.Чинбат удирдан хийлгэж байна.

Мөн хуралдаанд Д.Одбаяр өөрийн биеэр оролцож байна.

 


Монгол Улсын Үндсэн хуулийн цэцийн дарга Д.Одбаяр албан тушаалаасаа чөлөөлөгдөх хүсэлтээ Цэцийн нийт гишүүдийн бүрэлдэхүүнд хандаж гаргасан билээ. Тиймээс өнөөдөр /2019.11.21/  Д.Одбаярын хүсэлтийг хэлэлцэнэ. Үндсэн хуулийн Цэцийн дарга Д.Одбаяр БНСУ-д зорчихдоо ёс зүйгүй үйлдэл гаргасан бөгөөд түүнийг тус улсаас 10 хоног гаргахгүй шалгаж, мөнгөн торгууль торгосон юм. Тэрбээр ийн асуудлын дараа Монголдоо арваннэгдүгээр сарын 14-ний өдөр ирсэн. Түүний дараа тэрбээр хэвлэлийн хурал зарласан боловч Цэцийн даргын суудлаасаа чөлөөлөгдөх хүсэлтээ өгсөн учраас цуцалсан.

ЦЭЦИЙН ДАРГАД МАН Г.БАЯСГАЛАНГ ЗҮТГҮҮЛЖ БАЙНА

Гэхдээ Д.Одбаярын хувьд энэ удаад Үндсэн хуулийн Цэцийн даргаасаа чөлөөлөгдөнө. Харин Цэцийн гишүүнээрээ үлдэх эсэх асуудал бол дараагийн асуудал. Тиймээс энэ удаад Цэцийн дарга хэн болох вэ гэдэг улс төрийн анхаарлын төвд буй. МАН-ынхын зүгээс Цэцийн гишүүн Б.Баясгаланг томилохоор зүтгүүлж буй. Гэхдээ зарим гишүүдийн зүгээс өөрсдийгөө дэвшүүлэх сонирхолтой байгаа ч гэх яриа бий. Гэхдээ энэ удаад Цэцийн гишүүдийн олонх Д.Одбаярыг Цэцийн даргаас чөлөөлөх дээр санал нэгдэж байгаа. Харин хэнийг томилох вэ гэдэг улс төрийн хувьд “зодоо”-ны сэдэв болоод буй.

Г.Баясгалан хуульч мэргэжилтэй, хууль зүйн магистр зэрэгтэй. 1986-2016 онд Баянхонгор аймгийн прокурорын газар, Улсын ерөнхий прокурорын газарт мөрдөн байцаагч, хяналтын прокурор, зөвлөх, Хууль зүйн яаманд газрын дарга, Төрийн нарийн бичгийн дарга, Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн Хуулийн бодлогын зөвлөх, Хууль зүй, дотоод хэргийн яамны Төрийн нарийн бичгийн дарга, “Партнерс форэвэр” компанийн захирал, МАН-ын даргын зөвлөхийн албыг тус тус хашсан.

Монгол Улсын Үндсэн хуулийн цэц 1992 оны 7 сарын 1-ний өдрөөс эхлэн үйл ажиллагаагаа явуулж байна. Үндсэн хуулийн цэцийн шийдвэр нь Монгол Улсын Үндсэн хуулийн нэрийн өмнөөс гарах бөгөөд гармагцаа хүчин төгөлдөр болдог.

Д.ОДБАЯР ДАРГААСАА ЧӨЛӨӨЛӨГДӨЖ, ГИШҮҮНЭЭР ҮЛДЭХ ҮҮ?

Цэцийн дарга Д.Одбаярын хувьд Цэцийн даргаас чөлөөлөгдөж, гишүүнээр үлдэх сонирхолтой байгаа. Тиймээс ч тэрбээр Цэцийн даргаас чөлөөлөгдөх хүсэлтээ нийт гишүүддээ гаргасан нь учиртай. Олон нийтийн зүгээс Д.Одбаярыг Цэцийн даргаас төдийгүй гишүүнээс нь чөлөөлөх ёстой гэдгийг хэлж буй. Гэхдээ өнөөдөр ямар ч гэсэн Д.Одбаярыг Цэцийн даргаас чөлөөлнө. Харин түүний дараа Цэцийн гишүүнээс чөлөөлөх үү эсвэл гишүүнээр нь үлдээх үү гэдэг асуудал яригдах юм. Хуулийн дагуу Цэцийн даргыг Цэцийн гишүүд дотроо хэлэлцэж, олонхын санал авсан хүнийг сонгох зохицуулалттай. Гэхдээ түүнийг эхлээд УИХ Цэцийн гишүүн болгосон байх учраас түүний асуудал Цэцийн гишүүний эрх үүргээр зохицуулагдана. Үндсэн хуулийн Цэцийн тухай хуулийн 5.4-т “Цэцийн гишүүнийг хувийн хүсэлтээ гаргасан, эрүүл мэндийн улмаас, эсхүл Төрийн албаны тухай хуульд заасан төрийн алба хаах насны дээд хязгаарт хүрсэн болон энэ зүйлийн З дахь хэсэгт зааснаас бусад үндэслэлээр бүрэн эрхийн хугацаа дуусахаас нь өмнө уг албан тушаалаас чөлөөлөх, эгүүлэн татах, өөр ажилд шилжүүлэхийг хориглоно” гэж заасан. Өөрөөр хэлбэл, хувийн хүсэлт гаргасан, эрүүл мэндийн улмаас, тэтгэврийн нас болсон зэрэг тохиолдлуудад түүнийг чөлөөлөх боломжтой. Хэрэв чөлөөлөгдөх хүсэлтээ өгвөл Цэцийн тухай хуулиар дараагийн гишүүнийг томилохдоо чөлөөлөгдсөн гишүүнийг анх томилсон байгууллагаас санал болгож, УИХ томилно. Мөн нөхөн томилогдсон гишүүний бүрэн эрх нь томилогдсон өдрөөс нь эхлэх юм байна.

Ш.ЧИМЭГ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
20
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ЗөвЗөв
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

74 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-11-22 202.9.46.44

Перз гарцан байсан хүү ам ө***г 2 оосоо болоод бууж байрандаа залрав.Бас болоогүй ээ ямар ч байсан суудалтайгаа үлдэлээ..Тэр муу Монгол орчуулагч ажилтай охиныг Солонгосчуудын нүдэн дээр байхгүй болгож, нүшр хийх газаргүй болгосон айхтар өгзөгийг авахд үлдчихэж болж байгаан юм уу!!! Тэгээд өөрсдийгөө ҮХ сахигчид гэж нэрлээд ТТ ийн мөнгийг чихмэл гахай болтолоо цусалсаар байх уу 9 дуракаа

Avatar

Хотын унаган бацаан 2019-11-22 99.203.11.34

Дорнодынхон. Нутгийн хүү бөгсбаяр чинь удахгүй очно Малынхаа бэлчээрээсээ үнээнүүдээ туугаад хүлээж аваарай бүх үнээнүүдийн бөгсийг нь базах гэнэ

Avatar

Зочин 2019-11-22 66.181.178.199

Дотор нь хамт ажиллажаг Хумуусийн байрыг солихоор юу еерчлегдех юм!!! Ямар ч ялгаа байхгуй, одоо больмоор бм

Avatar

Зочин 2019-11-22 99.203.10.181

Ман чинь угаасаа хулгайч нам шүүдээ Удам ямар түүний залгамж халаа тийм л байна

Avatar

Зочин 2019-11-22 103.26.195.241

иим л хариуцлага хүлээлгэдэг монголчууд уул нь өөрөө шууд бүүр зайлах ёстой

Avatar

Зочин 2019-11-22 202.21.108.174

Эхлээд наад галзуу хүнээ Цэцээс гаргаач. Даргаас болиулах гэнэ үү. Ардын нам хүмүүсийг басамжилж тоглоом тохуу хийгээд байгаа юм уу?

Avatar

иргэн 2019-11-22 202.179.26.51

МАН-ынхаа , ҮХЦ-ынхээ ингээд Цэцийн даргаас чөлөөлөөд болоо юу, Яаж ч бодсон ҮХЦ-д Архидан согтуурдаг, б**с баздаг ийм Этгээд байж болох уу, ҮХЦ гэдэг чинь Ямар газар билээ дээ, Та нар Дэлхийгээс Ичихүй байна уу, Дэлхий МУ-ын Албан тушаалтангууд энэ Этгээд дээ ямар Хариуцлага тооцох нь уу гээд Харж ажиглаж л байгаа ш дээ,

Avatar

ЖДҮ чин ахтай хүн 2019-11-22 78.209.187.2

Оогий одоо ийш тийш нисэхдээ болгоомжтой байгаарай хө. хажуугаар өнгөрсөн б.ө.г.с ийг базмаар байвал ийш тийш сайн харж байгаад камер бна уу үгүй юу асууж байгаад базахгүй юу. тэхгүй бол гай болж цэцийн гишүүнээсээ өөрийн хүсэлтээр гарах хэрэг гарна. ер нь бол Монголдоо автобусанд янзан бүрийн гоё б.ө.г.с. нүүд зөндөө …. таны дуртай хавтгай ч гэсэн байгаа. тэд нар таныг сайндаа л ганц алгадана. үр дүнд нь та ажлаа өгөхгүй найдвартай

Avatar

Нүцгэн үнэн 2019-11-22 66.181.188.116

Цэц " б**с илээч" гэдэг шинэ орон тоотой болоо юу? Цалин нь хэд вэ? Өөр хүн авах болов уу.

Avatar

Зочин 2019-11-22 64.119.21.107

Цэцийн даргад тохирох өндөр ёс суртахуунтай, мэргэжлийн маш өндөр мэдлэгтэй, амьдралын хангалттай туршлагатай хүн одоо байхгүй дээ!! Г.Совд гуай л арай гайгүй дарга байсан, түүнээс хойш тууштай уруудсан даа! Харин "Би чадна"-ууд бол жоом шиг олон байгаа. Тийм учраас хэн нь ч байсан ялгаагүй дээ! Арай бага гай тарих найдлагатай нь шар Чинбат л байх шиг байна!!!

Avatar

САРАН 2019-11-22 202.55.188.88

Юу вэ? Цэцийн гишүүнээс нь чөлөөлөөчээ!!! Улс орны нэр хүндийг барчихаад яасан ичих нүүргүй н**ш вэ??

Avatar

Энэ тавьтаргүй нөхөр 2019-11-22 103.229.123.51

Энэ тавьтаргүй нөхөр чинь Цэцийн гишүүнээр үлдэж байгаа юм уу? За тэгээд Монгол юм чинь. Одоо даргаар Чинбат л дээр дээ. Арай буурьтай, элдэв асуудалд орооцолдоогүй. Баясгалан бол жинхэнэ улс төржсөн хүн, хүү нь тэр жил Хятадад хар тамхины хэрэгт орооцолдоод Баясгалан арай гэж салгаж авчирсан.

Avatar

Албан тушаалаа ашиглана 2019-11-22 103.229.123.51

Баясгалан ч албан тушаалаа хувьдаа ашиглахыг үзүүлээд өгөх хүн байгаа юм.

Avatar

Зочин 2019-11-22 64.119.25.140

Баясгалан Миeэгийн хүн. Гэхдээ өөр болчихоор хүн дотор нь алга даа.

Avatar

Зочин 2019-11-22 202.21.108.88

Хүмсиин х****л идэжбайхаар бүр больчвол яасиин бэ оогий

Avatar

Зочин 2019-11-22 66.181.190.100

яасан гэж хараагаад байгаан хүн алж хүрээ талаа юу идэж шамшигдуулаа юу хүчин хийчээ юү хэл амаа билүүдсэн заваан юмнууд

Avatar

зочин 2019-11-22 202.179.26.109

ҮХЦ-ИЙН БУРУУ БИШЭЭ. ХУУЛИАРАА ЯВЖ БАЙНА. ГИШҮҮНЭЭС ТАТАХЫГ НЭР ДЭВШҮҮЛСЭН УИХ НЬ ШИЙДЭХ ЁСТОЙ ЮМ ШҮҮ

Avatar

Зочин 2019-11-22 202.179.24.38

УЛСЫНХАА НЭР ТӨРИЙГ БОДООД. ҮТЭР ТҮРГЭН ЦЭЦЭЭС ХӨӨН ЗАЙЛУУЛ!!! ХӨӨХГҮЙ!! БОЛ ТАРЦГААЖ ОЛОН ТҮМНИЙГАМРААГААЧ.

Avatar

Зочин 2019-11-22 202.21.108.174

Ардын нам маань зөв шийдвэр гаргах байхх аа.

Avatar

Зочин 2019-11-22 202.9.44.108

Энэ заавал энэ даргын мууг үзэх гэсэн юм биш. Гэхдээл жирийн иргэний хувьд доромжлогдсон мэдрэмж төрөөд болдоггүй. Комичдоо та нар яаж байна.

Avatar

Зочин 2019-11-22 202.9.44.108

Сайхан байнаа. Дарга нараа хархад чадаж байгаа юм чинь яахын. Ард түмэн бол хөлийн алчуураас долоон дор. Одооноос төрийн ордон дарга нар суудаг байдаг газарын холуур тойрч байхгүй бол дээрээс шээхнь байна.

Avatar

Зочин 2019-11-22 202.21.108.174

Ардын намын дарга нарын “үнэн төрх.”.!!!!!!

Avatar

Зочин 2019-11-22 202.21.109.70

NAAD GOLLLLGOO HUU TATAAAD UNAGAACHEE YU N SUUDALDAA ULDEH BEE LLRRAAA

Avatar

ЧД иргэн 2019-11-22 202.179.26.144

Одбаяр аа, одоо болсон явдлыг яг чин үнэнээр нь олон нийтэд ярьж хэлмээр байна. Үнэн үү эсвэл эс үнэн үү…Худлаа гүтгэлэг бол нэр төрөө сэргээлгэх хэрэгтэй…

Avatar

Зочин 2019-11-22 202.21.108.216

Цэц гаж донтой өвөө эмээнүүдийн өдөр өнжүүлэх болчижээ.

Avatar

иргэн 2019-11-22 202.179.27.42

МАН бусад Намуудаас Гоц Ялгардаг зүйл нь Гэмт хэрэгтэн Бэлгийн Гаж донтонгууд даа Өмгөөлж хамгаалдагаараа ялгардаг, МАН Гэмт хэрэгтэнгүүдын Цуглуулга болсон газар,

Avatar

Bold 2019-11-22 78.35.248.231

Buur huuj ybuulach buzaruud gadaad buur ner hundgui bolj duusaj bndaa huurhii deer bgaa lalaruudan b**s bazaad dooguuraa ochij hulgai hiigeed

Avatar

иргэн 2019-11-22 202.179.27.42

ҮХЦ-ын Одбаяр б**с базагч Бэлгийн Гаж донтонг МАН ҮХЦ-ын Гишүүнээр үлдээж Дэлхийн Шившиг болгол оо Монголчуудыг,

Avatar

иргэн 2019-11-22 202.179.27.42

Одбаяр Түмний Шившиг , түүний Толгойг илж байгаа МАН Иргэд ээ Басамжлан доромжилж ил цагаан даа гарснаа харуулж байна , МУ–д Гэмт хэрэгтэнгүүд, Ёс суртахуунгүй б**с баздаг Этгээдүүд Даам гарч Од болчихсон, жирийн Гэмгүй Иргэд нь элдэв Татварт дарамтлуулж өөдлөхөө байлаа , Сэрцгээ Монголчууд аа, Эд арай дэндэж байна Иргэд ээ МАН ИРГЭД
ОЛОН ТҮМНИЙГ Нохой мэт үзэж байна ш дээ,

Avatar

Зочин 2019-11-22 202.131.231.86

Юу яриад байгаа юм бэ. Шууд суудлаасаа болон бүүр албан тушаалаасаа буух ёстой. Ингэж тоглож болохгүй биздээ. Жирийн ажилтныг дарга нар нь шууд ажлаас нь халдаг биздээ.Жнь: Ёс суртахууны алдаа гаргавал Та манай ажилд тэнцэхгүйнээ гээд халдаг биздээ. Тэгхэд энэ хүн яаж байна ажилдаа үлдээд юуч болоогүй юм шиг байх нь тээ. н**ш ГЭЖ ИЙМ Л БАЙНА

Avatar

зочин 2019-11-22 59.153.114.11

ЭНэ эрх мэдэлтнүүд ямар нэг дарга биш , албан тушаалтан байж чаддаггүй юм уу. Хийх ажил их л байна шүү дээ.

Avatar

Оч 2019-11-22 202.70.42.131

хариуцлага тооцож ажлаас н хеех естой байтал юун еерийн хусэлтээр даргаасаа буух вэ Одбаяраа чи ичээч

Avatar

Зочин 2019-11-22 66.181.168.8

энэ хүн яагаад ард түмнээсээ уучлалт гуйхгүй байгаан, даргын тушаалаа өгөөд л болоо юу???

Avatar

ӨӨ 2019-11-22 64.119.24.135

БАЯРЦОГТЫН ЗАЛИЙГ ХЭРЭГЛЭЖ БАЙНА. ДАРГАА ӨГӨӨД ГИШҮҮНЭЭР ҮЛДЭХ НЬ ДЭЭ. ГИШҮҮНЭЭСЭЭ ТАТГАЛЗВАЛ Л БОЛОХ БАЙВ.

Avatar

зочин 2019-11-22 103.9.90.98

ХОЙНООС ӨНДӨГ ХИАМ ХУЛГАЙЛААД ХӨӨГДӨӨД МАНАЙ АНГИД ИРЖ БАЙЛАА. ОЮУТАН БАЙХДАА БАС ӨЛСӨЖ ЧАДАХГҮЙ ҮҮРЭЭР ГАЛ ТОГООНООС б**в ХУЛГАЙЛААД ДЭРЭН ДООГУУРАА ХИЙЧИХСЭН БАЙЖ БИЛЭЭ. ХОЖИМ ТҮҮНИЙГ НЬ НАРГИА БОЛГООД ЯРИСНЫ ТӨЛӨӨ МУУ ХЭЛЭГДЭЖ АНГИЙН ЦУГЛАРАЛТАНД Ч ЕР НЬ ЭНД ТЭНД ЭЛДЭВЭЭР ХЭЛЖ ӨӨРИЙГӨӨ ТОЙРУУЛСАН ХЭДЭН ДОЛДИГНУУР ГАРУУДАА ТУРХИРЧ МӨН Ч ИХ ГАЙ БОЛСОН ДОО. ЭНИЙГ ДАГАСАН МАНАЙ ХЭД АЛБАН ТУШААЛ ЗЭРЭГ ЗИНДАА АХИСААН АХИСАН. УЛС ОРНОО ШИВШИГ БОЛГОЧООД ЦЭЦЭД ҮЛДЭНЭЭ БАС.

Avatar

Зочин 2019-11-22 66.181.183.107

Гишvvнээс нь болиулаач Монгол улсын нэр хvнд, менгийг шавартай хутгасан Бегсбаярыг

Avatar

ОДБАЯР 2019-11-22 202.21.116.78

Би гишүүнээсээ буухгүй за!!!

Avatar

Зочин 2019-11-22 202.179.24.38

ЦЭЦИЙН ХООЛНЫ САВНУУДЫГ БҮГЛИЙГ НЬ ХОГИЙН САВАНД ЧИХЭЭД МОНГОЛ ХҮМҮҮС ШУДРАГА ГЭДГИЙГ ОЛОН УЛСЫН ХЭМЖЭЭНД ХАРУУЛАХ ЦАГ НЬ ИРЖЭЭ.

Avatar

Зочин 2019-11-22 73.92.12.67

Одоо гишуунээс нь челеелех тал дээр YАБЗ, УИХ ямар байр суурь илэрхийлэхээс монголын терийн унэн нуур царай харагдана. Арай Буян Жагаа гээд хулгайч нь ч мэдэгдэхгуй, атаман нь ч мэдэгдэхгуй нэг асман лаллар шиг юм ярих терийн томчууд байхгуй л болуу.Харцгаая….

Avatar

Zocjin 2019-11-22 202.126.89.39

Ichihgui sh dee.

Avatar

Зочин 2019-11-22 76.86.9.107

Энэ цүндийсэн гахай б.ө.гс ийг цэцийн гишүүнээр үлдээвэл хуурай өлсгөлөн зарлана шүү Нэг өол НҮБ -д захиа бичнэ Заавал нэн гахайг шиитгүүлнээ

Avatar

иргзн 2019-11-22 202.179.27.42

ҮХЦ-ээс бүр Зайлуулах хэрэгтэй,

Avatar

Зочин 2019-11-22 73.92.12.67

Жинхэнэ хуулийн цоорхой чинь энэ байна. Челеелех ундэслэлд гэмт хэрэгт холбогдсон нь нотлогдсо бол ….гэж алга…..Арга ч гуй биз, эцэг хуулийн хамгаалагч гэмт хэрэгт холбогдох ес зуй, зан суртахуунгуй жинхэнэ XYH байх естой гэж узсэнийх биз..Одбаяр мэтийн ес зуй, хун чанаргуй гахайнууд гишуунээсээ татгалзах ергедел егехгуй. Тэгэхээр олон улсын шившиг болоод Цэцийг бузарлаад тэнд байж байх юм байна. Монголын царай …

Avatar

зочин 2019-11-22 203.91.116.118

Үндсэн хуулийн цэцэд ийм г********н ажиллах ёсгүй шүү,,, Өөрөө огцрохгүй бол иргэд жагсаж огцруулна шүүү

Avatar

Зочин 2019-11-22 172.58.139.58

Tegj novshirohgui shuu Toriin albanaas zailuulah estoi

Avatar

irgen 2019-11-22 202.21.118.174

ene metiig turuus byrmusun zailuulaacheeee.

Avatar

zochin 2019-11-22 49.0.144.72

Нүдээр хараагүй байж битгий мөөрцгөө үхэнрүүдээ. хэзийдээ та нар өмхий солонгосыг өмөөрдөг болчоов.

Avatar

Зочин 2019-11-22 78.209.187.2

цэцийн дарга бүү хэл цэцэд ч байх ёсгүй ,цэцэд бүү хэл төрийн ямар ч албанд байх ёсгүй, тэр ч бүү хэл монголд ч байх ёсгүй л дээ уг нь. Хуралд суугаад хүн амьтаны нүүр хараад явж бна гэхээр бас л айн …. би байсан бол ичсэндээ үхэж чаддаггүймаа гэхэд гэрээсээ ч цухуйхгүй байсаар үхэх болно.

Avatar

Зочин 2019-11-22 202.131.245.170

bogschin noxor goliichxood syyj bgagiin yuch bologyi umshig nasaaral b*** bazagch setertei bollodoo yaaj xorwoog barndaa xoorhii

Avatar

Зочин 2019-11-22 202.9.45.40

Уул эь Одбаяр цэцийн дарга бүү хэл цэцэд бх ёсгүй юм бгам, улс орноо шившигтэй хутгачихаад ! Энэ өгзөгний асуудлаас манай Монголын хурган дарга нар хатуу сургамж авах ёстой бх ! Муусайн хурган дарга нар гадаадад хэн ч биш шүү гэж ! Тэр 7 сая вонны үнэтэй өгзөгтэй хангу охиныг манай эрэн сурвалжлах сэтгүүлчид нүүр царайг нь нэг харуулчих байлгүй дээ !!!

Avatar

Зочин 2019-11-22 202.9.45.40

Одбаяр уул эь цэцийн дарга бүү хэл цэцэд бх ёсгүй л дээ ! Улсынхаа нэрийг шившигтэй хутгачихаад ! Манай хурган дарга нар энэ өгзөгний дуулианаас хатуу сургамж авах ёстой бх, муусайн хурган дарга нар Монголд хэн ч биш шүү гэдгийг ! Дашрамд тэр 7 сая вонны үнэтэй өгзөгтэй хангу охиныг манай эрэн сурвалжлах сэтгүүлчид нүүр царайг нь нэг харуулчих байлгүй дээ !

Avatar

ӨГЗӨГӨӨ ОГЦОР !!! 2019-11-22 150.129.140.37

МОНГОЛ УЛСЫН НЭР ХҮНДИЙГ ШАВАРТАЙ ХУТГАСАН ө***г ОДБАЯРЫГ ҮХЦ – ЭЭС ЗАЙЛУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ !!! ЭНЭ ГАНЦ ХУВЬ ХҮНИЙ АСУУДАЛ БУС МОНГОЛ ТӨРИЙН НЭР ТӨРИЙН АСУУДАЛ !!!

Avatar

Зочин 2019-11-22 202.126.89.10

Манай Төр, Улс орон, Монгол үндэстэнд нэр хүнд, үнэлэмж, хүндлэл байх ёстой биздээ. Иргэдээ. Одоо бид хэн болоод байна вэ ? Цаашид бид нэр төрөө яаж сэргээх вэ ? Нэр хүндээ гутаалгасан ард түмний хүсэл сонирхолыг харгалзан үздэг цаг үе хэзээ айлчлах бол… Хүлээсээр л…

Avatar

Зочин 2019-11-22 202.9.44.108

Ард түмнийг хэтэрхий их басамжилан доромжлох хэрэггүйл дээ. Хуримтлагдаж хуримтлагдаж нэг л өдөр задрах байх. Тэр үед насаараа хэдэн үерээ х** ухна байна гэж бодож байвал үгүй шүү. Өдөр чинь ойртож байгаа шүү. Дарга нэрт

Avatar

111 2019-11-22 202.126.89.110

Ерөнхий сайдыг Шадар сайд болгох, Цэцийн даргыг Цэцийн гишүүн болгохыг Монгол төрийн шийтгэл гэдэг юм малнуудаа.

Avatar

Зочин 2019-11-22 150.129.143.79

Хуцлаа, бэлгийн дарамт үзүүлэгч цэцийн гишүүнтэй болох уу? Дуугүй зайлаа с**

Avatar

Зочин 2019-11-22 202.9.45.236

Одбаяр дуугай явсан нь дээр.Хайран нэр эх орны минь хайран нэр Муу хүн байна

Avatar

Зочин 2019-11-22 202.9.45.236

Баясгалан мэргэжлийн байж чаднаа

Avatar

zochin 2019-11-22 202.179.27.239

bur moson dald orj uz Odbayr

Avatar

БААТАР 2019-11-22 66.181.182.112

Энэ нөхөр угаасаа л ёс зүйгүй хүн байсан нь хүмүүсийн ярианаас тодорхой боллоо.Дорнодын Засаг дарга байхдаа охид бүсгүйчүүдийг зүгээр өнгөрөөдөггүй байжээ.Аймгийн даргын арын өрөөнд охидыг эдэлдэг байж. Энхцэцэг гэдэг хүүхнийг эргүүлж нөхөрөөс нь салгасан аж.Амралтын газарт охидыг эргүүлдэг байж.Ийм ёс зүйгүй хүнийг яаж Цэцийн гишүүнээр үлдээх юм бэ.

Avatar

Зочин 2019-11-22 202.170.84.188

Энэ хүний торгуулийг хаанаас хэн төлсөн бэ????? Татвар төлөгчдийн мөнгөөр төлөөгүй гэсэн баталгаа өг!!!!

Avatar

Цэцийн гишүүнээр үлдээх нь зөв 2019-11-22 66.181.181.137

Цэцийн гишүүнээр үлдэлгүй дээ. Нэг хүн 2 шийтгэл даюхар оноохгүй.

Avatar

Зочин 2019-11-22 202.131.227.178

давхар шийтгэл биш шүү.Уул шугамандаа Харакири хийх ёстой. сүүлд монголд халтай шийдвэр гаргаад голоитсоныг тэнгэр харжээ. тэнгэр үзэж эхлээд хэдэн жил өнгөрч байгаа шүү.
.

Avatar

Зочин 2019-11-22 202.179.31.253

бас цэцдээ үлдээх санаатай болимоор юм ёс зүйтэй болчоод мөрөөдөөч

Avatar

тонилго 2019-11-22 192.82.69.43

Одбаяр угаасаа з**х*й дорнодын дарга?бхадаа дороо ажилладаг Ж.Энхцэцэг гэж 2хүүхэдтэй нѳхѳртэй хүүхнийг салгасан.Худлаа гэвэл салсан нѳхѳр нь бна.Одоо хот?ирж ХНХЯд ажиллаж бнаОрост оюутан бхдаа хулгай хийж хѳѳгдсѳн .Худлаа гэвэл хѳѳгдѳѳд буцах унааны зардалгүй уйлж ирэхэд нь зардал бас?вагонд идэх хүнс авч ѳгсѳн хүн бна.Харин дарга болоод ѳѳдѳѳс нь нулимсан.ёс суртахуунтай юу.юун гишүүнээр үлдэх.шившиг болохоо ард түмэнээс айхгүй бол үлдээж яаж ѳршѳѳхийг хар

Avatar

Зочин 2019-11-22 103.23.50.66

tembuujin hereggui

Avatar

Зочин 2019-11-22 73.231.128.120

Одбаяр солонгост хэд хрног байцаагдахдаа зочид буудалд байсан уу, шоронд байсан уу?

Avatar

Зочин 2019-11-22 103.14.39.2

yagad solongosd bgaa irgedees uuchlalt guihgui bn we

Avatar

hi 2019-11-22 103.87.255.78

Ховдгын гай П.Очирбат бас нэг хэсэг дарга байсан биздээ

Avatar

Зочин 2019-11-22 64.119.17.139

ЮУ ЯАСАН ЗӨВХӨН ЦЭЦИЙН ДАРГА?! МОНГОЛ УЛСЫГ ДЭЛХИЙД ГУТААСАН ЭНЭ ЭТГЭЭД ТӨРӨӨС ЦАЛИНЖААД Л, " ХУУЛЬ САХИУЛААД Л" ҮЛДЭХ ҮҮ?!!!

Avatar

Зочин 2019-11-22 182.160.35.143

Өөрийн бодорлгүй, хүний дохио зангаагаар хөдөлдөг Баясгалан бол хэрэггүй. Харин Тэмүүжин зэрэг нь тохирох байх. Гэвч энэ чинь МАН – гийн ма….. хуульчдын л орон зай ш дээ.

Avatar

Зочин 2019-11-22 202.21.108.216

Цэцэд үлдээж болохгүй, үлдээвэл Монголын төр булайгаа дэлгэнэ гэсэн үг. Олон улсад хамгийн ёс суртахуунгүй улс гэсэн хоч авна.

Avatar

Зочин 2019-11-22 64.119.24.197

Жагаа тараа таниулсан. Хэн нь хэн вэгэдгиыг жагаагаас илүү мэддэг хүн олон байнаа. Жхгаа хааяа дуугүй бай. Чи илүүдсэн

Avatar

Bbbb 2019-11-22 210.120.112.10

Olon ulsd shivshgee delgesen huniig mgl iin huuli iim tiim geed hamgaalaad suuj bgaa ni ich hevter yum daa. Uur uls bol ene uil yavdal bolson udur ni avch hayah bailaaa. Bid ch tengerleg ard tumen yumdoo.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж