Хятадын цэргүүд Хонгконгийн гудамжийг цэвэрлэжээ | News.MN

Хятадын цэргүүд Хонгконгийн гудамжийг цэвэрлэжээ

Хятадын цэргүүд Хонгконгийн гудамжийг цэвэрлэжээ

Хятадын цэргүүд Хонгконгийн гудамжийг цэвэрлэжээ

Хонконг дахь Хятадын Ардын чөлөөлөх армийн /ХАЧА/ 50 цэрэг өчигдөр /2019.11.16/ гарнизоны ойролцоох гудамж талбай дахь жагсагчдын босгосон хаалт, гудамжинд тарааж тавьсан тоосго, чулуунуудыг цэвэрлэсэн байна. Хонгконг дахь ХАЧА-ийн гарнизонд 12,000 орчим цэрэг байдаг ба тэдгээр цэргүүд нь ингэж гудамжинд ил гарч ирж, олон нийтийн ажиллагаанд оролцох нь маш ховор тохиолдол аж.

Зөвхөн тухайн орон нутгийн засаг захиргааны хүсэлтээр гамшгийн дараах сэргээн босголт, нийтийн дэг журмыг сахиулах зэрэг тохиолдолд гарч ирдэг ХАЧА-ийн цэргүүд өнгөрсөн 22 жилийн хугацаанд ганцхан удаа Хонгконгийн гудамжинд ил гарч байсан юм. Өнгөрсөн онд болсон хар салхины дараа тэд гарч ирж сэргээн босголтын аижлд тусалж байсан билээ. Хонгконг нь 22 жилийн өмнө Британиас салж, Хятадын мэдэлд шилжсэн.

Харин энэ удаад Хонгконгийн эрх баригчдын зүгээс ХАЧА-аас ямар нэгэн тусламж хүсээгүй аж. Хонгконгийн гудамжинд ажилласан цэргүүдийн ахлагч энэ бол дээрээс ямар ч тушаал даалгавар аваагүй, сайн дурын үндсэн дээр хийсэн ажил хэмээн мэдэгдсэн байна.

Эх сурвалж: BBC

 

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ЗөвЗөв
5
БурууБуруу
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

21 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ХЭХЭ 2019-11-17 203.217.139.226

коммунист хятадын сүнснүүд

Avatar

Зочин 2019-11-17 202.179.24.226

Цэргүүд бүс нутагт байгаа шүү гэж Бээжин сануулга өгчийн

Avatar

zugeer l.. 2019-11-17 103.57.95.204

kkkk. zugeer l tceverhen dardan zamaar dairahad amar gej l baigaa yum shuu

Avatar

зочин 2019-11-17 59.153.113.21

Ер нь Англи Хятад 2 бүхэл бүтэн ард түмнийг хүсэл сонирхолоос нь гадуур хоорондоо өгч авалцаж наймаалцах нь хэр зүйтэй вэ? Хятад Оросууд биднийг бас наймаалцаж байсан үе бий шүү….

Avatar

зочин 2019-11-17 59.153.113.21

Босогчидыг өдөөн хатгаж байгаа юм шиг байна. Цэргүүд рүү дайрч элдэв асуудал үүсэх нь үү, үгүй юү… үүн дээр нь нээнтэглэн зэвсэглэн харгислах боломж олдох нь уу л гэж байгаа болов уу…

Avatar

үнэн 2019-11-17 203.217.139.226

Үнэн энэ лав сайн санаа биш

Avatar

Зочин 2019-11-17 213.143.46.142

Хужанууд гэж хүн хархнууд байх юм ааа байх юм

Avatar

Onom 2019-11-17 59.153.115.179

Manaixan 1 yumiig sain oilgoj medrexgui bn. 1997 ond Honkong-iig Anglias avch bxad Xyatad, HK-iin amidraliin tuvshin gazar tenger shig yalgaatai blaa. Angli HK-iin dotood deglemiig 50 jil uurchluxgui gesen amlaltiig Xyatadaar garguulj butsaan ugch bailaa. Getel Xi Shinpin 2 xonogiin umnu 97 ond HK-g avch baixad bid Ediin zasgiin xuvid uursudduu ix itgel muu baisan, odoo bol ugui bid HK-g uursdiin systemd negtgex chadvartai gj medegdlee. Tovchdoo xusvel togtoltsoog shuud uurchilux chadavxtai gev.

Avatar

Зочин 2019-11-17 112.72.12.9

Ардчилал, хүний эрх чөлөөг дээдлэн ардчилсан сонгуулиар төрийн эрх байгуулагуудаа сонгох тухан ард түмнийг олон улсад нэр хүндтэй болгодог. Энэ нь тусгаар тогтнолын хамгийн том баталгаа гэдгийг харж байна. Хятад улс өөрийн нэг хэсэг боловч ХонгКонгын ард түмэн нь ардчилал хүний эрхийг эрхэмлэдэг учраас олон улсын шахалтаас айгаад халдаж чадахгүй байна.

Avatar

ZOCHIN 2019-11-17 180.150.82.98

HYTAD UHAAN GEDEG BOL TEDEND ERH CHULUUG N YAH UU…????????????????????????????

Avatar

Onom 2019-11-17 59.153.115.179

China=Hongkong? 1 uls 2 system bol xyatad maygiin zali mex baisan gdgiig l oilgosnii ur dun. Tiim uchraas HK zaluuchuud "We are Hongkonkers" gedeg lozun barisan yum. Ted ex gazriin xyatadaas bux zuileree, yalanguya, unet zuileree ers yalgaatai xumuus gedgee uxaarsan yum.. bid yax ve? Yax ch gui, zugeer suralts!!!

Avatar

Зочин 2019-11-17 202.9.42.235

БНХАУ-д хэт их эрх чөлөө байвал манайд ашиггүй. Тэр олон хүнийг хатуу гараар барьж байх нь зөв. Харин манай улс тэр хатуу гартай нь хэл амаа ололцоод ашигтай ажиллавал болоо. Олон уургалч үзэл хятадад газар авбал монголын тухай олон эрдэмтэд, улс төрчид нь юу гэж ч балайрч мэднэ.Тийм болохоор БНХАУ-ын засгийн газрыг нь дэмжээдявбал бидэнд ашигтай. Төвд, Уйгар, Гонгконгийг яах нь Монголчууд бидэнд огт хамаагүй. Өвөрмонголчууд, ойрд монголчууд, дээд монголчуудыг минь тайван байлгаарай

Avatar

Зочин 2019-11-17 66.181.178.19

Яг үнэн

Avatar

Зочин 2019-11-17 58.230.1.46

Ар монголын тэнэг зомбинууд нь армонголоосоо илүү монгол ёс заншил, соёлоо хадгалж үлдсэн өвөрмонголчуудыг хятад гэж гүжирдээд байдаг ш дээ. Ар монголын зомбинууд яг тэр өрөвдөлтэй сэтгэхүйдээ таарсан байж байгаа байдал нь, улс нь асар ядуу гадаадаас зээл тусламж нэртэй гуйлга гуйхгүй л бол өнөө маргаашаа аргацааж чадахааргүй болчихсон. МАН, АН гэдэг хоёр хулгайчаасаа өөр сонголт мэдэхгүй гөлийсөн тэнэг гуйлгачин ядуу зомбинууд.

Avatar

Зочин 2019-11-17 202.126.89.111

Хонгконг өөрсдийгөө хятадаас өөр гэдгээ дэлхийд харуулчихлаа. Харин манай коммунист Хятадын эдийн засгийн боолоос хэзээ ангижирах талаар бодож эхлэх вэ.

Avatar

Зочин 2019-11-17 202.126.89.221

Өөр гэж юу гэж бгаан чи яаж олж харсан юм бас генийг нь судалчихсан юу хэхэ

Avatar

ХЭХЭ 2019-11-17 203.217.139.226

эргүү хар л а л а р хар х у ж а а вэ чи

Avatar

зочин 2019-11-17 182.160.38.61

хог тарьж, юм хагалдагаараа хонг конг сайн юм байна гэдгээ харуулчихсан л байхгүй юу, дэлхий хятадын эдийн засгийн боол болох байхад чи бас юу гэж сэрүүн зүүдлээд байгаа юм бэ

Avatar

зочин 2019-11-17 202.9.42.11

Бид энд байгаа шүү гэж анхааруулж байгаа юм байна л да . Дараагын алхам нь ..??? ..

Avatar

зочин 2019-11-17 182.160.38.61

ямар ч байсан зөвөөр, зөөлнөөр мэдэгдэж байна даа, шууд дайраад орсон бол яахав

Avatar