Б.Амархүү 26-наас өмнө шүүхэд давж заалдах хүсэлтээ өгөх эрхтэй | News.MN

Б.Амархүү 26-наас өмнө шүүхэд давж заалдах хүсэлтээ өгөх эрхтэй

Б.Амархүү 26-наас өмнө шүүхэд давж заалдах хүсэлтээ өгөх эрхтэй

Б.Амархүү 26-наас өмнө шүүхэд давж заалдах хүсэлтээ өгөх эрхтэй

Хар тамхины хэрэгт холбогдсон дуучин Б.Амархүүд Хан-Уул дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхээс хоёр жилийн хорих ял оноосон. Тэрбээр анхан шатны шүүхийн шийдвэрийг эсэргүүцэж, давж заалдахаа мэдэгдсэн байдаг.

Одоогоор шүүгдэгч Б.Амархүү шийтгэх тогтоолтойгоо танилцсан ч давж заалдах хүсэлтээ шүүхэд хүргүүлээгүй байгаа талаар  өмнө нь мэдээлсэн. Хуульд зааснаар Б.Амархүү болон өмгөөлөгч нар нь  энэ сарын 26-наас өмнө давж заалдах хүсэлтээ шүүхэд хүргүүлэх боломжтой аж.

Б.ЦЭЦЭГ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
БурууБуруу
4
ХарамсалтайХарамсалтай
3
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

30 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

g*** 2019-11-16 174.197.0.165

Muuwgoshnogo bandi

Avatar

Amar 2019-11-16 202.9.44.188

Mash hungun yl avsan davj zaaldval yl chini nemegdeh undestei mangar patsaan mini unuugiin shuuhiin bodit unen ene

Avatar

Bazar 2019-11-16 83.23.240.89

Urd hiisen hergiin toocood 5 zil bolgo tegeed her zasrahyn haraad gargaz bolno ter od mod daraagiin asuudal hen ch huuliig sahih uuregtei

Avatar

Зочин 2019-11-16 202.9.42.40

Хар тамхи гэдэг чинь аюултай

Avatar

Зочин 2019-11-16 150.129.141.99

Гэм хийсэн бол шийтгэлээ хүлээх л хэрэгтэй ш дээ.Хөөрхий энэ гавъяатай юм тэр гавьяагүй юм гэж ялгаварлаж болохгүй Хүн бүр тэгш эрхтэй

Avatar

Ажил хэрэгч хүн 2019-11-16 43.242.242.164

Монголчууд биднийгээ харь оронд мандуулж байсан сайхан залуу дуучнаа өршөөж ялаас нь чөлөөльe.Сайхан ухаалаг залуу шүү.Гэндсэн байна.

Avatar

Зочин 2019-11-16 172.58.142.202

Har tamhichidiig hatuu shiitgeh heregtei!

Avatar

Зочин 2019-11-16 202.179.24.33

УРЛАГИЙН ХАН ЖАНЦАННОРОВ ХҮРТЭЛ АТААРХАЖ БАЙГАА УГ НЬ ХЭРЭГ БИШЭЭ

Avatar

Зочин 2019-11-16 202.126.89.209

ОДоо хашраа байлгүй дээ.ард түмэн залуусаасаа уучилал гуй.тэгээд сулла даа

Avatar

Зочин 2019-11-16 66.181.186.157

Өмнө нь төстэй хэргээр зөндөө л олон хүнд тэнсэн өгч байсан юм байна лээ шдээ. Амархүү дээр яг юу болоод байгааг ойлгохоо байлаа. Мөнгө авах гээд сүрдүүлээд ч байгаа юм шиг

Avatar

зочин 2019-11-16 182.160.36.10

ХЭРВЭЭ ЧИ ИЧИЖ ЧАДДАГ, ЭР ХҮН ШИГ БАЙЖ ЧАДДАГ Л ЮМ БОЛ ДУУГҮЙ ХУРДХАН ШИГ ЯЛАА ЭДЛЭЭД ГАРАХЫГ Л БОД, ЭЛДЭВ ЗҮЙЛ ШАЛЬ ШАЛЬ ГЭЭД БАЙХ ХЭРЭГГҮЙ

Avatar

Зочин 2019-11-16 66.181.161.103

Хууль бол хууль хэнд ч ялгаагүй үйлчлэх ёстой. Хийсэн хэрэгтэй эзэн болж чадөхгүй арчаагүй залуу.

Avatar

Иргэн 2019-11-16 150.129.143.39

Амархүүгийн хувьд нийт дэмжигчдийн / гэхээр бараг бүх монголчууд л гэж тооцож байна. Учир бид түүнийг ТВ-ээр хараад бахархаж байсаан/ хүсэлтийг харгалзаад шорон гяндан болголгүй зохих сануулгыг нь өгөөд асуудлыг шийдвэл яасан юм.

Avatar

Зочин 2019-11-16 182.160.0.39

Амархүүг Монголын шүүх өршөөчих хэрэгтэй. Анх удаа биз дээ.

Avatar

Khurts 2019-11-16 122.201.23.226

hutsdag pisda ve ,huuli gej baigaad yahiin

Avatar

Зочин 2019-11-16 66.181.161.53

shuud shorond n yavuul davarsan muu bandi etseg n borhuu gej land 200 unesan hun hun zagnasan zevuun ats baidgiin

Avatar

Зочин 2019-11-16 103.229.123.218

Харамсалтай бна заримыг нь дор нь шийтгэх юм харин нөгөө хэсгийг нь аргацаалсаар байгаад хөөн хэлэлцэх хугацаа дууссан болгох юм үүнийг шудрага гэх үү!!!!!!????

Avatar

зочин 2019-11-16 202.126.88.207

ЮУН ДАВЖ ЗААЛДАХ !!! ЦААЗЫН ЯЛ АВААГҮЙ ДЭЭ БАЯРЛА .

Avatar

Зочин 2019-11-16 207.6.112.23

setgeziin ovchtei amitan be. Avilgach eh ornoo hudaldagsdaa yaj ch chadahgui temzeh ch ugui baij, muu muudaa gegcheer

Avatar

зочин 2019-11-16 182.160.36.10

МАНАЙД ЭНЭ ЗАЛУУС ДАВРААД БАЙГАА ЮМ БИШ ҮҮ, ХУУЛЬТАЙ ГЭДГИЙГ ХАРУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ, БУСАД ОРНУУДАД ЯЛЫН ДЭЭД ХЭМЖЭЭ ӨГДӨГ ЮМ

Avatar

Зочин 2019-11-16 202.9.43.211

Хүн алдаа гаргаж болно. Алдсан дээр нь бүү түлхээч ээ. Хүнд боломж яагаад олгож болохгүй гэж. Тэгэх тусмаа хийж бүтээсэн юмтай хүнийг төр нэг удаа харж үзэх хэрэгтэй. Яадгаа алдсан нөхөд бол хамаа алга

Avatar

Зочин 2019-11-16 207.6.112.23

harin tiim , yamar mongoloo hudaldaad toriin omchiig hulgailaad idzen esvel delhii dayar huuhnii b*** ****g bazaj uls ornoo shivshig bolgoson bish, tegeed ch har tamhi oruulj irj bgaa gadaad yamnii diplomat nertei gemt heregtnuudee yah ch ugui baij, joohon oligtoi yavj baigaagaa bugdiig ni doosh ni hiij bah tavaa hangadag mongolchuud.

Avatar

ок 2019-11-16 202.179.26.158

үхсэний алдсан дээр нь түлхэх гэж,тийм мэдээллээс хоцорсон хүн мөн үү,наад муу г*** банди чинь

Avatar

fuck 2019-11-16 122.201.23.226

muu mal chi uuruu orond ni yl edelchikh,huuli zavkhruulaad

Avatar

Зочин 2019-11-16 146.115.163.21

Za ene gun yahav. Ter solongost shaliglasan a gej hen bnaa. Tag bar medjaagaasht. Helcheech

Avatar

Арилдий 2019-11-16 66.181.177.27

Хар тамхичдыг цаазлах эсвэл бүх насаар нь хорих ялаар шийтгэдэг болох хэрэгтэй. Хоёр хөрштэй адил шийтгэл охогдуулдаг болохгүй бол монгол сүйрнэ шүү. Энэ ямаа шиг орилдог хар тамхичны толгойг илсэн шийтгэлээ нэмэх хэрэгтэй. Давж заалдвал нэмэх боломж гарна.

Avatar

МоАХ ны Партизан 2019-11-16 202.179.24.33

Ийм өчүүхэн битгий байцгаа л даа АГУУ ӨГӨГДӨЛ АВЪЯАСТАЙ НЬ МОНГОЛД БҮҮ ХЭЛ ОРОС ЭХ ГҮРЭНД Ч ХҮЛЭЭН ЗӨВШӨРӨГДСӨН САЙХАН ХҮҮГ ШУДРАГА БУС АА НУУХ ЗОЛИОС БОЛГОЖ ШОРОНД ХИИНЭ ГЭНЭЭ ???????Сайхан агуу залууг ОРОСЫН ИРГЭН БОЛООД ДҮРЭВЭХЭД ХҮРЭГЧИХЛЭЭ ШҮҮ МАЛНУУДАА !!!ТЭР ШҮҮГЧ НАРЫГ ТЭНГЭР Ч НЭРГЭНЭ ЖЕНКО БААРААГҮЙ ОГЦРУУЛАНА .

Avatar

зочин 2019-11-16 182.160.36.10

ИЙМ ЗҮЙЛЭЭС УЛС ДАМПУУРЧ ЭХЭЛДЭГ ЮМ ДАА, ХУУЛЬТАЙ БАЙГААГАА ХАРУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ

Avatar