ЗГ: Г.Жаргалсайхан, Ч.Ганболд нарыг консулаар томиллоо | News.MN

ЗГ: Г.Жаргалсайхан, Ч.Ганболд нарыг консулаар томиллоо

ЗГ: Г.Жаргалсайхан, Ч.Ганболд нарыг консулаар томиллоо

ЗГ: Г.Жаргалсайхан, Ч.Ганболд нарыг консулаар томиллоо

Засгийн газрын өнөөдрийн хуралдаанаар  Хонгконг болон Тува улсад суух Ерөнхий консулыг томилжээ.

Тодруулбал, Монгол Улсаас Бүгд найрамдах Тува улсад суух ерөнхий консулаар Сангийн сайд Ч.Хүрэлбаатарын төрсөн ах Ч. Ганболдыг,  Монгол Улсаас Хонгконгод суух Ерөнхий консулаар  УИХ-ын гишүүн Д.Оюунхоролын  нөхөр Г.Жаргалсайханыг тус тус томилох шийдвэр гаргажээ.

Г.Жаргалсайхан  нь  Үндэсний хөгжлийн газрын Хөрөнгө оруулалтын нэгдсэн бодлогын газрын даргаар мөн Гадаад харилцааны яамны гадаад худалдаа, эдийн засгийн хамтын ажиллагааны газрын даргаар ажиллаж байжээ.

Харин  Сангийн сайд Ч.Хүрэлбаатарын  төрсөн ах Ч.Ганболд нь Хөдөлмөр халамж үйлчилгээний газрын Хяналт мониторингийн даргаар ажиллаж байв.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
45
ТэнэглэлТэнэглэл
12
БурууБуруу
2
ЗөвЗөв
2
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

51 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Иргэн 2019-11-19 203.121.16.131

Төрийн албыг төрлийн болгосон Алтанхуягийн буухиа МАН-д шилжиж үргэлжилж байна. Эднээс салж амрах юмсан

Avatar

ГАДААД ГЭМТ ХЭРГИЙН ЯАМ 2019-11-19 202.179.24.5

САЙХАН ЮМ ӨӨ… ЭХНЭРИЙГ НЬ УНТАЖ БАЙХАД НЬ, . ДҮҮ САЙДЫГ ГАДААДАД ШААЖ ЯВАХАД НЬ , АХ ДҮҮ АМРАГ САДАНГ НЬ КҮЧЭЭР , ХУЛГАЙГААР , ТОМИЛООД ТОМИЛООД ХАЯЧИХЫМ ӨӨ ….

Avatar

Зочин 2019-11-19 202.9.44.246

Батлут, Уранбаяр, Энхтайван урдахь нөхрүүд нь, одоо энэ Жаргалсайхан

Avatar

ochirkhuu 2019-11-19 139.5.218.121

Хонконгод консулаар томилогдож байгаа Жаргалсайхан гэдэг хүн мэргэжлийн дипломатч, ЮНЕСКО-д 10 шахам жил ажиллаж, Дэлхийн соёлын өвийн жагсаалтад 4 өв бүртгүүлсэн, англи, франц, орос хэлтэй хүн. Мөн Оюуны өмчийн газар, Нийгмийн хамгаалал, хөдөлмөрийн яаманд мэргэжилтэн, Женевт ДОӨБ байсан сайн найз, хамтран зүтгэгч, шудрага нэгэн мөн . Харин ч эхнэр нь Их Хуралд байдаг болохоор даруухан өдий хүрсэн хүн. Ердийн үнэн энэ ээ. Салбарынхан нь мэднэ дээ.

Avatar

Зочин 2019-11-19 59.153.112.85

ЭНХТАЙВАН ГЭЖ НӨХӨРТЭЙ БАЙСАН1 цаг 23 минутын өмнө
ОЮУНХОРОЛ ЧИНЬ ЭНХТАЙВАН ГЭЭД БАГШ НӨХӨРТЭЙ БАЙСАН. ХЭЗЭЭ ЖАРГАЛСАЙХАН ГЭЖ НӨХӨРТЭЙ БОЛСОН ЮМ.
1| 0 Хариулах
Зочин[202.9.44.246]1 цаг 6 минутын өмнө
2-3 нөхөр сольж банзалтаж банзалтаж сүүлд суусан жаргалсайхан эхнэр 2 хүүхдээ хаяад хоролмаа дээр ирсэн
2| 1
Зочин [66.181.177.143]47 минутын өмнө
Батлут, Уранбаяр, Энхтайван урдахь нөхрүүд нь, одоо энэ Жаргалсайхан

Avatar

Цаагуураа олон түмний х****л хүрчээ 2019-11-19 59.153.112.85

Энэ 2 муухай царайтай юманд.

Avatar

ёё 2019-11-19 64.119.25.81

Хүрэлбаатар, Оюунхорол нар хойтон нэр дэвшихгүй учраас гадаад руу зугатах бэлтгэлээ хийж байна. Иймхэн юм ойлгохгүй Монголчууд үнэн дэмбийл шүү. МАНаа шүтээд бай шүтээд бай.

Avatar

Зочин 2019-11-19 202.131.225.150

Ичдэггүй шаарнууд шүү

Avatar

Зочин 2019-11-19 45.117.32.134

Dargiin khamaatan darga gesen khuuli bus zarchim kheregjseer l bna. KHuuli bol darga nart yilchlekhgyi kkkkkkkkkkkkkkkkk

Avatar

zochin 2019-11-19 43.228.130.186

untaa ania untdag hunee solihoor shiidjee

Avatar

Зочин 2019-11-19 66.181.178.133

Olon jil tevchilee. Odoo zurgaan sar tevchih yum bol ed nariig bugdiin songohgui shuu tumen olon minee

Avatar

zochin 2019-11-19 202.179.27.12

chal chudlaa garuud ,ter Churelsuch, Ouunerdene ta nar bol jinchene avilgachid,naad 2 gischuunii nochor, ach ed nar tanart monch ich mongo ogojdee. Bid tanariin chendench itgechgui,terEronchiilogch chariugui umdaa ,yaaj tsaachdaa ajillaaa chiine chereg alga. Ard irged bid ulam l chymraad zovdog

Avatar

jjj 2019-11-19 103.229.176.130

ochhj ed narttt senegal eriin huchirsun har booov amand n umhuulhiisen dddd, uviiin balai, untaa balai 2 yum shiv ddd,

Avatar

Зочин 2019-11-19 103.229.123.41

Үндэсний хөгжлийн газар чинь Нацагням гэж солиот, Оуюнхоролын нөхөр гэж нэг эргүү малуудаар дүүрчихсэн газар юм бна. Татан буулгавал яг таарна. Арай ч дээ.

Avatar

ХҮРЭЛСҮХЭЭ ШУДАРГА ЁС ЧИНЬ ЭНЭ ҮҮ ??????????????????? 2019-11-19 59.153.112.85

ХҮРЭЛСҮХЭЭ ШУДАРГА ЁСЫГ ТОГТООЖ АМИА АЛДАХААС Ч АЙХГҮЙ, ЧӨМГӨӨ ДУНДАРТАЛ АЖИЛЛАЖ БАЙГАА ЧИНЬ ЭНЭ ҮҮ ??? МАН АРД ТҮМНИЙГ БҮҮ БАСАМЖЛАН ДОРОМЖИЛ.

Avatar

Зочин 2019-11-19 66.181.190.100

Шунал нь дийлдэхгүй шуламнууд

Avatar

ГАДААД ХЭРГИЙН САЙД ЦОГТБААТАРТ 2019-11-19 202.179.24.5

ЦОГТБААТАР ГЭЖ НЭГ МУУ АМЬСГАА….. АЛБАТАЙГАА ҮЛДЭХИЙН ТУЛД БҮҮР ХАМААГАА АЛДЖЭЭ… ОЮУНХОРОЛЫН САЛТААНД ОРДОГ БАЙНА ШД. н**ш ЧИНЬ.

Avatar

Zaaz 2019-11-19 49.190.155.175

Aimar yumaa, ah duu n darga bish hun hezee ch tomilogdohgui

Avatar

л***р 2019-11-19 202.131.253.66

eeeeee одоо бүүр цайцан юм уу, эд нар ямар эрхтэй гэж ингэж даварч байнааа, авилгалын асуудал мөн, дээр нь ес зүй бүүр хол вм байна

Avatar

Зочин 2019-11-19 202.131.231.86

Юу вэ ингэж болж байгаа юм уу.Ард түмнийг юу гэж бодоод байгаа юм бэ.Доромжилж дуусаагүй юу.

Avatar

Бат 2019-11-19 202.126.89.250

Олон улсын харилцааны мэргэжилгүй, элчин сайд, консулд ямар нэгэн албан тушаал хашиж үзээгүй нөхдүүд байх юм. Ядаж нямка шиг мэргэжлийн сургуульд нь суралцаж, янз бүрийн албан тушаалд ажиллаж үзсэн хүүгээ зүтгүүлдэг шиг байх хэрэгтэй ш дээ.

Avatar

Зочин 2019-11-19 66.181.170.73

молор-"эрдэний хэлдэг үнэн юм даа. улс төрд хамгийн арчаагүй амьдарлаа аваад явчих чадалгүй бүлэг хүмүүс ордог гэж

Avatar

Зочин 2019-11-19 66.181.170.73

пиздаа юмаа

Avatar

зочин 2019-11-19 202.55.191.130

Өөр хүн олдохгүй байгаа л юм байлгүйдээ. Төрийн алба төрлийн алба болсоор удаж байнадаа. Зүгээр Угсаа залгамжилсэн хаант улс болоод хааны удмынхан төр барьвал арай шударга болох байхдаа. Нүгэл буян дэнслэгддэг нь хорвоогийн жам. Хойчийн үр удамаа бодмоор юм даа.

Avatar

Иргэн 2019-11-19 203.217.139.226

МАН-ыхан ч ёстой эрээ цээрээ алдаж байна даа. Үхэхдээ үхэр буугаа гэгчээр 20 онд навс ялагдахаа мэдээд л байна даа

Avatar

Amarbyasgalan 2019-11-19 182.160.37.125

Ашгүй энэ хар мөртэй авгай нөхрөө дагаад далд орох нь байна.

Avatar

Зочин 2019-11-19 66.181.177.81

Өөр аргаар амидараачээ энэ ах дүү нар нь бүүр шийдцэн юмаа

Avatar

Зочин 2019-11-19 59.153.112.105

Хүрэлсүх бол жинхэнэ Сүг болсон амьтан. Баттулгад бөлдөгдүүлээд түүнийг дахин 6 жил Ерөнхийлөгчөөр сонгогдох бүх зүйлийг бүх булхай луйврыг хийсэн хүн дээ. Өөөрийн гарын хүн УИХ-ын дарга нэртэй хүүхэлдэйгээрээ сая баталгаажуулаад авлаа. Өөрөө бас хэдэн жил Ерөнхий сайд хийх юм гэнэ.

Avatar

Зочин 2019-11-19 192.82.66.95

arai heterch bgaan bishuu Tsogtbaataraa!!!!!!!!!!!!

Avatar

4567999 2019-11-19 49.0.137.6

Хотгор шанага- Хүрэлбаатар, оцон шувуу-Оюунхорол 2 бол Монголын Төр-д гай л болно, МАН-ын иймэрхүү юмнуудыг харахаар нүд хорсох юм.

Avatar

хаха 2019-11-19 122.201.26.172

Ард түмнийх нь шүтээн үрэлсү нь энэ дотор байгаа нилээн үүрэгтэй байгаа гэдгийг шүтэгсэд нь мэддэг боловуу үрэлсү нэрийг нь алгасаж уншаад ойлгоод байдаг байхдаа

Avatar

Зочин 2019-11-19 64.119.25.118

Хүрэлсүхийн ЗГ хамгийн их шударга ёс ярьж гарч ирээд жинхэнэ тамхины наймаачид, 60 тэрбумыг хэрэгжүүлж төрийн албыг төрлийн алба болгож бн.Сая Цогтбаатар Дорж гэж тамхины наймаачингаа Польшид элчингээр томилуулж, Хүрэлсүхийн ажилын албаны дарга тамхины маф Энх-Амгалангийн нэрийг Амгалан-Энх болгон засч сэтгүүлчидын өмнө хариу өгч чадахгүй тэнэгтэж бх жишээтэй.ингэж шодоргостоод яахав, үхэхдээ их буугаа тавина гэгчээр одоо улам бүүр ил цагаандаа гарч бн.

Avatar

adsf 2019-11-19 192.82.66.42

ugaasaa l ingej yavna. iim bsaar ch irsen. odoo ed nar l ingeed bgan bish. iim bsaar ch bh bolno. yuu gej zuv zugeer shal padliigui huniig yavuulhav de

Avatar

Иргэн 2019-11-19 66.181.188.50

МАН төрийн албыг төрлийн алба болгодог дампуурлаа хэзээ зогсоох вэ Хүрэлсүхээ Хүрэлсүхээ Хүрэлсүхээ

Avatar

Зочин 2019-11-19 103.26.193.165

МАН хан цагаандаа гарч бна даа, сонгууль яаж ч эргэх билээ, эрх мэдэлтэй байгаа дээрээ ах дүү наоаа аэилтай орлоготой болгоё гэж бна даа, тэгээд коммунистужд энэ улсаар яг нарийн даа 30 жил тоглож бна даа, ард түмэн нь ч тэнэг юм.

Avatar

Зочин 2019-11-19 103.111.68.3

Монгол төр байхгүй МАНАН гэсэн мафи л барьж байгаа

Avatar

Зочин 2019-11-19 139.5.216.213

Jargalsaikhan bol mergejliin hun bn, nogoodhiig n medehgui yumaa

Avatar

зочин 2019-11-19 192.82.76.121

Оюунхорол авгай дэндэж байна аа. Аюурсайхан гишүүн мэргэжлийн хүн томилно гээд байсан яасан бэ

Avatar

Хаха 2019-11-19 202.179.26.26

Нөхрөө төөрүүлж байгаан байлгүй дээ.залуужуулахаар шийдсэн ч юм билүү унтаа аниа

Avatar

Зочин 2019-11-19 202.126.89.231

Одооо бүүр иимдэээ тулсануу оюунхорол авгай минь. Чинии хулгай хиисэн дархан цаазтай газар их бгаа шүү удахгүй шорон чамайг хүлээнээ

Avatar

Зочин 2019-11-19 192.82.72.163

МАФИЖСАН МАН – ЫХАН СОНГУУЛЬ ОЙРТОХ ТУСАМ УЛАМ БҮР ЦАГААНДАА ГАРЧ БАЙНА !!!

Avatar

зочин 2019-11-19 122.201.21.153

хүрэлсүхээ ямар хүмүүсийг томилж байнаа, ичээч муусайн хулгайчууд

Avatar

zochin 2019-11-19 122.201.23.226

Ch.Ganbold Tuva d taarna gej uzej,harin Tuva g jaahan doosh hiigeed bnu daa

Avatar

Зочин 2019-11-19 122.201.23.226

ch.Ganboldig TUVAd taarna gej uzsen uym bna,TUVA g doosh hiigeed bnu,

Avatar

Зочин 2019-11-19 103.57.94.134

Hezee ene zavaan baidlaas angijrah ve? Mongoliin tor ene heden novshnuudiig ger buleer ni tejeej tetgeh uuregtei gej uu?Ed nar bidnii hodolmoriig sorj moljij bna.Zaaval dargiin humuus darga baih yostoi yu.Yostoi n**** yumaa.Boliul l daa har mahan tolgoilson pizdakuud aa!!! Haana bna manai Shudargiin tuil JENKO,TOPOR,ZANDAN.Ta nart ichih bulchirhai shunalaa tevchih chadal alga uu.Burhan ta nariig nirgeesei

Avatar

ХҮРЭЛСҮХ ЗҮРХ ЗОРИГ ОО БАНДААШИНД АА ШААСАН УУ 2019-11-19 202.179.24.5

ОЙ ГУТАЖ БАЙНААА. ХҮРЭЛХЭН СҮХЭЭ…. ЧИ ЧИНЬ ИЙМХЭН ЧАЦГА БАЙСЫМ УУ… ӨНӨӨ ШУДРАГА ЁС ШУЛУУХАН ҮЗЭЛЦЭХ , АМЬАА ӨРГЬЕ, ЭЦСИЙН АМЬСГАА ДУУСТАЛ ТЭМЦЭХ, АМЬ НАСАА АЛДАХААС АЙХГҮЙ , ЭНЭЭ ТЭРЭЭ ЯАСАН БЭ…. БАНДААШИНДАА ШААЧИХСАН УУ

Avatar

ОЮУНХОРОЛМАА ИЧИЖ АМЬДАР 2019-11-19 59.153.112.85

Монгол Улсаас Хонконгод суух Ерөнхий консулаар УИХ-ын гишүүн Д.Оюунхоролын нөхөр Г.Жаргалсайханыг тус тус томилох шийдвэр гаргажээ.

Avatar

Ч. ХҮРЭЛБААТАРЫН ТӨРСӨН АХ АРХИЧИН Ч.ГАНБОЛД УУ ??? 2019-11-19 59.153.112.85

Монгол Улсаас Бүгд найрамдах Тува улсад суух ерөнхий консулаар Сангийн сайд Ч.Хүрэлбаатарын төрсөн ах Ч. Ганболдыг

Avatar

Зочин 2019-11-19 66.181.189.127

Neriig zuv bicheechee

OHU-iin Kizil hotnoo suuh

BNHAU-iin zasag zahirgaanii ontsgioi bus Honkong

Avatar

Зочин 2019-11-19 202.126.88.53

За яая гэхэв

Avatar

Зочин 2019-11-19 202.21.116.78

НОВШНУУД, БҮГД ДАЛД ОРООСОЙ!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж