Экстремист шинж чанартай фронтын үйл ажиллагааг Тагнуулын байгууллага зогсоолоо | News.MN

Экстремист шинж чанартай фронтын үйл ажиллагааг Тагнуулын байгууллага зогсоолоо

Экстремист шинж чанартай фронтын үйл ажиллагааг Тагнуулын байгууллага зогсоолоо

Экстремист шинж чанартай фронтын үйл ажиллагааг Тагнуулын байгууллага зогсоолоо

Монголын үндэсний фронт нэртэй хөдөлгөөн УИХ-ын даргад шаардлага хүргүүлж УИХ-ыг тараан, парламентын бүрэн эрхийг Ардын түр хуралд шилжүүлэн өгөх шаардлагыг тавьж, олон нийтийг үймээн самуунд уриалсан. Хөдөлгөөний уриалга, удирдагчдын зүгээс Үндсэн хуульт тогтолцоо, төрийн байгууламжийг хууль бусаар, хүч хэрэглэн өөрчлөх, устгах зорилго агуулсан  нь иргэдийн хувьд айдас төрүүлж байсан билээ.

Тиймээс Тагнуулын ерөнхий газрын дарга Д.Гэрэл Монголын Үндэсний фронт гэх хөдөлгөөнд албан шаардлага хүргүүлж, тусгай эрхтэй болон хууль сахиулах байгууллагууд нийтийг хамарсан үймээн дэгдээх санаа агуулсан иргэдэд хуулийн дагуу хариуцлага тооцно мэдэгдсэн билээ. Монгол Улсын Эрүүгийн хуульд Үндсэн хуульт тогтолцоо, төрийн байгууламжийг хууль бусаар, хүч хэрэглэн өөрчлөх, устгах зорилгоор улс төр, шашны үйл ажиллагаа явуулсан, экстремист үйл ажиллагаа явуулахаар тодорхой бүлэг байгуулсан хүмүүст хариуцлага оноох заалт байдаг аж.

ТЕГ-ын дарга Д.Гэрэл Монголын Үндэсний фронтынхонд шаардлага хүргүүлж,  гэмт хэргийн шинжтэй үйл ажиллагаа явуулах, гэмт хэрэг үйлдэх нөхцөлийг бүрдүүлэх, үүнд олон нийтийг уриалах, өдөөн турхирсан аливаа үйлдэл гаргах тохиолдолд тагнуулын байгууллагад хуулиар олгосон эрх хэмжээний хүрээнд зохих арга хэмжээ авна мэдэгдсэн. Ингэснээр нэг талаар нийгмийг үймээн самуунаас урьдчилан сэргийлж, нөгөө талаар жагсагчдыг Эрүүгийн хуулийн тусгай ангийн тодорхой заалтуудын дагуу 5- 20 жил, бүх насаараа хоригдох ял авах нөхцлөөс урьдчилан сэргийлсэн байна.

 Эх сурвалж: ТЕГ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
19
ЗөвЗөв
9
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

24 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

W 2019-11-18 172.22.6.66

Zuv zuv buruu zunusun humuus buruu yum hiihees umnu zogsooh heregtei. Ta naraas General chine hurtel aisan tiim soliotoi zuiliig hen ch demjihgui. Haraldaa heden arkhichin zaluuchuudaas uur yamar zaluuchuud ta nariin hajuud baina? Yumiig meddeg uuriin gesen uhaantai tolgoitoi humuus ta nariig buruu yum hiij baigaag medej bga.

Avatar

Зочин 2019-11-18 150.129.143.111

Zaa 1 extremist ene ter geed humuusiig ailgah tsochooh utgatai hari helleg heleggleed baih shaardlagagui. Ed chini ter amerig ene ter shig hari ulsiin humuus bish bidnii l neg! Ard tumniihee yu heleh geed baigaag sain sonschih hun heleeree mal holooroo, ali ali taldaa hariutslagaa avaad l holooshte.

Avatar

Зочин 2019-11-18 103.111.68.3

ГЭРЭЛЭЭ ХАР ТАМХИ ЗӨӨХӨӨ ЗОГСОО …

Avatar

Зочин 2019-11-18 77.247.181.163

шууд бариад хорьсон дээр төр байвал ийм юм дээр бас хатуу гараа үзүүлэх хэрэгтэй

Avatar

болор 2019-11-18 78.209.187.2

жагсаал хийх хүмүүс нь хөдөө гарч жагсаалаа хийдэг хуультай болоё оо. доошоо сонгины тийшээ сайхан бна лээ.. салхинд гарангаа жагсахгүй юу.

Avatar

ЗОЧИН 2019-11-18 192.82.72.163

ГАНЦХАН УУЛЗААД Л БҮГДИЙГ НЬ АМЬТАН БОЛГОЧИХСОН !!!

Avatar

Ажиглагч 2019-11-18 202.126.89.233

Ямар ч эксремист шинж, үймээн самуунд уриалсан юм бхгүй. Энэ бол үнэнээс өөр зэвсэггүй, төр засгийн бурангуй үйл ажиллагаанд бухимдсан ард олны цуглаан. Чухамхүү маш зөв шаардлага тавьж байгаа тул эрх баригчид хариулт өгч чадахгүй, уулзваас хэлэх үггүй тул хүмүүсийн эсрэг хүчирхийллийг сонгон авч байгаа хэрэг. Энэ бол эрх баригчид үнэнд ялагдсанаа хүлээн зөвшөөрсөн хэрэг мөн. Төрийн ялзрал, дампуурлын дээд илрэл юм.

Avatar

Зочин 2019-11-18 202.126.89.4

Өөрөө Гантулга гуай юм биш үү хаха

Avatar

элч 2019-11-18 202.179.31.25

өнөөдөр монголчууд тусгаар тогтонлынхоо төлөө ямар нэгэн улс гүрнүүдийн ямарч шахалт дарамт дарангуйлыг үл харгалзан тэмцэх болно шүү

Avatar

Монголын хулгай, дээрэм экстрим шинжиндээ орсон 2019-11-18 66.181.161.63

Энэ нэг тагнуулын байгууллага ухаантай юм татвар төлөгчдийн 100 триллион төгрөг идсэн хулгайч, дээрэмчдээ барьж, хорьж, хууль бусаар олсон мөнгийг нь хураагаачээ!!! Шалтгаантай нь тэмцэхгүй юм. Аль эсвэл та нар бүгдээрээ хулгайч, дээрэмчдийнхээ гар хөл болоо юу?!?!?!

Avatar

Зочин 2019-11-18 203.91.118.180

Фронтын дэмжиж байгаа шүү.

Avatar

Зочин 2019-11-18 202.21.108.92

Өмнөдийн тагнуулууд, авилгачдад ээлтэй байгуулага л даа. Ард түмнээсээ урвасан ч гэж хэлж болохоор болчихож.

Avatar

Зочин 2019-11-18 150.129.140.75

Tsaana n huvia hicheesen hun aldart garah

Avatar

Үнэн 2019-11-18 64.119.25.169

Өмнөдийн тагнуулуудаа барьж шоронд хий. Ард түмнээ дарамтлахаа боль. Та нарт тийм эрх байхгүй. Ард иргэд юу хийхээ өөрсдөө мэддэг юм.

Avatar

Зочин 2019-11-18 103.111.68.3

өмнөдийн тагнуулууд мөнгөө төлдөг болохоор барьдаггүй, чадахчгүй, аймхай, шуналтай, хар тамхи зөөгчид, жирийн ардыг айлгахаас өөр юучгүй.

Avatar

Зочин 2019-11-18 182.160.2.7

Ардын түр хурал гэгчийн нөхдүүдэд яагаад ч итгэж болохгүй. Ямар тэнэг хүмүүс юм бэ? Тэд нарыг хараад МАНАНтайгаа хамт байсан нь хамаагүй дээр гэж бодогдсон шүү.

Avatar

Иргэн 2019-11-18 172.58.139.6

Харин тийм. Одоо байгаа юмаа эвдэж нураагаад эхэлбэл бүр дордоно. Энэ хэдтэыгээ хэрэлдэж хэлцээд байж байсан дээр. Эс тэгвэл украйн хонхонг шиг сүйрэх болно. Хүч хэрэглээд дээрдсэн улс орон хаана байна

Avatar

Зочин 2019-11-18 66.181.161.44

Болж. муу лал аруудыг шор онд хатаахгүй

Avatar

МоАХ ны Партизан 2019-11-18 202.179.24.33

ОРОС ,МАХНамын ДАРАНГУЙЛАЛААС АРАЙ ЯДАН ГАРСАН БИД ОЛЬГАРХУУДИЙН. ДАРАНГУЙЛАЛД МӨХӨХ АЮУЛ УЛС ОРОНД МИНЬ НҮҮРЛЭЭД. БАЙГАА УЧРААС НЭГДЭН ТЭМЦЭЖ ХОЙЧ ҮЕИИНХНИИХЭЭ ИРЭЭДҮЙГ АВАРАХ ХЭРЭГТЭЙ ТӨРИЙН БИЛЭН ХООЛ ЦУСАЛДАГ н**ш НУУДААС АЙХ ХЭРЭГГҮЙ .

Avatar

Зочин 2019-11-18 103.111.68.3

чи өөрөө тахалтайгаа хамт орноо гайгүй…

Avatar

Зочин 2019-11-18 182.160.2.7

ТЕГ -таа баярлалаа. Ай, мөнч найгүй тэнэг зэрлэг харанхуй хүмүүс байсан шүү. Ардын түр хуралд гэгчид яагаад ч болохгүй. Сайнтай муутай ч МАНАНтайгаа хамт байсан нь хамаагүй дээ.

Avatar

Зочин 2019-11-18 103.111.68.3

ЧИ МАНАН-гийн х***а БӨГСӨӨ ДОЛОГООД ХЭВТЭЖ БАЙ..

Avatar

Zochin 2019-11-18 202.21.108.174

Chi doloodog uchiraas busdyg eer shiver boddog yum baina.

Avatar

Zochin 2019-11-18 202.21.108.174

Za tegye!!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж