Рио Тинто: Оюутолгойн гэрээ хууль ёсны дагуу явагдсан | News.MN

Рио Тинто: Оюутолгойн гэрээ хууль ёсны дагуу явагдсан

Рио Тинто: Оюутолгойн гэрээ хууль ёсны дагуу явагдсан

Рио Тинто: Оюутолгойн гэрээ хууль ёсны дагуу явагдсан

Нийслэл дэх Захиргааны хэргийн анхан шатны шүүхээс 2015 онд зурагдсан “Дубайн гэрээ” -г байгуулахтай холбоотой тухайн үеийн Засгийн газрын дөрвөн захирамжийг хүчингүй болгох шийдвэрийг энэ сарын 18-нд гаргасан билээ.

Рио Тинто компанийн Монголын говьд хэрэгжүүлж буй 5,3 тэрбум ам.долларын өртөгтэй “Оюутолгой" төслийн гэрээг  хууль бус гэж мэдэгдсэнийг тус компани үгүйсгэсэн мэдэгдэл гаргажээ.

"Оюутолгой"-н далд уурхайн бүтээн байгуулалт, санхүүжилтийн төлөвлөгөө эсвэл Оюутолгойн гэрээний аль нэг үндэслэл хууль бус гэсэн мэдэгдлүүдийг тус компанийн зүгээс эрс эсэргүүцэж байна. Энэ бол огт үндэслэлгүй зүйл"гэж Рио Тинтогийн мэдэгдэлд дурдсан байна. Мөн “Оюутолгой”-н 66 хувийг эзэмшдэг “Turquoise Hill Resources”  компани ч мөн үүнтэй ижил байр суурийг илэрхийлжээ.

Оюутолгойн далд уурхайн өргөтгөл нь Монголын эдийн засагт чухал ач холбогдолтой юм. Энэ нь тус улсын хувьд гадаадын хамгийн том хөрөнгө оруулалт төдийгүй өндөр цалинтай олон мянган ажлын байрыг бий болгож байгаа.  Харамсалтай нь, энэ төсөл Монголын улстөрчдийн бөмбөг болж, тэд уг төслийг өөрсдийн ашиг сонирхлыг гүйцэлдүүлэхийн тулд ашиглаж байна гэж “Finantial Times” сонинд бичжээ.

Эх сурвалж: Financial Times

 

 

 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
ЗөвЗөв
6
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

19 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2019-11-20 192.82.68.4

яаг онохыг хууль гэнэ

Avatar

рио-тинто!!!!! ЗАРТАЯ ЛУЙЮАРЧДЫН ГОЛ з****г НЬ ХЭЭЛ ХАХУУЛЬ ӨГӨХ!!!! 2019-11-20 66.181.182.251

ҮНДСЭН ХУУЛИЙН ӨӨРЧЛӨЛТ ОТ-н ЗАХИАЛГААР ХИЙГДЭЖ БН. МАН БОЛОН МАНАН С БАЯР, Ч САЙХАНБАЛАГ. БАЯРХОГ, НАРЫГ ЯЛ ЗЭМГҮЙ СУЛЛАЖ РИО-ТИНТОГИЙН ЛУЙВРЫН ГЭРЭЭГ ХАМГААЛАХААР ЧАРМАЙЖ БН. Ц ЭЛБЭГЁРЖ ГАДААДАД ГАДНЫ ЛУЙВАРЧДЫН ГАР ДЭЭР БӨМБӨРЧ ЭНЭ ХУЙВАЛДААНЫГ ЗОХИОН БАЙГУУЛЖ ТАРВАЛЗАЖ ЯВНА. АРД ТЗМЭН МИНЭЭ !!! ИРЭХ СОНГУУЛИАР МАН-ААС ,МАНАН-ГААС МАХН-ААС БҮХЭН САЛЦГААЯ!!! АВИЛГАЧДААС БҮРЭН САЛЦГААЯ!!!

Avatar

рио-тинто ! чи ичиж бас эмээж сур!!!!!! 2019-11-20 66.181.182.251

ЭНЭ РИО-ТИНТО АЙХ ИЧИХЭЭ МЭДЭХГҮЙ ЯВААД БАЙВАЛ БОЛМООР САНАГДААД БАЙГАА ЮМААДАА. ХУЛГАЙЧАА ЧИ БИДНИЙГ ДЭНДҮҮ ИЧГҮҮРГҮЙ ЗАЛИЛААД, ЛУЙВАРДААД БАЙГААГАА ЭРХБИШ МЭДЭЖ БАЙГАА НЬ МЭДЭЭЖ. ТЭГЭЭД ИНГЭЖ ИЧГҮҮРГҮЙ МЭЛЗЭЭД УЛАМ ДАВРААД ЛУЙВРАА УЛАМЛ ӨРГӨЖҮҮЛЭЭД МАНАЙ ЭРХ БАРИГЧДАД ХЭЭЛ ХАХУУЛ ӨГӨӨД БАЙСНАА ОДОО СААРАЛ ЖАГСААЛТААР ДАРАМТЛААД БАЙГАА ЧН МАНАЙ ЭНЭ САЙДЫН ЯРИАНААС ТОДОРОЙ БН. НААД. ХЭЭЛ ХАХУУЛ . ЗАЛЬТ ЛУЙВРЫГ ЧН МОНГОЛЧУУД ХЭЗЭЭЧ ЗӨВШӨӨРӨХГҮЙ.

Avatar

Оюу Толгойн гэрээ бол Монголын байтгуай Дэлхийн түүхэнд байгаагүй Мянганы шилдэг луйвар!!! 2019-11-20 66.181.161.95

Үлгэр хэлэлцэж зүүдлэхээ больцгоо л доо!!! Одоо ерөөс надтай хамт Оюутолгой дээр очоод гар гараа бариад гэрээг цуцалтал удирдлагуудын нь оруулах ч үгүй, гаргах ч үгүй хэвтчих цөстэй хүү байна уу!!!??? … авилга авсан нь хэнд ч ойлгомжтой!!! Олон юм ярьж нял … нял … гэлгүй, өөрөө л орооцолдоогүй бол наад авилгын хэргээ үтэр түргэн баримтжуулаад, илчлэл дээ!!! Тийм л зангаргатай хууль зүйн сайд юм бол!!! Нямка аа аа аа …!!!

Avatar

ИРГЭН 2019-11-20 202.9.45.28

ОЮУ ТОЛГОЙН ГЭРЭЭГ ДАХИН НЯГТЛАЖ САЙЖРУУЛАХ НЬ ЗӨВӨӨ. РИО ТЕНТО ҮҮНЭЭС ЗУГТАХ ЭРХГҮЙ. ОЛОН УЛС ХООРОНДЫН ХЭЛ НЬ ЯРИА ХЭЛЦЭЛ, ТОХИРОО БАЙДАГ НЬ ҮНЭН ЮМ БОЛ РИО ТЕНТО ШИРЭЭНИЙ АРД СУУХ Л ЁСТОЙ. ХЭРЭВ ГЭРЭЭГ САЙЖРУУЛАХААС ЗУГТАХ ЮМУУ ЦААРГАЛБАЛ МОНГОЛЫГ МӨЛЖИЖ БАЙГААГАА БАТАЛГААЖУУЛСАН ХЭРЭГ БОЛНО.

Avatar

болор 2019-11-20 78.209.187.2

НӨГӨӨ БАЯРЫН АМЕРИКТ БАЙДАГ 7 БАЙР ЮУ БОЛСОН БОЛ…. ЯЛ ЭНЭ ТЭР НЬ ЯАСАН БОЛ …ОЮУТОЛГОЙН ГЭРЭЭНИЙ АВЛИГААР ТОДОРСОН ХҮМҮҮС НОМ БИЧИЦГЭЭГЭЭД НЭЭЛТЭЭ ХИЙГЭЭД БАЛЛАЖ БАЙГАА СУРАГТАЙ БСАН БАЯРЦОГТ ЭНЭ ТЭР ГЭЭД

Avatar

Boldoo 2019-11-20 139.5.218.29

Herev hen negnii huvid ene geree mongold ashigtai gej uzej hamgaalj baival, ter hun hedhen haltar nogoonii avilga heel hahuul avch, vr hoich bolon bidnii ireeduig zarj idsen tsaazaar avhuulah yaltai urvagch gahainuud baih bolnoo.

Avatar

Boldoo 2019-11-20 139.5.218.29

Hudlaa geree, avilga avch bj zursan, avilga ugch bj zuruulsan geree. Hervee huuliin daguu hiigdsen shudraga geree bsan bol udiid bidnii tsuuhun mongolchuudad vr ashigaa uguud, shildeg ashig orlogotoi, hugjuliin undur shatand hureh blaa. Ted bidnii ashigiig hurungu oruulalt nereer tsulmuj, bidend undur tatvar nereer ur nemseer baih uu. Unuudur mongol hun bur ireedui sain saihnii tuluu tuushtai neg zureh setgelteigeer ene bohir huuramch gereeg tsutsluulhiin tuluu temtseh yostoi.

Avatar

Зочин 2019-11-20 202.9.43.184

OT-n geree bguulagdsanaar $-n usultig bid diilehee bsn. Mun ajilchdiinha tsaling het undur tavij Mongol Ulsad tsalingin zurutei bdl usgesen. OT bas OT bus gesen humuus odo barag biye biyene uzen yadaj bn.

Avatar

зочин 2019-11-20 66.181.169.116

шар толгойтой капиталистууд хэдэн зуун жил бусдыг колончилсон хүмүүс шүү дээ. манай мэтийн учраа олохгүй байгаа хүмүүсийг юутай хээтэй нь залгичих байлгүй дээ. гадагш нь тэр шүүх цагдаагаа хүртэл нөлөөлчих байлгүй дээ. анхнаасаа маш нухацтай бодож байж хөдлөөгүйн хар гай. хэдэн нөхөр гэрээ хийчихээд өөрсдийгөө өмөөрөөд л сууж байгаа. нийт ардл олонд нялзах юм алга. хоттой хонио тавиад туусан даа. ямар олигтой гэрээ болсон болоод залуучууд нь бүгд гадагш ажиллах гээд явах вэ

Avatar

Зочин 2019-11-20 175.38.170.112

Hujaa orosuudad darluulsanaas hamaagui deer geed boddoo mal min

Avatar

Зочин 2019-11-20 182.160.32.202

Энэ гэрээг цуцлахаас айж хэрхэвч болохгүй. Угаасаа Баяр мэтийн хулгайч нарт АВИЛГАЧ ӨГЧ ХИЙСЭН ГЭРЭЭ

Avatar

Зочин 2019-11-20 202.21.108.220

ХҮССЭН ХҮСЭЭГҮЙ ДУБАЙН ДАЛД УУРХАЙН ХӨРӨНГӨ ОРУУЛАЛТЫН НЭМЭЛТ ГЭРЭЭ ХҮЧИНГҮЙ БОЛЛОО. ОДОО РИО ТИНТО ХОХИРСОН ГЭЖ ҮЗЭЖ БАЙГАА БОЛ ХОХИРОЛОО САЙХАНБИЛЭГ, ГАНБОЛД, БЯМБАСАЙХАН НАРААС НЭХЭМЖИЛ. МОНГОЛ УЛСАД ЭНЭ ХАМААГҮЙ. РИО, ТУРКУЙЗ ХИЛЛ КОМПАНУУД МОНГОЛЫН ЭРХ АШГЫГ, МОНГОЛЧУУДЫГ ДОРОМЖЛОН ДОРД ҮЗЭН УЛСТӨРЧДИЙГ ХУДАЛДАН АВЧИХВАЛ ЯАЖ Ч ДУРААРАА ЗАГНАЖ БОЛНО ГЭСЭН БАЙДАЛ ХОЛ ЯВАХГҮЙГ ХАРУУЛЛЛАА.

Avatar

66% 2019-11-20 119.40.98.162

"Оюутолгой"-н далд уурхайн бүтээн байгуулалт, санхүүжилтийн төлөвлөгөө эсвэл Оюутолгойн гэрээний аль нэг үндэслэл хууль бус гэсэн мэдэгдлүүдийг тус компанийн зүгээс эрс эсэргүүцэж байна. Энэ бол огт үндэслэлгүй зүйл"гэж Рио Тинтогийн мэдэгдэлд дурдсан байна. Мөн “Оюутолгой”-н 66 хувийг эзэмшдэг “Turquoise Hill Resources” компани ч мөн үүнтэй ижил байр суурийг илэрхийлжээ.

Avatar

Зочин 2019-11-20 202.179.27.2

Ерөнхий сайд нь Рио Тинтогийн захирлын гэрт очиж дайлуулж, хонууд өнжүүд байж байгаап дараа нь Гэрээнд гарын үсэг зурсан нь ариун явдал юм уу… ариун явдал юм уу.. “Turquoise Hill Resources” is international bandit..666…666.. El Diablo 666

Avatar

иргэн 2019-11-20 202.70.34.70

Тэднийхээр бол ариун л явдал бололтой.

Avatar

Зочин 2019-11-20 119.40.98.162

Ариун явдал хөө.

Avatar

Зочин 2019-11-20 202.131.225.197

ОЮУ ТОЛГОЙГООС ӨӨР ОЛИГТОЙ ТӨСӨЛ НЭРЭЛЧИХ. ТЭГЭЭД ДАРАА НЬ АРИУН БУЗРЫГ ЯРИЛЦЪЯ

Avatar

Зочин 2019-11-20 174.216.7.3

Эрдэнэтийн хаана ч хүрэхгүй. Бидэнд бүтэн хот, өчнөөн үйлдвэр байна Эрдэнэтэд. Зүсээ хувиргасан колончлолд бүү итгэ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж