Нэг өрхийн таван хүн угаартжээ | News.MN

Нэг өрхийн таван хүн угаартжээ

Нэг өрхийн таван хүн угаартжээ

Нэг өрхийн таван хүн угаартжээ

Нийслэлийн Сонгинохайрхан дүүрэгт өчигдөр /2019.11.16/ нэг айлын таван хүн угаартжээ. Тодруулбал, тус дүүргийн аравдугаар хороонд оршин суух айлын хоёр хүүхэд, гурван том хүн угаарын хийнд хордож, Хордлогын үндэсний төвд хүргэгджээ. Тухайн иргэдээс хоёр хүний биеийн байдал хүнд ухаангүй байгаа аж.

Энэ оны аравдугаар сарын 2-ны өдрөөс арваннэгдүгээр сарын 14-ний өдрийн байдлаар Улаанбаатар хотын хэмжээнд нийт 887 хүн угаарын хийд хордож, үүнээс есөн амиа алдсан гэдгийг Нийслэлийн онцгой комиссын шуурхай штабаас энэ долоо хоногт мэдээлсэн билээ.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
5
ХарамсалтайХарамсалтай
3
ХахаХаха
2
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

16 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

anhaar 2019-11-17 202.55.191.194

2 l songolt bna gesen 1 bol hulduj yhne nuguu bol ugaartaj yhne

Avatar

Zochin 2019-11-17 67.180.129.0

Ugaartuulaad baigaa ugaariin hiig ni shinjilj chaddaggui umuu manaih.

Avatar

Зочин 2019-11-17 66.181.169.108

Одоо гараад утаа хар даа та нар эрс багассан байгаа биз дээ. Иргэд өөрсдөө хариуцлагатай бай. Энэ засаг ямар ч байсан утааг багасгаж чадлаа.

Avatar

Lavlaa 2019-11-17 103.57.95.34

Galaa zuv tulukh, ankhaaral bolgoomjtoi baikh kheregtei. Uls turjuulekh shaardlagagui

Avatar

ЗОЧИН 2019-11-17 66.181.161.13

ГАЛАА ТҮЛЖ ЧАДАХГҮЙ БОЛ ХОХЬ НЬ

Avatar

Фашист 2019-11-17 202.126.88.216

Олон хүний амь нас эрүүл мэндээр Гитлер тоглосон байдаг Монгол Хүрэлсүх амжилттай хэрэгжүүлж байна

Avatar

хар масс 2019-11-17 103.229.123.9

яандаа энэ өвөл.

Avatar

Зочин 2019-11-17 64.119.24.76

шалтгааныг нь шуурхай тодоруулаад ямар үйл дэл хийснээр угаартсныг хамт мэдээлэх хэрэгтэй ,

Avatar

болдоо 2019-11-17 49.0.137.180

бушуухан угар мэдрэгчээ тавих хэрэгтэй байх аа …

Avatar

Зочин 2019-11-17 182.160.36.21

энэ угаарын хий мэдрэгч угаартаад гүн нойрссон хүнийг яаж аврах юм бол? Зуухны галыг унтраахгүй, хаалга онгойлгохгүй, өрх татахгүй, яаж хонх дохио хангинуулаад ч угаартаад унтсан хүн сэрэхгүй мэт бодогдох юм. Угаарын хий мэдрэгч дохио өгөх нь үү үгүй юу гэж хүлээх хүн байхгүй, сайхан гал түлчээд унтаад өгнө. Яаж аврах зориулалттай байх вэ?

Avatar

Зочин 2019-11-17 202.55.188.89

Tegj uhaan alduulaad alchih hemjeend hurehees omno duugardiim bgazdee malaa. Oorsdoo baitugai hajuu hashaaniih ni ch sereheer duugarna.

Avatar

Зочин 2019-11-17 202.9.45.172

Хий мэдрэгч нь хүн ухаан алдангуут гь нэг нэгээр нь өргөж гаргаад л хиймэл амьсгал хийгээд л их хүнд байвал түргэн дуудаад л ерөнхий сайдыг орноос нь шууд босгож авчраад л. өөр бас яаж болох вэ сэтгээрэй

Avatar

Тэнэгээ 2019-11-17 64.119.25.105

Тэнэг ээ, мэдэхгүй юмаа битгий бур. Угаартсан хойно нь дуугардаг дохио хийдэг тэнэгүүд хаа байна? Чам шиг IQ муутай эргүү юмнууд л ямар ч тэнэг хүн ойлгохоор заагаад, зарлаад байхад угаартана даа. Айлын хүүхдүүд хүртэл яаж гал түлэхийг мэддэг болчоод байна. Ухаан муутай, эсвэл мэдрэл муутай юмнууд амь насаа бодохгүй юм. Эсвэл угаартсан болоод нөхөн төлбөр авах гээд жүжиглээд байдаг юм уу хаашаа юм? Эсвэл согтуу, тасарсан юмнууд галаа түлж чадахгүй байдгиймуу.200гаруй мянган айл зүгээр түлжийна

Avatar

Зочин 2019-11-17 202.131.228.114

Хүний зовлонгоор хоол хийх нь чамд сайхан л байдаг байх. Угаартаад мөнх нойрссон үрс архи уугаад тасарсан байх уу. Чиний үр хүүхэд амсаагүй үхээгүй болохоор амныхаа зоргоор хуцахаа болих хэрэгтэй. Шүүмжлэл хэлэх гэж байгаа бол жоохон хүнлэг байдлаар гарга. Муу бүхэн чамаар дуусах болтугай. н**ш МИНЬ

Avatar

Зочин 2019-11-17 59.153.115.37

ТЭГЭЭД ЯАХ ЮМ БЭ? НҮҮРСЭЭ ТҮЛВЭЛ ДЭЭР ЮМ УУ МАНАН-аа???

Avatar

Зочин 2019-11-17 103.212.119.15

Олон улсын хөндлөнгийн лобарторт шинжлүүлбэл дээр биш үү? Энэ түлш чинь Хятадын загвар стандартаар үйлдвэрлэсэн бүтээгдэхүүнүү, манай өөрийн зохион бүтээсэн бүтээл үү? Манай өөрийнх бол зохион бүтээгч нь өөрөө зурагтаар гарч учрыг нь биечлэн тайлбарлаж ярьвал дээргүй юү?! Эс тэгвэл тодорхой хариуцах эзэнгүй байж байгаад бүр ноцтой явдал болохгүй байгаа даа? !

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж