Сангийн сайд Ерөнхийлөгчийг "өдөв" | News.MN

Сангийн сайд Ерөнхийлөгчийг "өдөв"

Сангийн сайд Ерөнхийлөгчийг "өдөв"

Сангийн сайд Ерөнхийлөгчийг "өдөв"

УИХ-аас Монгол Улсын нэгдсэн төсвийн тухай хуулийг батлангуут Ерөнхийлөгч Х.Баттулга хэсэгчлэн болон бүхэлд нь хориг тавьдаг жишигтэй. Энэ жил ч дээрх уламжлал давтагдах болж буйг Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын дарга З.Энхболд өчигдөр хэвлэлийнхэнд мэдээлсэн. Хоригийг 2020 оны нэгдүгээр сарын 1-ээс эхлэн 2 хувиар нэмэгдэх НДШ-ийн хувь хэмжээнд тавьж болзошгүй гэдэг шуум тараад буй.

Харин Сангийн сайд Ч.Хүрэлбаатар “2017 онд батлагдчихсан хэрэгжээд хоёр жил 7 сар болчихсон хуульд хориг тавьж болдоггүйгээ мэдэж байгаа болов уу. Хоригоо цэцэд тайлбарлаж чадах болов уу" гэж твиттер хуудсаараа дамжуулан жиргээд байна. Мөн энэ асуудлаар хэвлэлийнхэнд тодруулга өгөх үеэрээ Сангийн сайд Ч.Хүрэлбаатар "Засгийн газраас Олон улсын валютын сантай хамтран хэрэгжүүлж байгаа хөтөлбөрт Ерөнхийлөгч хориг тавьчихвал хөтөлбөр шууд зогсоно. Энэ хуульд хориг тавихыг хүсээд байгаа хүмүүст хандаж хэлэхэд эдийн засаг дампуурлаа зарлаад зогсчихсон байсан үеэ сана гэж хэлье. У.Хүрэлсүхийн Засгийн газар байгуулагдаад ажилласан 2 жилийн хугацаанд 7.7 их наяд төгрөгийн өр төлсөн" гэж тодров.

Монгол Улсын Засгийн газар Олон улсын валютын сантай хамтран Стэнд бай хөтөлбөр хэрэгжүүлэх болсноор 2018 оноос эхлэн НДШ-ийн хувь хэмжээг үе шаттай нэмэгдүүлэх болсон. Нийгмийн даатгалын сангийн алдагдал өсөх болсон үндэслэлээр ажил олгогч болон даатгуулагчийн төлөх хувь хэмжээ нэмэгдэх болсон ч иргэд үр шимийг нь хүртэж чадахгүй хэвээр байгаа.

Хөдөлмөр эрхэлж, НДШ төлж буй иргэдээ мөлжиж буй энэхүү шударга бус үйлдлийг Монголын Үйлдвэрчний эвлэлүүдийн холбооноос эсэргүүцэж, өнгөрсөн долоо хоногт жагсаал цуглаан зохион байгуулсан. Иргэдийн дэмжлэг ч өндөр байгаа юм.

Харин Ерөнхийлөгч МҮЭХ-ны энэхүү санаачилгыг дэмжиж буй бололтой, 2020 оны төсвийн хуульд хориг тавихаар зэхсэнийг Сангийн сайд “Хууль зөрчсөн, Үндсэн хуулийн цэц дээр хамгаалах боломжгүй хориг” хэмээн өдөж байна.

УИХ-д 64 суудалтай намын хувьд Ерөнхийлөгчийн хоригийг хүлээн авахгүй байх боломж бүрэн ч цаад талд нь НДШ-ийн энэхүү өндөр хувь хэмжээг бууруулахын тулд даатгуулагчийн хүрээг нэмэгдүүлэхээс эхлэн арга хэмжээ хэрэгжүүлэхгүй бол зөвхөн шимтгэл төлдөг хэсэг ачааны хүндийг үүрдэг буруу жишиг тогтох төлөвтэй.

Г.ХОРОЛ

 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
БурууБуруу
3
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

22 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

mgl 2019-11-19 64.119.16.252

үхц тэрнийг шийдэх байтугай өөрсдийнхөө асуудлыг яая гэж байхад чинь.

Avatar

Зочин 2019-11-19 59.153.84.70

Явцгүй ерөнхийлөгч явуургүй сангийн сайд мөн ч таарч дээ

Avatar

zochin 2019-11-19 202.179.27.12

bayan avgai Undarmaa , ulsiin ordiig ganchaaraa ezemschdeg Nomtoibayar bas ene Churelbaatar ta nar bugd ulaan chaim olon nudelsen luivarchid ,bid yasanch ta nart dachij deerelchuulgui . Ta nar charjil bai.

Avatar

Зочин 2019-11-19 202.179.25.28

2017 ond garsan huui gej uul ni ih todorhoi helsen baih yum. 2020 on boloh gej bna yasan genet uhaardag humuus ve. ene site unen hereg algaa bolj bgaa yum neg ch bichihgui. dandaa yumiig harluulna. tegeed ch ene sangiin mungu tanai eev eej bidnii hugshchuuded ochdog ev sanaanii zarim mongol ulsad heregjdegiig medeh uu?

Avatar

иргэн 2019-11-19 202.179.26.193

НДШ- ийг иргэд, ААН- үүд төлхөөс татгалзах хэрэгтэй, тэртэй тэргүй бодит байдал дээр иргэд ААН- үүд үүнийг дааж гарах ямар ч боломжгүй болоод байна.

Avatar

зочин 2019-11-19 202.126.88.159

IFC-Д нь хэлээч, том баян компаниудаасаа татвараа ав гэж. Ядуу бас ноомой хүлцэнгүй монголчуудыг дэлхийн баян улсад ч байдаггүй НДШ оногдуулж мөлжөөд дээрэлхээд бай.

Avatar

Зочин 2019-11-19 64.119.18.41

Төрийн захиргааны албаны орон тоо, цалингийн санг цомхотгох, захиргааны бусад зардлыг багасгах маш их нөөц боломж бий!!! Ирэх жилийн сонгуулийг бодоод МАН "цүнх баригчдаа" цөөлөхгүй л дээ! Тийм учраас дийлдэгээрээ муу иргэд, ААНэгж рүүгээ л дайрч байхгүй юу!!!

Avatar

Зочин 2019-11-19 202.131.238.98

НДШ НЭМЭХГҮЙГЭЭР ӨӨР АРГААР ШИЙД. БИД ИЛҮҮ ТАТВАР ТӨЛЖ ЧАДАХГҮЙЬ ТӨСВИЙН РЭЛГЭН ЗАРДЛАА ТАНА. ТЭР АРХАНГАЙН ОЮУТНУУДЫН ДОТУУР БАЙР УЛААНБААТАРТ БАРИНА Ч ГЭХ ШИГ ТЭР МЭРИЙГЭЭ ХАС

Avatar

ыбх 2019-11-19 103.11.195.34

ТӨрийн албан хаагчид яагаад Ундармаа Номтойбаяр нарын Капитрон банкинд угаасан мөнгийг НД шимтгэлээс хулгайлж авсан өрийг төлөх Ёстой юм бэээээ Хүрэлбаатар сайд аа хэл дээ ТА

Avatar

zochin 2019-11-19 202.70.44.46

Ydarsan arduudiin karmnaas hulgailj Erdene, Undarmaa nariin hulgailsan mongiig tolohoo zogsoo, uchriig ni ol, NDSH yagaad dandaa hooson gedeg um

Avatar

зочин 2019-11-19 66.181.180.211

Дөрвөд нтр ч гэх шиг энэ жалга довны ядуу ярианаасаа салаад
тархины багтаамжаа өчүүхэн ч гэсэн тэлбэл ямар байна.

Avatar

Зочин 2019-11-19 66.181.182.110

Ugaasaa ah duu hamaatnaaraa bugd hachig shig shigdtsen baigaa bizde ed nar. Huu n l gene ah n l gene yamar tuluvluguutei songuuliin togtoltsoog uurchluhgui baigaa n ugaasaa oilgomjtoi. Uvsaasaa hovdoosoo garj irtsgeegeel merit zarchmaar bish jalganii uzleer yavdag, nam ch bish yu ch bish , niitleg jijighen ashig sonirholtoi tom buleglel yavaad baina. Yerunhiilogch chadliinhaa hureend eniig n hazaarlah gej oroldood diildehgui baigaag bugdeeree l haraad suuj baina.

Avatar

Зочин 2019-11-19 103.57.93.92

Монголын торд Женко Хурэлбаатар мэтийн хог шаарнуудын байх хугацаа 1 одроор ч болсон цоорч байвал баярлахаас

Avatar

dorj 2019-11-19 64.119.25.22

ene durved hun bishee dandaa. hunii esreg yum hiine

Avatar

УИХ-ын Гишүүн... 2019-11-19 202.55.191.130

Bid tuldug, tuluul baigaa harin ta nar iddeg!!! Davraad baigaarai ta nar…

Avatar

иргэн 2019-11-19 202.179.24.155

Хүрэлбаатар Чи өөр Ямар аргаар Дарамталж Иргэдээсээ Мөнгө салгамаар байна, Дөрвөд хүн биш гэж Хөгшчүүл маань ярьж хэлдэг байсан юутай Үнэн үг байж вэ, Чойжилсүрэн Нямдорж Хүрэлбаатар гэсэн Үхэж байх даа таарсан Нийгэмд Адлагдсан хогийн ургамлууд Төрд байх юмаа, Ирэх Сонгуульд ахиж Монголын Төр лүү Бүү ойртуул, Монголчууд аа Эд Бидний төлөө олигтой юм хэзээ ч хийхгүй ,

Avatar

Зочин 2019-11-19 150.129.143.111

Ene 3s davj ajlaa hiisen chinii hen geech said chini baina gargaad ir, bi sanalaa shuud ogie! Gargaj irj chadahgui bol butsaad l ed nariig tavina gomdoh yumgui, ertnees sain muugaa yariltsaya! Harin ter aldagdsan NDn mongiig aldsan bolon avsan humuuseer ni toluuleed uldsen hesgiig ni uurhain baylagaasaa toluuleh ajliig eronhiilogch ooroo hootsoldoj ulsiin tosviig daramtgui bolgoh tal deer ni sangiin saiddaa tuslah estoi!!! Bie biendee er bar bolj arhirch suu gej zalaagui hamtarch ajillah estoi.

Avatar

Зочин 2019-11-19 182.160.1.63

Хориг маш буруу. ОУВС -ийн хөтөлбөрийн эсрэг хориг тавих нь эрүүл үзэгдэл мөн үү. Ингээд л яг реформ хийгээд хэсэг хугацааны дараа жимсээ хурааж авах гэхээр ард түмэн гэж худлаа нялуураад эдийн засгаа унагаачихдаг. Тэгээд дахиад л бас нэг хөтөлбөр……. овоо явж байтал дахиаад л тэнэг хориг дахиаад л эдийн засаг будаа болно…… Мөнхийн монгол тэнэглэл үргэлжлэнэ.

Avatar

Зочин 2019-11-19 121.129.39.206

soliorson buzar hulgaichid

Avatar

Зочин 2019-11-19 64.119.18.41

Энэ нэг амьсгаа сайд болоод биеэ их тоожээ! Буруу даа, насаараа сайд байх биш!!!

Avatar

БАТ инженер 2019-11-19 119.40.103.3

Соц үед бидний 30-40 жил төлсөн НДШ яасан бэ Монголын ҮЭ -ээ. НДШ-ийг төрийн санд аваачаад нийлүүлчихсэн Улаан сайд юу бодож байна.

Avatar

Зочин 2019-11-19 150.129.143.111

Teruugeer chini Davaadorjiin Ganbold ed nar kazinod toglood alt dileriin hereg geed aldchihsan bh shuu! Sots niigem nurahad bid bankindaa 80tn altnii hadgalamjtai baisan gesen mal aj ahui uildverleleesee shuu!!! Odoogiinh shig gazraa uhaj uhaj altaa gargaj gargaj 800tn altnii ortei bish!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж