Ордны ховч хэн бэ? | News.MN
Ордны ховч хэн бэ?

Төрийн ордон ховчтой болжээ. Энэ тухай Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд Ц.Нямдорж “УИХ-ын гишүүд хов ярьж, гүтгэлэг тараах ажил хийдэг” гэж хэлснээс харагдаж байгаа юм. Ядахад ховч нь олон тоон дээр яригдаад буй. Олуулаа ч өлдөхийн зовлон эдэлж яваа МАН –ынхан бүлэг дотор өрнөсөн маргаан, цаашлаад зодоон цохионоо ч нууж чадахгүй тэр даруй гадагш цацдаг болсон нь  Хууль зүй, дотоод хэргийн сайдын цухлыг төрүүлсэн байхыг үгүйсгэхгүй.

Учир нь  олонхийн бүлгээр Дубайн гэрээтэй холбоотой асуудлыг хэлэлцэх үед Ц.Нямдорж сайд өмгөөлж, харин УИХ-ын гишүүн Х.Болорчулуун мялж, хоорондоо маргалдсаар эцэс сүүлдээ барилцаж авсан байдаг. Цагтаа УИХ-ын гишүүн асан Ж.Сүхбаатарыг боож унагаж явсан Хууль зүйн сайд Ц.Нямдоржийн хувьд Х.Болорчулуун гишүүнд “мангасдуулна” гэдэг олонд гайхуулаад байх мэдээ биш. Гэвч энэ дуулиан тэр өдрөө л Төрийн ордноор нэг тарж, Хууль зүйн сайдыг дийлсэндээ хөөрсөн ч юм уу Х.Болорчулуун нь “Би Ц.Нямдорж сайдтай маргасан ч биед нь гэмтэл учруулаагүй” гэж ярьсан нь галд тавьсан өвс адил шатсаар сонсоогүй чих үлдээгүй.

Үнэндээ бол Х.Болорчулуун гишүүн ч худрагагүй, үсчиж босоод барилцаж авахаараа ч яадаг юм. Тийм л эр бяр нь амтагдаад байгаа бол өөр зүйлд л гаргана биз.

Оюутолгой төсөл зогсвол Монголын эдийн засаг уналтад орно. 15 мянган иргэний ажлын байр хумигдахаас эхлээд цаана нь мянга, мянган Монгол иргэний амьжиргаа муудна. Монгол Улс зах зээлийн нийгэмд шилжсэнээс хойш хэрэгжсэн гуравдагч гүрний хамгийн том төсөл бол Оюутолгой. Харин ач холбогдлыг нь Х.Болорчулуун нарын гишүүд ойлготол өдий бололтой.

Гэхдээ сайд, гишүүн хоёрын дунд болсон тулаан Төрийн ордон ховчтой болсныг ил болголоо. Харин тэр нь хэн бол…

Г.ХОРОЛ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
ТэнэглэлТэнэглэл
5
ХахаХаха
4
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ЗөвЗөв
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

33 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Хотын иргэн 2019-11-21 202.55.188.83

Болорчулуунмал хөдөөгөө хөгжүүлж амьжихгүй байж хил дамнасан том2 бааж байгаа нь үнэрээр зохихгүй дүр бна. Энэ мэт малуудыг сонгохгүй байх хэрэгтэй

Avatar

Hovch 2019-11-21 78.250.168.86

Balai yum bichdeg s***r ve.Nyamdorj chamaig hulsluu yu.O T n geree ugaasaa luivarchdiin hiisen geree.Haah heregtei ene uurhaig.urund oron oron ashiglah yamar ch shaardlaga bhgui.Alt zes bol yahav luivarduulaal biz.Usniihaa nuutsiig bur musun shavhaj duusch bga n hamgiin emgenel!!!!!!!!!

Avatar

Ажиглагч 2019-11-21 150.129.141.46

Оюутолгой ба Нус цэг МН сайтын хамтын ажиллагаа сүүлийн үед илт идэвхжлээ.
Хаалтын гэрээний санхүүжилтээ нэмсэн бололтой.

Avatar

Зочин 2019-11-21 150.129.141.46

ОЮУТОЛГОЙ ба НУС цэг МН САЙТЫН ХАМТЫН АЖИЛЛАГАА ОЙРЫН ҮЕД МАШ ИДЭВХЖИЖ БАЙНАА.
ХААЛТЫН ГЭРЭЭНИЙ САНХҮҮЖИЛТЭЭ НЭМЖ ӨГСӨН БОЛОЛТОЙ.

Avatar

Зочин 2019-11-21 150.129.141.46

ОЮУТОЛГОЙ ба НУС цэг МН САЙТЫН ХАМТЫН АЖИЛЛАГАА ОЙРЫН ҮЕД МАШ ИДЭВХЖИЖ БАЙНАА.
ХААЛТЫН ГЭРЭЭНИЙ САНХҮҮЖИЛТЭЭ НЭМЖ ӨГСӨН БОЛОЛТОЙ.

Avatar

Зочин 2019-11-21 150.129.141.46

ОЮУТОЛГОЙ NEWS.MN САЙТЫН ХАМТЫН АЖИЛЛАГАА ОЙРЫН ҮЕД МАШ ИДЭВХЖИЖ БАЙНАА.
ХААЛТЫН ГЭРЭЭНИЙ САНХҮҮЖИЛТЭЭ НЭМЖ ӨГСӨН БОЛОЛТОЙ.

Avatar

Зочин 2019-11-21 49.0.212.227

Нямдорж өвгөн Болорчулууныг щаагаад унагаачихгүй яав аа, тэгсэн бол гоё юм болох байлаа, уулан дээр суугаад 2 нохой зодолдохыг харж суух шиг сайхан юм хаана байна

Avatar

Зочин 2019-11-21 202.9.46.84

Tanai site l jinhene hobnii site bna da

Avatar

бүжээ 2019-11-21 122.201.23.84

Нямдорж гэдэг мунхаг өвгөн, Болорчулуун гэж ёс зүйгүй нөхдийг 2020 онд сонгохгүй шүү манайхаан

Avatar

zailuulaach 2019-11-21 202.131.253.66

ene solitoi uvgund uls dayaraa mangartuulaaad yavaad bh uu

Avatar

zochin 2019-11-21 202.126.89.230

Новшийн тэнэг юм бичдэг сэтгүүлч вэ

Avatar

ЖИНХЭНЭ ЭЗЭД НЬ 2019-11-21 103.111.68.3

АН-Н ЭРДЭНЭЭ ГЭЖ ХҮН ДАНДАА Л ЯМАР НЭГ БАЙДЛААР НЯМДОРЖТОЙ БАЙЛДАЖ БАЙХ ЮМ ДАА 20 ОНЫ СОНГУУЛИАР ЭРДЭНЭЭ БАЯНГОЛООС . НЯМДОРЖ УВСААС ӨӨР ГАЗАР НЭГ ТОЙРОГТ НЭР ДЭВШЭЭД ҮЗВЭЛ Л ЖИНХЭНЭ БОДИТ ҮНЭН НЬ ГАРАХ БАЙХ ДАА . НЯМДОРЖ ЯАХ ВЭ ЮМЫГ НУУЖ ХААЛГҮЙ ШУУД ХЭЛСНЭЭРЭЭ ОЛОН ХҮНИЙ ДАЙСАН БОЛДОГ ЭРДЭНЭЭ БОЛ КАПИТАЛЫН УНДАРМААТАЙ НИЙЛЖ НИЙГМИЙН ДААТГАЛЫН МӨНГИЙГ ХУЛГАЙЛСАН ХҮН ОДОО ТЭР НИЙГМИЙН ДААТГАЛЫН МӨНГИЙГ НЬ НЭМЭХ ГЭЖ ЭНЭ ЗАСАГ ЗҮТГЭДЭГ Ч БУРУУ ЭРДЭНЭЭ УНДАРМАА 2 ТЭР МӨНГИЙГ ГАРГУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ

Avatar

Шинжигч 2019-11-21 103.26.194.119

Ёстой тийм. Шууд хэлдэгтээ л ингүүлээд байгаа юм.

Avatar

Зочин 2019-11-21 202.9.44.240

Нус цэг мн ийн малнуудаа хэн Оюу толгойг зогсооно гэсийн ! Гэрээгээ сайжруулья гэж бга биз дээ ! Нус цэг мн ч бас эзэд шигээ их хутгаж будиллуулах юм даа !

Avatar

Ажиглагч 2019-11-21 150.129.141.46

ОЮУТОЛГОЙ ба НУС цэг МН САЙТЫН ХАМТЫН АЖИЛЛАГАА ОЙРЫН ҮЕД МАШ ИДЭВХЖИЖ БАЙНАА.
ХААЛТЫН ГЭРЭЭНИЙ САНХҮҮЖИЛТЭЭ НЭМЖ ӨГСӨН БОЛОЛТОЙ.

Avatar

зочин 2019-11-21 202.126.89.110

ОТ-н төлөөх улс төрчид ордноор дүүрэн. Гэнэн монголчууд гэрээ нь өөрчлөгдөнө гээд л мөрөөдөөд сууна уу. Дэлхиы дээр ер нь та нар шиг гэнэн үндэстэн байда болуу.

Avatar

Зочин 2019-11-21 202.21.108.220

Ордны жинхэнэ хорчин, ховчин , хутгуурчин нь энэ хогын өвгөн Нямдорж бээр биеэрээн байгаа нь энэ. Тэрээр тагнана, туршина, дарамтлана, шантажлана, уйлна, өрөвдүүлнэ, шургана, матна, цохилдуулна гээд юу эсийг хийхэв. Түүний сурсан эрдэмийн хажууд Энхбаяр, Элбэгдорж 2 ын эрдмийг нийлүүлээд ч жулдана.

Avatar

Шинжигч 2019-11-21 103.26.194.119

Бага х**

Avatar

Зочин 2019-11-21 202.9.44.87

Яг vнэн

Avatar

Зочин 2019-11-21 119.40.100.170

hooloo l bulaaldah gui yu ooor yadag yum

Avatar

Зочин 2019-11-21 64.119.17.91

МОНГОЛ ТӨРИЙН ШУДАРГА, ТУЛХТАЙ ТҮШЭЭ Ц.НЯМДОРЖИД ЦААШДЫН АЖЛЫН АМЖИЛТ ХҮСЬЕ!!!

Avatar

Иргэн 2019-11-21 202.9.44.87

Мангарт

Avatar

Б.ЦОГТГЭРЭЛ 2019-11-21 150.129.140.37

ИСМЭЛ НЯМДОРЖ , ПОПЗАНДАН , ДҮЛЗЭНБОЛД НАР ХОВ ХУТГАДГААРАА ТЭРГҮҮЛЖ ЯВАА..

Avatar

zochin 2019-11-21 202.179.26.181

odool ard irgedee bodoj gene ? unen uu?? Nymdorj oo??? , cholio bantan galzuu min chamd odoo er itgechgui, ene olon jil oort chin OT uil ajillagaa oort chin er choosongui baigaaguidee. !!!! dundaas n ychirlaj baigaad bischgui saasan bizdee

Avatar

иргзн 2019-11-21 202.179.27.166

Нямдорж ОТ-д ажиллаж байгаа 15н Монгол ажилчидын Хувь заяа гэх юм тэгвэл ОТ-оос орж ирэх Ашиг, МУ-ын бусад 3н сая иргэдийнхээ хувь заяаг Яах уу ОТ-н Гэрээг үзэглэхэд Монголын улс төрчидөд Тэрбум гаруй Доллар зарлагдсан гэдэг шүү дээ, Тийм болоод Нямдорж бусдынхаа Арыг дааж ОТ-н Гэрээг хамгаалж байгаа нь ойлгомжтой юу, ОТ-н Гэрээг МУ-д Ашигтай байдлаар өөрчлөх хэрэгтэй,

Avatar

1 2019-11-21 119.40.103.6

Далан настанд даруулга хэрэгтэй гэдэг билүү

Avatar

Поп 2019-11-21 192.82.69.153

Популист гарууд улс орны эдийн засгийн хөгжлийг хойш нь татсаар сүйрүүлж гүйцлээ. Гэрээнд өөрчлөлт оруулах боломж байгаа шүү дээ. Бор хоногоо чадан ядан өнгөрөөж бгаа ард иргэдээ сэвж стресст оруулаад

Avatar

Зочин 2019-11-21 103.26.195.179

Болрчулуун,Хар Даваасүрэн хоёрт дахин нэг удаа сонгогдож байвал улс орон сүйрч Лондонгын шүүхэд ялагдаж Киргис шиг газар нутгаасаа ѳрѳнд ѳгч байсан ч хамаагүй адгын шаарууд даа.Дундговиор дайрч гарсан 330-н шугамнаас 20тэрбумийг идсэн байна лээ.

Avatar

бат. 2019-11-21 202.9.46.82

Одоо Болорчулуун Даваасүрэн шиг Нямка ахаас уучилалт гуйгаад энэ асуудал дуусна.

Avatar

зочин 2019-11-21 182.160.39.87

хөөрхийс. ёсзүйн хувьд ч улстөрчийн зангаргаар хол гээгдсэн эрчүүд

Avatar

Зочин 2019-11-21 182.160.0.248

Оюутолгойн гэрээг муулна гэдэг эх орныхоо эдийн засгийг а**х аллага гэж санхүүч Ө.Ганзориг хэлжээ. Үнэн гэж боддог. Харин Болорчулуун пиздун албаар а**х гээд байна уу, боловсролгүй харанхуй учраас мэдэхгүй дээ а**х гээд байна уу? Цэндийн НЯМДОРЖ Төрд хэрэгтэй зайран шүү. Ахмадаа заамдаж барьж зоддог нь Болорчулуун бол эрүүл нөхөр яавч бишийн баталгаа юм.

Avatar

ҮНЭНИЙГ ХАЙГЧ 2019-11-21 183.81.171.2

НЯМКАГ МАНГАСДЧИХСАН Ч БАГДНА,,, ХАМГИЙН АДГИЙН АМЬТАНЫ НЭГ ШҮҮ ДЭЭ ҮНЭНДЭЭ

Avatar