Архангай аймгийн Засаг дарга Ц.Мөнхнасанг АТГ шалгаж байна | News.MN

Архангай аймгийн Засаг дарга Ц.Мөнхнасанг АТГ шалгаж байна

Архангай аймгийн Засаг дарга Ц.Мөнхнасанг АТГ шалгаж байна

Архангай аймгийн Засаг дарга Ц.Мөнхнасанг АТГ шалгаж байна

Авлигатай тэмцэх газар /АТГ/ эрх мэдлээ урвуулан ашигласан байж болзошгүй гэх үндэслэлээр Архангай аймгийн Засаг дарга Ц.Мөнхнасан, аймгийн Иргэдийн төлөөлөгчдийн хурлын дарга Б.Өсөхбаяр нарт холбогдох гомдлыг шалгаж байгаа аж.

Эдгээр албан тушаалтнууд 2018 оны дөрөвдүгээр сард ИТХ хуралдаагүй байхад хуралдсан мэтээр баримт бүрдүүлэн А/369 дугаартай тогтоол гаргаж, Цэнхэр сумын таван га талбайг бичил уурхайн зориулалтаар орон нутгийн тусгай хэрэгцээнд авч, дүгнэлт гаргуулахаар шийдвэрлэсэн нь Эрүүгийн хэрэгт татах үндэслэл болсон гэдэг мэдээллийг эх сурвалж өглөө.

Мөн уг хуурамч тогтоолыг үндэслээд 2018 оны дөрөвдүгээр сарын 19-нд Ашигт малтмал газрын тосны газар /АМГТГ/-т хандаж Архангай аймгийн Засаг дарга Ц.Мөнхнасан 01/488 дугаартай албан бичгээр бичил уурхайн зориулалтаар ашигт малтмал олборлох хүсэлт хүргүүлсэн гэх мэдээлэл байгаа юм.

Тэдний энэ хууль бус үйлдлийг эсэргүүцэж, аймгийн ИТХ-ын есөн төлөөлөгч нь 2018 оны дөрөвдүгээр сард аймгийн ИТХ хуралдаагүйг батлаад зогсохгүй, Засаг дарга, ИТХ-ын дарга нар нийлж, сум, аймгийн ИТХ-ын бүрэн эрхэд халдсан гэмт хэрэг үйлдсэн гэж үзэж буйгаа хууль сахиулах байгууллагынханд илэрхийлж байсан юм байна. Иймээс өнгөрсөн жилээс АТГ тэднийг эрх мэдэл, албан тушаалаа урвуулан ашиглах, хуурамч бичиг баримт үйлдсэн байж болзошгүй гэх үндэслэлээр шалгаж буй бололтой. Одоогоор шалгалт дуусаагүй үргэлжилж буй юм байна.

Э.АРИУН

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
4
ЗөвЗөв
2
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

18 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

найз асан 2019-11-19 66.181.186.230

Энэ Цогоогийн Мөнхнасан гэгч толгойгүй улс төрч ёроолгүй сувдаг сэтгэлтэнг гар хөлийнх нь хамт сайн хумьж гавлаж төрийн хуулийн цээрлэл хүртээвэл зохистой.

Avatar

нутгийн унаган иргэн 2019-11-19 49.0.218.75

энэ нэг холион бантангийн нөхөр хаанаас ирсэн амьтан бэ , цагаач уу, байс гээд л нутгийн нэр гаргаж байх юм,

Avatar

йыа 2019-11-19 103.11.195.34

АТГ томчуудыг бариач эээ УИХ Ундармаааг НД сангаас идсэн уусныг яагаад албан хаагчид шимтгэл нэрээр өгөх ёстой юм бэээ

Avatar

замзайл 2019-11-19 103.14.37.7

Муу новшнууд, малын эмчээ хийгээд л малдаа вакцинаа шахаад сууж байхгүй, нутаг уруу хүйтэн гараа дүрсэн эргүүнүүд, жорлон идээд уадаагүй юу, аймагт нэг ч юм хийсэнгүй, бүр юу ч хийсэнгүй

Avatar

ёёё 2019-11-19 64.119.25.81

за юун сүртэй юм бэ. МАНаа ялалтанд хүргэлээ, хоёр гишүүнэээ ялууллаа, өдий зэргийн шан харамж байж болно ш дээ. Монголчуудад эрх чөлөө хэрэггүй, муу гуйлгачингуудыг коммунист аргаар барих хэрэгтэй. нэг муу уул ус ширгээ л биз, алт байхад л сайхан амьдарна гэж бодождээ хөөрхий

Avatar

irgen 2019-11-19 202.55.188.41

ene 2 aimiin neriig gutaaj duusahgui yumaa Tosliin jorlon hurtel husahaar yu ch yarihav dee Uuriinh ni namiinhan hurtel muultsgaah yum hun zodno mashin hemhlene yanadaa

Avatar

Зочин 2019-11-19 64.119.18.41

2019.11.18-ны орой С-1 ТВ-ээр Эрдэнэт хотын Засаг дарга хэмээх нэг товарищийн балгийн тухай сурвалжлага гарав. Ямар муухай увайгүй юм бэ? Дарга болмогц төсвийн мөнгөөр цоо шинэ Лексус 570 жип авсныг нь асуухад "Би өөрийнхөө аюулгүй байдлыг хангах эрхтэй юм байгаа биз дээ?" гэж үнэхээр чин үнэнээсээ хариулж байх юм?!?!? Шинэ том жип унахгүй бол аюулд өртчих гээд байгаа юм байхаа!! МАН яагаад, хаанаас ийм юм ухаж гаргаж ирээд тэнд тавьсан юм бэ? АН ч ялгаагүй дээ!! Бүр жигшмээр бузар юмаа!!!

Avatar

нутаг 2019-11-19 66.181.186.230

Тэр гөхөр Архангайн хашаат сумын Дэнзэн гэгя этгээд. Мөнхнасантай намын, архины найзууд

Avatar

Enhee 2019-11-19 66.181.185.117

Bas zugeer baij chasahgyi dandaa hyviin ahsig sonirholdoo hutlugduud shorongiin hadaas boloh yum baina l dee Ene neg seter zuusen yumnuud bugd adilhan ideechin shulaavhin JDY chin

Avatar

зочин 2019-11-19 203.91.115.46

Засаг дарга болоод хэтэрхий намчирхаж байгаа новшдоо өнгөрсөн жилүүдэд юу ч хийсэнгүй. Шалгавал их но гарна даа

Avatar

Хотын иргэн 2019-11-19 192.82.67.156

Энэ зун Архангай аймгийн Цэнхэрийн рашаанд очсон.Үзэсгэлэнтэй сайхан газрыг уул уурхайд талхлуулж байгаа гэж нутгийн ардууд ярьж байсан. Сэтгэлгүй шуналтай Засаг дарга нь л худалдагдсанаас тийм болсон нь үнэн байх. Ховор үнэтэй ургамлуулыг нь х***а нар цөлмөөд дуусч байгаа гэсэн.Нутгийн хүмүүс санаачилгатаЙ байж газар нутгаа хамгаалаарай!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2019-11-19 103.26.193.165

Наад 2 л***р чинь дэгдүү их гударч байгаа 2016 оноос хойш яиарч ажил хийгээгүй мөнгө идэх гадаадад зугаалах ах дүү нартаа тендэрт ялуулах тийи о ажил хийсэн.

Avatar

Зочин 2019-11-19 153.208.80.157

Munkhnasan, Usukhbayar 2 muu teneg, erguu P.I.Z.D.A-kuud z**l lalaruudaa!!!!!…..

Avatar

Зочин 2019-11-19 207.6.112.23

sonirholtoi tovchlol hergelesen baina, yamar 1 band name yum shig kk.

Avatar

Зочин 2019-11-19 202.179.31.38

дачахгүйэээээ, лашгаад юм айбхгүйээээ

Avatar

dd 2019-11-19 66.181.168.81

erguu malnuud yahaas ch butsahaa baijee

Avatar

Зочин 2019-11-19 103.212.117.136

Ээ хөөрхий газар нутгийнх нь нэр нь хүртэл шоронгийн ам юм байна шд, бараг явчих ь ээ, эцэг өвгөд маань юутай ухаант цэцэн мэргэн алсын хараатай билээ

Avatar

Зочин 2019-11-19 66.181.188.112

зөв.албан тушаалаа ашиглаж маш их авилгал авсан.мөн ямар ч боловсролгүй хэдэн нөхдөөс мөнгө авч хэлтсийн дарга нар болгосон.тэд нар нь өөртэй нь ижил идэж уух гэж ажилд орсон.ажилаа мэдэхгүй хэдэн гарууд бий.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж